Tervehdys kaikille. Kysyisin nyt että mistähän mahdollisesti löytäisin ja saisin vielä näinkin monen vuoden jälkeen hankittua sen Mandin "Pieni maailma"- levyn? Sillä itsekkin satun olemaan yksi niistä monista joita kyseessä olevan henkilön taannoinen poismeno järkytti/kosketti.Voi kyllä olla että itse taisin myös vähän samalla ihastua häneen.Oli nimittäin sen verran mukavan oloinen henkilö niiden lehtijuttujen perusteella ainakin että olisi ollut varmasti kiva tuntea hänet ainakin kaverimielessä ellei muuten. No se on kuitenkin nyt sivuseikka. Joo, siis mielellään kyllä ihan cd-levyn haluaisin jotta voisi sen c-kasetillekkin sitten nauhoittaa. Itse kun vielä kasetteja ja vinyylejäkin suosin jonkin verran. Olisi nimittäin omalta osalta tarkoitus kunnioittaa Mandin muistoa tutustumalla hänen tuotantoonsa:) Toinen artisti jolta myös kyselisin levyä on Jonna Tervomaa. Häneltä pääasiallisesti sellainen kokoelma jossa on esim. biisit Minttu sekä Ville ja Hyvän näköinen. Levyn nimi on "Parhaat" ja se on ilmeisesti omien tietojeni mukaan ilmestynyt vuonna 1985.Että tällaisia. Jos joku sattuu näihin levyihin liittyen jotain tietämään, niin olisi tietysti mukava jos hän sen myös minulle voisi kertoa? Kiitoksia jo etukäteen:) T: Four symbols(Zepfan87,yms.)
Kysymys
Four symbols
0
155
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904