Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

nuoren ihon

selluliittia?

Moikka. Täytän kohta vasta 18 ja varsinkin pepun seudulla on tosi muhkuraista ihoa, varsinkin kun sitä jännittää. Tämä on varmaankin selluliittia? En oikein osaa kunnolla hahmottaa millaista se on, mutta lähtisikö tämä muhkuraisuus vain lihaksia treenaamalla? Vai onko muita keinoja. Lisäksi onko jotain ihonhoitotuotetta mikä tasoittaisi ihon pintaa?

Oon aika paljon ja kauan treenannu noita reisi ja pakaralihaksia tässä ajan myötä että ne on aika vahvoilla.
Nuo epätasaisuudet vähän tympii että miten ne sais silotettua. Kiitos jos autatte

12

3692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama täällä..

      itsellä 6kk 18vuotis synttäreihin ja kärsin samasta ongelmasta.. Olen lyhyt ja hoikka, harrastanut liikuntaa 10v asti...

      Ainakin tämä mitä minulla on, on selluliittia.
      Näkyy pakaran alaosissa ja reisissä pakaran ja jalan yhtymäkohdassa. Ja kun pakaroita jännittää muhkurat tulevat erittäin selvästi esiin..

      En oikein tiedä mitä tekisi, olen yrittänyt kaiken maailman eritysruokavalioita, treenannut pakaroita ja jalkoja harrastukseni vuoksi jo todella kauan ja tämän ongelman ilmetessä 14v aloin treenaamaan tuota aluetta vieläkin kovemmin..

      Olen kokeillut selluliitti rasvoja yms..
      Mikään ei tunnu auttavan..
      Rahaa joihinkin ihme hoitoihin ei ole.

      Ja samaan aikaan nekin kaverit joita minulla on, käyvät rannalla ihanan tasaisine säärineen..
      Itse en enää rannalla käy sillä häpeän todella takamustani...

      mitä voi vielä tehdä kun

      Ruokavaliota on muutettu
      Liikuntaakin harrastettu
      Rasvoja levitellään joka päivä
      ja mikään ei silti auta?

    • selluttia parhaimmillaan

      Olen 22 vuotias koko ikäni urheillut naikkonen. Suoraan sanottuna vi?&%aa kun kaverit jotka eivät muuta kuin syövät ja makoilevat pysyvät kuosissa, mutta minä onneton treenaan persehiessä eikä vartalossa tunnu tapahtuvan niin mitään.

      Käyn noin 4kertaa/vko kuntosalilla... harjoittelen isoilla painoilla pieniä toistoja tarkoituksena kasvattaa lihasta. Salin jälkeen käyn aina uimassa/vesijuoksemassa n.30-45 min, jotta aerobinen puoli treeneistä tulisi myös hoidettua. Teen myös muutaman kerran viikossa 10km juoksulenkkejä.
      Uskomatonta, mutta totta ei tämä liikunnan määrä tunnu auttavan vaikka syön terveellisesti ja vähän kerrallaan. En siis mähki turhaan mitään. Tilasin juurikin äsken selluliitti voidetta. Saas nähdä tepsiikö...! Onkohan joku erehtynyt kokeilemaan rasvanpoltto pillereitä, joita kehonrakentajat yleensä popsivat? Jos kokemusta on niin miten vaikutukset? Tehoaako nappulat? Epätoivoon vajoamassa....

      • *avuton*

        Juu, kaiken maailman napit ja tabut on kokeiltu..

        Itse olen kokeillut kaiken näköisiä laihdutustabletteja.. Jäin niihin riippuvaiseksi ja vatsa olikin pian ihan romuna.

        En suosittele kenellekkään...

        Sellu voiteitakin seisoo rivistö kaapissa kuin kaupan hyllyllä ja eipä niistäkään kovasti ole apua ollut...

        Sitä päivää odotellessa kun keksivät jonkun ihme pillerin, tai sellu tulee muotiin..


      • kuunnelkaa..
        *avuton* kirjoitti:

        Juu, kaiken maailman napit ja tabut on kokeiltu..

        Itse olen kokeillut kaiken näköisiä laihdutustabletteja.. Jäin niihin riippuvaiseksi ja vatsa olikin pian ihan romuna.

        En suosittele kenellekkään...

        Sellu voiteitakin seisoo rivistö kaapissa kuin kaupan hyllyllä ja eipä niistäkään kovasti ole apua ollut...

        Sitä päivää odotellessa kun keksivät jonkun ihme pillerin, tai sellu tulee muotiin..

        monilla kosmetologeilla tehdään näitä velasmooth hoitoja. TAI no tämä on nyt suuri uutuus suomessa. Äitini kävi tälläisessä ja voi jestas mitä tuloksia! hän otti siis 8 kerran sarjahoidon mikä oli kyllä tosi tyyris. maksoi muistaakseni 500 euron paikkeilla. Äitini on nyt käynyt 3 kertaa siellä ja ihon pinta on selvästi tasaisempi ja kiinteä..kuitenkin äitini on 45 vuotias ja liikuntaa hän ei harrasta koskaan! no okei nyt hän on aloittanut lenkkeilyn painostuksesta koska eihän noista hoidoista istumalla tuloksia tule. Mutta oikeasti suosittelen. Itse olen noin 20 vuotias pian mutta meinaan mennä kokeilemaan tuota koska olen ollut himourheilija pienestä pitäen ja nuo muhkuraisuudet pakaroissa ja reisissä ei tosiaan ole kivoja:/


      • kuunnelkaa..kk
        *avuton* kirjoitti:

        Juu, kaiken maailman napit ja tabut on kokeiltu..

        Itse olen kokeillut kaiken näköisiä laihdutustabletteja.. Jäin niihin riippuvaiseksi ja vatsa olikin pian ihan romuna.

        En suosittele kenellekkään...

        Sellu voiteitakin seisoo rivistö kaapissa kuin kaupan hyllyllä ja eipä niistäkään kovasti ole apua ollut...

        Sitä päivää odotellessa kun keksivät jonkun ihme pillerin, tai sellu tulee muotiin..

        monilla kosmetologeilla tehdään näitä velasmooth hoitoja. TAI no tämä on nyt suuri uutuus suomessa. Äitini kävi tälläisessä ja voi jestas mitä tuloksia! hän otti siis 8 kerran sarjahoidon mikä oli kyllä tosi tyyris. maksoi muistaakseni 500 euron paikkeilla. Äitini on nyt käynyt 3 kertaa siellä ja ihon pinta on selvästi tasaisempi ja kiinteä..kuitenkin äitini on 45 vuotias ja liikuntaa hän ei harrasta koskaan! no okei nyt hän on aloittanut lenkkeilyn painostuksesta koska eihän noista hoidoista istumalla tuloksia tule. Mutta oikeasti suosittelen. Itse olen noin 20 vuotias pian mutta meinaan mennä kokeilemaan tuota koska olen ollut himourheilija pienestä pitäen ja nuo muhkuraisuudet pakaroissa ja reisissä ei tosiaan ole kivoja:/


      • miten vähän ihmiset

        tietävät ihmiskehosta vaikka jokaisella sellainen on... Selluliitti kuuluu naisen vartaloon ja naisena minullakin sitä on. Selluliitti on naisille yhtä normaali asia kuin lihas tai käsivarren luut. Eihän kukaan ala itkemään: "Voih, kuinka saisin aivoni pääni sisältä pois". Tsiisus, miten naiset voivat toivoa olevansa jotain mitä ei ole olemassa! Ainoastaan Barbeilla on sileät koivet ja peppu mutta se on MUOVIA! Ärsyttää kun ei yksikään ymmärrä ettei ole olemassa selluliititonta naista, mielikuvituksen tuotetta, kuten keijut ja yksisarviset.


      • tavallinentyttö1
        miten vähän ihmiset kirjoitti:

        tietävät ihmiskehosta vaikka jokaisella sellainen on... Selluliitti kuuluu naisen vartaloon ja naisena minullakin sitä on. Selluliitti on naisille yhtä normaali asia kuin lihas tai käsivarren luut. Eihän kukaan ala itkemään: "Voih, kuinka saisin aivoni pääni sisältä pois". Tsiisus, miten naiset voivat toivoa olevansa jotain mitä ei ole olemassa! Ainoastaan Barbeilla on sileät koivet ja peppu mutta se on MUOVIA! Ärsyttää kun ei yksikään ymmärrä ettei ole olemassa selluliititonta naista, mielikuvituksen tuotetta, kuten keijut ja yksisarviset.

        "ettei ole olemassa selluliititonta naista, mielikuvituksen tuotetta, kuten keijut ja yksisarviset"

        kyllä on olemassa selluliitittomia naisia, ainakin itse olen huomannut rannoilla moniakin naisia joilla on oikein kiinteät kropat EIKÄ Sellua missään kehon osassa, ei edes takamuksessa, josta sitä useimmiten löytyy. itse olen nin kyllästynyt ja masentunut tästä vitun selluliitista että tekisin mitä vaan päästäkseen siitä eroon jolloin myös itsetuntoni kohoaisi!


      • tavallinentyttö1
        miten vähän ihmiset kirjoitti:

        tietävät ihmiskehosta vaikka jokaisella sellainen on... Selluliitti kuuluu naisen vartaloon ja naisena minullakin sitä on. Selluliitti on naisille yhtä normaali asia kuin lihas tai käsivarren luut. Eihän kukaan ala itkemään: "Voih, kuinka saisin aivoni pääni sisältä pois". Tsiisus, miten naiset voivat toivoa olevansa jotain mitä ei ole olemassa! Ainoastaan Barbeilla on sileät koivet ja peppu mutta se on MUOVIA! Ärsyttää kun ei yksikään ymmärrä ettei ole olemassa selluliititonta naista, mielikuvituksen tuotetta, kuten keijut ja yksisarviset.

        ja tämä syy varmaan monella muullakin sellusta kärsivällä...


      • sellulady
        tavallinentyttö1 kirjoitti:

        ja tämä syy varmaan monella muullakin sellusta kärsivällä...

        hei, otin velasmooth hoitoja kymmenisen kertaa - eipä juuri auttanut. parempia tuloksia tuli aiemmin lpg:llä, eli imurullauksella. rahat meni,kokemus kartui:) millainen lienee ultrashape? selluliitit taitaa olla ikuisia ystäviämme


      • xxxxxxxxxxx
        sellulady kirjoitti:

        hei, otin velasmooth hoitoja kymmenisen kertaa - eipä juuri auttanut. parempia tuloksia tuli aiemmin lpg:llä, eli imurullauksella. rahat meni,kokemus kartui:) millainen lienee ultrashape? selluliitit taitaa olla ikuisia ystäviämme

        Kertoisitko lisää Velasmooth kokemuksestasi!! Sattuiko? Millainen lähtötilanne sinulla oli selluliitin suhteen? Näkyikö hyvin vai pelkästään puristeltaessa. Eikö hoito auttanut mielestäsi ollenkaan? Näkikö kosmetologi tuloksia omasta mielestään?

        Olen miettinyt hoitojen aloittamista, mutta harkitsen vielä, jos siitä ei oikeesti ole mitään apuja..


      • dedee

        Hei,

        kerrot treenaavasi paljon ja juuri siksi sinulla sitä selluliittia on, niin nurin kuriselta kuin tämä kuulostaakin! Kannattaisi varmaan puolittaa salitreenit ja panostaa venyttelyyn! Kiinteä lihas antaa toki hyvän muodon jalalle, mutta äärimmilleen pumpatut lihakset korostaa selluliittia. Maitohapoille ei myöskään missää nimessä päitäisi päästää lihaksia. Venyttely ja huolellinen palautuminen siis tärkeitä.

        Ruokavaliolla on myös suuri merkitys. Vähennä sokereita ja vehnää huomattavasti, juo PALJON vettä, huolehdi hyvien rasvojen saannista ja rasvaa ihoa.


    • eyh5heh

      baba de caracol, se etanavoide...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe