Kenen kappale ja minkä niminen soi uudessa h&m mainoksessa? kuulostaa tutulta, olen ehkä kuullut sen joltain toiselta esittäjältä...
UUSI H&M MAINOS
12
9788
Vastaukset
- _minäkin_
Sama biisi on mullakin hakusessa... pakko saada tietää! Anyone?:)
- MinttuMarianne
Nyt haluaisin tietää mikä biisi on ihan uudessa 3/2009 mainoksessa, missä nainen kävelee pitkin
seinässä olevia portaita ja sit ne loppuu, tietääkö kukaan, olen varma että tiedän sen, mutta en muista.....:-)
- meeps
Tämä on ko. biisi:
Minnie Riperton - Les Fleurs
:) - DM65
Tarkotatko sitä missä on nainen ja mies valkosessa talossa ja se on semmonen tangomainen? Ku mä haluisin tietää mikä laulu se on mikä siinä soi
- DM65
lukea vastauksetkin. Minä tarkoitin laulua uudemmista mainoksista
- bradech
DM65 kirjoitti:
Grace Jones
- h&m
DM65 kirjoitti:
the you know who - puttin on the ritz
- koi7892
h&m kirjoitti:
the you know who - puttin on the ritz
No ei edes ole. Etkö erota Lindexiä H&M:stä? Vai tuliko niin kova tarve päästä pätemään, ettei väliä mihin ketjuun huutelee? On tääkin palsta täynnä kaikenlaisia idiootteja.
- abaahdaba
No, tässä uudessa joka nyt hetken on telkkarissa pyörinyt, sen biisin nimi?
Tuota riffiä on mietitty, mutta nimeä ei keksitty.- Keef-fan
Se laulu jossa se kauhean kuuloinen ämmä laulaa "I'm a maaaaan, I'm a full grown man" tai "everything gonna be alright this mornin'" on legendaarisen bluesin kuninkaan Muddy Watersin laulu "Mannish Boy", jonka hän on soittanut myös mm. Rolling Stonesin kanssa, jotka ovat myös tehneet ks biisistä coverin.
http://www.youtube.com/watch?v=BYO2oxDv_ZU - Muddy Waters
http://www.youtube.com/watch?v=McWM56ooEpM&feature=related - The Rolling Stones
Mua henk. koht. kyseinen mainos on ärsyttänyt aivan suunnattomasti, koska se on kauhein versio mitä ks. mahtavasta biisistä on ikinä tehty.
- Anonyymi
Biisi on Moloko,sing it back!😀😀
- Anonyymi
Moloko Sign it back
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681