"minusta tulee isona.."

miten menee?

Jos joku tietää miten tämä laulu menee kokonaisuudessaan niin voisko kertoa? Tytön kans tykättäisiin laulaa vaan äiti ei muista kuin yhden säkeistön=)

8

12770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjastosta

http://www.helmet.fi/search*fin/?searchtype=X&searcharg=minusta tulee isona&searchscope=3&sortdropdown=-&SORT=DZ&extended=0&SUBMIT=HAE&searchlimits=&searchorigarg=Xminusta tulee isona

• tämä on

1. Minusta tulee isona hyvä iskelmälaulaja,sitten levyjä teen,kunnes naimisiin meen,jonkun Juhannuksen aikana.Sitten levyjä teen...
      2. M.T.I.paras tenniksen pelaaja,aina pyttyjä saan,niitä kaappiini paan,voiton otan joka kerralla.Aina pyttyjä saan....
      3.M.T.I.joku semmoinen karjakko,joka lehmiä lellii ja niityllä kellii,ja tuo kukkia myös maljakkoon.Joka lehmiä lellii...
      4.M.T.I.ihan oikea lentäjä,halki ilmojen tien,minä ihmiset vien,sinne minne ne on vietävä.Halki ilmojen tien...
      5.M.T.I.kiltti sairaanhoitaja,minä hoitelen vaan,kaikki terveiksi saan,olen heikon minän hoitaja.Minä hoitelen vaan...
      6.M.T.I.oman kuormurin kuljettaja,ajan laastia vaan,kuorma kukkurallaan,kaikki tiet on minun tunnettva,Ajan laastia vaan...
      7.M.T.I.oikein kuuluisa taiteilija.taulut kauniit mä luon,niitä näyttelyyn tuon,sitten tulee joku ostaja.Taulut kauniit mä...
      8.Kaikista tulee isona,jotain aivan varmasti,kyllä haaveilla saa,pannaan onnistumaan,oma unelmien ammatti.Kyllä haaveilla saa... - Niin.., lapset tätä lauloivat silloin kauan sitten! :) Ihania lauluhetkiä teille!

• ap. vastaa

Nyt saadaankin laulaa ihan oikeilla sanoilla eikä äitin keksimillä=) Kiitos paljon sinulle!

• Dabbe
        ap. vastaa kirjoitti:

Nyt saadaankin laulaa ihan oikeilla sanoilla eikä äitin keksimillä=) Kiitos paljon sinulle!

Te ootte sitten ihan lapsia. Kuuntelette Lasten Musiikkia. Hahaha! Te varmasti katsotte myös Pikku Kakkosta ja Muumeja ja Babaria.

• javieläpesäpallomailalla
        Dabbe kirjoitti:

Te ootte sitten ihan lapsia. Kuuntelette Lasten Musiikkia. Hahaha! Te varmasti katsotte myös Pikku Kakkosta ja Muumeja ja Babaria.

ja perkele, että onkin parhautta. nimittäin muumit.

• m

aina muistellut tätä laulua ja "tarjoilijakohtaa" vaan eihän koko laulussa sellaista olekaan vaan taidettu päiväkodissa pienenä keksiä kaikille säkeistö toiveammatista :D

• e

Voisko joku laitaa selvän osoteen josta voi vaika kuunella tai sannat en vaan löydä sitä isona lauluuu

• 12+18

Minusta tulee isona
      säv. Markku Kopisto
      san. Chrisse Johansson
      Levysävel 1979

1. iskelmälaulaja
      2. paras tenniksen pelaaja
      3. joku semmoinen karjakko
      4. ihan oikea lentäjä
      5. sairaanhoitaja
      6. lavakuormurin kuljettaja
      7. taiteilija
      8. kaikista tulee isona jotain aivan varmasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3129
    2. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2299
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      67
      2273
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      19
      1940
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      175
      1457
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      8
      1327
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1129
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1026
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      90
      911
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      101
      882
    Aihe