Ihan vaan vihjeenä,miehet:kannattaa harrastaa muutakin kuin urheilua ja varsinkin puhua muustakin kuin urheilusta naisten kanssa...
voi nimittäin olla et naisilla on paljon muunlaisia intressejä.
miehet ja urheilu, forever...
8
729
Vastaukset
- Miess
En aina puhu naisille urheilusta, kyllä puhun muustakin, kuten autoista, mopoista, tietokonepeleistä, stereoista, toimintaleffoista, naisista, dokaamisesta, eli kaikesta mikä lähellä sydäntä.
Mutta kyllä mä kuuntelen niitä naisenkin intressejä vaikkei niihin kauheesti osaa kommentoida kun ei kokemusta. - Ubi
Miehet, lukekaa naistenlehtiä. Eevaa, Annaa, Kauneutta ja Terveyttä, Me Naisia... Näin löydätte aina hyviä puheenaiheita naisten kanssa.
Toisaalta voi kysyä, kuinka pitkälle miehen pitää mennä naista miellyttääkseen... Sitä paitsi naiset taitavat loppujen lopuksi suhtautua oudoksuen mieheen, jota kiinnostaa naistenlehdet enemmän kuin Tekniikan maailma.- Joo
En minä ainakaan ala puhua kodin hoidosta naisten kanssa, koska se ei minua kiinnosta. Ihminen puhuu niistä asioista jotka häntä kiinnostavat.
- Tuulettaja
Joo kirjoitti:
En minä ainakaan ala puhua kodin hoidosta naisten kanssa, koska se ei minua kiinnosta. Ihminen puhuu niistä asioista jotka häntä kiinnostavat.
Kirjoitatko sinä ihan vakavissasi? Tuntemasi naiset haluavat keskustella kanssasi vuodevaatteiden tuuletuksesta, mullan vaihtamisesta kukille ja uudesta mikroliinasta pölynpyyhintään. Niinkö? Kodinhoito on siis naisen ykkösHARRASTUS ja puheenaihe. Kyllä sinulla on naisista kummallinen käsitys. Oletko muslimi vai mustalainen?
- Joo
Tuulettaja kirjoitti:
Kirjoitatko sinä ihan vakavissasi? Tuntemasi naiset haluavat keskustella kanssasi vuodevaatteiden tuuletuksesta, mullan vaihtamisesta kukille ja uudesta mikroliinasta pölynpyyhintään. Niinkö? Kodinhoito on siis naisen ykkösHARRASTUS ja puheenaihe. Kyllä sinulla on naisista kummallinen käsitys. Oletko muslimi vai mustalainen?
Taitaa olla Tuulettajalla se aika kuukaudesta. Se oli nyt vain esimerkki. Tuntemani naiset puhuvat kodista, lapsista, ihmissuhteista ja miehistä. Kaikki aiheita, jotka ovat kuolettavan tylsiä, eivätkä minua kiinnosta.
- Tuulettaja
Joo kirjoitti:
Taitaa olla Tuulettajalla se aika kuukaudesta. Se oli nyt vain esimerkki. Tuntemani naiset puhuvat kodista, lapsista, ihmissuhteista ja miehistä. Kaikki aiheita, jotka ovat kuolettavan tylsiä, eivätkä minua kiinnosta.
Naisten hiljentäminen viittaamalla kuukautisiin on vanha temppu, jonka käyttämisestä sinua joku nainen vielä "opettaa". Jätän sen hänelle, mielihyvin.
Nyt kyllä tosiaan löytyi aihe, josta olen kovasti kiinnostunut: miehet. Sinusta se on kuolettavan tylsä. Mitähän tämä kertoo sinusta? - Joo
Tuulettaja kirjoitti:
Naisten hiljentäminen viittaamalla kuukautisiin on vanha temppu, jonka käyttämisestä sinua joku nainen vielä "opettaa". Jätän sen hänelle, mielihyvin.
Nyt kyllä tosiaan löytyi aihe, josta olen kovasti kiinnostunut: miehet. Sinusta se on kuolettavan tylsä. Mitähän tämä kertoo sinusta?Ei ole tarkoitus hiljentää ketään. Aiempi kirjoituksesi vaan oli ehkä HIUKAN vihamielisen ja katkeran oloinen. Tästä päättelin, että saattaa olla, mystisesti "ne"-päivät, menossa.
Minusta miehellä, jonka mielestä miehet ovat kovin kiinnostava puheenaihe,ei ole puhtaita jauhoja pusseissaan. Heitä voisi myös kutsua takaportin- tai kakkoslinjaston miehiksi.
- Babbler
Mikäli ei ole taipumusta maailmaasyleilevien filosofisten keskustelujen käymiseen, niin elokuvat ja musiikki lienevät aika turvallisia ja jossain määrin sekä naisia että miehiä kiinnostavia puheenaiheita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014