Palstan vanhukset

Täällähän on monen ikäistä selaajaa. Luulin olevani vanhimmasta päästä, mutta
onhan jopa 5-kymppisiäkin joukossamme. Mietin mitä nämä vanhukset täältä hakevat. Toivottavasti ei seksiseuraa kuitenkaan.


"Tämän viestin tarkoitus on saada vanhemmat ihmiset takajaloilleen"


MarttyyriMallari-TTt

26

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2inOne

      Ai onks täällä joku ikärajoitus?En tienny.

      En ole 50,olen 44.Ilmeisesti vanhus,no ei siin mitä.

      Mitä nuoremmat täältä hakee?Seksiseuraako,ei kai?
      Minun ei tarvii vongata netissä,riittää kun ilmestyn baariin.Saan jos haluan.

      • hahaha..

        Minun ei tarvii vongata netissä,riittää kun ilmestyn baariin.Saan jos haluan.

        buahahhaahaha!.. ja minäkin saisin jos haluaisin.
        T: lutkittelija

        Sammuin, mutta palstaystävieni takia sain silmäni raolleen ja pakotin itseni ylös..
        Ihan ihailijoideni takia..

        T:Lutkittelija


      • et sä yhtään enempää suuttunut. No kyllä minä vielä keinot keksin miten saan nolattua täällä pyörivän 40 jengin.


        "Vihaan vanhoja ihmisiä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • 2inOne
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        et sä yhtään enempää suuttunut. No kyllä minä vielä keinot keksin miten saan nolattua täällä pyörivän 40 jengin.


        "Vihaan vanhoja ihmisiä"


        MarttyyriMallari-TTt

        minä en ihan helposti suutu,ja en ilkeisiin kommentteihin lähde pahemmin mukaan.
        Ilkeily ei johda mihinkään,se on turhaa energian haaskausta.


      • 2inOne kirjoitti:

        minä en ihan helposti suutu,ja en ilkeisiin kommentteihin lähde pahemmin mukaan.
        Ilkeily ei johda mihinkään,se on turhaa energian haaskausta.

        niin, te vanhemmat ihmiset pelkäätte niin paljon että ette uskalla vastata edes netissä haasteeseen.


        "Tärise siellä sitten"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Sähän olet itsekin
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        et sä yhtään enempää suuttunut. No kyllä minä vielä keinot keksin miten saan nolattua täällä pyörivän 40 jengin.


        "Vihaan vanhoja ihmisiä"


        MarttyyriMallari-TTt

        jo vanha mies. Kohta säkin olet nelikybänen.


      • Sähän olet itsekin kirjoitti:

        jo vanha mies. Kohta säkin olet nelikybänen.

        mutta viisi vuotta on pitkä aika ja ehdin sillä välin suututtamaan monet vanhemmat ihmiset.


        "He eivät näköjään uskalla puolustaa itseään"


        MarttyyriMallari-TTt


      • 2inOne
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta viisi vuotta on pitkä aika ja ehdin sillä välin suututtamaan monet vanhemmat ihmiset.


        "He eivät näköjään uskalla puolustaa itseään"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ei se ole uskaltamisesta kiinni.Minä olen luonteeltani rauhaa rakastava ihminen.Hyväksyn ihmiset vikoineen ja puutteineen.Ja minulla ei ole mitään tarvetta alkaa väittelemään netissä tuntemattomien ihmisten kanssa.

        Jos vanhat on ärsyttäviä ja niitä pitää vihata,niin se kertoo vaan sen että et ole henkisesti oikein kypsä.Vanhuus tuo mukanaan elämänkokemusta,ja voi vaan hymyillä "tärise sitten"kommentteihin.


      • 2inOne kirjoitti:

        Ei se ole uskaltamisesta kiinni.Minä olen luonteeltani rauhaa rakastava ihminen.Hyväksyn ihmiset vikoineen ja puutteineen.Ja minulla ei ole mitään tarvetta alkaa väittelemään netissä tuntemattomien ihmisten kanssa.

        Jos vanhat on ärsyttäviä ja niitä pitää vihata,niin se kertoo vaan sen että et ole henkisesti oikein kypsä.Vanhuus tuo mukanaan elämänkokemusta,ja voi vaan hymyillä "tärise sitten"kommentteihin.

        sinä otat ilmeisesti live-elämässäkin kaiken roskan vastaan. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin kunnia.


        "Lakkaa se ryömiminen ja puolustaudu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • 2inOne
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä otat ilmeisesti live-elämässäkin kaiken roskan vastaan. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin kunnia.


        "Lakkaa se ryömiminen ja puolustaudu"


        MarttyyriMallari-TTt

        Niin otankin ja se on oma häpeäni.Ei se muihin satu.


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        et sä yhtään enempää suuttunut. No kyllä minä vielä keinot keksin miten saan nolattua täällä pyörivän 40 jengin.


        "Vihaan vanhoja ihmisiä"


        MarttyyriMallari-TTt

        ikärasisti??? Aijaijai!

        "Ei se iästä voi vihaaminen olla kiinni"

        Koko ajan vanheneva suomalainen akka


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta viisi vuotta on pitkä aika ja ehdin sillä välin suututtamaan monet vanhemmat ihmiset.


        "He eivät näköjään uskalla puolustaa itseään"


        MarttyyriMallari-TTt

        35? Mä oon luullut sua koko ajan paaaaljon vanhemmaksi.

        *uskottavuutesi kärsi kovan kolauksen*


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        ikärasisti??? Aijaijai!

        "Ei se iästä voi vihaaminen olla kiinni"

        Koko ajan vanheneva suomalainen akka

        minä yritin saada jengiä hereille horroksesta
        ja löytämään itsensä uudelleen.


        "Ei se ikä, vaan asenne"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minä yritin saada jengiä hereille horroksesta
        ja löytämään itsensä uudelleen.


        "Ei se ikä, vaan asenne"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ei se ikä kerrokkaan yhtään mitään. Ja mielummin höppänä vanhus kuin kiukutteleva kakara keskustelukumppanina.

        "Taidan olla rakastunut Jimi Pääkalloon. Jimissä on asennetta!"

        Mielikuvissaan Jimin käsivarsilla liitelevä suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Ei se ikä kerrokkaan yhtään mitään. Ja mielummin höppänä vanhus kuin kiukutteleva kakara keskustelukumppanina.

        "Taidan olla rakastunut Jimi Pääkalloon. Jimissä on asennetta!"

        Mielikuvissaan Jimin käsivarsilla liitelevä suomalainen akka

        se Antti Tuisku jäi.


        "En tiedä, siksi kysyn"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ilmiselvästi!
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta viisi vuotta on pitkä aika ja ehdin sillä välin suututtamaan monet vanhemmat ihmiset.


        "He eivät näköjään uskalla puolustaa itseään"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ehkä tuo viisi vuotta osoittaa sen, että ihminen viisastuu kun vanhenee. Meidän yli nelikymppisten ei enää tarvitse todistella mitään, tiedämme elämästä ja osaamme vaatia jotain ja nauttiakin. Sinun ikäisen luulisi jo osaavan ajatella hieman päivää pitemmälle, mutta kaikkeahan ei voi vaatia sinultakaan:).


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        se Antti Tuisku jäi.


        "En tiedä, siksi kysyn"


        MarttyyriMallari-TTt

        oon kuule kova täti rakastumaan. Katellaan sitten altar boyzien jälkeen miten paljon jaksan Anttia rakastaa. Mutta Antilla on aina sija sydämessäni.

        "Kumpi voittaa Tuisku vai Pääkallo?"

        Kahden vaiheilla keikkuva suomalainen akka


      • itsekin :
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minä yritin saada jengiä hereille horroksesta
        ja löytämään itsensä uudelleen.


        "Ei se ikä, vaan asenne"


        MarttyyriMallari-TTt

        wanhoilla miehillä on setämiesvolvot


    • Jos nuo höpinät eivät lopu, ajan rollaattorilla päällesi.

    • täytät joskus 50

      Luuletko että elämä loppuu siihen?
      Ikä on pelkkiä numeroita.

    • Olavi2

      Kerran eräs lehtimies halusi tutustua johonkin vanhukseen, ja ottaa kuvia, ja kysyä että miten hän on saavauttanut niin pitkän iän.
      Niin hän näkikin erään vanhan miehen kävelevän tietä myöten, ja hän heti meni kysymään että miten
      sinä olet saavuttanut näin pitkän iän.
      Niin se vanhus sanoi että:
      - Minä en koskan ole käyttänyt alkoholia.
      - Minä en ole koskaan juonut kahvia.
      - minä en ole koskaan ollut naisten kanssa missään tekemisessä.

      No mites vanha pappa sitten on ?
      Minä olen jo saavuttanut 70 ikävuotta.

      Mutta sitten tämä reportteri näki toisen vanhuksen tulevan tietä myöten, ja hän heti meni kysymään, että miten vanhus on saavuttanut näin pitkän iän?

      Niin se vanhus vastasi että:
      - Että minä olen juonut alkoholia niin paljon
      että olin joka lauanatai humalassa.
      - ja minä juon kahvia noin 12 kuppia päivässä.
      - ja kun minä en ole naimisissa, niin minulla on paljon naisia, joiden kanssa olen.
      - Ja minä poltan tupakkaa noin 2 askia päivässä.
      mutta papalla on pitkät hiukset ja ne ulottuvat olkapäälle asti. Varmaankin olet hyvin vanha?
      Joo niin olen, täytin äskettäin jo 35 vuotta.
      Silloin reportteri läksi.Kun näki että mies oli pilannut elämänsä viinalla ja naisilla ja tupakalla.

      Olavi

    • elähtäneeni

      ja siksipä tätä ei jaksakaan kuin tajuttoman väsyneessä tai tylsistyneessä tilassa kun telkkarista ei tule mitään mikä vetäisi tälle vertoja.

    • isukki ite

      Ainaskin minä haen. Siis yli 50-kymppinen olen. En koe olevani vielä vanhakaan. Vanhuus on korvien välissä, kuten nuoruuskin. Uin päivittäin 1,5-2 kilsaa. Murtsikkahiihtoa harrastan. Olen vielä hyvässä lihassa;)
      En siis hae seksiseuraa, enkä provosoidu vaikka kuinka ikäisiäni "otattelet":)

    • vahingossa heräisi koomasta :-D

    • cookos

      Olenko vanha? En..
      Kuulunko joukkoon? En..
      Mitä haen? Siihen en vastaa en, vaan viihdykettä, erilaisia näkemyksiä ja taidan sit vaan olla jonkin asteinen häirikkö. Koitan pitää itseni ihmisenä.
      Mun ei olis pitänyt tähän ees vastata, kun meen nuoresta (eilis iltasen perusteella), mutta katsoin sen velvolisuudeksi.
      Jos oisin vapaa, iskisin heti hampaani kiinni tohon kukkoon.

    • kysymys....

      Mitä nämä kolmekymppiset poikaset tekee miesten logiikka-palstalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe