Kenen biisi tai mikä on biisin nimi missä menee sanat näin "kaihdinta vasten näin rakuunan raiskaavan ruunaa"?. Se on tehty Delilah -biisistä. Ja sitten toinen biisi missä menee sanat että "mä joku päivä töitä teen, joku helvetin aamu seitsemäksi meen"? Oisko kummastakaan tietoa, suuret kiitokset jos joku tietää :)
Vastaukset 6
- valitettavasti,,,
Valitettavasti palvelussa on teknisiä ongelmia ja toiminto ei onnistunut. Pahoittelemme tilannetta! Yritä hetken päästä uudelleen.
- Delilah&Jokupäivä
Mitä sää höpäjät?!!
- matti ja teppo- mä joka päi...
matti ja teppo - mä joka päivä töitä teen
- muttta
Turos hevi gentlemen on tehnyt joistakin kappaleista tuollaisia härskejä muunnelmia.
On kotikalja mulla tuolla
peräkammarissa siellä olen
juonut viikon ja kahden putkeen
siksi nenä punottaa
siksi tahdon sinne mennä
siellä on kaikki ennallaan
isä äiti siskot veljet
ja mummokin perseet olallaan. - Anonyymi
Katson sua kaulaan....
- Anonyymi
"Kaihdinta vasten näin meisselin työntyvän mekkoon" - on kuulemani versio, tai sitten kuulin väärin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441