Oma kuva

helisevä

Miksi olet kuvan laittanut ja miksi et kuvaasi laita toisten katteltavaksi?
Mulle tuli tämmöset aatokset ja uteliaisuus.
Sekä vielä vaikuttaako sinuun jos jostakusta kuvan olet nähnyt?

43

1941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

kuva vaikuta mihinkään.
      Jos voisi luottaa että se on aito, voisin ajatella toisella tavalla.
      Ja minun kuvani? 50v ?
      Ei helkkarissa!
      Lottovoitto ja runsaasti kohotuksia ja puoli litraa Botoxia.
      Ehkä sitten.
      Paskanpuhumiseen hienosta luonteesta en usko pätkääkään.

• Kerrankin oomma

samaa mieltä tuosta asiasta.

Ulkonäkö se on johon naisetkin ihastuu ja vihastuu!

• KuvatonKuvatus

Minäpä esitin tuon saman kysymyksen enkä saanut yhtään vastausta kysymykseeni. Sitten kysäisin eräältä tutultani, jolla on kuva galleriassaan sekä treffipalvelussaan. Hän sanoi, että kuva lisää kirjoitusten uskottavuutta. En ole samaa mieltä ollenkaan, mutta eipä se sitä vähennäkään.
      Comme si, comme ca.

• Anskuliini

kuvallinen rekattu profiili, mutta en viitsi kirjautua.
      Joskus kirjoitan rekattunakin, sitä ei vaan kukaan tiedä, että kirjoittaja olen minä. ;-)

• sinuun

erilailla Anskuliinina kuin rekattuna?

• Anskuliini
        sinuun kirjoitti:

erilailla Anskuliinina kuin rekattuna?

harvoin rekattua, etten osaa sanoa, ei oo mitään eroa.
        Useimmin puhun täällä itsekseni.

• t.l.

Tosi harvoin, ehkä kerran ;)
        Mulla oli kans joskus, en laita enää.

• on kivaa
        t.l. kirjoitti:

Tosi harvoin, ehkä kerran ;)
        Mulla oli kans joskus, en laita enää.

kun on kiltti. Ja tarkoittaa vain hyvää.

Kivaahan se on irroitella joskus kun kiinnijäämisen riski on olematon?

• Mä laitoin alun perin siksi, kun muillakin oli silloin kuvia. Monet ovat häipyneet tai ottaneet kuvansa pois ja jotkut laittaa joskus vaan näkymään ja joskus ovat ihan rekkaamattomana.

Vaikea oli laittaa se ja en ole viitsinyt vaihtaa sitä, vaikka joskus meinasinkin. Mitään häiriötä en ole kuvastani saanut ja toivottavasti ei tule.

Olen ollut eräällä muullakin palstalla missä enemmänkin kuvia ja mun elämää, mutten viihdy siellä. Täällä on kivempaa.

• hämyisen

kuvan? Tuollaisen voisin laittaakin.

• hämyisen kirjoitti:

kuvan? Tuollaisen voisin laittaakin.

Sen kuvan on lapsi ottanut aurinkoa vasten. Eipä siinä näy kuin hahmo.

• enkelitrio
        miljoona kirjoitti:

Sen kuvan on lapsi ottanut aurinkoa vasten. Eipä siinä näy kuin hahmo.

Mulla ei koneel ole ku kolme (taas trio) kuvaa ja kaik otettu juhlapäivänä.Ollaa nii meikiski :)
        Tai vois kait sen laittaa,ku tutut ei tunnistais,ku
        emmää yleens meikkaa :)
        Mää miäti jos ..ei vaineska,emmää eres ossais.
        Yks naine (oliks hän wenla,emmää muist varmaks) ossaa tehrä hianoi kehyksii ja kaikkii.Olis kiva taito ain muunnella sitä sivuu.Ihme ku mää sain sen niki tehryks.Huh.

• kotikiusat
        enkelitrio kirjoitti:

Mulla ei koneel ole ku kolme (taas trio) kuvaa ja kaik otettu juhlapäivänä.Ollaa nii meikiski :)
        Yks naine (oliks hän wenla,emmää muist varmaks) ossaa tehrä hianoi kehyksii ja kaikkii.Olis kiva taito ain muunnella sitä sivuu.Ihme ku mää sain sen niki tehryks.Huh.

ihmeissäni, mikses sää kuvatas ol laittan?
        Tai olssi laittan kaikkie kolme.

• enkelitrio
        kotikiusat kirjoitti:

ihmeissäni, mikses sää kuvatas ol laittan?
        Tai olssi laittan kaikkie kolme.

ossaa,eikä triost ol.Eikä net kaks pysy paikallaska nii kauvaa,et saarais kuvatuks :)trio.
        iltaa vaa !
        Hm.mis oma kuvas on?

• enkelitrio kirjoitti:

Ihan varmaan sinä osaat sen laittaa. Kyllä sitä kuvaa voi joutua pienentään kun siinä on ne bitti luvut, mutta kun seuraa ohjetta niin eiköhän se siitä. Laita vaan joku sellainen missä on sen näköinen etteivät tutut heti tunnista.

Ja kyllä minä tykkäisin ennemminkin kirjoitella sellaiselle jotta on kuva kun ihan näkymättömälle. Ja kotikiusatunkin kuvan minä haluaisin nähdä. Hän on ihan varmasti tosi komea, uskotko sinäkin niin hih hih.

• enkelitrio kirjoitti:

ossaa,eikä triost ol.Eikä net kaks pysy paikallaska nii kauvaa,et saarais kuvatuks :)trio.
        iltaa vaa !
        Hm.mis oma kuvas on?

en saa päätetty olisink essun kans vai ilma,mitä sää sano?
        Pitäskö ol rinta kuva vai laittasko naamanki näkyvi?

• enkelitrio
        miljoona kirjoitti:

Ihan varmaan sinä osaat sen laittaa. Kyllä sitä kuvaa voi joutua pienentään kun siinä on ne bitti luvut, mutta kun seuraa ohjetta niin eiköhän se siitä. Laita vaan joku sellainen missä on sen näköinen etteivät tutut heti tunnista.

Ja kyllä minä tykkäisin ennemminkin kirjoitella sellaiselle jotta on kuva kun ihan näkymättömälle. Ja kotikiusatunkin kuvan minä haluaisin nähdä. Hän on ihan varmasti tosi komea, uskotko sinäkin niin hih hih.

ossaa.
        Kyl siit mun tunnistaa.Sit voitais esittäytyy joku ilta jos sen kuvan vois napata huitsis pois taas.
        Kiusattu on taatust munki miälest komia.Taik mist sitä tiätää vaiks olis naine,155cm,vaalee jne. Htzaaki joku just väitti naiseks.

• miljoona kirjoitti:

kertokkas ny miljonal milt luulet muu näyttävä.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Mieluiten niin että näkyy ihan kaikki kokonaan, tietysti, että saadaan ihailla kunnolla. Hih hih, mutta tietysti sellainen siis että se menee siitä sensuurista läpi. Niin on minun mielipide.

• enkelitrio
        koti-kiusattu kirjoitti:

ku valkone paita ja knapit nappaa ast auki.

• enkelitrio kirjoitti:

mul onki yks semmone kuva mikä on otet ko mää oli tupperi kutsuil tarjoilijan,vaimo piti.
        Mul on siin tumma teryleenihousu ja valkone pait,jalka on nostet imuri pääl semmot rehvakkaast.
        Mää ole ko suurriista metsästäjä kaaro jälkke.

• enkelitrio
        miljoona kirjoitti:

Mieluiten niin että näkyy ihan kaikki kokonaan, tietysti, että saadaan ihailla kunnolla. Hih hih, mutta tietysti sellainen siis että se menee siitä sensuurista läpi. Niin on minun mielipide.

sanoo,et K-kiusattu on miäs,tosimiäs.Pitkä ja komia.
        Tummaks,sopusuhtaseks ja siistiks ajattelisi.
        Musta parta.tai sit ei.Merirosvoil se parta oliki.

• enkelitrio kirjoitti:

Mun on pakko mennä nukkumaan. Hyviä öitä sulle ja kotikiusatullekin ja toivottavasti sinä ja minä nähdään nyt unta kaikista ihanista ja komeista palstan miehistä, eikä mitään tylsiä painajaisia, hih hih.

• enkelitrio kirjoitti:

sanoo,et K-kiusattu on miäs,tosimiäs.Pitkä ja komia.
        Tummaks,sopusuhtaseks ja siistiks ajattelisi.
        Musta parta.tai sit ei.Merirosvoil se parta oliki.

niin enkelit puoltaa,kiitos

• enkelitrio
        miljoona kirjoitti:

Mun on pakko mennä nukkumaan. Hyviä öitä sulle ja kotikiusatullekin ja toivottavasti sinä ja minä nähdään nyt unta kaikista ihanista ja komeista palstan miehistä, eikä mitään tylsiä painajaisia, hih hih.

uneksitaav vaa !
        Hyvää yötä kaikille "sinne alemmaskin"
        ^^j^^

• kysyt asiaa kirjaamattomana?

Entä miksi et itse ole vastannut kysymyksiisi?

• helisevä

Oot oikeessa, en vastannut omalta kohdaltani.
        Mä en voisi kuvaa laittaa koska luulisin siitä tulevan paikkakunnan ykkösjuttu, miksi se tonne kirjottelee kun ei osaa...
        se myös rajoittaisi kirjoitteluani johon suhtaudun nyt rennosti ja vielä se ,että olen elämäni ollut hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen.
        Tämä voi olla ihan kasvattavaa.Enkä halua esim.
        nähdä kuvaa esim. muutamista MUN lempimiehistä = ) nyt poistun velvollisuus kutsuu, palailen myöhemmin.

• ooooooooooooooooooooooooooo...
        helisevä kirjoitti:

Oot oikeessa, en vastannut omalta kohdaltani.
        Mä en voisi kuvaa laittaa koska luulisin siitä tulevan paikkakunnan ykkösjuttu, miksi se tonne kirjottelee kun ei osaa...
        se myös rajoittaisi kirjoitteluani johon suhtaudun nyt rennosti ja vielä se ,että olen elämäni ollut hyvin ulkonäkökeskeinen ihminen.
        Tämä voi olla ihan kasvattavaa.Enkä halua esim.
        nähdä kuvaa esim. muutamista MUN lempimiehistä = ) nyt poistun velvollisuus kutsuu, palailen myöhemmin.

on lempimiehesi?

• ruma äkänen ukko

Äkänen - miksi äkänen - no kun kaikki muut on niin lvetin kauniita!

• Wenla-G

mitään passikuvaa tänne. Niissä on muutenkin kuin vankikarkuri. Enkä kyllä muunkaanlaista fotoa.
      Minusta tämän palstan jännä juttu onkin, että voi kirjoittaa naamatta.
      Ei siksi, että voisi puhua paljon palturia, vaan voi jopa avata sydäntään, jota ei välttämättä naamallaan tekisi.

Toisaalta, mielikuvituksella on vapaa laukkarata, kun ei näe toistaan. ;))

Ihan kiva on kuvia katsellakin, muttei ole mun juttu. Siihen on kyllä tosi monta muutakin hyvää perustelua.

• eres toivoa mut avaisit nyt eres sivuskin,ja laittasit osotteen minne ihailija postii vois lähettää.

• Wenla-G
        koti-kiusattu kirjoitti:

eres toivoa mut avaisit nyt eres sivuskin,ja laittasit osotteen minne ihailija postii vois lähettää.

iät ja ajat, meinasi jo käytönpuutteessa homehtua.
        Laitoin sen ylähyllylle kuivumaan. Pannaan vaan esille.

Koskaan en muista kysyä, miksi pyrit Helsinkiin, Arkadianmäellekökö??

• Wenla-G kirjoitti:

iät ja ajat, meinasi jo käytönpuutteessa homehtua.
        Laitoin sen ylähyllylle kuivumaan. Pannaan vaan esille.

Koskaan en muista kysyä, miksi pyrit Helsinkiin, Arkadianmäellekökö??

liitty loruun,Matala otsa,kytevä katse,varpaan väli toista metriä,jalkahiki tappava,puhuu ittekseen jne.
        En muista mistä on tarttunu mukaan,ehkä oli yks kouluttaja intissä.
        Meinaisiks äänestä jos olisi vaaleis ehrokkaana?

• Jos minua
        koti-kiusattu kirjoitti:

eres toivoa mut avaisit nyt eres sivuskin,ja laittasit osotteen minne ihailija postii vois lähettää.

noin vongattaisiin niin olisin jo aijaat sitten antanu avaimetkin! :)

• kotikiusattu
        Jos minua kirjoitti:

noin vongattaisiin niin olisin jo aijaat sitten antanu avaimetkin! :)

on sama ilmiö kuin miesten vessas käynnissä,vaikka miehet kuvittelee että ulettuu hyvin ,niin tipat on kuitenkin lattialla.
        Välimatka,välimatka on pitkä.

• karehtijat
        kotikiusattu kirjoitti:

on sama ilmiö kuin miesten vessas käynnissä,vaikka miehet kuvittelee että ulettuu hyvin ,niin tipat on kuitenkin lattialla.
        Välimatka,välimatka on pitkä.

Siitä yli mistä aita on matalin.

• Pirre*

kurillani laitoin, ja kun muillakin oli.:)

Ei vaikuta mitenkään suhtautumiseeni oli kuvallinen tai kuvaton kirjoittaja :), tietysti nikillä on sen jälkeen oikeat kasvot..

• ty.

en ole laittanut, enkä aio laittaa kuvia,
      mutta eiköhän kuvien ym. laittamien ole niitä hetken tai muutaman vuoden leikkejä.

sellaistahan se elämä on, aina mieli muuttuu,
      innostuu hetkeksi,
      sitten toteaa että vähän hassua oli.

Työaikana olin innostunut huutokaupoista ja kirpputoreista,
      kun pääsin vapaaksi, en ole 5vuoteen käynyt yhdessäkään.

"Sekä vielä vaikuttaako sinuun jos jostakusta kuvan olet nähnyt?"

vaikuttaa, harkitsen useamman kerran, mitä kirjoitan.

• helisevä

Siis, vaikuttaa noin paljon, näyttääkö kuvat niin ankarilta?

Niin totta tuo, että aika muuttaa, jos minä jopa muutama kuukausi sitten olisi tiennyt tänne kirjoittavani niin EI sitä en olisi uskonut.

Huutokaupoissa käymisestä en luovu koskaan )

• Densa

kun huomasin weppi kameran näppäilleen kuvani omia aikojaan.Eipä tuosta ole harmia ollut ja paljonko se vanhan äijän naama ketään kiusaa joten olkoon siellä.

• helisevä

Mukava kuva ja kyllähän se paljon sinusta kertoo joskaan ei ekana mistään vanhuudesta vaan persoonasta )

• näkökohta  

Miksi laittaisin kuvan, sillä kirjoitukseni sisältö tulkittaisiin kuvani kautta. Jokaisella on tämän ikäisenä mielikuvia miellyttävistä tai varsinkin epämiellyttävistä ihmisistä, ja olisi ilmeistä, että kuvani näkeminen nostaisi pintaan käsityksiä, jotka eivät sovi minuun, mutta ovat sopineet ihmiseen, joka minun kuvaani katsoessa tulee ainakin jossain suhteessa yhdennäköisenä mieleen, hyvässä tai pahassa.
      Tästä syystä en muuten itse käy kurkkimassa toisten kirjoittajien profiileja. Haluan lukea heidän kirjoittamansa ajatukset, en peilata niitä kasvokuvaa vasten. Oletan, että elämänkokemusta on tällä palstalla kirjoittavilla saman verran suunnilleen kuin itselläni, yli 50 mutta ei vielä 60 vuotta, ja lisäinformaatiota en kuvasta saa.

• näkökohta

sitä vartenhan se galleria on,että siellä voi käydä.
        Minusta se on mielenkiintoista.Olisi ikävää,ellei kukaan kävisi "kylässä".
        Joskus,kun on aikaa,niin kurkkaan moniin nikkeihin.
        Vaikka jo mennessä tiedän,etten koskaan kyseisen ihmisen kanssa vaihda sanaakaan.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      516
      1568
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1166
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      845
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      837
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe