Naisten tytöttely

Täytyy myöntää että olen joskus itsekin epähuomiossa tytötellyt aikuista naista ja
sain korvilleni (kirjaimellisesti)

Miesten pitäisi huomioida naisten herkkätunteisuus näissä asioissa hieman paremmin.


"Ja jos ei muuten niin ainakin sitä varten että säästyy jämerältä korvapuustilta"


MarttyyriMallari-TTt

27

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ya ya

      Olet kaunis.

      *for eva*

    • Kettulaatikossa

      ihan vapaasti tytötellä.

      "mieluummin tyttö kuin tiskirätti tai kynnysmatto"

      tai

      "tyttönä kesät kesti ikuisesti"

      • Tiesin että osaatte ottaa tämänkin asian huumorilla vastaan.


        "Olette ihania"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Anonyymi

        ei tytöttely haittaa, kun on jo mummo 60v. tulee nuorekas olo.


    • viilisniilis

      kuin täti! En vielä ole täti, koska siskoni ei ole muksuja vääntänyt. Vituttaa, kun ihmiset puhuu lapsilleen minusta tätinä... Mieluummin tyttö.

    • ei ole

      tytöttelystä vaikka olen jo 38 vuotias.
      Töissä minua kutsutaan mm ipanaksi, sekin on mielestäni ihan vain hellyttelynimi. Ei tulisi mieleenikään antaa korvatillikkaa varsinkin kun joutuisin kiipeämään pöydän päälle ylettyäkseni ;)

    • Olipas siinä kiivas..nainen.

      Minua jotkut tyttöttelevät, jokut sanovat naiseksi, ei haittaa kumpikaan... Hassuaa että minua nuorempi mies tyttöttelee minua jatkuvasti..

      • MarttyyriMallari-TTt

        johtuiskohan se siitä että olet niin tyttömäisen oloinen nainen.


        "Sulla on anti-mummomainen style"


        MarttyyriMallari-TTt


      • JKÖLCBNQPVB
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        johtuiskohan se siitä että olet niin tyttömäisen oloinen nainen.


        "Sulla on anti-mummomainen style"


        MarttyyriMallari-TTt

        Vittu jos vanhat ämmät 'pojittelee' niin varmasti tytöttelen seuraavalla kerralla, tai vastaan, että 'no mitä saatanan vanha luuska'


      • JKÖLCBNQPVB kirjoitti:

        Vittu jos vanhat ämmät 'pojittelee' niin varmasti tytöttelen seuraavalla kerralla, tai vastaan, että 'no mitä saatanan vanha luuska'

        ihmeessä tee niin.


        "Kaikki naiset haluavat kuulla olevansa kauniita"


        MarttyyriMallari-TTt


    • cookos

      koska siihen voi liittyä vähättely, tyyliin "no , tules nyt tyttö sieltä.." tai "hei, tyttö, kuulepas..", vähän semmonen hyppyytys- menttaliteetti tai aliarvioiva tyyli. Kuitenkin olen aikuinen nainen.
      Joskus olin ihastunut, mutta en enää. Tosin muutemaan vuoteen en ole tainnut kuulla tyttö-sanaa mun kohdalla sanottavana..oon tainnut tulla sitten jo kolmekymppiseksi.

      Oikeesti siitä sais olla vaan hyvillään, parempi niinkuin mummottelu.

      • ja tämä nainen mitä tytöttelin on esimiesasemassa
        oleva nainen.


        "Hän naamioi korvatillikkansa leikilliseksi eleeksi mutta kyllä se oikeasti sattui"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja tämä nainen mitä tytöttelin on esimiesasemassa
        oleva nainen.


        "Hän naamioi korvatillikkansa leikilliseksi eleeksi mutta kyllä se oikeasti sattui"


        MarttyyriMallari-TTt

        niin että esimiesasemassa ihan. Mut toisaalta hänen pitäis osata tuollainen ottaa vastaan, koska on esimiesasemassa. Kääntää se edukseen.


      • cookos kirjoitti:

        niin että esimiesasemassa ihan. Mut toisaalta hänen pitäis osata tuollainen ottaa vastaan, koska on esimiesasemassa. Kääntää se edukseen.

        kirjoitinkin tämän viestin :9


        "Eivät he välttämättä osaa ottaa vastaan leikkimielistäkään tytöttelyä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoitinkin tämän viestin :9


        "Eivät he välttämättä osaa ottaa vastaan leikkimielistäkään tytöttelyä"


        MarttyyriMallari-TTt

        meidän työpaikalta ;)


      • cookos kirjoitti:

        meidän työpaikalta ;)

        sinunkin työpaikalla on heikolla itsetunnolla varustettuja naispomoja :0


        "Härnään heitä joskus"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinunkin työpaikalla on heikolla itsetunnolla varustettuja naispomoja :0


        "Härnään heitä joskus"


        MarttyyriMallari-TTt

        jos ylipursuavaa tärkeilyä voi pitää huonon itsetunnon merkkinä.

        Mut näitä ei voi härnätä, siihen leikkiin ei kannata ryhtyä..toki käyn välillä rajamailla,olen kokeilunhaluinen persoona, joka leikki välillä tulella.


    • rapiskarpalo

      minuakin on joskus tytötelty, mutta ei enää pitkiin aikoihin. Pitäisköhän huolestua?

      • rapiskarpalo

        enempikin täditelty kimakoilla äänillä ja minusta he näyttävät vaahtosammuttimilta. Pitäisköhän huolestua?


      • rapiskarpalo kirjoitti:

        enempikin täditelty kimakoilla äänillä ja minusta he näyttävät vaahtosammuttimilta. Pitäisköhän huolestua?

        tiedä pitäiskö sun ihan vielä huolestua, mutta voisit ainakin olla varuillasi.


        "Älä ainakaan leikkauta hiuksiasi lyhyiksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • rapiskarpalo
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tiedä pitäiskö sun ihan vielä huolestua, mutta voisit ainakin olla varuillasi.


        "Älä ainakaan leikkauta hiuksiasi lyhyiksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        et ryhtyvät vielä pojittelemaan tai sedittelemään, jos leikkautan hiukset lyhyiks?


      • rapiskarpalo kirjoitti:

        et ryhtyvät vielä pojittelemaan tai sedittelemään, jos leikkautan hiukset lyhyiks?

        vaan tarkoitan sitä että pitkät hiukset ovat tärkeä tekijä naisellisuutta ajatellen.


        "Let them grow"


        MarttyyriMallari-TTt


    • En tykkää siitä jos minua tytötellään. Jos näin käy, sanon tytötelijää pojuksi tai lapsukaiseksi, jotta setä huomaa ettei nyt tullut puhuttua ihan korrektisti.

      Yleensä ne, jotka tytöttelevät, puhuvat muutenkin naisista ns. "leikillisen vähättelevään sävyyn". Esimerkiksi ei-jämäkkä mies on näiden tyyppien mukaan "akkamainen".

      Tytöttelyn kieltäminen ja siihen reagoiminen on periaatekysymys.

      Työelämässä olen mieluummin tiukkapipo kuin lapseen rinnastettava "tyttö".

    • Aurinko79-

      jos se tulee kunnioittavalla sävyllä. Tytötelläkin voi niin eri tavalla. Jos se tulee tuhahtaen ja alentavasti "voi tyttöparka, et sinä tiedä maailmasta vielä mitään" niin mä tulistun siitä kyllä sen verran, että annan ukon kuulla kunniansa "Perkele mua kukaan tytöttele..."

      Joskus tytöttely on kuitenkin ihan ok, kunhan siinä on mukana kunnioittava käytös. Esim. huomattavasti vanhempien miesten tytöttely ei mua haittaa ollenkaan.

      Ei se mitä sanotaan, vaan se miten sanotaan...

    • Yksinkertainen blondi

      Ei tytöttely tunnu pahalta jos tytöttelijä on mua (30 ) reippaasti vanhempi mieshenkilö, vaikka olisi ns. alemmassa asemassa töissä. Mutta jos on samanikäinen tai nuorempi ja vaikka "samalla tasolla" töissä niin antaa tytöttelijästä jotenkin setämäisen ja juntin kuvan, ei voi mitään:P Lähinnä mun reaktio on: "just joo, eli tällanen tapaus.."

      • Yksinkertainen blondi

        Lisäyksenä vielä:oikeastaan miehillä on aika usein positiivinen vire tossa tyttö-sanassa, mutta jos nainen tytöttelee työelämässä toista naista se kyllä sivaltaa usein pahasti, tyyliin: tyttö-kulta, tyttö-rukka, tyttö-pieni... Aika usein naisen aikomuksena on TODELLAKIN näyttää "tytölle" kaapin paikka. Tällaisesta tytöttelystä muuten harvoin huomautellaan, naisille siis sallitumpaa. Miehillä voi olla tahatontakin. Ja työelämän ulkopuolella mua saa vapaasti tytötellä kuka vaan, niin paljon kun sielu sietää. Mielummin tosiaan tyttö kuin täti.


    • fedsfdsfdds

      "Miesten pitäisi huomioida naisten herkkätunteisuus näissä asioissa hieman paremmin."

      Naiset vois hieman kasvaa, eikä aina kitistä turhista pikkuasioista. Sellaiset, jotka vetää herneen nenään joka asiasta, eivät tosin olekaan naisia, vaan ylihemmoteltuja pikkutyttöjä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe