Saako kostoksi pettää?

Miten on

Jos kumppani kärähtää pettämisestä niin saako silloin itsekin pettää, kostoksi? Etenkin naiset tuntuvat harrastavan tätä. Kun mies on jäänyt kiinni nainen menee kapakkaan, ottaa kännit ja iskee itselleen miehen. Onko pettäjän pettäminen oikein?

27

3177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julia

      Tietenkin kostoksi saa pettää! Mutta on aivan typerää vetää kännit ja iskeä itselleen radalta kuka tahansa mies, siinä nyt ei ole mitään järkeä.

      Kostoksi pokataan se ihana kaveri, jota olet pidempään katsellut sillä silmällä. Sitten voitkin miettiä, viitsiikö sen sinua pettäneen miehen kanssa edes jatkaa.

      • potut pottuina

        voi pettää mutta lopulta eroaa,harvemmin naiset jatkaa parisuhdetta jos on itse pettänyt.

        Kun nainen lähtee pettämään,on tarkoitus myös erota.


      • Julia
        potut pottuina kirjoitti:

        voi pettää mutta lopulta eroaa,harvemmin naiset jatkaa parisuhdetta jos on itse pettänyt.

        Kun nainen lähtee pettämään,on tarkoitus myös erota.

        Jos nainen pettää ensin, nainen todennäköisesti myös jättää miehen.

        Mutta jos nainen pettää kostoksi ja saa tasoituksena, niin nainen myös aikoo jatkaa liittoa.


      • onko näin

        Mutta on aivan typerää edes miettiä pettäisikö kostoksi. Menet vain pettäjän tasolle ja teet hurjaa vauhtia itsestäsi luuserin, vielä pahempaa.. kajoat toisen ystävään. On sinulta tainnut jäädä miettimättä kohta tai kaksi uskottomuudesta? Entäpä jos hän olisikin se joka pettäisi sinua kaverisi kanssa, tai kuultuaan että menit nussimaan hänen parasta kaveriaan hän käykin kaikki kaverisi läpi?

        Kosto on loputon kierre ja mitä sillä yritetään saadsa aikaan? Pahaa oloa luonnollisesti toiselle ja että itselle tulisi parempi olo. Mitä tästä voimme päätellä? sen että kostopettäjä on kyvytön käsittelemään tunteitaan ja ainoa tapa on purkaa tunteet vihassa, eli kostopettämällä. Tsemppiä sinulle.


      • Julia
        onko näin kirjoitti:

        Mutta on aivan typerää edes miettiä pettäisikö kostoksi. Menet vain pettäjän tasolle ja teet hurjaa vauhtia itsestäsi luuserin, vielä pahempaa.. kajoat toisen ystävään. On sinulta tainnut jäädä miettimättä kohta tai kaksi uskottomuudesta? Entäpä jos hän olisikin se joka pettäisi sinua kaverisi kanssa, tai kuultuaan että menit nussimaan hänen parasta kaveriaan hän käykin kaikki kaverisi läpi?

        Kosto on loputon kierre ja mitä sillä yritetään saadsa aikaan? Pahaa oloa luonnollisesti toiselle ja että itselle tulisi parempi olo. Mitä tästä voimme päätellä? sen että kostopettäjä on kyvytön käsittelemään tunteitaan ja ainoa tapa on purkaa tunteet vihassa, eli kostopettämällä. Tsemppiä sinulle.

        Kaverilla tarkoitan jotain ihanaa miestä, EN mieheni kaveria. Haloo, siitähän jäisi kiinni. Minulla ei ole ensimmäistäkään aikomusta jäädä kiinni kostostani, vaan pitää kiinni sisko siveän loukatusta imagosta. Ja koska ei mies ei tiedä kostostani, niin mistä se koston kierre tulisi? Päinvastoin, mieshän tekee ihan mitä tahansa, koska HÄN ON PETTÄNYT minua. Joko selvisi, että en yritä saada toiselle pahaa oloa?

        Jos et itse ole pettänyt kun sinua on petetty, et voi tietää miltä se tuntuu. Voit tehdä rauhassa omia pikkupäätelmiäsi, mutta et koskaan voi tietää mitä minä oikeasti kostopettämisestä sain. Voit luulla mitä tahansa, mutta minä sain hyvän mielen ja voin rauhallisin mielin jatkaa suhdettani mieheni kanssa.


      • sillätavalla
        Julia kirjoitti:

        Kaverilla tarkoitan jotain ihanaa miestä, EN mieheni kaveria. Haloo, siitähän jäisi kiinni. Minulla ei ole ensimmäistäkään aikomusta jäädä kiinni kostostani, vaan pitää kiinni sisko siveän loukatusta imagosta. Ja koska ei mies ei tiedä kostostani, niin mistä se koston kierre tulisi? Päinvastoin, mieshän tekee ihan mitä tahansa, koska HÄN ON PETTÄNYT minua. Joko selvisi, että en yritä saada toiselle pahaa oloa?

        Jos et itse ole pettänyt kun sinua on petetty, et voi tietää miltä se tuntuu. Voit tehdä rauhassa omia pikkupäätelmiäsi, mutta et koskaan voi tietää mitä minä oikeasti kostopettämisestä sain. Voit luulla mitä tahansa, mutta minä sain hyvän mielen ja voin rauhallisin mielin jatkaa suhdettani mieheni kanssa.

        On toisaalta aivan luonnollista, että sinä et kerro kostopettämisistäsi miehellesi, koska sinähän voit aina sisälläsi hymyillä että "hähhähhää" näinkö? Niin tai näin... usko pois, olet vielä säälittävämpi kuin miehesi. Hän joko jäi kiinni tarkoituksellisesti tai tahallaan. Sinä ainakin tiedät tästä hänen hypystään. Ei miehen kaverin naimisesta tarvi jäädä kiinni jos on kyse kahden aikuisen (mikä sitäpaitsi tässä tapauksessa taitaa olla mahdoton funktio) välisestä sopimuksesta olla hissun kissun.

        Teenkin rauhassa kaikki päätelmäni, harmi vaan kannaltasi, että sinun(kin) kohdallasi ne näyttävät toteutuvan suorastaan herkullisen mallikkaasti. Minua ei kiinnosta mitä sinä luulet saaneesi kostopettämisestä, pikemminkin sen mitä todella etseit ja mitä sitten sait. Jos todella on näin että sait hyvän mielen ja voit jatkaa "rauhallisin mielin" suhdettasi, kiitän luojaani ettet sinä olet astunut koskaan tielleni, vaikutat sen verran viheliäiseltä otukselta. Ainiin.. Sinulla taitaa olla pieni ongelma tunteittesi ilmaisun kanssa? Ymmärtänet takuulla mitä tarkoitan..


      • on jauhanut
        sillätavalla kirjoitti:

        On toisaalta aivan luonnollista, että sinä et kerro kostopettämisistäsi miehellesi, koska sinähän voit aina sisälläsi hymyillä että "hähhähhää" näinkö? Niin tai näin... usko pois, olet vielä säälittävämpi kuin miehesi. Hän joko jäi kiinni tarkoituksellisesti tai tahallaan. Sinä ainakin tiedät tästä hänen hypystään. Ei miehen kaverin naimisesta tarvi jäädä kiinni jos on kyse kahden aikuisen (mikä sitäpaitsi tässä tapauksessa taitaa olla mahdoton funktio) välisestä sopimuksesta olla hissun kissun.

        Teenkin rauhassa kaikki päätelmäni, harmi vaan kannaltasi, että sinun(kin) kohdallasi ne näyttävät toteutuvan suorastaan herkullisen mallikkaasti. Minua ei kiinnosta mitä sinä luulet saaneesi kostopettämisestä, pikemminkin sen mitä todella etseit ja mitä sitten sait. Jos todella on näin että sait hyvän mielen ja voit jatkaa "rauhallisin mielin" suhdettasi, kiitän luojaani ettet sinä olet astunut koskaan tielleni, vaikutat sen verran viheliäiseltä otukselta. Ainiin.. Sinulla taitaa olla pieni ongelma tunteittesi ilmaisun kanssa? Ymmärtänet takuulla mitä tarkoitan..

        tuota samaa reilun vuoden. Se on kyllä enemmän hänen fantasiansa, ei hän vain uskalla tehdä sitä, mutta hän ajattelee, että olisi kai kiva saada siihen rohkeutta, mitä ei ole. Tuosta Juliasta löytyy kyllä juttua ajan takaa.


      • Miekkonen.
        on jauhanut kirjoitti:

        tuota samaa reilun vuoden. Se on kyllä enemmän hänen fantasiansa, ei hän vain uskalla tehdä sitä, mutta hän ajattelee, että olisi kai kiva saada siihen rohkeutta, mitä ei ole. Tuosta Juliasta löytyy kyllä juttua ajan takaa.

        Voisin jopa antaa hänelle ripityksen ja sen jälkeen 15 raipaniskua valehtelusta, ehdolla että hän kertoo miehelleen pikku fantasioistaan.

        Julia-kana = (melkein) Kalja-juna... en voinut vastustaa.


      • Julia
        Miekkonen. kirjoitti:

        Voisin jopa antaa hänelle ripityksen ja sen jälkeen 15 raipaniskua valehtelusta, ehdolla että hän kertoo miehelleen pikku fantasioistaan.

        Julia-kana = (melkein) Kalja-juna... en voinut vastustaa.

        te vatvotte täällä minun kostamistani keskellä yötä? Eikö tule uni simmuun? No minä ainakin nukuin yöni rauhallisesti mieheni vieressä. Ja ihan BTW kyllä vaan ihan oikeassa elämässä kostin mieheni vieraissa käynnin, luulette te siitä sitten mitä tahansa.


      • Miekkonen.
        Julia kirjoitti:

        te vatvotte täällä minun kostamistani keskellä yötä? Eikö tule uni simmuun? No minä ainakin nukuin yöni rauhallisesti mieheni vieressä. Ja ihan BTW kyllä vaan ihan oikeassa elämässä kostin mieheni vieraissa käynnin, luulette te siitä sitten mitä tahansa.

        Erittäin tyytyväinen itseesi? Tai jälleen kerran taas kuvittelet olevasi? Se että minän valvon yöllä ei johdu siitä että olisin huono valehtelemaan itselleni ja joutuisin pätemään kehnoa itsetuntoa. Sinullakaan ei tunnu olevan vastaavaa ongelmaa koska tunnut olevan sen verran teini vielä että huijaat itseäsi enemmän kuin eduskunta kansaa.

        Miksi minusta niin kovin tuntuu että olet tai ainakin yrität olla ylpeä kostopettämisestäsi? Jos näin on.. olisiko ehkä syytä katsoa peiliin jos tuosta tunnet ylpeyttä?


      • Julia
        Miekkonen. kirjoitti:

        Erittäin tyytyväinen itseesi? Tai jälleen kerran taas kuvittelet olevasi? Se että minän valvon yöllä ei johdu siitä että olisin huono valehtelemaan itselleni ja joutuisin pätemään kehnoa itsetuntoa. Sinullakaan ei tunnu olevan vastaavaa ongelmaa koska tunnut olevan sen verran teini vielä että huijaat itseäsi enemmän kuin eduskunta kansaa.

        Miksi minusta niin kovin tuntuu että olet tai ainakin yrität olla ylpeä kostopettämisestäsi? Jos näin on.. olisiko ehkä syytä katsoa peiliin jos tuosta tunnet ylpeyttä?

        miksi ihmeessä pitää aina kääntää asiat niin, että minä olen tämän tarinan paskiainen? Anteeksi, mutta minä en ollut se joka petti ensin. Anteeksi, että petin, mutta muuten en olisi pysynyt koossa. En ole pettämisestäni ylpeä, enkä hykertele pikkukolossani itsetyytyväisenä. Alunperinhän kysymys kuului niin, että saako pettämisen kostaa. Vastaus on, että kyllä saa. Vai voitko väittää toisin? Se vaan ei ole heikkohermoisten puuhaa.

        Miten minusta jotenkin tuntuu siltä, että haluat nitistää minut? Miksiköhän? Mieti sitä, miksi se että annoin takaisin samalla mitalla ottaa sinua noin suuresti aivoon.


      • Miekkonen.
        Julia kirjoitti:

        miksi ihmeessä pitää aina kääntää asiat niin, että minä olen tämän tarinan paskiainen? Anteeksi, mutta minä en ollut se joka petti ensin. Anteeksi, että petin, mutta muuten en olisi pysynyt koossa. En ole pettämisestäni ylpeä, enkä hykertele pikkukolossani itsetyytyväisenä. Alunperinhän kysymys kuului niin, että saako pettämisen kostaa. Vastaus on, että kyllä saa. Vai voitko väittää toisin? Se vaan ei ole heikkohermoisten puuhaa.

        Miten minusta jotenkin tuntuu siltä, että haluat nitistää minut? Miksiköhän? Mieti sitä, miksi se että annoin takaisin samalla mitalla ottaa sinua noin suuresti aivoon.

        Esität suht. helppoja kysymyksiä. En muista vastasitko jokaiseen minun esittämääni kysymykseen, tuskin et, mutta se taas ei tee minusta kostomielistä? ettenkö minäkään haluaisi vastata. Sinä et ole yksin tarinasi paskiainen, mutta jatkuvasti.. tai ainakin tähän asti yritit pitää lujasti kiinni siitä että olit oikeutettu tekemään niin, eikä sinun tarvitse siitä potea huonoa omaatuntoa... ymmärrät varmasti miksi tämä "potuttaa" minua? Vai kerkesitkö edes miettimään sitä, vaan lähinnä suivaantuneena lähdit postaamaan minulle takaisin sitä samaa sanaa "on oikein kostopettää!"

        Muuten et olisi pysynyt koossa. Tästä pääsemme eteenpäin.. Jos kerran SINÄ et pysynyt kasassa niin miksi edelleenkin salaat pettämisestäsi mieheltäsi? Oletko sitä mieltä että pettäminen yleensä on sallittua?

        Voin väittää toisin.. pettäminen Missä tahansa tilanteessa on väärin, siinä kohtaa pitää osata katsoa peiliin (mikäli omistaa omantunnon) ja kysyä että mikä on näin pielessä? Koska jo niinkuin kävi ilmi, että kun sinulla on ongelma, niin sinä petät... miksi?

        Olet toisaalta oikeassa, en halua nitistää sinua, vaan sen tekopyhän prinsessan sisälläsi, joka ottaa oikeuden omiin käsiinsä vain omien perjaatteidensa takia, miettimättä miltä muista tuntuu.. ymmärrätkö nyt paremmin?


      • Julia
        Miekkonen. kirjoitti:

        Esität suht. helppoja kysymyksiä. En muista vastasitko jokaiseen minun esittämääni kysymykseen, tuskin et, mutta se taas ei tee minusta kostomielistä? ettenkö minäkään haluaisi vastata. Sinä et ole yksin tarinasi paskiainen, mutta jatkuvasti.. tai ainakin tähän asti yritit pitää lujasti kiinni siitä että olit oikeutettu tekemään niin, eikä sinun tarvitse siitä potea huonoa omaatuntoa... ymmärrät varmasti miksi tämä "potuttaa" minua? Vai kerkesitkö edes miettimään sitä, vaan lähinnä suivaantuneena lähdit postaamaan minulle takaisin sitä samaa sanaa "on oikein kostopettää!"

        Muuten et olisi pysynyt koossa. Tästä pääsemme eteenpäin.. Jos kerran SINÄ et pysynyt kasassa niin miksi edelleenkin salaat pettämisestäsi mieheltäsi? Oletko sitä mieltä että pettäminen yleensä on sallittua?

        Voin väittää toisin.. pettäminen Missä tahansa tilanteessa on väärin, siinä kohtaa pitää osata katsoa peiliin (mikäli omistaa omantunnon) ja kysyä että mikä on näin pielessä? Koska jo niinkuin kävi ilmi, että kun sinulla on ongelma, niin sinä petät... miksi?

        Olet toisaalta oikeassa, en halua nitistää sinua, vaan sen tekopyhän prinsessan sisälläsi, joka ottaa oikeuden omiin käsiinsä vain omien perjaatteidensa takia, miettimättä miltä muista tuntuu.. ymmärrätkö nyt paremmin?

        edelleenkään miksi petetty ei olisi oikeutettu pettämään? Mielestäni pettäjä pettäessään luopuu oikeudestaan uskolliseen puolisoon. En todellakaan ymmärrä miksi se, etten tunne huonoa omaatuntoa asiasta potuttaa sinua. Paitsi, jos olet se ensimmäinen pettäjä ja alkuperäinen paskiainen.

        Älä ota vakavasti sanaa "kostopettää". On paljon vähemmän anteeksiannettavaa, kun olet itse samassa veneessä pettäjän kanssa. Parempi sana olisikin varmaan lohtupettää.

        Mitä tekemistä minun koossapysymiselläni ja asian salaamisella on keskenään? En kerro miehelleni asiasta koskaan, eihän hänkään ole kertonut minulle. En tietenkää pidä pettämistä parisuhteessa sallittuna. Kukapa haluaisi, että häntä petetään? Ei edes se pettäjä.

        Minun ongelmani on mies, joka kävi vieraissa. Se, että maksoin takaisin ei ole minulle mikään ongelma, mutta se olisi jos kertoisin siitä miehelleni. Et voi yleistää, että aina kun minulla on ongelma, pettäisin. Päinvastoin, minua ei kiinnosta edes flirttailla muiden miesten kanssa.

        Kyllä, otin oikeuden omiin käsiini, mutta en miettimättä miltä muista tuntuu. Miehenihän ei tästä kärsi, koska siitä tiedän vain minä.

        En, en ymmärrä sinua paremmin edelleenkään. Paitsi jos todellakin olet se ensimmäinen pettäjä. Nimittäin pettäjä ei missään tapauksessa hyväksy toisen "kosto"pettämistä, vaan pelkää sitä kuollakseen. Eikö ole kummallista, ettei vieraissakäynti hyväksytä toiselta, mutta omalla kohdalla se on ok?


      • Miekkonen.
        Julia kirjoitti:

        edelleenkään miksi petetty ei olisi oikeutettu pettämään? Mielestäni pettäjä pettäessään luopuu oikeudestaan uskolliseen puolisoon. En todellakaan ymmärrä miksi se, etten tunne huonoa omaatuntoa asiasta potuttaa sinua. Paitsi, jos olet se ensimmäinen pettäjä ja alkuperäinen paskiainen.

        Älä ota vakavasti sanaa "kostopettää". On paljon vähemmän anteeksiannettavaa, kun olet itse samassa veneessä pettäjän kanssa. Parempi sana olisikin varmaan lohtupettää.

        Mitä tekemistä minun koossapysymiselläni ja asian salaamisella on keskenään? En kerro miehelleni asiasta koskaan, eihän hänkään ole kertonut minulle. En tietenkää pidä pettämistä parisuhteessa sallittuna. Kukapa haluaisi, että häntä petetään? Ei edes se pettäjä.

        Minun ongelmani on mies, joka kävi vieraissa. Se, että maksoin takaisin ei ole minulle mikään ongelma, mutta se olisi jos kertoisin siitä miehelleni. Et voi yleistää, että aina kun minulla on ongelma, pettäisin. Päinvastoin, minua ei kiinnosta edes flirttailla muiden miesten kanssa.

        Kyllä, otin oikeuden omiin käsiini, mutta en miettimättä miltä muista tuntuu. Miehenihän ei tästä kärsi, koska siitä tiedän vain minä.

        En, en ymmärrä sinua paremmin edelleenkään. Paitsi jos todellakin olet se ensimmäinen pettäjä. Nimittäin pettäjä ei missään tapauksessa hyväksy toisen "kosto"pettämistä, vaan pelkää sitä kuollakseen. Eikö ole kummallista, ettei vieraissakäynti hyväksytä toiselta, mutta omalla kohdalla se on ok?

        Olet vähän yksinkertainen? Puhut itsesi pussiin ja yrität edelleen olla se tekopyhä prinsessa?
        "edelleenkään miksi petetty ei olisi oikeutettu pettämään?" sitten: "En tietenkää pidä pettämistä parisuhteessa sallittuna. Kukapa haluaisi, että häntä petetään?"

        "On paljon vähemmän anteeksiannettavaa, kun olet itse samassa veneessä pettäjän kanssa." Eli kun sinä et kyennyt/kykene antamaan kumppanillesi anteeksi, etkä Myöskään eroamaan tästä, katkeroidut itsekkääksi ja kaikessa tässä katkeruudessasi päättelit että "hei.. minäpä petän kans, niin ei tuon toisenkaan pettäminen enää tunnu niin pahalta"?

        Keksitkö sinä sanoja jotka ovat muka-lieventäviä asianhaaroja kuten "lohtupettää"? Mahdollisesti siksi ettet halua todellisuudessa nähdä millainen sinä olet? Ehkä miehesikin "lohtupetti" sinua koska sinä et antanut riittävästi pesää tai olit sängyssä liian huono. Kuka on se joka määrittelee parisuhteessa sen, mikä on toisen pettämistä... yksin sinä?

        Sinun koossapysymiselläsi on suuri merkitys katkeroitumisessa ja se tulikin tuolla ylempänä selville.

        Sinun ongelmasi ei todellakaan ole yksin vieraissa käynyt mies. Kuinka monta kertaa tämä täytyy sanoa sinulle ennenkuin ymmärrät sen? Minulta alkaa jo kenties näppäimistö kulua, ainoastaan sen takia, että sinun sisälukutaitosi heittää voltin siinä kohtaa, kun on kyse sinun ongelmiesi latelussa. Mikä ongelma siitä tulisi, jos kertoisit kostopettämisestäsi miehellesi? Joutuisit ehkä kohtaamaan asioita joita olet itseltäsi salannut ja minä kertonut varmaankin kolmella eri tavalla? Tämän lisäksi, josset ole vielä huomannut, minun tekstini on suurimmaksi osaksi kysymyksiä, joten en yleistä jos sanon esim. "olisikohan niin että kun sinulla on ongelma, sinä lähdit pettämään?"

        "Miehenihän ei tästä kärsi, koska siitä tiedän vain minä." Toiselle kertomatta jättäminen kertoo suuresta kunnioittamisenpuutteesta.. eikö?

        Ei ole merkitystä kuka on pettänyt ja ensiksi. Ei sitten mitään. Petturi on petturi. Ja kun varmaankin palat halusta tietää, ei.. en ole pettänyt ennen, enkä jälkeen. Se on vain sinun ja miehesi kaltaisten luusereiden hommaa. Varmaankin kävi jo edeltä ilmi, mutta päätän nyt kuitenkin toistaa itseäni moneen kertaan ja sanon että minä en hyväksy vieraissa käyntiä kummaltakaan, missään tilanteessa.. tämä nyt varmaan ainakin pääsi loppuun saakka?


    • dfgdfgf

      ...kuin se sille ensiksi pettäneellekin oli. Eli jokainen taitaa tehdä vähän niin kuin itsestä tuntuu. :( Mitäpä sitä pettäjän tunteita ajattelemaan, tai edes jatkamaan suhdetta sellaisen kanssa...

    • Aviomies vaan

      Ei kannata kostaa, siinä vaan tekee itselleen kiusaa joka kaduttaa loppuelämän. Avioliiton voi vielä pelastaa. Itse tulin petetyksi n. 3v sitten ja pitkän prosessin jälkeen ölemme onnellisesti yhdessä vaimoni ja lasten kanssa. Ulkopuolista perheterapiaakin tarvitsimme tosin vaimoni aloitteesta, mutta se oli tarpeen.

    • Pettäjä & petetty!

      Ei pettäminen kannata kostonakaan.Mun entinen ukko petti mua ja mä kostin sille ja se taas kosti mulle ja niin oli kierre päällä.Mä lopetin kyllä sen suhteen siinä ei ollu enää mitään järkee.Eli kantsii ennemmin erota kuin ruveta kostaan.Siinä särkee oman ja toisen sydämmen eikä se loppujen lopuks tuo oikeestaan mitään lohtua.

      • Julia

        Jos kostat, niin pidä siitä suusi kiinni.


      • suhteesi
        Julia kirjoitti:

        Jos kostat, niin pidä siitä suusi kiinni.

        Taitaa olla kuollut, jos noin vilpillistä meininkiä pidetään. Mutta vaikka sinä epäonnistuisit suhteessa, älä mene suoltamaan huonoja neuvojasi muille koska aiheutat vain harmia, se on hinta että vain sinä saisit kanssakokijoita puoleesi.


      • Yksi Eroava
        Julia kirjoitti:

        Jos kostat, niin pidä siitä suusi kiinni.

        Ylipäätään kostamisessa ei ole järkeä pitkän päälle, jos on halu jatkaa kaikesta huolimatta. Mutta mitä helv..n mieltä on kostaa, jos toinen ei siitä edes tiedä? Kenelle siinä kostetaan, miksi kostetaan?


      • Julia
        Yksi Eroava kirjoitti:

        Ylipäätään kostamisessa ei ole järkeä pitkän päälle, jos on halu jatkaa kaikesta huolimatta. Mutta mitä helv..n mieltä on kostaa, jos toinen ei siitä edes tiedä? Kenelle siinä kostetaan, miksi kostetaan?

        kostaminen on lapsellista. Paremminkin sillä lohdutetaan itseään. Helpottaa kun joku pitää sinusta ja haluaa sinua. Seksi toisen kanssa helpottaa seksiä sen pettäjänkin kanssa. Voit nauttia elämästäsi sen lohduttajan kanssa, koska pettäjän kanssa et voi pitää hauskaa vielä pitkään aikaan. Siis jos päätät jatkaa liittoa, mitään järkeähän ei ole jatkaa jollet todella rakasta pettäjääsi. Ja tiedätpähän sitten miltä se pettäminen tuntuu. Eipä juuri miltään.

        Se, että makaisit pelkästään kostoksi jonkun kanssa on itsensä alentamista, eikä lohduta ketään.


    • .,.,,,..,,mm

      Kyllä petän jos mua on petetty ja rankasti.

      • Miekkonen.

        Katkeroituva juntti.. ei tarvitse enempää sanoa.


      • juntti
        Miekkonen. kirjoitti:

        Katkeroituva juntti.. ei tarvitse enempää sanoa.

        vaan nainen.....


      • Miekkonen.
        juntti kirjoitti:

        vaan nainen.....

        Typerys jokatapauksessa.


    • Neuvoja.

      Mä ainakin pettäisin ja jättäisin,
      siis petturin.

    • Anonyymi

      Me setvittiin vuosia henkisen väkivallankin keinoin minun romanttista suhdetta toiseen. Kun asiat oli jo paremmalla tolalla ja tehty yhteinen päätös jatkaa, ja oltiin jo onnellisiakin välillä, puolisoni päätti aloittaa pettää. Jäi kiinni törkeästä valheesta menoihinsa liittyen.

      Siihenpä kariutui jo rakennettu hento molemminpuolinen luottamus.

      'Suosittelen' lämpimästi kaikille, etenkin lapsiperheille. Lapset kärsivät jo useamman vuoden tilanteesta, ja tästä voisi alkaa toinen mokoma. Terveisiä tulevaisuuden terapeuteille.

      Elämä on valintoja, ja tiedän että minun valintani se oli ensin. Mutta menetin sen takia mielenterveyteni ja työpaikkani. Ja nyt kaikki on ollut turhaa. Olen siis saanut varmasti rangaistukseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe