Tämä on ainoa nettipeli mitä pelaan töissä ollessani/yleensäkin ja vuodatan kyyneleitä aina kun pelihahmo loukkaa itsensä :(
http://www.javapeli.org/play/boneless-girl
"Hän on niin avuton"
MarttyyriMallari-TTt
Kielletty naisilta
10
540
Vastaukset
- rapiskarpalo
No, esitän siit huolimatta.
Kumpi on kielletty naisilta tää sun tekstis vai toi peli?ovat kielletty naisilta, koska tämä peli ei varmasti huvita feministejä.
"Pelkään isonkokoisia naisia"
MarttyyriMallari-TTt- rapiskarpalo
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ovat kielletty naisilta, koska tämä peli ei varmasti huvita feministejä.
"Pelkään isonkokoisia naisia"
MarttyyriMallari-TTtlaita linkki femu palstalle.
Jep, jep ymmärrän, pienet miehet pelkäävät isonkokoisia naisia. rapiskarpalo kirjoitti:
laita linkki femu palstalle.
Jep, jep ymmärrän, pienet miehet pelkäävät isonkokoisia naisia.älä ymmärrä minua väärin. Minä olen sellanen henkilö joka puolustaa sorrettuja ja tämä pelihahmo ja telaketjufeministien alistamat miehet ovat sellaisia.
"Meissä kaikissa asuu pahuus"
MarttyyriMallari-TTt
- oona.
Ettei vain pelin kehittäjässä kuitenkin asuisi...
...."pieni naistenvihaaja"...?sitä minkin epäilen ja haluaisin siksi auttaa pelihahmoa.
"En pidä tästä jutusta ollenkaan"
MarttyyriMallari-TTt- oona.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sitä minkin epäilen ja haluaisin siksi auttaa pelihahmoa.
"En pidä tästä jutusta ollenkaan"
MarttyyriMallari-TTtOih...sinusta löytyy inhimillinen ja auttavainen puoli...:)
- ihanan
pehmeä.
Tämä oli törkeän hauska. kiits. Pelaan koko huomisen työpäivän. - rusalkaa
Kävin katsomassa peliä. Oli vähän ilkeää laittaa tuommoinen tälle palstalle.
Mietin, mikä tässä oikeen kiihottaa katsojaa. Mulla tuli paha olla, tuo meni niin mutkalle ja putosi pää edellä. Huh, tuli vaan paha olla toisen puolesta...tuli minullekin ja en usko että ketään oikeasti haluaa vahingoittaa tätä pelihahmoa.
"Tai eihän sitä koskaan tiedä"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241