Täällä tuntuu olevan aika hyvän näköisiä ihmisiä... ;)
Vastaukset 34
- Aloittaaa....
show me yours and I will show you mine;)
- sarvikuonokas
Miten olet tuollaisen päätelmään päätynyt..
Ei mulla muuta.
Mitä sä mun kuvalla tekisit?
- SupremeSatan
tavallisen näkösiä pallinaamoja.
- Kettulaatikossa
aiemmin, en näytä enää.
- kerro kerro kuvastin
Sinun kuvasi olisin halunnut nähdä ehkä eniten kun olet kehunut olevasi pitkä ja hoikka ja tummakin... Höh jos et näytä... :(
- Kettulaatikossa
kerro kerro kuvastin kirjoitti:
Sinun kuvasi olisin halunnut nähdä ehkä eniten kun olet kehunut olevasi pitkä ja hoikka ja tummakin... Höh jos et näytä... :(
jotka ovat nähneet... Mulla ei taida enää olla koko sivua, enkä ainakaan mitään tunnuksia muista. Lisäksi kuvasta aiheutui liikaa härdelliä. Luulen että ne ovat sen nähneet kenen kanssa enimmäkseen läppää heitän, mikä oli tarkoituskin.
Lärväkuva se oli, siinä ei pituus ja hoikkuus näy muutenkaan. - Kettulaatikossa
Kettulaatikossa kirjoitti:
jotka ovat nähneet... Mulla ei taida enää olla koko sivua, enkä ainakaan mitään tunnuksia muista. Lisäksi kuvasta aiheutui liikaa härdelliä. Luulen että ne ovat sen nähneet kenen kanssa enimmäkseen läppää heitän, mikä oli tarkoituskin.
Lärväkuva se oli, siinä ei pituus ja hoikkuus näy muutenkaan."Kehunut?"
Mielestäni vain kertonut millainen olen. Enhän muutakaan voi, tai valehtelen? - kerro kerro kuvastin
"Kehunut?"
Mielestäni vain kertonut millainen olen. Enhän muutakaan voi, tai valehtelen?En sitten osannut oikeaa sanaa käyttää ja anteeksi siitä... Harmittaa vaan kun kukaan ei näytä kuvaa...
- kuva..
Lärväkuva se oli, siinä ei pituus ja hoikkuus näy muutenkaan.missä sulla oli joku karvahattu päässä?
- Kettulaatikosta
kuva.. kirjoitti:
missä sulla oli joku karvahattu päässä?
ei musta muuta kuvaa ole ollutkaan.
- Kettulaatikossa
En sitten osannut oikeaa sanaa käyttää ja anteeksi siitä... Harmittaa vaan kun kukaan ei näytä kuvaa...
Mut miks sua kiinnostaa miltä muut näyttää? Näytätkö sitten oman kuvasi?
- minä-minä-minä
...jos kirjoitti hän ennen nimellä fox in the box. Ihan nätti tyttö, joskin oli muistaakseni raato päässä, josta suuret miinukset... :(
- Kettulaatikossa
minä-minä-minä kirjoitti:
...jos kirjoitti hän ennen nimellä fox in the box. Ihan nätti tyttö, joskin oli muistaakseni raato päässä, josta suuret miinukset... :(
tekoturkista, ei oikea raato.
- viilisniilis
Tässä mää nyt sitten oon, ja vielä bikinit päällä! Olenhan kertonut teille olevani car beibe? http://people.alfred.edu/~rlb4/images/Garconis/Fat Subaru.jpg
- Kettulaatikossa
Ei voi muuta sanoa...
- viilisniilis
Ei voi muuta sanoa...
minunkin suosikkin biksuni!
- SupremeSatan
käy autoa sääliks
- viilisniilis
SupremeSatan kirjoitti:
käy autoa sääliks
Siinä on hyvät jousitukset (tai jotain sellasta).
- temeq
SupremeSatan kirjoitti:
käy autoa sääliks
Klassikkoa pahoinpidellään. Kuin sä viilis voit, aagh? 8|
- viilisniilis
temeq kirjoitti:
Klassikkoa pahoinpidellään. Kuin sä viilis voit, aagh? 8|
Nauttinut klassikoiden turmelemisesta ;).
- cat.mint
vähän aikaa ilman kuvaa, jos sen lisääminen profiiliin kerta saa aikaan oikein keskustelunavauksia... Joillakin ei tosiaan ole elämässä sisältöä.
- Hossi
Täytyy täälläkin ny jonkinlainen sensuuri olla.
se on tuolla ollu, mut entäs teikäläisen pärstä. Jos jotain vaatii niin pitäs pystyy tulemaan kyllä vastaanki.
- vili
ei sellaista massahysteriaa jaksa katella
- rapiskarpalo
että suomi24 sensuroi kuvani joka kerta. 25 erilaista kuvaani yrittänyt jo tarjota, eikä käy, joten piilotin kuvani jonnekin. Pitäisköhän huolestua? :D
- rapiskarpalo
kuvan hyväksyi (tänään), joten vanha juttu jo.
- kunnon mies no1
Tää on viime Taimaan reissulta.
http://fatgrrl.com/wp-content/hairy_beach_dude_for_jesus.jpg - sirpamaikkarilta
nyt on kenenkin mielestä hyvännäkönen. Kaipa sitä on sitten turtunut siihen omaan pallinaamaansa kun ei enää niin paljoa pelota peiliä katella. Yhtäkään kuvaa ei löydy koneelta. Koirista senkin edestä.
http://www.siliconvalleywatcher.com/mt/archives/rooster2.jpg
... odottakaa vaan, kyllä se nokka nenään vaihtuu vielä joskus... leikki voi olla pitkäkin... :)- Aurinko79-
Siis todellinen laatu-uros, ei voi muuta sanoa :)
- ......<3
Netissä kukaan näytä omaa kuvaansa. Ovat niin kiinni siinä anonymiteetin illuusiossaan. Se kuka näyttää kuvansa on hyvä, mutta useimmat vetävät läskiksi. Emmää byääh. Kuitenkin heidät on tunnistettu, en ymmärrä mitä yksi kuva haittaa. No tapansa kullakin.
- helvettiä
eihän täälä ole, kun muutamalla kuvat profiilissaan. Mitä siitä nyt voi päätellä hyvännäköisyydestä noin yleensä??
Vai onko sulla joku telepaattinen kyky nähä nää loput hermannit?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142143
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511290Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861147- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711