Muuten tulen oikein hyvin toimeen yksikseni, on kavereita, harrastuksia, eikä yksinäisyyskään ole ongelma. Eli muuten elämä on mallillaan, mutta halipula on ihan kauhea. Baarissakin kun pääsee tanssimaan vaikka jonkun vieraan miehen kanssa lähekkäin, niin tunnen olevani taivaassa. Tiiän että tää kuullostaa aika oudolta, mutta mä en vain voi itselleni mitään. Yhden illan juttuija en ole edes koskaan harkinnut ja tiedän että ne ei sovi mulle. Eli kai on vain pakko jaksaa odottaa sitä oikeata ei tässä muukaan auta. Aatteli että onko joitakin joilla on sama tilanne vai olenko ainoa friikki.
järkyttävä halipula
34
5311
Vastaukset
- kaljataiteilija
Mä olen kanssa täynnä rakkausenergiaa !
Eiköhän auteta toisiamme ! - -uusiosinkku-
mietipä, ku oot tottunu vuoskausia nukkumaan toisen kylessä ja sit tuleeki ero, yks kaks ootki ain yksin, siin sitä vast halipulaa kärsiikii
- IhquDaaHaliHali
Jos vaikka koitat halailla kaikkia ihmisiä, joita tulee vastaan es. kadulla. Jos se halipula vaikka sillä lähtis. Jos ei silläkään lähde, niin viimeistään se lähtee, kun hyppäät esim. Ähtärin eläinpuistossa karhun kanssa samaan häkkiin ja koitat halailla sitä.
- normaalia.........
Ihminen tarvitsee kosketusta, läheisyyttä kuuluukin kaivata.
Sanonta saisi nykyään mennäkin "halaus päivässä pitää lääkärin loitolla". :) - miiis
mä oon ollu ny kaks kuukautta sinkkuna, ja fyysisen läheisyyden kaipuu on mitä valtavin.. ja juu, jo tanssimisesta saa hyviä fiiliksiä...
- yhyhyyhyhyy
Voi ei, mä oon ollu JO kaksi kuukautta sinkkuna, voi ei, yhy hyy... H.a.n.k.i. elämä.
- ...
Sama täällä.. Joskus tuntuu että voisin haluta jätkän vain leikkivän poikaystävääni yhden illan ajan. Ei tarvita seksiä, kunhan saisi nukkua jonkun vieressä, lähellä.
- yksin yksinäinen
Yksinäisyys on vain olotila jota meistä varmaan jokainen sisimmässään pelkää.Jokainen haluaa tulla rakastetuksi ja hyväksytyksi ....ja vieläpä omana itsenään..tämä yhtälö on vain monesti aika vaikea saavuttaa...Kun joskus kohtaa oikean...tosi rakkauden...jossa tunnemme todellisen henkisen kiintymyksen ja mielihyvän...sillä ruummiillista mielihyväähän on huomattavasti helpompi saada....tai helpompi ja helpompi sillä itse en onnistu saamaan ruumiillista mielihyvää saavuttamatta ensin sitä henkistä puolta....mutta toisen aikuisen kosketusta ja rakkautta kai meistä jokainen kaipaa..
- viallinen M
kun sinulla ei ole mitään kuten minulla. Itsemurha mielessä lähes joka päivä ja masentaa tämä yksinäisyys. Olisi kiva tietää miksi minua rankaistaan kun mielestäni olen hyvä tyyppi enkä rumakaan.
- kans...
Ois ihana jos ois joku jonku kans halailla ja pötköttää.. ja helliä, hieroa ja maata sylissä. Seksiä en niinkään kaipaa vaan muuta läheisyyttä.
- läheisyyden
kaipuu kuulu ihmisen perustarpeisiin ihan niin kuin syöminen tai juominenkin. Enemmän ajattelen vikaa olevan ihmisessä, joka ei koskaan kaipaa läheisyyttä tai halua sitä antaa. Uskallan tulkita siten, että suurin osa kirjoituksista on varmaan naisilta. Meillä tuntuu olevan kuitenkin läheisyys se ykkösjuttu. Sitä itsekin kaipaan, mutta rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että myös seksi pyörii mielessä ihan KOKO AJAN! Lakanat pöllyis kiitettävästi (jos edes riittää)jos olisi joku kenen kanssa pöllyttää. Kun en harrasta noita surullisen kuuluisia yhden illan suhteita, niin pitänee kiriä sitten kun sen tyypin tapaan ;)
- että mistä
läheisyyden kirjoitti:
kaipuu kuulu ihmisen perustarpeisiin ihan niin kuin syöminen tai juominenkin. Enemmän ajattelen vikaa olevan ihmisessä, joka ei koskaan kaipaa läheisyyttä tai halua sitä antaa. Uskallan tulkita siten, että suurin osa kirjoituksista on varmaan naisilta. Meillä tuntuu olevan kuitenkin läheisyys se ykkösjuttu. Sitä itsekin kaipaan, mutta rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että myös seksi pyörii mielessä ihan KOKO AJAN! Lakanat pöllyis kiitettävästi (jos edes riittää)jos olisi joku kenen kanssa pöllyttää. Kun en harrasta noita surullisen kuuluisia yhden illan suhteita, niin pitänee kiriä sitten kun sen tyypin tapaan ;)
voi päätellä että jos ei kaipaa kosketusta ja läheisyyttä olisi jotenkin sairas tai viallinen? Itse kuulun tähän ryhmään ja itseasiassa vihaan sitä että joku edes hipaisee ohimennen. Olen ollut tälläinen niinkauan kun muistankaan. Enkä myöskään ymmärrä miksi jokainen valittaa kun ei ole sitä kumppania vierelle... ehkä koska en kaipaa sellaista. Mutta selventäisit tai kuka tahansa että miksi se on niin tärkeää?? Kiitos.
- funtsinut
että mistä kirjoitti:
voi päätellä että jos ei kaipaa kosketusta ja läheisyyttä olisi jotenkin sairas tai viallinen? Itse kuulun tähän ryhmään ja itseasiassa vihaan sitä että joku edes hipaisee ohimennen. Olen ollut tälläinen niinkauan kun muistankaan. Enkä myöskään ymmärrä miksi jokainen valittaa kun ei ole sitä kumppania vierelle... ehkä koska en kaipaa sellaista. Mutta selventäisit tai kuka tahansa että miksi se on niin tärkeää?? Kiitos.
mistä se johtuu, ettet voi sietää kosketusta? Kuten edellä, ihmisellä on monia perustarpeita ja koskettaminen ja läheisyys ovat niitä myös. Mitä tapahtuu lapselle, jota ei koskaan kosketeta tai jolla ei ole minkäänlaista fyysistä (tai sos.)kontaktia kehenkään? Mieli järkkyy ja lapsi vetäytyy itseensä jne. Ja aivan turha selittää, että aikuinen olisi jotenkin eri. Korkeintaan ihminen turtuu siihen, että kukaan ei koskaan koske. Mutta jos olet kuitenkin tyytyväinen omaan tilanteeseesi, asiahan on aivan ok.
En muuten tarkoita koskettelulla ym. sellaista, että kuka tahansa voi tunkea iholle. Itselläni on melko laaja oma tila, johon en halua, että tuntemattomat tulevat. Kassajonossa ällöttää kun takana tuleva hengittää niskaan. Mutta silti tykkän koskea ystäviä ja perheenjäseniä. Ja millainen parisuhde on jos siinä ei kosketella (muutenkin kuin sängyssä)? - jossa jotain ehkäpä..
funtsinut kirjoitti:
mistä se johtuu, ettet voi sietää kosketusta? Kuten edellä, ihmisellä on monia perustarpeita ja koskettaminen ja läheisyys ovat niitä myös. Mitä tapahtuu lapselle, jota ei koskaan kosketeta tai jolla ei ole minkäänlaista fyysistä (tai sos.)kontaktia kehenkään? Mieli järkkyy ja lapsi vetäytyy itseensä jne. Ja aivan turha selittää, että aikuinen olisi jotenkin eri. Korkeintaan ihminen turtuu siihen, että kukaan ei koskaan koske. Mutta jos olet kuitenkin tyytyväinen omaan tilanteeseesi, asiahan on aivan ok.
En muuten tarkoita koskettelulla ym. sellaista, että kuka tahansa voi tunkea iholle. Itselläni on melko laaja oma tila, johon en halua, että tuntemattomat tulevat. Kassajonossa ällöttää kun takana tuleva hengittää niskaan. Mutta silti tykkän koskea ystäviä ja perheenjäseniä. Ja millainen parisuhde on jos siinä ei kosketella (muutenkin kuin sängyssä)?Ymmärrin oikein mitä ajoit takaa. Ehkäpä tuossa kirjoittamassasi on osittain jotain perää. Mutta sitä olen ikäni ihmetellyt että olen kuulemma jo pari kesäisestä asti karttanut kaikenlaista kontaktia muiden kanssa. Nykyisin ainut asia josta saan edes jonkinlaista tyydytystä on musiikki, ehkäpä juuri se laukaisee joitain tukahdutettuja tunteita joita en pysty muutoin käsittelemään. Töissä olen kuulemma tunteeton, niin ainakin monet väittää niin. Kuulemma sen jopa aistii kun tulevat keskustelemaan.
Pahoittelen tekstin sekavuutta, väsyttää hiukan... mutta kiitos jos jaksoit lukea. - taustalla
jossa jotain ehkäpä.. kirjoitti:
Ymmärrin oikein mitä ajoit takaa. Ehkäpä tuossa kirjoittamassasi on osittain jotain perää. Mutta sitä olen ikäni ihmetellyt että olen kuulemma jo pari kesäisestä asti karttanut kaikenlaista kontaktia muiden kanssa. Nykyisin ainut asia josta saan edes jonkinlaista tyydytystä on musiikki, ehkäpä juuri se laukaisee joitain tukahdutettuja tunteita joita en pysty muutoin käsittelemään. Töissä olen kuulemma tunteeton, niin ainakin monet väittää niin. Kuulemma sen jopa aistii kun tulevat keskustelemaan.
Pahoittelen tekstin sekavuutta, väsyttää hiukan... mutta kiitos jos jaksoit lukea.on esimerkiksi aspergerin tai autismin oireyhtymiä? Voihan sitä olla vaikka lievänä, en tiedä niin hyvin, kun en ole perehtynyt, mutta kosketuksen vierastamista ainakin esiintyy just noissa. Lisää infoa noista löytyy googlesta, tai ainakin wikipedia-haun kautta.
- ilmoituksen
Itselläni oli sama tilanne eroni jälkeen. Olen tosi paljon läheisyyttä tarvitseva mies ja jo yli neljänkymmenen. Kun tiesin tämän, laitoin sen nettiin seuranhakupalstalle. Tavalliselle miehelle tavallinen nainen joka sietää ja haluaa läheisyyttä.
Vastauksia tuli kuukaudessa parikymmentä (vaikka minulla oli kuva ;-) ja niistä yksi valikoitui nyt jo yli kaksi vuotta kestäneeseen suhteeseen. Olen todella onnellinen saadessani luontevaa läheisyyttä joutumatta kerjäämään sitä. Emme asu yhdessä, mutta tapaamme sopivan usein.
Uskoin muuten vanhempaa rouvaa joka antoi neuvon juuri eronneelle: Ole niin kauan yksinäsi että se alkaa tuntumaan mukavalta. Silloin on aika hakea taas seuraa.
Lähes vuosi siihen meni, mutta nyt olen paljon valmiimpi ihmisenä.
Olen pystynyt vuosien varrella kehittämään montakin sellaista ystävyyssuhdetta, että niissä halataan paljon. Ei se ole friikkiyttä että haluaa ja antaa läheisyyttä. Se vain tuntuu olevan suomalaisessa kulttuurissa iso askel että menee toisen luo.- hömppäromantikko
Taisi rouva antaa hyvän neuvon. Itsekseen olo tuntuu kyllä hyvältä, kieltämättä. Mutta sitten kun on pakko aina vääntää näitä asioita niin tulee ajatelleeksi, että tuntuuko se jo niin hyvältä ettei tähän ketään enää huoli? Vaikka läheisyyttä ja seksiä kaipaa...
- ilman kosketusta
että luulen saavani orgasmin pelkästä käsivarren hipaisusta sitten kun kohdalleni saapuu rakastettava mies. Kaikesta tulee isompaa, uutta, vavisuttavampaa, kun ei ole kokenut iäisyyksiin edes miehen sylissä oloa. Niin että oikeastaan samalla pelkään millaista se tulisi olemaan, olla rakastettuna, hyväiltynä... shokki. Minusta on tullut taas pikkutyttö, joka pelkää isoja poikia, hehhe.
- kaljataiteilija
Tuuksä mun syliin... ; )
- loppuu kyllä
kun itse viestittää osoittamalla sitä muille. Itse olen tämän kokenut. ja mikä vaikutus sillä on kun tapaamisissa halataan ystäviä ja läheisiä sekä osoitetaan kaikenpuolista hyväksymistä toista kohtaan. Ei sen tarvitse olla aina sitä sexiä. Se on sitä hyväksytyksi tulemista ja hyväksyvää kanssakäymistä josta jää hyvä olo ja riittää pitkälle. Tottakai jos löytää sen rakkaan niin muistaa vain, niinkuin eräs 90 kymppinen herrasmies kerran sanoi minulle, että rakkaus on niin kuin kukka, jos sitä ei hoida joka päivä niin se kuituu pois!
- Täälläkin on yksi.
Itse poden myös ns. halipulaa, voimakasta läheisyyden kaipuuta ja hyväksytyksi tulemista. Kavereita on ihan riittämiin ja ystäviäkin muutamia. Yksinäänkin tulen toimeen ihan hyvin. Jokseenkin pakko on ollut tulla toimeen, kun sinkkuna ja neitsyenä koko 26 vuotisen elämäni olen viettänyt.
hetkittäin ihan ok mutta siihen se jääki.
- miehenkuvotus
halia siis, ja kokea fyysistä läheisyyttä. Ei heti seksiä. En ole vain vuosiin saanut mahdollisuutta, tapaan tai tutustun uusiin naisiin todella harvoin. Parin viimeisen vuoden sisään olen muutaman kerran päässyt baarissa juttusille naisten kanssa, nekin kariutunut siihen kun en ole halunnut lähteä naisen mukaan yöksi. Molemmilla kerroilla pyysin puhelinnumeroa, en saanut. Yöksi olisin päässyt, muusta eivät olleet kiinnostuneita. Minua taas ei yhdenyönsuhteet kiinnosta.
Nykyään ovat viimeisetkin mahdollisuudet menneet, kun olen lopettanut baareissa käymisen. - Joopa joo
jos miehen vieressä oleminen saa tuntumaan olon taivaalliseksi. Ethän sä kuitenkaan hetero ole tai jotain...
"Baarissakin kun pääsee tanssimaan vaikka jonkun vieraan miehen kanssa lähekkäin, niin tunnen olevani taivaassa. Tiiän että tää kuullostaa aika oudolta, mutta mä en vain voi itselleni mitään."
Joo ymmärrän kyllä, oot sä aika pervo friikki ku vieraan miehen seura tuntuu hyvältä. Ala lesboksi jos miehet noin paljon ällöttää. - Samma här!
Tykkään olla sinkku, enkä aio alkaa seurustelemaan, mutta kosketuksen tarve on ihan kauhea. Mulla on myös kauhea tarve hoivata ja helliä jotakuta, onneksi on lemmikkejä. :) Mulla oli nuorempana yksi miespuolinen kaveri, joka oli kauhean hellyydenkipeä ja musta oli ihana hoivata häntä. Nyt hän seurustelee, joten ei ole enää minun hoivailtavanani. :/ Olisikohan aika järketä naisille jokin halausbordelli, josta saisi jonkun mukavan miehen halimaan puoleksi tunniksi, mutta ei tarvitsisi keräillä hänen sukkia lattialtaan, ei kuunnella puuduttavia tarinoita turboruiskumoottoreista ja joka ei heti olisi tunkemassa kaluaan sisälle pienestäkin kosketuksesta vaikka kymmenen kertaa päivässä! :D
- ,,,,,.
there you go, sista!
- Turboruiskaus X 10/p
Heh hee, jopas on samanlainen potenssi kuin minullakin, mistähän saisi sellattii lääkeit' joilla hiukkasen sais ees sitä loivennettua...?
Vitsi vitsi, mut halaus työkaverin kaa sais sattua usseemminkin kohalle, meinaan,
et on siinä semmonen likka ku sitä nosteloo nii tuota lääkettä sais olla.
- haluu sylkkyyn
Mullakin on hirvee halipula!! :(
- lcjskldcvjklj
Kuka vittu näitä ikivanhoja kaivelee ja upittaa. koko päivän tullu jotain vuosia sitten aloitettuja ketjuja etusivulle. Vitun urpot.
- iso hali.
Ei tuo mun mielestä mitenkään kauheen oudolta kuulosta. Muistan kerran kun olin seiskaluokalla ja mua kiustattiin melkein päivittäin kun olin semmonen pieni ja laiha sintti niin yks tyttö tuli halaamaan mua ystävänpäivänä vissiinkin ja... se tunne sai mut hetkeks ihan onnesta sekaisin.
Sama juttu, odotan itsekin sitä oikeaa :) - täysin nolla
Mitä on halaaminen?
- rumamies
En muista et mua olis joku jhalannut 15 viime vuoden sisällä.
- Uusi tila
Mistä halipula johtuu? Onko siihen muuta lääkettä kuin halattavan etsintä? Vaikeaa.
- 9+20
Jep, 21 vuotias mies täällä sinkkuna ja sellainen läheisyyden kaipuu mylvii mielessä :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315147- 343506
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833214- 112347
- 281967
- 121868
- 1611813
- 1051330
- 151195
- 1381134