käsivarteen tatuointi?

mii20

olen suunnitellut ottavani tatuoinnin käsivarteen,joten kertokaas kokeneet et käykö se kovinki kipeää siihen alueeseen???koska jotkut tutuista sanoo että se on kivuttomin alue,jotkut taas sanoo että ei..itselläni on aika herkkä iho,ja kipukynnyskään ei ole mikään hirmu korkea..:D

17

19616

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tatuointia harkitseva

      Kokemusta ei siis ole, mutta ei sen pitäisi pahin paikka olla, sisäpuolella kai tuntuu hiukan kyl. Mutta älä sitä mieti, otat jos haluat, se kuva siinä merkitsee ja näkyy loppuikäsi, ei se muutaman tunnin kipu. =D

    • tatuoitu mulq

      Molemmat kädet tatuoitu olkapäästä ranteisiin ulkosyrjältä. Eipä siinä tuntunut mitään erityisen kipuherkkää kohtaa olevan, mutta luulisin että sisäsyrjä olisi vähän herkempi. Omalla kohdalla selkä on ollut herkin, varsinkin selkärangan kohdalta, ainoa paikka josta voi sanoa että sattui ihan oikeasti.

      • huolta

        Yksilöllistä, joo. Jokainen kokee tatuoinnin tekemisen eri tavalla. Itse uskon, että koetun kivun määrään vaikuttaa suuresti, millä mielellä kuvaa on ottamassa. Jos todella tatuoinnin haluat ja olet valinnut liikeen ja tatuoijan joihin voit luottaa, kokemus tulee varmasti olemaan positiivinen, etkä välttämättä edes huomaa kipua.

        Itselläni vasen käsivarsi tatuoitu kokonaan: Sisäsyrjältä, kainalon läheltä tuntui, samaten kyynärpään alueelta, missä luut aivan pinnassa. Ulkosyrjä oli varsin harmiton ja samaa olen kuullut muiltakin.

        Onnea!


    • öyom

      Itselläni on kuukauden vanha tatuointi nimenomaan käsivarressa, voin sanoa että odotin että kipu olisi pahempi, mutta ei se sattunut yhtään. Mutta toki tämäkin on yksilöllistä.... Välillä jopa kutitti kun tatuointia tehtiin. Rohkeasti vain!

    • käsivarteen

      Se käsivarsi on aika laaja alue aina ranteesta olkapäähän. Kuitenkin ymmärsin, että ottaisit kuvan jonnekin olkapään tienoille tai vähän alemmas. Siellä ei satu paljonkaan.

      Minua vähän ihmetyttää kun ihmiset niin kyselevät, sattuuko tatskan otto sinne tai tänne. Ei sen sattumisen pitäisi mun mielestä antaa vaikuttaa siihen, minne tatskan tulee ottamaan. Se otetaan just sinne kuin haluaa, sattui tai ei. Joka tapauksessa se tulee pikkuisen tuntumaan.

      Itellä on tatuoitu käsivarret ympäriinsä ranteista ylös olkapäihin. Myös rinta on tatuoitu laajalti. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kipu on aina erilaista eri kohdissa. Mutta kivun aistiminen on niin yksilöllistä, että on oikeastaan turha muilta kysellä, että miltä se tuntuu.

      Kun menet tatskaasi ottamaan, niin muistahan syödä kunnolla ja nukkua hyvin edellisen yön. Väsymys, nälkä ja muut jutut vaikuttavat huomattavasti kivun kokemiseen.
      Positiivisella mielellä se menee taatusti hyvin.

      • Truuiivöl

        Nosiis itselläni on olkapäässä aika iso tatuointi, ja voin kertoa, että eipä se kipu siinä päällimmäinen ajatus ole. Jos tatuoinnin todella tahtoo, on kipu sen arvoista!


    • Nimetön

      ei se koske paljoo, ite kävin ottamassa muutama viikko sitte tuoho käsivarteen. Välillä koski ja välillä ei, mutta kipu on aika yksillöllistä.

      • Tatuontia harkitseva

        ...mutta eikös käsivarrella tarkoiteta kyynärtaipeesta alaspäin? Olkapäästä kyynärtaipeeseen asti on mun mielestä olkavarsi. Mutta jos koko raajasta puhutaan, niin kaipa se pakko on käsivarsi sanoa, koska kädellä taas viitataan mun mielestä ranteesta alaspäin. =/

        Tämä nyt ei kysyjää varmasti auttanut, mutta otin vaan esille, kun hiukka muutkin mietiskelivät tuota.


    • ..tat2..

      itsellä tuntui taipeessa, kainalon lähettyvillä ja olkapään yläosassa eniten. Mutta sen kesti kyllä

    • sitä kipuilua

      ole sulla enemmänkin korvien välissä, koska tatuointia harkinnet...

      • se sinullakin

        ole harkinnassa kun täällä roikut.


      • ff tattoo
        se sinullakin kirjoitti:

        ole harkinnassa kun täällä roikut.

        Kävin juurikin kyynärvarren sisäpuolelle, eli siis kyynärtaipeen ja ranteen väliin kuvan ottamassa ja ei se kyllä sattunu. Enintään tuntu vähän epämielyttävältä. Hassu alue kyllä siitä, että mitä lähemmäs mentiin kyynärtaivetta ja sisäpuolta, sitä enemmän "sattu". Ja sit ulkosyrjäänpäin mennessä, meinas jo alkaa kutittamaan. Parituntia homman jälkeen vähä kirveli, mut ei voi sanoo missää vaiheessa et olis sattunu.


    • Krissen1

      Tää on jo vanha kysymys, mutta ehkä löytyy apua jollekin mun vastauksesta.. Eli ite olen vajaa kolmekymppinen nainen ja tatuointeja löytyy rinteen sisäpuolelta, nilkasta/jalkaterän päältä, yläselästä, nivusesta ja eilen otin käsivarren sisäpuolelle uusimman. Mikä niistä sattui eniten? Ehkä toi jalkaterä. Käsivarsi ei sattunut, tai tietty se tuntuu, mutta se on sellasta kipua ettei tiedä pitäskö alkaa nauramaan :) Se tuntuu vaan kun neula on ihossa ja heti kun neula ei ole kiinni, niin kipukin loppuu. Täytyy myöntää että hammaslääkärille käynti esim juurihoidon takia sattuu huomattavasti enemmän. Sitäpaitsi kaikki sanoo tätä samaa, mutta on se tatska sen "kivun" arvoinen! :)

    • NaaNah

      Itselläni on käsivarren sisäpuolella sekä olkavarressa tatuoinnit( n. 12x12 kokoiset) Ei se kipu tatuoitaessa paha ole vaan ensimmäinen vuorokausi tatuoinnin oton jälkeen on / oli melko vaikeaa... kudosnestettä tuli ihan reippaasti ja kirvely/ kuumotus/ jomotus oli välillä todella epämukavaa ja melkein sietämätöntä, lisäki käsi turposi melkein kaksinkertaiseksi molemmilla kerroilla... mutta niin ku sanottu jokainen on yksilö ja koskaan ei voi tietää miten joku toinen reagoi.. niin ja sitten vielä että on ne sen kivun arvoisia ;)

    • ei satu
      • olisi pitänyt

        tämä ei kyllä liity tatuointikipuun, jolla ei ole lävistyksien kanssa mitään tekemistä. On aivan eri tatskataanko vai lävistetäänkö,mutta olen huomannut tällä palstalla paljon muutakin älyttömyyttä.


    • Anonyymi

      Se vähän riippuu missä kohassa menee hermo ja missä luuta on eniten mulla on 2 tatuointia oikeessa kädessä yks niistä on suoraan kyynerpään alapuolel ei se sattunu kaiheesti ja toinen on sitte sormessa johon sattuu enemmän koska se nahka on suoraan luun yläpuolel joten kyl se kirvelee mut pitää vaan olla rauhallisen ja miettiä mukavia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe