Hiljaisuuden hinta

Kevätvuokko

Erosta tulee nyt vuosi ja kyllähän se on ollut jotain sellaista mitä ei koskaan kuvitellut eteensä saavan. Pikkuhiljaa on alkanut löytämään minuutensa, mutta kuitenkin yksinäisinä hetkinä miettii, tätkö tämä nyt sitten on. Minulle perhe oli jotain minkä eteen siedin kaikkea mahdollista ja nyt kun sitä ei enää ole, ihmettelen miksi oikeastaan vaivauduin. Ystävät patistelevat liikkeelle ja antamaan mahdollisuuden oikealle elämälle. Miten ihmeessä voi aloittaa alusta jonkun toisen kanssa, kun epäonnistuin ensimmäisen kanssa. Miten kellekkään kelpaa epäonnistuja, onko seuraavakin mies sellainen, joka laittaa minut taasen alas ja arvottomaksi. Haluanko enää siihen epävarmuuteen? Ikää minulla on 40 ja haluaisin alkaa uskoa huomiseen.

3

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zerita

      Höpö höpö höpö. Olet 40 ja mitä sitten. olen 50 ja plus, erosta kaksi kuukautta ja vaikeaa on ollut. Minäkin ensin ajattelin eräänä vaikeutena omaa epäonnistumista suhteessa. Minussa oli jopa syytä, mutta miksi ihmeessä vielä vuodenkin eron jälkeen syytät noin paljon itseäsi. Tottakai suhteessa pitää taipua vaikka kuinka, mutta pitää siinä enemmän kyllä olla positiivista ja onnellista olotilaa kuin vaan kaikkensa antamista. Mutta lopeta tuo itsesi arvostelu ja aliarviointi. Te kai olitte vaan väärät ihmiset toisillenne. Niin kuin mekin - enkä sitä vieläkään oikein usko.. mutta se onkyllä ihan totta

      • aina erilainen

        Jokainen kokee eronsa eri tavalla, mitä nöyryyttävämpi, ehkä silloin myös toipuminen vie enemmän aikaa. Joskus arvet jäävät pysyviksi ja niiden kanssa on elettävä halusipa tai ei. Uudet suhteet voivat kaatua niihin, koska kummitukset ovat joskus hankalia voitettavia.


    • ..erosin lyhyestä avoliitosta vasta ja omalle kohdalle näitä epäonnistuneita suhteita on tullut jo niin paljon, ettei enään viitsi mainita..Olen vain miettinyt, että olenko niin huono ihminen, liian vaativainen, aiheutanko mustasukkaisuutta..Suhteet minulla on kaatunet mustasukkaisuuteen..olen iloinen, reipas ja vedän ihmisiä puoleeni ja näissä suhteissa tämä luonteen piirre on ollut liikaa. kuvioihin on tullut henkistä alistamista, mustasukkaisuutta..Onko vain näin ettei suomalainen mies kestä vahvaa naista??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe