Heips!
Luin joskus kuukausi sitten tältä palstalta Goldista,sillä oli saatu hyviä ja nopeita tuloksia.
Haluaisin nyt kokeilla kun lähden matkalle ja on noin viisi kiloa ylipainoa. Kertokaa oliko se osoite mistä tilasitte laihduta.net?
Kiitos!
HerbaGold
17
970
Vastaukset
- kessu
herbamainostajille: käyttäkää välillä jotain muuta nimimerkkiä ku naisten etunimiä. ja selviäisköhän se osote normaaliälyselle ihmiselle katsomalla.
- heikki
käyttänyt hyvin tuloksian. Aloitin tuolla Gold-ohjelmalla eli viikko tiukennettua ja sitten siirryin vähemmän vaativalle. Tähän mennessä olen laihduttanut jo 14 kg ja 2 kk mennyt. Goldilla lähti 7 päivässä 5,6 kg. Myyjäni kyllä sanoi, että meillä miehillä putoaa nopeammin, joten kenties naisten ei kananta odottaa iahn samaa.
Oma maalini on n. 20 kg.
Itse tilasin lehti-ilmoituksen perusteella. Parasta tässä hommasssa on, että myyjä mittasi minulta rasvaprosentin ja on kiva nähdä, että paino putoaa todella sitä rasvaa polttamalla, kun prosentti laskee.
Olen myös käynyt mittauttamassa verenpainettani ja kohta menen kolestorili kokeisiin.
Verenpaine on normalisoitunut, lääkäri jo harkitsee lääkityksen vähenemistä, joten suosittelen omasta puolestani.
Parasta on että olen myyntityössä, ajelen autolla ympäri Suomea, tämä Herbalife sopii reissuhommiinkin, kulkee mukana ja on helppo käyttää.- nerokasta
No nyt löytyi jo miehen nimikin. Nopeasti opittu!
- uros
nerokasta kirjoitti:
No nyt löytyi jo miehen nimikin. Nopeasti opittu!
en viitsi sinun takiasi kuitenkaan mennä sukupuolenvaihdosleikkaukseen.
Jospa nyt vain sallit sen, että joku ei ajattele asioista samoin kuin sinä! - Sukupuoleton
uros kirjoitti:
en viitsi sinun takiasi kuitenkaan mennä sukupuolenvaihdosleikkaukseen.
Jospa nyt vain sallit sen, että joku ei ajattele asioista samoin kuin sinä!sillä väliä mies vai nainen,TÄRKEÄÄ ON SE ETTÄ LÄSKIT LÄHTEE LOPULLISESTI!
- Matti
Sukupuoleton kirjoitti:
sillä väliä mies vai nainen,TÄRKEÄÄ ON SE ETTÄ LÄSKIT LÄHTEE LOPULLISESTI!
herbaa ei kannata ostaa naurettavan hinnoittelun vuoksi
- Mömmö
On se ihme, että Suomen terveydenhuolto ei hyväksy noin hienoa ainetta kuin esim. tämä Herba Gold korvattaviin lääkkeisiinsä, kun sillähän tuntuu olevan niin suunnattoman hienot ja hyvät vaikutukset kaikkeen. Eikös sillä saataisi kuriin jo koko suomalaisten ylipaino, korkeista verenpaineista ja kolesteroleista puhumattakaan! Vai onko niin, että tuote on ihan samaa "kakkaa" kuin kaikki muutkin laihdutuksn "ihmelääkkeet" tyyliin viikossa kilotolkulla pois eikä koskaan enää paino-ongelmía. Eli vaikutus kestää juuri niin kauan, kuin lompakko antaa myöten käyttää tuotetta. Puhumattakaan siitä, mitä ne tuotteet lopunperin sisältää, kun nehän on liikesalaisuuksia.
- minä
Minuakin ihmetyttää kun herbalife-tuotteiden sisällöstä ei nettisivuilla ole tarkkoja luetteloita, käytetään vain ilmaisuja "kaikki tarvittava määrä" tai "riittävästi". Jos kyseessä olisi todella rehellinen bisnes, kuluttajalla olisi mahdollisuus vertailla purkin sisältöä muihin esim.apteekin tai terveyskaupan pillereihin. Eikös luulisi esim. vitamiinien milligrammamäärillä olevan jotain merkitystä? Myöskään tehtaan/valmistajan nimeä en bongannut missään vaiheessa herba-sivuja surffatessani. Silmille hyppi kyllä "menestystarinoita", "tieteellinen neuvottelukunta" ym. Hyvin vaikuttavaa;) Älkää nyt suuttuko, mutta minua ainakin huvittaa.. ja harmittaa niiden puolesta jotka avaavat kukkaronsa. Kommentteja odotellen...
- Ruuben
minä kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää kun herbalife-tuotteiden sisällöstä ei nettisivuilla ole tarkkoja luetteloita, käytetään vain ilmaisuja "kaikki tarvittava määrä" tai "riittävästi". Jos kyseessä olisi todella rehellinen bisnes, kuluttajalla olisi mahdollisuus vertailla purkin sisältöä muihin esim.apteekin tai terveyskaupan pillereihin. Eikös luulisi esim. vitamiinien milligrammamäärillä olevan jotain merkitystä? Myöskään tehtaan/valmistajan nimeä en bongannut missään vaiheessa herba-sivuja surffatessani. Silmille hyppi kyllä "menestystarinoita", "tieteellinen neuvottelukunta" ym. Hyvin vaikuttavaa;) Älkää nyt suuttuko, mutta minua ainakin huvittaa.. ja harmittaa niiden puolesta jotka avaavat kukkaronsa. Kommentteja odotellen...
on tiedot juuri siellä missä SUOMEN LAIN mukaan tuleekin olla, eli pakkauksessa.
Internetissä ei tarvitse olla mitään tietoja edes hiivaleivän sisällöstä.
Elintarvikevirasto on tuotteen todennut laihduttavaksi ja kaikilta osin Herbalife on selvinnyt huomautuksitta kaikki ne 8 vuotta jotka Suomessa on tehty työtä.
Lue Elintarvikeviraston tiedote 10/14.6.2000
Mitä muuta tarvitset?
Kysymyksiisi vastauksia?
Valmistajan nimikö on vaivanasi? Se on Herbalife International.
Onko muita kysymyksiä?
En myy mitään vaan vastaan kysymyksiisi.
Lakkaa siis harmittelemasta ja pane tuulemaan, mutta älä kuitenkaan esitä epäilyjä asiassa jossa ei mitään epäilyjä tarvita.
Hyvää sysksyä toivottaa Ruuben - taas
Ruuben kirjoitti:
on tiedot juuri siellä missä SUOMEN LAIN mukaan tuleekin olla, eli pakkauksessa.
Elintarvikevirasto on tuotteen todennut laihduttavaksi ja kaikilta osin Herbalife on selvinnyt huomautuksitta kaikki ne 8 vuotta jotka Suomessa on tehty työtä.
Mitä muuta tarvitset?
Kysymyksiisi vastauksia?
Onko muita kysymyksiä?
Lakkaa siis harmittelemasta ja pane tuulemaan, mutta älä kuitenkaan esitä epäilyjä asiassa jossa ei mitään epäilyjä tarvita.
Hyvää sysksyä toivottaa RuubenOletkos käynyt sivuilla www.mlmwatch.org? Sieltä löytyy juttua myös Herbalifesta. Sen takia epäilen..:) Ja onko sinusta hullua se että asiakas haluaisi tietää tuotteen sisällöstä? Itse olisin kiinnostunut vertaamaan vitamiinimääriä esim. lääketehtaan valmistamaan tuotteeseen...Lääkelaki on muuten paljon tiukempi kuin elintarvikelaki.
Ostaisitko itse netistä tavaraa tietämättä tuotteesta muuta kuin mainoslauseen "riittävän hyvä"... - taas
Ruuben kirjoitti:
Mitä muuta tarvitset?
Kysymyksiisi vastauksia?
Onko muita kysymyksiä?
Hyvää sysksyä toivottaa RuubenOletkos käynyt sivuilla www.mlmwatch.org? Sieltä löytyy juttua myös Herbalifesta. Sen takia epäilen..:) Ja onko sinusta hullua se että asiakas haluaisi tietää tuotteen sisällöstä? Itse olisin kiinnostunut vertaamaan vitamiinimääriä esim. lääketehtaan valmistamaan tuotteeseen...Lääkelaki on muuten paljon tiukempi kuin elintarvikelaki.
Ostaisitko itse netistä tavaraa tietämättä tuotteesta muuta kuin mainoslauseen "riittävän hyvä"... - efedra
Ruuben kirjoitti:
Mitä muuta tarvitset?
Kysymyksiisi vastauksia?
Onko muita kysymyksiä?
Hyvää sysksyä toivottaa RuubenIhailen kaikkia jotka uskaltavat ostaa netistä tuotteen tietämättä sen sisältöä tarkkaan..:) Mainoslause "riittävän hyvä" ja "tarpeellinen määrä" eivät riitä ainakaan minua vakuuttamaan.
Käypäs sivuilla www.mlmwatch.org, niin et ihmettele jos vähän uskallan epäillä.. ;)) - etsivä löytää
minä kirjoitti:
http://www.herbalife.com/us/Products/Index.asp
Tuolta ainakin löytyy tuotteille fact sheetit, joista selviää sisältö. En ole asiaan perehtynyt sen kummemmin, mutta eivätköhän nuo ole niitä samoja tuotteita, joita Suomessakin myydään...?
- Pioni
Minä pudotin painoani 5 kiloa juuri tällä ohjelmalla. Tilasin tuotteen ositteesta www,laihduta.net
Kilot on pysyneet hyvin poissa kun opin samalla ymmärtämään miten pitää syödä. - Hannu ja Kerttu
Nää kaikki laihdutustuotteet ovat ihan puhdasta kusetusta, eli joidenkin businesta. Epätoivoisia ihmisiä käytetään vain törkeästi hyväksi.
Ja tämä Herba-tuote on räikein esimerkki näistä "ihmeaineista". Maksaa nyt ihan tyhjästä tuollaisia hintoja!?
Ja vielä kun laihduttajat ymmärtäisivät tämän laiduttamisen pyhän yksinkertaisuuden; syö monipuolisesti ja vähemmän, kuin kulutat.
Mikään näistä "hokkus-pokkus-heti-laihaksi" -tempuista ei tuo pysyvää tulosta, vaan pysyvä laihtuminen vaatii pitkäjännitteisyyttä!
EI REHELLISEEN LAIHTUMISEEN TARVITA MITÄÄN TUOTTEITA!!!
Lisää siis pikkuhiljaa liikkumista ja sopeuta ravintotottumuksiasi myös pikkuhiljaa esim. pienentämällä ruoka-annoksiasi vaikkapa ruokalusikallisella viikossa. Minimoi sokeri ja rasva, niin olet jo hyvässä vauhdissa.
Saavuta tasapainoisesti oikea ja riittävän pieni kalorivaje, jotta elimistössäsi alkaa rehellinen ja pysyvä laihtuminen!!! Mitä suurempi kalorivaje, sitä todennäköisemmin jojo-ilmiö käy sinulle tutuksi. Rehellinen ja pysyvään tulokseen johtava laihduttamisen vauhti on n. 0,5kg/viikko. Niin yksinkertaista se on! Turha selittää mitään muuta! Kiitos! - ..........
.............
- taas
Sori kun tökkii yhteydet ja häviää viestit, niin tulee toistoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960