Kysymys miehille..

....................

Montaka päivää odottelette ennen kun soitatte naiselle jolta olette numeron pyytänyt?

Ja jos ette edes aio soittaa, niin miksi ihmeessä pyytää numero?

Minulta pyydettiin numero lauantai-aamuna, ja vielä ei ole kuulunut mitään..Kyseessä ei ollut mikään poka baarista,tai perinteinen yhden illan juttu. Jäin vaan miettimään, että annoinko ujouksissani toiselle käsityksen, ettei jatko kiinnosta, vaikka asia ei ole niin..todellakaan.

27

1725

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarttua itse

härkää sarvista ja soittaa hänelle. Tai lähettää tekstarin. Silloin selviää sekin.

• Naiset on prinsessoja

"Voithan tarttua itse härkää sarvista ja soittaa hänelle. Tai lähettää tekstarin. Silloin selviää sekin."

Luuletko että nuo saamattomat prinsessat saisivat sellaista ihmettä aikaiseksi että ottaisivat itse tilanteen haltuun ja olisivat aktiivisia?

• ole saamattomia.
        Naiset on prinsessoja kirjoitti:

"Voithan tarttua itse härkää sarvista ja soittaa hänelle. Tai lähettää tekstarin. Silloin selviää sekin."

Luuletko että nuo saamattomat prinsessat saisivat sellaista ihmettä aikaiseksi että ottaisivat itse tilanteen haltuun ja olisivat aktiivisia?

Ne on vaan ujoja ja pelokkaita. Ei ole helppoa toimia vastoin kauan vallineita sovinnaisuuden normeja. Ja tällainen mollaaminen ei auta yhtään sitä vanhojen kaavojen rikkomista. Päinvastoin.

• ap...

Annoin numeron kun pyysi..en missään vaiheessa pyytänyt itselleni numeroa..eli homma on nyt kokonaan toisen käsissä ja pallo hänellä..Kaduttaa.

• se onkin jo
        ap... kirjoitti:

Annoin numeron kun pyysi..en missään vaiheessa pyytänyt itselleni numeroa..eli homma on nyt kokonaan toisen käsissä ja pallo hänellä..Kaduttaa.

paskempi homma. Voi käydä ihan miten päin tahansa. Odota seuraavaa viikonloppua. Uskoisin, että silloin aikasintaan voi soittaa.

• ap..
        Naiset on prinsessoja kirjoitti:

tämä nainen olisi varmasti soittanut oma-alotteisesti..olisin jopa numeron saattanut selvittää jos olis ollu koko nimi tiedossa..En olekkaan prinsessa.

• ap.. kirjoitti:

tämä nainen olisi varmasti soittanut oma-alotteisesti..olisin jopa numeron saattanut selvittää jos olis ollu koko nimi tiedossa..En olekkaan prinsessa.

ajatellen tiedät miten pitää toimia, ni ei tarvii turhia kynsiä syödä ja hermojaan odotellessa menettää. Ehkä olis fiksua kysyä miehen koko nimi ja puhelinumero myös, eikä vaan antaa omaansa, eikös vaan?

• Meille miehille on tehty naisten suunnalta hyvin selkeäksi että liian innokas ei missään nimessä saa olla. Toisin sanoen, me kiltisti odotetaan että oma intomme sammuu ja sitten siirrytään seuraavaan naiseen toistamaan kaavaa.

Näin toimii naisten määrittelemä maailma.

(Rankasti ironialla maustettu.)

• Kettulaatikossa

ja naiset elää siinä ajatuksessa että on epätoivottua roikkua ukon perässä joka ei edes soita.

Joten kukaan ei soita kenellekään.

• maailma..
        Kettulaatikossa kirjoitti:

ja naiset elää siinä ajatuksessa että on epätoivottua roikkua ukon perässä joka ei edes soita.

pelastuu

• Kettulaatikossa kirjoitti:

*hiplaa itsetuhoisuudenpuuskassa laatikonsalpaa*

ja roikkuu kumpi tuntee pokanneensa paremmin, eiks se oo ihan järkeenkäypää. Voi kun maailma oliskin niin kaunis paikka että tasavertaisen täydelliset 2 ihmistä kohtaisivat aina baarissa ja rakastelisivat joka kerta kynttilänvalossa aamunkoittoon ja siitä loppuelämänsä loputkin aamunkoitot. Vaan eipä se sitä ole ja jokaisen täysjärkisen pitäis tajuta se.

• viilisniilis

Mä olen aina luullut, että miehet vihaa liikaa innokkuutta :). Minusta liika innokkuus on vain söpöä miehen kohdalla.

• viilisniilis kirjoitti:

Mä olen aina luullut, että miehet vihaa liikaa innokkuutta :). Minusta liika innokkuus on vain söpöä miehen kohdalla.

Kuin mies pitää itseään maailmannapana se liika innokkuus viestii että mies sais paremmankin.

Sitten kun alkaa kilometrit painaan ja pojan hohto katoamaan niin sitten osaa jo arvostaa naista joka vaan tupsahtaa syliin... Kiittelee vaan onneaan... :)

• viilisniilis
        Kukkomies kirjoitti:

Kuin mies pitää itseään maailmannapana se liika innokkuus viestii että mies sais paremmankin.

Sitten kun alkaa kilometrit painaan ja pojan hohto katoamaan niin sitten osaa jo arvostaa naista joka vaan tupsahtaa syliin... Kiittelee vaan onneaan... :)

Mä olenkin lopettanut sen innokkuuteni, varsinkin kun tuntuu, että kaikki miehet on jotenkin viallisia XD. Ei ole ollut tarvetta olla innokas.

• Kettulaatikossa
        yrmio kirjoitti:

ja roikkuu kumpi tuntee pokanneensa paremmin, eiks se oo ihan järkeenkäypää. Voi kun maailma oliskin niin kaunis paikka että tasavertaisen täydelliset 2 ihmistä kohtaisivat aina baarissa ja rakastelisivat joka kerta kynttilänvalossa aamunkoittoon ja siitä loppuelämänsä loputkin aamunkoitot. Vaan eipä se sitä ole ja jokaisen täysjärkisen pitäis tajuta se.

Juuri noin mun parisuhde alkoi ja on se nyt joitakin vuosia jatkunut...

Tää ei ihan avautunut, mä olen aina ollut aivan pihalla pokauskulttuurista:

"se soittaa ja roikkuu kumpi tuntee pokanneensa paremmin" Tarkoittaa mitä? Siis sekö joka on aluksi ollut aloitteellisempi?

Ja entäs ne tapaukset kun ei mitään juttua ole vielä ollutkaan, on vain vaihdettu numeroita?

Olenko ollut nuoruudessani megatörkeä, kun en ole antanut joillekin baarituttavuuksille numeroani, mutta kärttämisen jälkeen sähköpostiosoitteen. Mulla oli joskus tallennettuna viesti, jossa luki suunnilleen että "en ole kiinnostunut enemmistä yhteydenpidoista, ei tunnu siltä. Hyvää jatkoa".

Se ainakin toimi ihan kiitettävästi. Ainoastaan yhden kerran vaan sain todella vittuuntuneen mailin... :)

• noviisina ja
        Kettulaatikossa kirjoitti:

"se soittaa ja roikkuu kumpi tuntee pokanneensa paremmin" Tarkoittaa mitä? Siis sekö joka on aluksi ollut aloitteellisempi?

Ja entäs ne tapaukset kun ei mitään juttua ole vielä ollutkaan, on vain vaihdettu numeroita?

Olenko ollut nuoruudessani megatörkeä, kun en ole antanut joillekin baarituttavuuksille numeroani, mutta kärttämisen jälkeen sähköpostiosoitteen. Mulla oli joskus tallennettuna viesti, jossa luki suunnilleen että "en ole kiinnostunut enemmistä yhteydenpidoista, ei tunnu siltä. Hyvää jatkoa".

Se ainakin toimi ihan kiitettävästi. Ainoastaan yhden kerran vaan sain todella vittuuntuneen mailin... :)

sinkkuna utelen, että minkälaisessa suhteessa täällä porukat oikein on, kun sinäkin tunnut täällä palstalla viihtyvän jatkuvalla syötöllä. Ja muutamia muitakin näkyy olevan.

Eikö ole parempaa tekemistä? Jotain etäsuhdettako siinä hoidellaan toisella kädellä sekä nettikameralla yhtä aikaa kun täällä roikutaan?

Jos mulla olis täällä asunnolla nainen, niin keksisin sille kyllä parempaa hommaa ku keskustelupalstalla notkuminen.

se mailla on sanoa suoraan että painu vittuun. Pikkasen eri asia herkän hetken jälkeen aamutuimaan pikku krapula-läheisyyskaipuissaan.

• Kettulaatikossa
        noviisina ja kirjoitti:

sinkkuna utelen, että minkälaisessa suhteessa täällä porukat oikein on, kun sinäkin tunnut täällä palstalla viihtyvän jatkuvalla syötöllä. Ja muutamia muitakin näkyy olevan.

Eikö ole parempaa tekemistä? Jotain etäsuhdettako siinä hoidellaan toisella kädellä sekä nettikameralla yhtä aikaa kun täällä roikutaan?

Jos mulla olis täällä asunnolla nainen, niin keksisin sille kyllä parempaa hommaa ku keskustelupalstalla notkuminen.

Etäsuhdetta pukkasi tuossa syksystä alkaen. Kyl mä täältä välillä katoilenkin, mutta nyt taas olen ollut täällä taas.

• Soitetaan sitteku muistetaan, jos muistetaan. Mitä enemmän menee aikaa, sitä enemmän painuu unholaan.

• humalaan se ainakin menee jos on soittaakseen ollenkaan. Eli jos ei parin viikonlopun sisään oo kuulunu mitään niin paskat alkaa oleen housuissa, ei vielä muutaman arkipäivän jälkeen.

Numeron pyytäminen ja muu vastaava soitellaan, soitellaan rumba on vain yhden illan jutun jälkeistä tapakäyttäytymistä, ei sillä oo mitään tekemistä sen kanssa että oikeesti meinais soittaa ikinä. Onhan se nyt helvetti parempi erota silleen että molemmille jää hyvä mieli kuin sanoa että ei ikinä enää uudestaan, katoa mahdollisimman äkkiä mun silmistä.

• Lykkimies

Seuraavana päiväna antaa liian innokkaan vaikutelman,3 päivää tai enemmän taas ettei juuri kiinnosta soitti kun ei muutakaan tekemistä.

• Kettulaatikossa

pari päivää vois olla hyvä. Kerran olin saada slaagin kun yks soitti ennekuin olin päässyt edes baarista kotio. Liika hätäisyys ainakin on pelottavaa.

• se soittaa vimostaan torstaina jos on soittaakseen.

• ja ilmoita

sitten,niin kyllä soittoja tulee.

• vili

siinä voi mennä viikko tai vuosi..ei sitä tiedä

• ...alkaa panettamaan uudestaan viimeistään kahden viikon sisällä, jos se ei siihen mennessä ole seuraavaa pokannut niin sitten se soittaa sulle ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      197
      1859
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1036
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      936
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      821
    5. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      99
      748
    6. 64
      719
    7. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      73
      657
    8. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      88
      610
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      22
      585
    10. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      581
    Aihe