Lainerauta

Nina1

Ostin obh nordican laineraudan, minkälaista jälkeä sillä tulee?? mitä muotoilutuotetta ootte käyttäny sen kanssa?? itse ostin lorealin hot curlia??

7

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlainen kiharrin

ja sillä saa ihanat kiharat! Hiukset näyttää 3 kertaa paksummilta ja ne kiharat kestää tosi hyvin...alle voi laittaa jotain kampaajalta ostettua lämpösuojaa, jos aiot käyttää lainerautaa useita kertoja viikossa, itse käytän lähinnä silloin kun on menoja..

• nina1

kiva, ku joku vastasi..onkohan sitä kauhean vaikea käyttää?? kaippa sen oppii ku harjoittelee..kuinkas hyvin taakse saa käytettyä?? hyviä kysymyksiä =)
      ei ole vaan pahemmin tullu käytettyä tommosta..

• se on kun

harjottelee...mulla menee n. 20 min kun laitan koko pään kikkuralle..ja on suht pitkät hiukset, tosin ei kauhean paksut ole mulla mutta aina tämän lainerautakäsittelyn jälkeen moni on kysynyt että olenko ottanut permanentin tms...mulla on kaikenlisäks vaalennettu tukka..sit ei kantsi kammata
        hiuksia heti kiharruksen jälkeen vaan antaa niiden jäähtyä vähän, jos laitat vielä kevyttä hiuslakkaa niin takuulla kiharat kestää pitkänkin illan ja vielä seur.aamunakin jos ei pahasti kastu esim.vesisateessa tms

• nina1
        se on kun kirjoitti:

harjottelee...mulla menee n. 20 min kun laitan koko pään kikkuralle..ja on suht pitkät hiukset, tosin ei kauhean paksut ole mulla mutta aina tämän lainerautakäsittelyn jälkeen moni on kysynyt että olenko ottanut permanentin tms...mulla on kaikenlisäks vaalennettu tukka..sit ei kantsi kammata
        hiuksia heti kiharruksen jälkeen vaan antaa niiden jäähtyä vähän, jos laitat vielä kevyttä hiuslakkaa niin takuulla kiharat kestää pitkänkin illan ja vielä seur.aamunakin jos ei pahasti kastu esim.vesisateessa tms

Mäkin olen jo monta vuotta etsiny jotakin helppoa ja sopivaa kiharruslaitetta..kaikenlaisia oon ostanu mut mikään ei oo toiminu tai sit en osaa käyttää =) laineraudankin ostin sattumalta..
        Mullakin on tohon olkapäille suunnilleen hiukset,vaalennettu myös. Kiitos paljon hyvistä vinkeistä, täytyy ruveta harjoitteleen ja katsotaan mitä syntyy..toivottavasti jotain kikkuran tapaista =).. mäkin ostin vaan ton sen takia et jospa joskus kun lähtee johonkin ni olis tukka nätisti eikä vaan auki ja suora..

• todeta

että tämä vehje on paras ikinä hankkimani hiustenkiharruslaite!

• nina1

Tänään kokeilin ekaa kertaa eikä oikein onnistunu..harjoittelua vaatii..enkä oikein "ymmärtäny" kuinka ne hiukset laitetaan sinne rautaan.. =( ja muotoilutuote tais olla väärää..

• laitetaan

niiden rautojen väliin ja vähän kerrallaan tullaan latvaa kohti eli pidetään n. 8-10 sekuntia yhdessä kohdassa vaikuttamassa ja siirrytään siitä kohti latvaa,ei ole vaikeaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1721
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1556
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1280
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1244
    Aihe