onko kellään kyseistä hajuvettä? tai tiedättekö tuon? mitäs mieltä olette tuoksusta? kannattaako ostaa? kiitos
burberry london
7
1830
Vastaukset
- ainakin
ainakin tykkään. On jotenkin sellainen tyylikäs ja hienostunut.
- Muotipoliisi
Kyseinen tuoksu on erittäin hyvä. Saan jatkuvasti siitä palautetta, ihan tuntemattomiltakin. Ihaninta on kun ihmiset pysäyttävät ja kysyvät, anteeksi mutta mikä tuoksu sinulla on!
- tietä-mätön
Muotipoliisi kirjoitti:
Kyseinen tuoksu on erittäin hyvä. Saan jatkuvasti siitä palautetta, ihan tuntemattomiltakin. Ihaninta on kun ihmiset pysäyttävät ja kysyvät, anteeksi mutta mikä tuoksu sinulla on!
maksaa? Onko se kallis hajuvesi?
- sldkgh
tietä-mätön kirjoitti:
maksaa? Onko se kallis hajuvesi?
maksaa jotain 35-50 euroa, en muista tarkkaan
- london on
puuterimainen, "tätimäinen".
- 6666664552
sain joskus joululahjaks sellasen paketin missä oli hajuvettä sekä jotain aftershave mönjää. Hajuvesi on todella hyvän tuoksuista sekä emulsiovoide myös!!!
- nes.
Makeaksi mainitaan, itsekin juuri olen vaiheessa ostaakko vai ei burberry london for men.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741