satamatyöntekijät

jotka purkavat

laivojen lasteja. Siis henkilöt, jotka trukeilla yms. purkavat laivojen lasteja yms. Pahoittelen, en todelakaan tiedä heidän oikeaa nimikettä (olisiko ahtaaja ? ) mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan. Olen jotenkin saanut sellaisen mielikuvan, että heidän palkat ovat vallan kohtuullisia. Mikähän voisi olla edes sinnepäin kuukausuansio?

Erityisesti, jos joku olisi työskennellyt Turun satamassa ja voisi vähän valaista työnkuvaansa, niin olisin kiitollinen.
Ihan sillä kyselen, kun saattaa tuossa kesän jälkeen niille seuduille tulla muutto ja pitäis sitten työpaikkaa katella siltä suunnalta...

Ja minkälaiset "pääsyvaatimukset" noihin paikkoihin yleensä on? Itsellä löytyy useamman vuoden verran monipulisesta varastotyöstä kokemusta, monenlaiset trukit pysyy kyllä hallinnassa.

Olisin kiitollinen pienestä tietopaketista. Kiitos etukäteen.

7

2426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkastaja,

      kolmivuorotyötä tekevät ahtaajat ovat parhaiten palkattuja duunareita suomessa, menevät yli
      50 000 € vuosiansioilla reippaaste edelle paperimiehistäkin, jotta lykkyä tykö vaan ahtaajaksi.

      • vuorozombie

        Yleensä noissa,siis missä tahansa noin hyväpalkkasessa duunissa on vaatimukset "kohdillaan"
        Aika harvassa puljussa enää kattellaan nollatehoilla touhuvia jamppoja.
        Voisin melkein vannoa,että ei se raha sieltä helpolla lähde.
        Sitäpaitsi vuorotyö on työmuoto,jonka tuloja kaikki kadehtii,mutta tietämättä vuorotyön todellisesta luonteesta.


      • tarkastaja,
        vuorozombie kirjoitti:

        Yleensä noissa,siis missä tahansa noin hyväpalkkasessa duunissa on vaatimukset "kohdillaan"
        Aika harvassa puljussa enää kattellaan nollatehoilla touhuvia jamppoja.
        Voisin melkein vannoa,että ei se raha sieltä helpolla lähde.
        Sitäpaitsi vuorotyö on työmuoto,jonka tuloja kaikki kadehtii,mutta tietämättä vuorotyön todellisesta luonteesta.

        vuorotyö syö todella paljon ihmistä fyysisesti ja henkisesti, sitä ei vaan kateelliset suomalaiset halua ymmärtään kun kadehditaan vain vuorotyöläisten palkkoja suunnattomasti.


    • miehinen sukupuoli

      Voit päästä töihin esim sataman ahtaajaksi, jos täytät seuraavat edelyytykset:

      -Olet MIES
      -Oikeat SUHTEET satamaan
      -Oikea puolueen JÄSENKIRJA
      -Mitään muuta ei tarvita

      • täääääää !!!

        Siellä on paljon naisia.
        Suhteet varmaan vaikuttaa ,mut niin se on useassa paikassa.
        Omasta ja firmamme puolesta totean et on ollut todella iso virhe ottaa meille naisia eli ne ovat todellinen heikko lenkki eivät pysty loogiseen eikä fyysiseen työhön.
        Niitä on ollut 4 kpl. ja jokainen täysi limbo yksi on vielä valitettavasti jäljellä.
        Syy miksi otetaan on et meillä johtaja on nainen ja tasa-arvoa hän kannattaa firmankin kannattavuuden varjolla eli me miehet joudutaan tekemään niittenkin työt.
        Sairaslomilla naiset ovat kaikista eniten.
        Hoitoalahan muutenkin niin tuottamaton menkööt sinne pyörimään et suomen kilpailu edes säilyy pois tuottavista töistä !


      • hommissa
        täääääää !!! kirjoitti:

        Siellä on paljon naisia.
        Suhteet varmaan vaikuttaa ,mut niin se on useassa paikassa.
        Omasta ja firmamme puolesta totean et on ollut todella iso virhe ottaa meille naisia eli ne ovat todellinen heikko lenkki eivät pysty loogiseen eikä fyysiseen työhön.
        Niitä on ollut 4 kpl. ja jokainen täysi limbo yksi on vielä valitettavasti jäljellä.
        Syy miksi otetaan on et meillä johtaja on nainen ja tasa-arvoa hän kannattaa firmankin kannattavuuden varjolla eli me miehet joudutaan tekemään niittenkin työt.
        Sairaslomilla naiset ovat kaikista eniten.
        Hoitoalahan muutenkin niin tuottamaton menkööt sinne pyörimään et suomen kilpailu edes säilyy pois tuottavista töistä !

        ollenkaan ns.tavallista päivätyötä tai 2-vuoro hommaa?


      • 2-vuoro
        hommissa kirjoitti:

        ollenkaan ns.tavallista päivätyötä tai 2-vuoro hommaa?

        pelaa...Ilman ylitöitä reilut 40 000e vuodessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe