Huutonet

Ärsyyntynyt pullukka

Te jotka myytte vaatteitanne huutonetissä, niin jotain rajaa niillä postikuluilla, sillä ei esim. yhden paidan postikulut voi millään maksaa kahdeksaa euroa!

Itselläni monesti tyssää huutaminen siihen, kun huomaan mitä ihmiset pyytävät postikuluihin.

Toinen minkä "huijauksen" olen huomannut, niin huutonetissä pyydetään esim. Elloksen ja Anttilan vaatteista isompi hinta kuin ne uutena ovat esim. sieltä Ellokselta tai Anttilasta ostettuina, niin ja päälle ne postikulut.

Jotkut teistä käyttää todella törkeästi hyväkseen isompikokoisia naisia!

Teidän jotka mieluusti ostatte huutonetistä, niin kannattaa säännöllisesti käydä eri vaatekauppojenkin sivulla, sillä sieltä voitte saada saman -huomattavasti huokeampaan hintaan-

10

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AXbeebi

      Itseänikin suoraan sanoen vitutti tuo isompikokoisten kustannuksella rahastaminen kun olin vielä isompikokoinen. Senkin takia päätin laihduttaa ja nyt sovin 42-koon vaatteisiin. Ennen käytin 46/48 tai jopa 50/52 -kokoisia vaatteita.

      Noista postikuluista sen verran ,että pitkähihainen paita, joka on collegea ja joka on isoa kokoa, on sen verran painava, että se menee yli 500g, joten se kannattaa laittaa pakettina, koska maksina se menee siihen 8,5 euroon. Pakettikin on kyllä 7,90 nykyään, joten eipä tuossa paljon säästä.

      Toppis tms. menee helposti kirjeenä, mutta nuo paksummat paidat voivat olla yllättävän painavia.

      • epäilevä.......

        Olen saanut alta seistemän euron painvan päiväpeiton ja ja DVD-sotiitimen. jossain ilmotuksessa sanottiion postikulut paitaan 90 senttiä


      • mitä postitat...
        epäilevä....... kirjoitti:

        Olen saanut alta seistemän euron painvan päiväpeiton ja ja DVD-sotiitimen. jossain ilmotuksessa sanottiion postikulut paitaan 90 senttiä

        Paitoja on monenpaksuisia ja monenkokoisia. Lasten t-paidan saa menemään varmasti 0,7 eurolla ,mutta naisen pitkähihainen trikoopaita jonka koko on 50/52 tuskin painaa alle 500 grammaa...
        Päiväpeittojakin on monelaisia, ohuita ja paksuja...En usko tuohon että olisit saanut painavan päiväpeiton ja DVD-soittimen menemään alle seitsemän euron, koska DVD-soittimen koko on jo niin iso, että sitä et saa laitettua mitenkään menemään maksikirjeenä... Taidat nyt vähän liioitella...

        Jotkut ihmiset laittavat postikuluiksi vähemmän kuin mitä ne oikeasti ovat ja maksavat ylimenevän osan omasta pussistaan - tämäkään ei ole kovin epätavallista...


    • Tänään huutonetissä seikkai...

      Niinpä, katselin juuri äsken huutonetissä vaatteita ja totesin että halvemmalla saa esim. ellokselta, kun siellä tuntuu olevan koko ajan hyviä ale-tarjouksia...Postikulut aivan törkeitä!!!

    • khr

      Johtuu osittain postin nettisivuista. Itselläni kävi ensimmäisen kerran vaatteita sitä kautta myydessä niin, että postin sivuilta en onnistunut löytämään edullisempaa vaihtoehtoa kuin 7,90 maksavan maksikirjeen. Tein kuitenkin niin, että huutokaupan päätyttyä kävin vielä varmuuden vuoksi postissa tarkistamassa pakkausvaihtoehdot ja maksut ennen maksun ilmoittamista. Molemmat osapuolet olivat ihan tyytyväisiä (mutta kaikissa vaatteissa hinta ei kyllä mennyt yhtään alaspäin... farkkuja ei alle tuon hinnan lähetetä!). Toki se oli vähän epäreilua tavallaan niitä kohtaan, jotka jättivät ilmoitetun postimaksun vuoksi huutamatta.

      Nyt kun olen laittanut paitoihin paino-arvion mukaan pienempiä, olen järkiään joutunut maksamaan osan omasta pussistani =( Pitäisi siis jokaisen vaatteen kanssa aina jaksaa raahautua etukäteen postille saakka.

      • postien hinnat

        Itse myin pahvilaatikollaisen paitoja ja housuja (pientä kokoa) oli 15 paitaa ja kahdeksat housut, postikulut maksoivat 7.50 tai oliko 90, mutta alta kahdeksan euroa.

        Törkeitä ovat nykyään nuo postien hinnat.

        Olen myös ostanut DVD-soittimen huuon Netistä ja sain sen seitsemän euron postikuluilla, ehkä myyjä maksoi omasta pussistaan osan postikuluista.


    • .-.-.-.-.-.-.-.

      Että postihan on juuri vähän aikaa sitten nostanut postituskulujaan. Koska elloksilla yms. on sen verran isommat myynnit pystyy ne pitämään kohtuullisempia postituskuluja kuin, jos yksityinen ihminen lähettää postin kautta yksittäisiä paketteja.

      Ja muistakaa se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa

      • maryamy

        Olen huomannut että huutonetissä ihmiset pyytävät liikoja käytetystä vaatteista..joita saa ihan yhtä hyviä uutena kaupasta melkein samalla hinnalla.Nauratti kerran kun oisin meinannu huutaa yhtä paitaa mutta kävin h&m sivuilla siellä samainen paita oli halvempi kun se mitä olisin huutanut onneksi en huutanut,Tosin löytyy Huutonetissä myös ihmisä jotka laittavat edullisen lähtöhinnan..Ärsyttäävaan nuo hv varaukset..Jotkut ei pyydä postikuluista mitään jotkut pyytää...


    • kulkurikeke

      Mene hyvä ihminen ostamaan suoraan kaupasta! Alle 2 kg paketti on 7,40 € joten älä valita turhista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe