Vittu ENSKA on parasta musaa stnana! ENSIFERUM! \,,/
Ensiferum!
3
520
Vastaukset
- hannu hoo
Tale of revenge. Kuulin joskus sen jossain metalliliitossa ja varmaan puolitoista vuotta ehin miettiä että oisko se jokin Winskan biisi, kunnes Juutuupilta löysin sen Enskan nimen alta. Mutta Mäenpäähän se on yksi Enskan vahvoista tekijöistä ollutkin!
- humhum
Mutta oli kyllä viime vuoden kovin pettymys Enskan Victory Songs. Itse pidän todella harvasta tuon tyylin laulajasta muutenkaan, mutta ei tämä nyt edes jäänyt Lindroosista riippumaan. Paremmin se tuossa menee kuin Northerissa.
Victory Songs on vaan tylsä levy. Vaikka miten päin siitä koittaisi saada jotain irti, niin ei avaudu. Wanderer ja Victory Song ovat ihan hyviä biisejä, mutta 2/9 ei tässä yhteydessä ihan riitä. Kaksi ekaa levyä ovat edelleen silkkaa timanttia, itse pidän erityisesti Ironia yhtenä parhaista julkaisuista koskaan.
No, ehkä sitä uutta Wintersuniakin saataisiin sitten jo ensi vuosikymmenen puolella... - Own!
humhum kirjoitti:
Mutta oli kyllä viime vuoden kovin pettymys Enskan Victory Songs. Itse pidän todella harvasta tuon tyylin laulajasta muutenkaan, mutta ei tämä nyt edes jäänyt Lindroosista riippumaan. Paremmin se tuossa menee kuin Northerissa.
Victory Songs on vaan tylsä levy. Vaikka miten päin siitä koittaisi saada jotain irti, niin ei avaudu. Wanderer ja Victory Song ovat ihan hyviä biisejä, mutta 2/9 ei tässä yhteydessä ihan riitä. Kaksi ekaa levyä ovat edelleen silkkaa timanttia, itse pidän erityisesti Ironia yhtenä parhaista julkaisuista koskaan.
No, ehkä sitä uutta Wintersuniakin saataisiin sitten jo ensi vuosikymmenen puolella...Paras biisi on Token of Time...
Mut onkos tää bändi jo lopettanu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805