Luin tästä voiteesta ja kuulemma paljon hyviä tuloksia, mutta myös muutamia allergia tapauksia..
Kellään täällä POSITIIVISTA sanottavaa?
Kuinka nopeasti toimi JOS toimi?
ROC Sellu voide?
4
1665
Vastaukset
- joku testannut
- kokeillut
mutta tuloksena oli kutinaa ja sen seurauksena punainen, ärtynyt iho. luulin ensin että minulle oli tullut jokin allergia, mutta sitten luin artikkelin netistä jossa kerrottiin että sen sisältämä a-vitamiini aiheuttaa kutinaa. olin kuitenkin ehtinyt jo käyttää lähes koko purkin, ja minkäänlaisia positiivisia tuloksia en huomannut.
joten en suosittele.- jaa...
Ostin ROC selluvoidetta kun oli alennuksessa ja parin päivän käytön jälkeen iho on tosi sileä :)
Tosin en hae pienentävää vaikutusta, sitä ei saa muulla kuin liikkumalla.
Halusin vain ihoni tasaisemmaksi ja siihen tuo on ainakin toiminut todella hyvin :)
Tuossa pakkauksessa oli 150ml Selluvoide täsmälaput yhteensä 24e - u telias
jaa... kirjoitti:
Ostin ROC selluvoidetta kun oli alennuksessa ja parin päivän käytön jälkeen iho on tosi sileä :)
Tosin en hae pienentävää vaikutusta, sitä ei saa muulla kuin liikkumalla.
Halusin vain ihoni tasaisemmaksi ja siihen tuo on ainakin toiminut todella hyvin :)
Tuossa pakkauksessa oli 150ml Selluvoide täsmälaput yhteensä 24esait tarjoushintaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3875787Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151742- 1101014
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http20932Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95914- 56894
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss46882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?132882- 78861
- 41833