Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sleepy Sleepers-sanat

Warsowaan

Sleepy Sleepersien "Metsäratio" - levyllä on biisi Puolasta, Haloo Warsowa.

Hauska biisi mutta sanoista ei saa paljon selvää eikä niitä netistäkään löydy. Vai löytäisikö joku ? Jos löytyy, laittakaa linkki tänne, kts !

"Puola on paikka ihanin, siellä on nykyään sähkötkin." "Kaali on herkku polakin mutta minä sain siitä ripulin."

19

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MatoValtosMatala

      Vexla mani, dollari zloty, finska markka hospoti poti poti
      Vossikka taksi Iljushin, Suomeen tahdon takaisin

    • HombreAmbrellatuulantak2

      Pienet näkäräiset. Mäkäräinen. Siis. Hould your horses muistelut. Vilja lakoon ja siementä lakoon. Kärki kolmonen kuittaa.

    • Enmuistamitäänedelleenkä

      Umbrella hitti oli niin hieno. Jani ja Jetsetters upeeta tulkintaa Rytsölöiden kamiinoista. Lamput ojoon...

    • Kuljenhujaistensavontie5

      Kerättyäni metsäradion kokoelmia kokoon minulta puuttuu enään Järnefeltin maalaus haavasta rannalla pilvisellä säällä. Carillo kuittaa hehkuvan joulun lasimaalausten maailmasta. Kossua, vain iltaisin. Iltavirkut heräilevät salonkyläntiellä...

    • Konjakinmaailmasta5

      Salonkylän tie oli aikoinaan Turun läänin yksi kokonaisuus. Savut pitäjässä. Kuljen länteen ja itään... Carola. Yksi kappale hänen kokoelmalta.

    • PaariajenginarkialkaaAll

      Turun palo savolaisittain, hieman vasemmalta. Olen juonut vettä. Cambiina. Kuuletko? Olen lapsi, en ymmärrä. Turku poltettiin kertalaakista. Yksi porkkana on hiidenkivi Asteriksissa. Kiva, kun kerroit.

    • MissäonsanonTurkupolteti

      Maassa ei ole sanontoja Savon hulluista, jotka polttivat pääkaupungin aikoinaan. Vai onko?

    • Joulutontunmuistelut9

      Kiitos kaikille kiinnostuneille. Olen savolainen. Maaton. Metsätön. Kärsämäki on nähty. Pohjosemmaksi en ole nyt menossa...

    • Päiväntyötontehtypellot0

      Kiitos. Tahdon vaihtaa maisemaa... Carolan kiva kokoelma. Jatkan heti, kun Alfon J. loppu legendaa tulkitsee minulle kideradiota. Sleepy Sleepersille terveisiä. Kaikki tiet vievät Pääministeri Sorsan krakaan. Kuvalehteen.

    • AgentitsavossaKGBsuomeks

      Jani ja Jetsetters. Vertailin, vain Cortina Jetsin ja Cambiina Jetsin kokonaisuutta. Juon laitti kolia. Myös pepsi maksia. Olen syytön. Yksi Argentiinalainen Suomen armeijassa, muistaakseni, iltalehden jutussa ei voi olla syyllinen. Veljeni näytteli Talvisodassa. Juoksi pellolla. En kerro muuta. En muuta savoon. Ambrella versiot, kaikki, saatan eläkkeellä hankkia. Hank o viljams sano varikolla kerran... Nordmann.

    • Huumorialoppuunkutosblue

      Tule mukaan... Carola jatkuu. Kiva tango. Ehkä. Soittakaa Metsäradiossa kärkikaartin rokkia. Olen savon viimeinen Viikinki. Soitan naapurille. Hän, voi, olla panostanut kutostien ja tahtoo uusia vesilain. Kaksi kommarii Suomen vankiloissa opiskelivat Eu oikeutta vasemman kautta. Olen Jaacob. Tuon tuhon maailmaan. Syön kaikki nakki paketit...

    • Paljonkokelloon

      Hendrix fani pohtii. Miksi Saimaata ei tyhjennetä Suomenlahteen. Räjäytetään koko kutostie. Sinne valuu vedet. Saimaa tyhjenee. Kaikki ovat onnellisia. Naapurit voivat kuunnella Sleeppareiden levyjä. Heinäsirkka soittaa musiikkia Saimaan aalloilla. Niin. Lapsetkin ymmärtävät. Kertalaaki kerran Turussa aikoinaan. Uusi pääkaupunki savolaisten mielestä...

    • EnoleGorbatzovkirasavos0

      Huumoria, vain, huumoria. Mielen täytti tumma lohduttomuus... Carolaa. Heitetään maailman loppu savolaisittain. Räjäytetään kaikki. Ihan kaikki. Miten? Soittakaa kelanauhirotinta musiikkia vielä muutama vuosi. Neuvostoliitto tulee takaisin. Saatte kunnon Bluessia. Jos, joku ei ymmärrä voi tulla kysymään. En itsekkään tiedä kyllä vastaus. Tiedän, vain, että tammitunnyrin valaa tykiksi. Laittaa rihlat ympyrään, jotenki. Kokeilee. Ontto tykin kuula ja maailma saa kunnon pandooran lippaan. Jos joku ei usko, niin en voi, kuin toivoa, että T- 72 panssarivaunuja pidetään käynnissä. En ole Gorbatsov...

    • Myösminutvoidaanpidättää

      Tammitykin ympyrärihlat pitää, ilmeisesti tehdä kolmion muotoisiksi. Ääniaallot ontontykinkuulan sisällä hoitaa loput. Koodi siitake sieni. Muutetaan meren aalloille rahtarien kerronnan mukaan..

    • Ostanspotifylisääpohjank

      Slarvik jalostamon sose osaston seikkailut Suomi24llä, voi käydä läpi ajan kanssa PohjolanBalsac. Se olen minä. Slouhand vasemmalta, voi olla joku muu. Hornat tuutti. Se Claptonin viitonen. Sillä saatte kirtokoulu opintoja karjalaisten tyyliin, jos kiinnostaa. Kuuntelin aluks David Bowien muutamaa kappaletta yhdeltä kokoelmalta. Ja nyt lopetan Carolan yhteen kokoelmaan. Kiitos.

    • Loppuiselittelysavolaise

      Klassik old five kerronnan mukaan. Minulla on viikko aikaa ostaa Spotifaita kymmenellä kaasunvarjolla. Viikko aikaa. Huomioikaa. Olen käyttänyt eri artistien sanoja hyvin paljon muutaman viikon aikana. Erityisesti Eppu Normaali- yhtyeen. Koetan jotenki hyvittää. Olen ennenkin ostanut Spotify poletteja. Mutta. Mitäs teen. Kivaa oli. Mutta jatkan heti, jos joku tulee selittää mulle arpajaisista Rölidium vuorella. Minä kirjoitin sanan Rölidium tänne sivustoille. Kari Ryydmannin näköinen mies.

    • Maanallekoraanikäteen

      Rölidium on metalli, kun koneyrittäjät keittelevät trasseli kahvilla ja tiiliskivellä mielessä päivän uusia metalleja. Palavakivi.

    • Uuttatarinata

      Päivän keitto Sleeppari kerronnan mukaan on pellelaakson tarinoita mukaille. Kaljaachi vasemmalla. Ottakaa kaikki ja menkää. Matson- metalli voitais keittää. Bambun versoja...

    • Anonyymi

      Kaali on herkku polakin
      minä sain siitä rrrrripulin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe