Aloin just seurustelemaan yhen muijan kaa (ekani). Miten pian yleensä tyttö/poikakavereista (1. kerrotaan kotiväelle 2. )tuodaan kotiin kylään?
Ikämme 17/15
Milloin?
5
533
Vastaukset
- hopsep
susta en tiiä miten asut. Ite asun omas kämpässä ja vien vanhempien tykö vasta sit ku ne pyytää ja ite oon varma tytöstä ja se musta. Mitäpä se yleensä muille kuuluu kenen kanssa oon, kuhan oon ite onnellinen.
- min'
Ei tuohon oikein ole mitään oikeaa aikaa. Pian? Eikö olisi kuitenkin ihan kiva olla kotonakin sen tyttösi kanssa?
- iida
jos vanhempas tai sen tytön vanhemmat saa tietää että nyt on jotain "säpinää" nii vanhemmat saattaa alkaa vihjailemaan että tuopas nyt näytille se tyttö/poika.
Meillä ainaki oli mun poikaystävän kanssa just näin. - ananas
Eipä tuolle oikein mitään aikaa ole. Itse tutustuin sulhaseeni internetissä, ja kun näimme sitten vähän ajan päästä, vein hänet suoraan seuraavana päivänä kotiini! :D Tottakai kerroin hyvissä ajoin äidilleni pojasta, ja meillä kun on ollut aina tapana kertoa, jos jostain on kiinnostunut jne.
Eipä siinä mitään, sulhaseni jäi heti samaisena iltana meille myös yöksi. Aloimme myös seurustelemaan samana iltana, ja siitä lähtien ollaankin vierailtu vuorotellen toistemme kotona. Itse tutustuin sulhaseni vanhempiin muutaman viikon kuluttua, kun lähdin junalla heidän luokseen. (asuvat siis parinsadan kilometrin päässä)
Aikaisemmista poikakavereistani, eräs herra tupsahti meille kuin vahingossa, ja vanhempani näkivät hänet siinä. Itse taas näyttäydyin hänen perheelleen hieman myöhemmin, kun menin reippaasti soittamaan ovikelloa! :)
Että rohkeasti vaan vanhemmille kertomaan! Yleensä vanhemmat ovat kiinnostuneita lastensa suhteista, ja ainakin sulhaseni vanhemmat ovat todella mukavia! Samoin sulhaseni on pitänyt vanhemmistani.
Sori näin pitkä selostus.. :D
- Tirlittan
Äiti on jo vuosia painostanut, että miksen tuo ketään näytille, ikinä, häpeänkö häntä niin paljon... Ei se lopulta siitä johtunut, en vaan kehannut viedä ketään deiteistäni vanhemmille näytettäväksi, koska ne deitit olivat aika toivottomia tapauksia vielä nuoruudessa :)
Nykyisen miehenpuolikkaan vein kotiin, kun vatsanpohjassa oli tunne, että jutusta on tulossa selkeästi jotain kestävää, eikä pelkästään ohimenevä ihastus tai kevyt deitti. Kyllä sen tuntee millon on valmis ja kestää vanhempien vittuiluakin seurustelukumppanin suhteen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948