Postikeskuksessa työskentely

kokemusta?

Olisin kiinnostunut tietämään että mitä postikeskuksessa tehdään? monta eri hommaa, vaikeeta? kyse olisi iltatyöstä. Jos joku on kyseisessä paikassa työskennellyt kuulisin mielelläni kokemuksia paikasta!

5

4138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Postineiti

Oon työskennelly Tampereen postikeskuksessa iltavuorossa. Iltavuoro on siis klo. 14.00-22.00 ja aamuvuoro vastaavasti 22.00-6.00 ja aamu 6.00-14.00 eli peruskolmivuoro vuorot. Postilla palkkaus ollu siinä lähempänä 9€/h. Tarkemmat tiedot saat paikanpäällä.

Työnkuva riippuu siitä, joutuuko töihin raskaalle vai kevyelle puolelle. Raskaalla puolella laitetaan eteenpäin kaikki paketit yms. isommat. Siellä joutuu siis ajamaan trukkia ja nosteleen isojakin lähetyksiä, jos huonosti käy.

Kevyellä puolella lähtee ykkös- ja kakkosluokan postit. Siellä siis lajitellaan niitä pääosin käsin, mutta osa myös koneella. Vasta-alkajat päätyvät yleensä käsinlajitteluun. Saapuvaposti lajitellaan noin kolmeen kertaan eli tehtävää on. Ensin sen mukaan mihin se on menos ja kuinka kiirellinen se on. Sitte leimataan, ja lajitellaan mitkä koneelle, mitkä käsinlajitteluun.

Paikkana ollut ihan mukava, monta taukoa päivässä, ja hyvät munkit aina työsuhteen päättyessä.
      Työilmapiirihän vaihtelee aivan paikan mukaan.
      Kannattaa ehdottomasti ottaa paikka.
      Omaa postikokemusta on arvostettu näin jatkossa.

Ja hei, hyviä kesätöitä! ;)

• DI

Huippu paikka, kannatta mennä. Ja opetella paljon erilaisia työtehtäviä, silloin on varsin hauskaa! Ja kun on monitaitoinen, niin tulee paljon mahdollisuuksia saada tunteja ja mahdollisuuksia. Olin kerran 6 kk osa-aikaisena opiskeluiden ohella, erinomainen joustavuus työaikojen sovittamisessa. Tosi hyvä fiilis jäi!!! Ja kuntosali löytyy, jos haluaa yhdistää työpäivän yhteyteen reenit.

• Helpostiko töitä

Millainen työtilanne on Treen postikeskuksessa tänä päivänä? Onko helppo saada paikkaa? Kokemusta lajittelusta pari vuotta, nyt vakkari Helsingin postikeskuksessa, mutta muuttoa olen miettinyt.

• bööööna

hei osaako joku kertoa jouluapulaisen työvuoroista? lähinnä mietin onnistuuko jos koulua joskus 16 asti?

• velma1

Niillä on tarjolla aamu-, ilta- ja yövuoroja, joista tehdään vain yhdenlaisia. Iltavuorot pitäis kyllä onnistua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45359
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3220
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      38
      1643
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1520
    Aihe