Anteeksi, mutta jatkan vaan listojeni tekemistä : < Eli top elokuvasoundtrackit, CD-levyjen, ei elokuvan taustalle sopivuuden, mukaan.
1: Scarface (ihanaa kasaria täynnä syntikka osat parhaita)
2: Disney Hercules
3: Mortal Kombat
4: Blair Witch project 2
5: Blair Witch project
6: Jesus Christ Superstar
7: Conan Barbaari
8: Moulin Rouge
9: Queen of the Damned
10: Final fantasy 7 ADvent Children
Top 10 elokuvasoundtrackit
diapolos
2
494
Vastaukset
- Utelias Ilmari
Vangeliksen musiikin elokuvasta 1492 Conquest of Paradise ja Kitaron upean teoksen elokuvasta Silkkitie. Kuuntele You tubesta, ellet tiedä
- T.P.
Tässä suurimmat blaxploitation-suosikkini
1. James Brown: Black Caesar
2. Willie Hutch: The Mack
3. Ohio Players: Mr. Mean
4. Impressions: Three the Hard Way
5. Johnny Pate: Shaft in Africa
6. James Brown: Slaughter' s Big Rip-Off
7. Willie Hutch: Foxy Brown
8. Edwin Starr: Hell up in Harlem
9. Isaac Hayes: Tough Guys
10. Isaac Hayes: Shaft
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054154Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572358Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66844
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 21813
- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768