Mies, miten määrittelet onko

nainen samaa "tasoa...

Katotko silleen että, jahas mä oon normaalipainoinen, joten naisenki pitää siis olla normaalipainonen. Mä huolehdin ulkonäöstä niin naisenki pitää vähän kattoa mitä päällensä laittaa. Mun kalun koko on keskimääräistä isompi, joten naisen tissitki sais olla keskimääräistä suuremmat. Mulla on komeat kasvot niin kyllä naisenki pitäis olla kauniskasvoinen. Ai niin, mutta mulla on aivan surkea hampaat, no okei jos naisella on hyvä hammaskalusto niin ei haittaa vaikka se sit onki vähän ylipainonen.

22

1377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänkyrä-nainen

perillä tosta tasokysymyksestä.. Kuuluuko siihen vaan ulkonäkö vai vaikuttaako siihen jotkut ihmisen ominaisuudetkin silloin kun mies tasoerottelee itseään ja naisiaan?

• Mut siis joo... Eiks jokainen eti tasostaan tai ehkä jopa askelta ylempää seuraa?

• jompikumpi vaan sit joutuu tekeen jonkun sortin myönnytyksen koska kumpikin ei voi saada itteään parempaa. Toisalta 'alisuorittaja' saa palkinnoksi dominoivan aseman suhteessa toiseen jtn. se on vähän fifty sixty kumpaan kandee yrittää satsata.

• yrmio kirjoitti:

jompikumpi vaan sit joutuu tekeen jonkun sortin myönnytyksen koska kumpikin ei voi saada itteään parempaa. Toisalta 'alisuorittaja' saa palkinnoksi dominoivan aseman suhteessa toiseen jtn. se on vähän fifty sixty kumpaan kandee yrittää satsata.

tän Joeyssä olleen söpöysasteikon... Ku menee iskemään niin pitää valkata maksimissaan kaks alle tai yhden yli oman tasonsa...

Sit vähän ajan kuluttua sopivassa suhteessa se dominointi nappula kääntyy naisen puolelle.

• kehiin ja

verrataan niitä omiin. Siinä se.

• näin:

en huoli naista, joka on pimahtanut tasoajatteluun.

• Jos on pakko alkaa sekoittaan päätään tolla tasojutulla niin sitten on arvot kyllä elämässä sillätavalla väärässä järjestyksessä että en vaivautuisi.

Mulle tärkeetä on tykätä toisesta sekä ulkoisesti että pään sisäisesti, ja jos toinen tekee samoin niin mikä väli lopulla muka on? Jos sillä lopulla on enemmän väliä niin sitten voi päätyä yksiin sellaisen kanssa _josta_ei_tykkää_ joka on taas niin idioottimaista ettei mitään rajaa.

• Kukkomies kirjoitti:

Jos on pakko alkaa sekoittaan päätään tolla tasojutulla niin sitten on arvot kyllä elämässä sillätavalla väärässä järjestyksessä että en vaivautuisi.

Mulle tärkeetä on tykätä toisesta sekä ulkoisesti että pään sisäisesti, ja jos toinen tekee samoin niin mikä väli lopulla muka on? Jos sillä lopulla on enemmän väliä niin sitten voi päätyä yksiin sellaisen kanssa _josta_ei_tykkää_ joka on taas niin idioottimaista ettei mitään rajaa.

Kyllä se vaan niin on tässä elämässä, että ihmiset yrittävät etsiä mahdollisimman hyvän kumppanin. Ja sehän on sitä sopivuutta. Kukapa ei haluaisi "tasoistaan" kumppania ja ylensä ihmisillä näyttää sellainen olevankin.

Eikä kyse ole vain ulkonäöstä, vaikka keskustelun aloittaja niitä luettelikin. Tosin harvoin näkee nuorta pariskuntaa, jossa ollaan ulkonäöllisesti kovin eri "tasolla". Kauneus ja komeus on toki katsojan silmässä ja iän myötä vanhemmat pariskunnat saattavat olla kovinkin eri näköisiä.

Haluan nähdä sen nuoren, komean ja fiksun miehen, joka on nainut lihavan, hompuisen, alkoholisoituneen ja äitinsä ikäisen naisen. Kun sen näen, lakkaan puhumasta tasoista. M.O.T.

• ei seuraa,
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on tässä elämässä, että ihmiset yrittävät etsiä mahdollisimman hyvän kumppanin. Ja sehän on sitä sopivuutta. Kukapa ei haluaisi "tasoistaan" kumppania ja ylensä ihmisillä näyttää sellainen olevankin.

Eikä kyse ole vain ulkonäöstä, vaikka keskustelun aloittaja niitä luettelikin. Tosin harvoin näkee nuorta pariskuntaa, jossa ollaan ulkonäöllisesti kovin eri "tasolla". Kauneus ja komeus on toki katsojan silmässä ja iän myötä vanhemmat pariskunnat saattavat olla kovinkin eri näköisiä.

Haluan nähdä sen nuoren, komean ja fiksun miehen, joka on nainut lihavan, hompuisen, alkoholisoituneen ja äitinsä ikäisen naisen. Kun sen näen, lakkaan puhumasta tasoista. M.O.T.

että plussien ja miinusten pähkäileminen olisi kovinkaan tietoista, kuten aloittaja antaa ymmärtää. Kyllähän minäkin varmasti tasoni jollakin tavalla määritän, mutten tee mitään artikuloituja vertailuja.

• ei seuraa, kirjoitti:

että plussien ja miinusten pähkäileminen olisi kovinkaan tietoista, kuten aloittaja antaa ymmärtää. Kyllähän minäkin varmasti tasoni jollakin tavalla määritän, mutten tee mitään artikuloituja vertailuja.

No en minäkään usko, että kukaan plussia ja miinuksia laskisi, mutta niin se vain on, että ihmiset alitajuisesti mieltävät sen mahdollisimman "tasokkaan" itselleen sopivimmaksi.

• Ratikkakuski kirjoitti:

"Haluan nähdä sen nuoren, komean ja fiksun miehen, joka on nainut lihavan, hompuisen, alkoholisoituneen ja äitinsä ikäisen naisen. Kun sen näen, lakkaan puhumasta tasoista. M.O.T."

Miksei riitä vähempikin ristiriita olemusten kanssa? Kysehän oli tästä "taso" jutusta jonka pitäisi olla selkeästi määriteltävissä. Montako tasoa? Kolme? Seitsemän? Kaksikymmentä?

Jos ei pystytä määritteleen tasoa silloin koko paskalla ei ole mitään merkitystä. Kyse on mieltymyksistä.

Yksi vanha tuttavani meni naimisiin tukevan maalaisjunttinaisen kanssa. Sen naisen kaks suurta valttia oli lämmin luonne ja sellainen naama että sitä kehtas sentään näyttää ulkona. Tää jannu itse oli näitä 195 senttisiä adoniksia joilla on suunnilleen kaikki mitä vaan voi kuvitella, including valtava hevospenis. (Okei, en mä tiedä oliko sillä hevospenis, kunhan halusin alleviivata että se tyyppi oli naisten mielestä maailman paras juttu.). Jos mä uskoisin tasoihin niin se pariskunta rikkois mun illuusion tästä maailmasta. Ne on onnellisia. Ne sopii toisilleen. Yks mitä se jannu sai siitä naisesta on yksinkertaisesti mielenrauha ja tunne siitä että tää ihminen on mulle oikee.

Mitä muuta tarvitaan? Ulkoa tulevia määrittelyitä sille mikä on taso? Sehän hajoo heti siihen että ihmisillä on erilaiset tarpeet ja erilainen tarjonta, kokonaisvaltaisesti. Jos ihmisiä aletaan "tasottamaan" se tarkoittaa että silloin menetetään ihmisyys jo heti kättelyssä; taso määrää ihmisen - ei se jamppa tai mimmi itse.

Musta tuntuu että toi tasojuttu on keksitty sitä varten että ihmiset haluaa että joku muu instanssi tekee oikeasti merkittävät päätökset heidän puolestaan. Jengi ei halua kantaa vastuuta omasta onnestaan; se vastuu siis mielummin annetaan jollekin "taso" systeemille joka sylkäisee lopputuloksena oikeanlaisen standardikumppanin kunhan vain parametroi itsensä kaavaan oikein.

Vitut. Elämä ei toimi niin. Minä eritän feromoneja. Naiset. Nuuhkikaa.

• Ratikkakuski kirjoitti:

No en minäkään usko, että kukaan plussia ja miinuksia laskisi, mutta niin se vain on, että ihmiset alitajuisesti mieltävät sen mahdollisimman "tasokkaan" itselleen sopivimmaksi.

Et sä voi määrätä alitajuntaa ja sen toimintaa btw.

Ihmisen alitajunta haluaa mitä haluaa ja sitä ei voi määritellä. Se on meidän tietoisesta toiminnastamme pois. Alitajunnassa on siis paljon muutakin kuin vaan noi "Hae isoin apina" jutut.

Tasot on opittua ajattelmista, opittu näkemys siitä arvomaailmasta mikä voidaan sanoa kulttuurille yhteiseksi. Jos "taso" on individualistinen näkemys niin silloin koko paska menettää taas merkityksensä.

• Kukkomies kirjoitti:

Et sä voi määrätä alitajuntaa ja sen toimintaa btw.

Ihmisen alitajunta haluaa mitä haluaa ja sitä ei voi määritellä. Se on meidän tietoisesta toiminnastamme pois. Alitajunnassa on siis paljon muutakin kuin vaan noi "Hae isoin apina" jutut.

Tasot on opittua ajattelmista, opittu näkemys siitä arvomaailmasta mikä voidaan sanoa kulttuurille yhteiseksi. Jos "taso" on individualistinen näkemys niin silloin koko paska menettää taas merkityksensä.

Intian kastit.

Yhtä jyvä tasojärjeselmä kuin kaikki muutkin. Yhtä todellinen, yhtä toimiva. Toimii niin kauan kuin sitä noudatetaan. Onko sen kastin noudattaminen oikein?

Siellä on. Paitsi joillain mulkeroilla jotka haluaa rakastaa toisiaan. Saatanan rikkurit.

Se on tasokasta toimintaa.

• tasoja on
        Kukkomies kirjoitti:

Intian kastit.

Yhtä jyvä tasojärjeselmä kuin kaikki muutkin. Yhtä todellinen, yhtä toimiva. Toimii niin kauan kuin sitä noudatetaan. Onko sen kastin noudattaminen oikein?

Siellä on. Paitsi joillain mulkeroilla jotka haluaa rakastaa toisiaan. Saatanan rikkurit.

Se on tasokasta toimintaa.

seitsemän. Jokaisessa. Kolme on aina läsnä mutta ristiriidassa keskenään. Siitä ongelmat tasojen määrittelyissä.

• tasoja on kirjoitti:

seitsemän. Jokaisessa. Kolme on aina läsnä mutta ristiriidassa keskenään. Siitä ongelmat tasojen määrittelyissä.

Luettua Michael-kirjallisuutta? :)

• että se nainen on aina mun tasolla, kun se mun kans on. Sitten kun/jos erotaan, ni eron jälkeen ollaan eritasosia.

• väliaika

listassas kosketti ulkonäköä :(

Laittaisin huomattavasti enemmän painoa ajatusmaailmalle. Enkä puhuis edes mistään tasoista, vaan lokeroista samalla tasolla. Samankaltaiset ihmiset voivat kestää toistensa seuraa jopa pidempään kuin kaksi tuntia.

• jul123

En ole sen tarkemmin koskaan ajatellut. Sanotaanko, että kaikki keneen olen tullut tutustumaan paremmin ovat olleet itseni tyylisiä. En osaa tarkemmin sanoa "tasosta". Taso on ollut se henkilö, johon haluaisi tutustua paremmin ja joka kiinnostaa. Näitä on ollut myyjästä lääkäriin. Sieltä sitten paras tarttui.

Kaikissa on ollut yleensä jotain yhteistä itselle. Pukeutuminen miellyttää ja yleisilme luonteineen sykähdyttää.

Ei tarvi olla täydellinen, kunhan on omanainen (hunajainen).

Siis ei mitään erityistä, vain rakkautta.

Ei osaa vaimosta sen tarkemmin sanoa muuta kuin, minulle sopiva, mielestäni kaunis sellaisenaan ja välittää minusta.

• Itsellä mahaa vähän ylimääräistä, joten naisellakin saa olla :D

Joo, toisin päin ei nyt keksi, siis jos itsellä olisi jotain erikoisen hyvää, niin naisellakin pitäisi olla jotain yhtä hyvää korvaamassa. Ei nyt mitään erityistä tasoa ole muutenkaan, nappaa jos nappaa, jos ei niin ei.

• yks m

Kaippa jokainen toivoisi saavansa niin viehättävän kumppanin kuin mahdollista, mutta minkä verran tuosta viehättävyydestä on ulkoista ja minkä verran sisäistä, vaihtelee katsojan mukaan... jos vertailen omaa ja kavereiden naismakuja, niin eri painopisteitä tietty löytyy ihan jo ulkoista vaikutelmaa arvioitaessa. En ainakaan tietoisesti tee mielessäni tuollaisia kuvaamiasi vaihtokauppoja, paino ehkä lievänä poikkeuksena kun se on sellainen asia, johon useimmat voivat itse vaikuttaa, ja tietty määrä viitseliäisyyttä on ylipäätään plussaa.

• Se on..

naisen asia ratkaista, mitä mieltä on minusta. Ja mun lompakosta :)

• vili

hiton tarkkaan olen tsekannut.
      kriteerit pitää olla kondiksessa ja mieltymykset saman tyyliset ettei tule paskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12723
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4750
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1945
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      365
      1634
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe