UUSI H&M MAINOS

pakkosaadatietäää

Kenen kappale ja minkä niminen soi uudessa h&m mainoksessa? kuulostaa tutulta, olen ehkä kuullut sen joltain toiselta esittäjältä...

12

10048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _minäkin_

Sama biisi on mullakin hakusessa... pakko saada tietää! Anyone?:)

• MinttuMarianne

Nyt haluaisin tietää mikä biisi on ihan uudessa 3/2009 mainoksessa, missä nainen kävelee pitkin
        seinässä olevia portaita ja sit ne loppuu, tietääkö kukaan, olen varma että tiedän sen, mutta en muista.....:-)

• meeps

Tämä on ko. biisi:

Minnie Riperton - Les Fleurs
      :)

• DM65

Tarkotatko sitä missä on nainen ja mies valkosessa talossa ja se on semmonen tangomainen? Ku mä haluisin tietää mikä laulu se on mikä siinä soi

• DM65

lukea vastauksetkin. Minä tarkoitin laulua uudemmista mainoksista

• bradech
        DM65 kirjoitti:

Grace Jones

• h&m
        DM65 kirjoitti:

the you know who - puttin on the ritz

• koi7892
        h&m kirjoitti:

the you know who - puttin on the ritz

No ei edes ole. Etkö erota Lindexiä H&M:stä? Vai tuliko niin kova tarve päästä pätemään, ettei väliä mihin ketjuun huutelee? On tääkin palsta täynnä kaikenlaisia idiootteja.

• abaahdaba

No, tässä uudessa joka nyt hetken on telkkarissa pyörinyt, sen biisin nimi?
      Tuota riffiä on mietitty, mutta nimeä ei keksitty.

• Keef-fan

Se laulu jossa se kauhean kuuloinen ämmä laulaa "I'm a maaaaan, I'm a full grown man" tai "everything gonna be alright this mornin'" on legendaarisen bluesin kuninkaan Muddy Watersin laulu "Mannish Boy", jonka hän on soittanut myös mm. Rolling Stonesin kanssa, jotka ovat myös tehneet ks biisistä coverin.
        http://www.youtube.com/watch?v=BYO2oxDv_ZU - Muddy Waters
        http://www.youtube.com/watch?v=McWM56ooEpM&feature=related - The Rolling Stones

Mua henk. koht. kyseinen mainos on ärsyttänyt aivan suunnattomasti, koska se on kauhein versio mitä ks. mahtavasta biisistä on ikinä tehty.

• Anonyymi

Biisi on Moloko,sing it back!😀😀

• Anonyymi

Moloko Sign it back

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      30
      5053
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      67
      1940
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      113
      1817
    4. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1714
    5. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1690
    6. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      234
      972
    7. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      911
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      44
      887
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      54
      833
    10. Mitkä on ne piirteet

Mitkä kaivatussasi vetoaa tai mihin ihmiset kiinnittävät huomiota
      Ikävä
      53
      792
    Aihe