Mikä tekee miehen onnelliseksi?

onneton/onnellinen

Millainen olisi onnellinen elämä/onnellinen suhde? Onko edes mahdollista, että yksi nainen riittäisi vai kuuluuko täydelliseen elämään automaattisesti myös sivusuhteita? Mitä te miehet aivan oikeasti haluaisitte, jos saisitte valita aivan mitä tahansa? Millaisen naisen valitsisistte vai haluaisitteko naista ollenkaan?

15

1301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohon mullakaan ei ole vastausta. Mulla ei oikeasti ole hajuakaan että millainen mun ihannenainen tai mulle sopiva loppujen lopuksi olisi.

      Kaikissa on aina jotain fataalia vikaa tai sitten mä en välitä tyypistä tai sitten tyyppi ei välitä musta.

      Jos hyvä löytyy yhdestä naisesta niin mä olen enemmän kuin tyytyväinen.

    • tekee

      onnelliseksi vapaus ja luonto.

      Naista en ole koskaan koettanut. Silti olen onnellinen (ainakin suurimman osan ajasta).

      • Älä jumalauta koskaan kosketakkaan. Niihin jää koukkuun.


    • mikään.......

      Mies ei ole koskaan onnellinen tai tyytyväinen. Aina on oltava jotain tavoitteita.

      Naisella tai naisten lukumäärällä ei ole paljonkaan vaikutusta asiaan.

      Mikään ei ole täydellistä, ei minukaan naiseni ole täydellinen, mutta paras minulle...

      Mitä se onnellisuus on?

    • Onnellinen elämä on sellainen, jossa on saavutettuja ja vielä toistaiseksi saavuttamattomia haaveita.

      Minä ainakin haluan naisen, joka on tehnyt ja tekee minut onnelliseksi jatkossakin. Mitä onnea se jatkuva vaihtaminen on? Sehän tarkoittaa, että välillä on mennyt päin helvettiä, että on pitänyt suhde lopettaa ja uusi etsiä. Sehän on aivan drama-queenien elämää, eikä onnea.

      • 2inOne

        että miehen tekee onnelliseksi se että saa rakkautta,et nainen todella rakastaa vain häntä.
        Ja että seksiä ei tarvii kinuta ja rukoilla,et saa sitä niin paljon et joskus täytyy sanoa:kuules nyt pikku neiti,nyt riittää..

        Ja et naiseen voi luottaa,hänelle voi kertoa kaikki ikävätkin asiat,tai muuten vaan keskustella milloin vaan maailman ja ihmismielen koukeroisuudesta.

        Tai et nainen hänen luokse tullessaan on panostanut ulkonäköönsä ja vaatteisiinsa,on nähny vaivaa ihan hänen takiaan,on ilo silmälle,ja hänen kaverit suorastaan kadehtii,kun hänellä on sellainen nainen,lottovotoksikin sitä kutsutaan.

        Et hän leipoo pullaa,kaivaa pakastimesta itse leipomiaan sämpylöitä,tekee hyvää ruokaa just hänelle,syödään sitä yhdessä rauhassa ja ajan kanssa.Nautitaan toistemme seurasta ihanan hiljaisuuden vallitessa,ei telkkaria,musiikin pauhausta.

        Tai et nainen lämmittää saunan,tarjoo vaikka pari oluttakin,nainen itse ei tietenkään juo alkoholia juuri ollenkaan,eikä edes polta kuin joskus hurjan seksisession jälkeen tai ihan muuten vaan miehen seurana.

        Niinhän sitä luulis,mut ei miehet tätäkään arvosta,aina pitää vongata parempaa mirkkua.Mikä se sit oli parempi,jotain mistä minulla ei ole hajuakaan.Huokaus.


      • 2inOne kirjoitti:

        että miehen tekee onnelliseksi se että saa rakkautta,et nainen todella rakastaa vain häntä.
        Ja että seksiä ei tarvii kinuta ja rukoilla,et saa sitä niin paljon et joskus täytyy sanoa:kuules nyt pikku neiti,nyt riittää..

        Ja et naiseen voi luottaa,hänelle voi kertoa kaikki ikävätkin asiat,tai muuten vaan keskustella milloin vaan maailman ja ihmismielen koukeroisuudesta.

        Tai et nainen hänen luokse tullessaan on panostanut ulkonäköönsä ja vaatteisiinsa,on nähny vaivaa ihan hänen takiaan,on ilo silmälle,ja hänen kaverit suorastaan kadehtii,kun hänellä on sellainen nainen,lottovotoksikin sitä kutsutaan.

        Et hän leipoo pullaa,kaivaa pakastimesta itse leipomiaan sämpylöitä,tekee hyvää ruokaa just hänelle,syödään sitä yhdessä rauhassa ja ajan kanssa.Nautitaan toistemme seurasta ihanan hiljaisuuden vallitessa,ei telkkaria,musiikin pauhausta.

        Tai et nainen lämmittää saunan,tarjoo vaikka pari oluttakin,nainen itse ei tietenkään juo alkoholia juuri ollenkaan,eikä edes polta kuin joskus hurjan seksisession jälkeen tai ihan muuten vaan miehen seurana.

        Niinhän sitä luulis,mut ei miehet tätäkään arvosta,aina pitää vongata parempaa mirkkua.Mikä se sit oli parempi,jotain mistä minulla ei ole hajuakaan.Huokaus.

        Kun kaikki miehet eivät arvosta samoja asioita. Eikä rakkautta voi ansaita pelkillä teoillaan, vaan tarvitsee olla tunnetta. Ja se taasen lähee esimerkiksi sisäsyntyisestä olemuksesta, jota joko on tai sitten ei. Kemiaksi kai sitä useimmat nimittävät.

        Vähän sama kuin ettei itseään voi pakottaa ihastumaan väkisin, niin ei suhdekaan väkisin pystyssä pysy, vaikka sitä voikin monin keinoin edistää.


    • Hossi

      Onnelliseksi tekee elämä joka sujuu moitteetta eteenpäin, se sisältää toimivan suhteen, vakaan työn ja jokunen mielenkiintoinen harrastus.

      Tarkemmin sanoen naisen jota rakastan ja joka rakastaa minua sekä se käy ilmi joka päiväisestä toiminnasta, tähän riittää yksi nainen. Työ on haasteellinen ja mielekäs. Harrastukset antoisia, sosiaalisia sekä liikunnallisia.

      Kaikki mut asiat olisi jo mut tuo kumppani on vielä vähän hakusessa tai oikeastaan sekin jo löytyy.

      • 2inOne

        lapset tai yksi yhteinen lapsi?eikö mies ole onnellinen siitä?

        Minun ex-mies viis veisasi lapsistaan,vasta eron jälkeen on viettäny aikaa,vieny matkoille yms.

        Minä haluaisin vieläkin lapsen,rakastamani miehen kanssa,mut enää en saa lasta.Vauva,lapsi,murkku,on elämän tarkoitus ja ilo sekä onni,ainakin minulle.

        Eihän minulla kyllä ole "rakastamaani"miestäkään.


      • Hossi
        2inOne kirjoitti:

        lapset tai yksi yhteinen lapsi?eikö mies ole onnellinen siitä?

        Minun ex-mies viis veisasi lapsistaan,vasta eron jälkeen on viettäny aikaa,vieny matkoille yms.

        Minä haluaisin vieläkin lapsen,rakastamani miehen kanssa,mut enää en saa lasta.Vauva,lapsi,murkku,on elämän tarkoitus ja ilo sekä onni,ainakin minulle.

        Eihän minulla kyllä ole "rakastamaani"miestäkään.

        Selvää et onnellinen rakkaussuhde ja onnellinen elämä synnyttää moisen iloisen yllätyksen ku pieni sinappikone :)

        Hartain toiveeni on vielä saada oma lapsi ja eiköhän se tulekkin :)


    • ........

      Utelias maailmanparantaja joka pysyy minun kyydissäni, molemminpuolisia tunteita tietenkään unohtamatta. Varovaisen toiveikas olen että sellaisen jo löytyi. Energia ei riittäisi toiseen.

    • vili

      terveys, duuni, harrastukset, ystävät, reissut/lomat, uudet kokemukset..naisia en siihen laita, koska edellä mainutut kusevat heidän takiaan

    • se voisi olla?

      Kai se itse Onni jokaisen onneliseksi tekee.

      Parisuhteessa? Voisiko olla Rakastava nainen?

    • Sellanen jossa saan tehdä sitä missä mie oon hyvä ja kehittyy niissä asioissa joissa mie haluun ja samalla sais onnistumisen elämyksiä. Vastuuta lankeis just niin paljon ku jaksan kantaa ilman uupumista, mut kuitenki niin että se kasvattas ja kehittäs.

      Ei olis asioita jotka painaa mieltä tekemättöminä ja eikä ois piikkinä perseessä. Sais olla nyt suunnilleen terve (eihän toi oo vaikuttanu aiemminkaa; se on vaan asenne kysymys). Ja olis aikaa ja energiaa tavata aktiivisesti kavereita.

      Sit siihen soppaan vois vielä ottaa täydellisen parisuhteen täydellisen ihmisen kanssa joka tekis samalla mustaki täydellisen.

    • Anonyymi

      Onnelliseen elämään ei tarvita naista ollenkaan paitsi panon verran silloin tällöin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe