Jos nyt välillä palattaisiin takaisin palstan aihepiiriin. Olisin luullut että Iken kaltaisella
yhteiskunnallisella vaikuttajalla olisi hivenen korkeammat laatukriteerit naisten suhteen, mutta onhan kokoomuksen mottona ollut viime aikoina että vastakkain asettelun aika on ohi.
"Tässä tapauksessa on tosin pyritty pääsemään vastakkain jonkun kaa"
MarttyyriMallari-TTt
Iken tekstarisekoilut
13
472
Vastaukset
- setämiehelle
kelpaa kaikki alle 30 vuotiaat, keltä vaan irtoaa.
Oon nähny ko. henkilön flirttailemassa. Sain hyvää oppia, kuinka ei ainakaan pidä toimia. - Tapaus ike.
"Mitä, jos se on epätoivoinen?"
- kuin miljoona volttia
Tämä uusi tuttavuus Tukiainen on säälittävä retku. Pokeleffassa esiintyy ja haluaa malliksi. Mitäpä sitä ei naikkonen tekisi uransa eteen. Todella uraohjus. Kunnes toisin todistetaan niin en usko Iken viestitelleen mitään, varmaan kaverilla parempaakin tekemistä kuin pönkittää iltatyttöjen haurasta egoa.
- rusalkaa
ja siitä syytetään jälleen naista.
Kohta väitetään, että naiset ne lähettäneet viestei Kanervalle ja ahdistelee.- puoli,
kai sieltä nyt jotakin viestiä on myös tullut takaisin, jos Iso-Ilekin lähetti 200?
- väkisin ja
puoli, kirjoitti:
kai sieltä nyt jotakin viestiä on myös tullut takaisin, jos Iso-Ilekin lähetti 200?
lupailee perusteettomia työmahdollisuuksia. Lue tämän päivän Hs.
EROA ILKKA KANERVA! Et osaa käyttäytyä, kuten ulkoministerin pitäisi. - rusalkaa
väkisin ja kirjoitti:
lupailee perusteettomia työmahdollisuuksia. Lue tämän päivän Hs.
EROA ILKKA KANERVA! Et osaa käyttäytyä, kuten ulkoministerin pitäisi.Ahdekin joutui lähtemään...
Kanerva on hölmöillyt näitä juttujaan jo vuosia. Pitäs jo tajuta. Sitten vielä ulkoministeri! Tääkin viestittely on uutisoitu laajasti muualla ja mm. mainittu, että Vanhanen sai kansan tuen vaaleissa kun Ruusunen oli julkaissut paljastuskirjansa.
Juu näin...Suomen kansa tukee tällaista miehen toimintaa. Erityisesti poliitkko on kansan suojeluksessa. rusalkaa kirjoitti:
Ahdekin joutui lähtemään...
Kanerva on hölmöillyt näitä juttujaan jo vuosia. Pitäs jo tajuta. Sitten vielä ulkoministeri! Tääkin viestittely on uutisoitu laajasti muualla ja mm. mainittu, että Vanhanen sai kansan tuen vaaleissa kun Ruusunen oli julkaissut paljastuskirjansa.
Juu näin...Suomen kansa tukee tällaista miehen toimintaa. Erityisesti poliitkko on kansan suojeluksessa.muista että miehet ovat sinisilmäisiä ja kauniit naiset lumoavat helposti kokeneenkin pelimiehen.
Minun mielestä Ikeä ei tarvitse nälviä muutaman tekstarin takia.
"En tosin hyväksy kokoomuksen harjoittamaa politiikkaa"
MarttyyriMallari-TTt- lipponen?
rusalkaa kirjoitti:
Ahdekin joutui lähtemään...
Kanerva on hölmöillyt näitä juttujaan jo vuosia. Pitäs jo tajuta. Sitten vielä ulkoministeri! Tääkin viestittely on uutisoitu laajasti muualla ja mm. mainittu, että Vanhanen sai kansan tuen vaaleissa kun Ruusunen oli julkaissut paljastuskirjansa.
Juu näin...Suomen kansa tukee tällaista miehen toimintaa. Erityisesti poliitkko on kansan suojeluksessa.kehtasi vieläpä kaiken edeltäneen ehdottelun jälkeen mennä naimisiin asti!
Ja ihan sama mitä meistä ulkomailla ajatellaan, tälle kansakunnalle tekee ihan hyvää oppia hieman itseluottamusta.
- kertoa :
että Ike vaan viestitteli tyttäriensä kavereille ihan noin vaan muina (setä?) miehinä
- käsiksi!!!
"Kanerva kehui Tuurnan kauneutta ja sanoi haluavansa viedä hänet Turun Taiteiden yöhön. Hän pyysi Urjalassa osan vuotta asunutta Tuurnaa myös mukaan automatkoille.
- Hän halusi saada minusta matkaseuraa, kun hän on käymässä Urjalassa. Hän sanoi, että pitkiä, poliittisia automatkoja on tylsä ajaa yksin.
Kanerva tuli tapaamaan Tuurnaa Tampereelle, jossa taiteilija oli pystyttämässä näyttelyä. Kanerva sanoi tulevansa mielellään puhumaan avajaisiin.
- En ollut kutsunut häntä, mutta hän sanoi tulevansa silti.
Pyysi lasilliselle
Kokoomusedustaja saapui näyttelytilaan avajaisia edeltävänä iltana ja pyysi Tuurnaa kanssaan ravintolaan. Taiteilija kuitenkin kieltäytyi kutsusta ja pyysi Kanervaa sen sijaan näyttelypaikan terassille lasilliselle.
Tapaamisen jälkeen Kanerva halusi tarjota Tuurnalle taksikyydin naisen näyttelytilaa lähellä sijaitsevaan asuntoon, mutta Tuurna kieltäytyi.
- Hän jätti taksinsa odottamaan ja halusi saattaa minut kotiovelle. Hän pyysi päästä sisään, sillä hän halusi nähdä, miten taiteilija asuu. Aavistin jo, mikä hänellä on taka-ajatuksena ja mietin, kuinka päästä hänestä eroon.
Tuurna laski Kanervan kuitenkin hetkeksi sisälle.
- Lähtiessään tapaamisen jälkeen asunnoltani hän kävi kimppuuni ja yritti väkisin suudella. Työnsin hänet pois ja käskin häntä poistumaan, Tuurna kertoo IS:lle."
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1500861 - tuo kuvataiteilija-nainen
käsiksi!!! kirjoitti:
"Kanerva kehui Tuurnan kauneutta ja sanoi haluavansa viedä hänet Turun Taiteiden yöhön. Hän pyysi Urjalassa osan vuotta asunutta Tuurnaa myös mukaan automatkoille.
- Hän halusi saada minusta matkaseuraa, kun hän on käymässä Urjalassa. Hän sanoi, että pitkiä, poliittisia automatkoja on tylsä ajaa yksin.
Kanerva tuli tapaamaan Tuurnaa Tampereelle, jossa taiteilija oli pystyttämässä näyttelyä. Kanerva sanoi tulevansa mielellään puhumaan avajaisiin.
- En ollut kutsunut häntä, mutta hän sanoi tulevansa silti.
Pyysi lasilliselle
Kokoomusedustaja saapui näyttelytilaan avajaisia edeltävänä iltana ja pyysi Tuurnaa kanssaan ravintolaan. Taiteilija kuitenkin kieltäytyi kutsusta ja pyysi Kanervaa sen sijaan näyttelypaikan terassille lasilliselle.
Tapaamisen jälkeen Kanerva halusi tarjota Tuurnalle taksikyydin naisen näyttelytilaa lähellä sijaitsevaan asuntoon, mutta Tuurna kieltäytyi.
- Hän jätti taksinsa odottamaan ja halusi saattaa minut kotiovelle. Hän pyysi päästä sisään, sillä hän halusi nähdä, miten taiteilija asuu. Aavistin jo, mikä hänellä on taka-ajatuksena ja mietin, kuinka päästä hänestä eroon.
Tuurna laski Kanervan kuitenkin hetkeksi sisälle.
- Lähtiessään tapaamisen jälkeen asunnoltani hän kävi kimppuuni ja yritti väkisin suudella. Työnsin hänet pois ja käskin häntä poistumaan, Tuurna kertoo IS:lle."
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=150086150-vuotiaaksi naiseksi, tai vaikka olis vanha kuva niin 40-vuotiaaksikin jopa. Ihan eri tasoa kun nää muut meikkipelle-muijat. Joskus se Ike haksahtaa vahingossa kauniiseenkin...
- en tarkoittanut
tuo kuvataiteilija-nainen kirjoitti:
50-vuotiaaksi naiseksi, tai vaikka olis vanha kuva niin 40-vuotiaaksikin jopa. Ihan eri tasoa kun nää muut meikkipelle-muijat. Joskus se Ike haksahtaa vahingossa kauniiseenkin...
nyt sitä linkin kuvaa välttämättä, jossa outo ilme, mutta Iltasanomissa oli hyvännäköisiä kuvia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
