Miehet etsivät blondeista

viattomuutta

397

57860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Vaalea nainen edustaa miehille viattomuutta."

      - Mä oon joskus miettinyt, että miksi blondit ei oikein vetoa minuun, mutta nyt sekin sitten selvis.

      • TummaTamma

        Ai niin kuin, että tumma on paha ja vaalea on hyvä. Just joo, onko tää nyt jotain hiusväri rasismia...


      • ...
        TummaTamma kirjoitti:

        Ai niin kuin, että tumma on paha ja vaalea on hyvä. Just joo, onko tää nyt jotain hiusväri rasismia...

        piti vastata..


      • londiini
        TummaTamma kirjoitti:

        Ai niin kuin, että tumma on paha ja vaalea on hyvä. Just joo, onko tää nyt jotain hiusväri rasismia...

        no eikös se ole se blondien mollaaminen sitä samaa? Voi voi ku pikku brunette saa omaa lääkettään :)


      • Sanonta,

        "tummat ja tuliset, vaaleat ja hikiset" pitänee paikkaansa!


      • tummat tuhmempia
        londiini kirjoitti:

        no eikös se ole se blondien mollaaminen sitä samaa? Voi voi ku pikku brunette saa omaa lääkettään :)

        Tähän vaikuttaa osaltaan myös se että omien tutkimusten tapaisten perusteella voin todellakin sanoa että vaaleissa on enemmän uskovaisia henkisiä ihmisiä. Yleensä miehet haluavat tällaisen naisen kumppanikseen. Miehet taas viehättävät enemmän kun ovat ns. vallattomia "tummia" tulisia pojan viikareita. Seuratkaapa joskus kadulla. Hämmästytte. Tai antakaa katseen kiertää ensi sunnuntaina kirkossa.

        Jere


      • edelliseen
        TummaTamma kirjoitti:

        Ai niin kuin, että tumma on paha ja vaalea on hyvä. Just joo, onko tää nyt jotain hiusväri rasismia...

        puhujaan...


      • sinä uskovainen
        tummat tuhmempia kirjoitti:

        Tähän vaikuttaa osaltaan myös se että omien tutkimusten tapaisten perusteella voin todellakin sanoa että vaaleissa on enemmän uskovaisia henkisiä ihmisiä. Yleensä miehet haluavat tällaisen naisen kumppanikseen. Miehet taas viehättävät enemmän kun ovat ns. vallattomia "tummia" tulisia pojan viikareita. Seuratkaapa joskus kadulla. Hämmästytte. Tai antakaa katseen kiertää ensi sunnuntaina kirkossa.

        Jere

        että uskonnolla olisi tämänkin asian kanssa jotain tekemistä. PUPPUA! Hakeudu hoitoon hyvä mies.


      • .hahhah
        Sanonta, kirjoitti:

        "tummat ja tuliset, vaaleat ja hikiset" pitänee paikkaansa!

        olipas kunnon murjasu!


      • pätevä?
        tummat tuhmempia kirjoitti:

        Tähän vaikuttaa osaltaan myös se että omien tutkimusten tapaisten perusteella voin todellakin sanoa että vaaleissa on enemmän uskovaisia henkisiä ihmisiä. Yleensä miehet haluavat tällaisen naisen kumppanikseen. Miehet taas viehättävät enemmän kun ovat ns. vallattomia "tummia" tulisia pojan viikareita. Seuratkaapa joskus kadulla. Hämmästytte. Tai antakaa katseen kiertää ensi sunnuntaina kirkossa.

        Jere

        Uskotko oikeesti tuohon puppuun?
        Uskomaton tyyppi. Vaaleat siis uskovaisia?
        Oma misuni on vaalea eikä todellakaan pääse taivaaseen.


      • senki pelle
        tummat tuhmempia kirjoitti:

        Tähän vaikuttaa osaltaan myös se että omien tutkimusten tapaisten perusteella voin todellakin sanoa että vaaleissa on enemmän uskovaisia henkisiä ihmisiä. Yleensä miehet haluavat tällaisen naisen kumppanikseen. Miehet taas viehättävät enemmän kun ovat ns. vallattomia "tummia" tulisia pojan viikareita. Seuratkaapa joskus kadulla. Hämmästytte. Tai antakaa katseen kiertää ensi sunnuntaina kirkossa.

        Jere

        voi juma. eikö sulla ole parempaa tekemistä ku katella kaduilla kuka menee taivaaseen ja kuka ei. ja mitkä perusteet. että siis hiusten väri. ei voi olla tosi.


      • tumma mut ei tuhma
        tummat tuhmempia kirjoitti:

        Tähän vaikuttaa osaltaan myös se että omien tutkimusten tapaisten perusteella voin todellakin sanoa että vaaleissa on enemmän uskovaisia henkisiä ihmisiä. Yleensä miehet haluavat tällaisen naisen kumppanikseen. Miehet taas viehättävät enemmän kun ovat ns. vallattomia "tummia" tulisia pojan viikareita. Seuratkaapa joskus kadulla. Hämmästytte. Tai antakaa katseen kiertää ensi sunnuntaina kirkossa.

        Jere

        Mitäs tuumailet kun menet kirkkoon Meksikossa tai
        Etelä-Koreassa - taitais pudota tutkimuksilta pohja?! Ja eikä raamatustakaan löydy tuollaista
        "rotuoppia" - jos uskis olet kannattaa vähän miettiä mitä kirjoittelee - eikä vain katsella ympärille.


      • SISÄLUKUTAIDOTON!
        pätevä? kirjoitti:

        Uskotko oikeesti tuohon puppuun?
        Uskomaton tyyppi. Vaaleat siis uskovaisia?
        Oma misuni on vaalea eikä todellakaan pääse taivaaseen.

        voi luoja sentään!
        eihän tutkija maininnut Juutalaisten Kuninkaasta yhtään mitään..
        sinä se pienessä päässäsi taas yhdistit uskonnon ja viattomuuden..taidat asua pääkaupunkiseudulla.


      • Vaaleeviilee
        pätevä? kirjoitti:

        Uskotko oikeesti tuohon puppuun?
        Uskomaton tyyppi. Vaaleat siis uskovaisia?
        Oma misuni on vaalea eikä todellakaan pääse taivaaseen.

        Vaalee on viilee! Miul vaalia mies, ja vaalia viikinki miellyttää.


      • Leski59
        TummaTamma kirjoitti:

        Ai niin kuin, että tumma on paha ja vaalea on hyvä. Just joo, onko tää nyt jotain hiusväri rasismia...

        Ei kait värillä ole väliä kunhan on punainen...


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        piti vastata..

        Hiusten väri ei todellakaan kerro mitään naisesta. Tänä aikana melkein jokaisella on värjätty tukka.
        Moni luonnostaan tummatukkainen vaalentaa hiuksensa aivan vaaleaksi ja päinvastoin vaaleatukkainen värjää hiuksensa punaiseksi tai tummaksi. Luonnonvaaleita hiuksia on harvalla. Samoin oikain tummia hiuksia myös on tosi harvoilla luonnostaan. Suomalaisen naisen perusväri hiuksissa on useimmilla maantienvärinen.


    • mielipide...

      ole juuri toisin päin...blondit on helppoja ja villejä, brunette vaimoehdokas..

      • G-mini

        teoksiensa nimissä ilmas.

        1. kirja: herrat suosivat vaaleaverikköjä
        2. kirja: mutta naivat ruskeverikköjä

        ite olen heilastellut kumpiakin, kuin myös ollu ite kumpaakin. ei hiusväri ihmisen luonteesta kerro. blondit muka viattomampia. Haha, toistepäi se kyl vaikuttaa oleva.


    • riittää vientiä

      miesmarkkinoilla. Kun minä muutama vuosi sitten blondasin hiukseni, on flaksi sen jälkeen käynyt paremmin kuin koskaan.

      • värillä väliä?

        Ite oon kyllä punatukkaisena saanut suurimman mielenkiinnon ja vientiä on kyllä ollut. Ja vaikuttaapa siltä, että kun miehellä on kokemusta punatukkaisesta naisesta, ei muut enää kiinnostakaan... ;)


      • temeq
        värillä väliä? kirjoitti:

        Ite oon kyllä punatukkaisena saanut suurimman mielenkiinnon ja vientiä on kyllä ollut. Ja vaikuttaapa siltä, että kun miehellä on kokemusta punatukkaisesta naisesta, ei muut enää kiinnostakaan... ;)

        näin on.


      • tottakin
        värillä väliä? kirjoitti:

        Ite oon kyllä punatukkaisena saanut suurimman mielenkiinnon ja vientiä on kyllä ollut. Ja vaikuttaapa siltä, että kun miehellä on kokemusta punatukkaisesta naisesta, ei muut enää kiinnostakaan... ;)

        Punatukkaiset ovat petollisia, älkää langetko!!


      • se on
        temeq kirjoitti:

        näin on.

        yksilöllistä, et ketä miestä kiinnostaa vaalee ja tummatukkainen


      • red hair....

        Sinäpä sen sanoit ja todistit mun mietteet,tekoblondit ovat todella haluttuja, kun siellä takkuisen kuontalon alla ei ole muuta ku tyhjää täys,ja miehet kyllä haistaa helpon"saaliin"tajusitko?vai pitääkö rautalangasta vääntää???


      • tottakin lie
        värillä väliä? kirjoitti:

        Ite oon kyllä punatukkaisena saanut suurimman mielenkiinnon ja vientiä on kyllä ollut. Ja vaikuttaapa siltä, että kun miehellä on kokemusta punatukkaisesta naisesta, ei muut enää kiinnostakaan... ;)

        että punatukkaiset ovat petollisia!!
        Välttäkää siis, toisekseen, punaisesta tukasta tulee mieleen Saksan Punainen Mylly ja riemujen talot


      • londi...
        värillä väliä? kirjoitti:

        Ite oon kyllä punatukkaisena saanut suurimman mielenkiinnon ja vientiä on kyllä ollut. Ja vaikuttaapa siltä, että kun miehellä on kokemusta punatukkaisesta naisesta, ei muut enää kiinnostakaan... ;)

        NO tuo ei kyllä pitänyt paikkansa. Olet oikeasti jonkun muun värinen kUin punatukkainen,vai meinaakko että kun värjäsit hiuksesi niin sinusta tuli muutenkin "parempi" ???


      • ex-vaimoni oli punäpää
        värillä väliä? kirjoitti:

        Ite oon kyllä punatukkaisena saanut suurimman mielenkiinnon ja vientiä on kyllä ollut. Ja vaikuttaapa siltä, että kun miehellä on kokemusta punatukkaisesta naisesta, ei muut enää kiinnostakaan... ;)

        Kokemusta (luonnollisen)punatukkaisista naisista on paljonkin. Heidän ihonsa on talvella vitivalkoinen ja kesällä punainen, mikäli eivät suojaa itseänsä auringon valolta. Petihommissa yhtä hyviä kuin muutkin naiset, mutta eivät mitenkään parempia.

        Tosin, olen kyllä oikeasti sitä mieltä, että ihmisen luonne ei ole kiinni hänen hiustensa väristä ja suhteen kestävyyden salaisuuskin on jossakin ihan muualla. Kommunikointikyvyssä, kemioissa ja yhteisissä asioissa esim.


      • temeq
        londi... kirjoitti:

        NO tuo ei kyllä pitänyt paikkansa. Olet oikeasti jonkun muun värinen kUin punatukkainen,vai meinaakko että kun värjäsit hiuksesi niin sinusta tuli muutenkin "parempi" ???

        Ystävä hyvä, älä kitise. Nyt siis väitetään, ettei hiusten värillä ole mitään merkitystä, eikä se voi tehdä kenestäkään toisia parempia. No ei voi ei, mutta jos punapäät sattuvat viehättämään, niin silloinhan heihin kiinnittää enemmän huomiota, heidät huomaa helpommin jne.jne. liiba laaba.

        Mä tykkään punapäistä selkeesti eniten. Olisko visuaalinen ärsyke tehokkain? Jostain syystä punapäät ovat toisten naisten ankarien katseiden ja paskapuheiden kohteena muita useammin. Blondivitsit ovat jo niin vanhentunutta kamaa, ettei niitä kukaan enää viljele eikä kuuntele.

        Pääpointti kuitenkin, ettei hiusten väristä voi päätellä mitään henkilön henkisistä ominaisuuksista. Eikä nikistä.


      • Blondi jannu

        Täytyy vissiin vaihtaa tämä Danny DeViton näköinen (ei yhtä hauska) lookki tummempaan, niin alkaa eukot jahtaamaan paremmin. Ei tunnu vaalealla, menestyvällä ja muuten mukavalla jannulla muuten flaxi käyvän :) Vai pitäisköhän kattoa kuitenkin peiliin vielä kerran?


      • vaalea punapää
        värillä väliä? kirjoitti:

        Ite oon kyllä punatukkaisena saanut suurimman mielenkiinnon ja vientiä on kyllä ollut. Ja vaikuttaapa siltä, että kun miehellä on kokemusta punatukkaisesta naisesta, ei muut enää kiinnostakaan... ;)

        eipähän voi ainakaan blondiksi haukkua kun ei ole ihan blondi : )

        Hauskaa on silti ollut.

        Tummaksi en heittäytyisi koskaan.


      • Opiskelijatyttö..
        ex-vaimoni oli punäpää kirjoitti:

        Kokemusta (luonnollisen)punatukkaisista naisista on paljonkin. Heidän ihonsa on talvella vitivalkoinen ja kesällä punainen, mikäli eivät suojaa itseänsä auringon valolta. Petihommissa yhtä hyviä kuin muutkin naiset, mutta eivät mitenkään parempia.

        Tosin, olen kyllä oikeasti sitä mieltä, että ihmisen luonne ei ole kiinni hänen hiustensa väristä ja suhteen kestävyyden salaisuuskin on jossakin ihan muualla. Kommunikointikyvyssä, kemioissa ja yhteisissä asioissa esim.

        mielipide miehen suusta! Ja eiköhä sama päde miehiin yhtä lailla- joku muu se loppupeleissä suhteen toimivuuden ratkasee ku hiusten väri- muutenhan ongelmat ratkeais kampaamokäynnillä!


      • G-mini
        värillä väliä? kirjoitti:

        Ite oon kyllä punatukkaisena saanut suurimman mielenkiinnon ja vientiä on kyllä ollut. Ja vaikuttaapa siltä, että kun miehellä on kokemusta punatukkaisesta naisesta, ei muut enää kiinnostakaan... ;)

        tietää et voiko se pitää nii paljo paikkansa. ko nii miehilt ko naisiltki oon kuullu siit et punatukkaset ois sänkypuuhis ylitte muidein.. no ainaka se yks ei ollu, saa nähä oisko eräs toineka, jos nii pitkälle homma etenee :D


      • varmastihan...
        G-mini kirjoitti:

        tietää et voiko se pitää nii paljo paikkansa. ko nii miehilt ko naisiltki oon kuullu siit et punatukkaset ois sänkypuuhis ylitte muidein.. no ainaka se yks ei ollu, saa nähä oisko eräs toineka, jos nii pitkälle homma etenee :D

        se hiustenväristä on kiinni :D


      • G-mini
        varmastihan... kirjoitti:

        se hiustenväristä on kiinni :D

        että kuten täsä o mainittu ni se vaikutta siihe kiinnostumisee.. itelleni vetoo yhä mustatukkaiset parraite. emmie oo nähny hiusten värjäämise vaikuttava petipuuhii.


      • Mulla...
        G-mini kirjoitti:

        että kuten täsä o mainittu ni se vaikutta siihe kiinnostumisee.. itelleni vetoo yhä mustatukkaiset parraite. emmie oo nähny hiusten värjäämise vaikuttava petipuuhii.

        itseasiassa on mustat...tosin ei kyllä luonnostaan ja näkyypä nämä vetoavan muihinkin ;)
        Mut petipuuhiin ei kyllä vaikuta mitenkään...oli mustat taikka punaset :D


      • G-mini
        Mulla... kirjoitti:

        itseasiassa on mustat...tosin ei kyllä luonnostaan ja näkyypä nämä vetoavan muihinkin ;)
        Mut petipuuhiin ei kyllä vaikuta mitenkään...oli mustat taikka punaset :D

        itte tuasen törmänny niihi naissii joihi vetoo blondi mies.. tiedä sitten miksi.. ku aikoinaa värjäsin mustiks hiukset ni mielipiteet jakautu. :D


      • teki saman

        ja, mutta ei kaikille sovi blondaus. Toiset näyttävät paremmalta tummina. Joillekin käy väri kuin väri. Britney Spearsille sopii kaikki.


      • hiusten...
        G-mini kirjoitti:

        itte tuasen törmänny niihi naissii joihi vetoo blondi mies.. tiedä sitten miksi.. ku aikoinaa värjäsin mustiks hiukset ni mielipiteet jakautu. :D

        värillä ei oo mitään väliä...oon nähny tyrmäävän komeita vaaleita ja tummia uroksia ihan yhtälailla :) Kyllä ne on muut asiat jotka ratkasee onko mies kiinnostava ;)


      • G-mini
        hiusten... kirjoitti:

        värillä ei oo mitään väliä...oon nähny tyrmäävän komeita vaaleita ja tummia uroksia ihan yhtälailla :) Kyllä ne on muut asiat jotka ratkasee onko mies kiinnostava ;)

        jos kaikki ihmiset kulkis alasti ni sit ois ainaki ne mustahiuksiset jotka pistäis silimää, mut hiusväri ei kerro mitää ihmisestä, joten muut asiat ratkasee.


      • vaalea punapää kirjoitti:

        eipähän voi ainakaan blondiksi haukkua kun ei ole ihan blondi : )

        Hauskaa on silti ollut.

        Tummaksi en heittäytyisi koskaan.

        aito punapää! Vaikka vaalea punapää ite olenki, niin aito sellainen ja ylpeä siitä. Huomiota saan enemmän kuin tarpeeksi osakseni. vielä, kun hiukset yltää ristiselän alapuolelle, ja ovat luonnon laineilla. :D


      • blondiini...

        Samaa mieltä...minulla vaaleat pitkät hiukset ja kyllä meinaa on vaikutusta. Varsinkin kun pitkähiuksisia ei ole paljoa :)


      • olen huomannut
        ex-vaimoni oli punäpää kirjoitti:

        Kokemusta (luonnollisen)punatukkaisista naisista on paljonkin. Heidän ihonsa on talvella vitivalkoinen ja kesällä punainen, mikäli eivät suojaa itseänsä auringon valolta. Petihommissa yhtä hyviä kuin muutkin naiset, mutta eivät mitenkään parempia.

        Tosin, olen kyllä oikeasti sitä mieltä, että ihmisen luonne ei ole kiinni hänen hiustensa väristä ja suhteen kestävyyden salaisuuskin on jossakin ihan muualla. Kommunikointikyvyssä, kemioissa ja yhteisissä asioissa esim.

        tarmokkaita ja harvinaisia.


      • ylermi naisten kaataja

      • ei ole
        blondiini... kirjoitti:

        Samaa mieltä...minulla vaaleat pitkät hiukset ja kyllä meinaa on vaikutusta. Varsinkin kun pitkähiuksisia ei ole paljoa :)

        paljoa vai?


      • etteikö ole
        blondiini... kirjoitti:

        Samaa mieltä...minulla vaaleat pitkät hiukset ja kyllä meinaa on vaikutusta. Varsinkin kun pitkähiuksisia ei ole paljoa :)

        paljoa pitkähiuksisia?
        Taitaa olla enemmän kuin lyhythiuksisia...


      • pitkähiuksinen78
        blondiini... kirjoitti:

        Samaa mieltä...minulla vaaleat pitkät hiukset ja kyllä meinaa on vaikutusta. Varsinkin kun pitkähiuksisia ei ole paljoa :)

        osoitit juuri blondiutesi! :D Ai ettei pitkähiuksisia ole paljoa?! :D:D:D Tyhmä! Mee värjään sitä tukkaas vaan lisää :D Taidat vaan ite luulla olevasi seksikäs pikemminkin helpponakki :D


      • ei sinnepäinkään
        blondiini... kirjoitti:

        Samaa mieltä...minulla vaaleat pitkät hiukset ja kyllä meinaa on vaikutusta. Varsinkin kun pitkähiuksisia ei ole paljoa :)

        blondiko seksikäs ? ei oo mitään verrattuna tummiin ja tulisiin naisiin ! blondi yhtä haalee kuin on vaalee.


      • Aikuinen itsekkin
        värillä väliä? kirjoitti:

        Ite oon kyllä punatukkaisena saanut suurimman mielenkiinnon ja vientiä on kyllä ollut. Ja vaikuttaapa siltä, että kun miehellä on kokemusta punatukkaisesta naisesta, ei muut enää kiinnostakaan... ;)

        Kun keski-ikäinen nainen pistää hennaa päähän niin se on osoitus kaiken muun toivon menettämisestä. Katselkaas 45 - 55 v naisia, lyhennetyt hiukset ja loistava puna päässä. Höh


      • et taida tarvita
        Blondi jannu kirjoitti:

        Täytyy vissiin vaihtaa tämä Danny DeViton näköinen (ei yhtä hauska) lookki tummempaan, niin alkaa eukot jahtaamaan paremmin. Ei tunnu vaalealla, menestyvällä ja muuten mukavalla jannulla muuten flaxi käyvän :) Vai pitäisköhän kattoa kuitenkin peiliin vielä kerran?

        hiuksiasi värjätä ;) Itseäni miehissä viehittää ainakin tuollainen pilke silmäkulmassa ja huumorintajuisuus olipa se kuontalo sitten vihreä irokeesi taikka punainen letti.


      • kaunotar muiden joukossa
        ei sinnepäinkään kirjoitti:

        blondiko seksikäs ? ei oo mitään verrattuna tummiin ja tulisiin naisiin ! blondi yhtä haalee kuin on vaalee.

        Olen 17-vuotias brunette ja huomannut että miesten päät kääntyvät sen verran useasti että kiinnostusta riittää...olen kauniskasvoinen ja hyvävartaloinen, minulla pitkät ruskeat hiukset, ruskeet simmut ja hymy herkässä...


      • ero siinä
        Aikuinen itsekkin kirjoitti:

        Kun keski-ikäinen nainen pistää hennaa päähän niin se on osoitus kaiken muun toivon menettämisestä. Katselkaas 45 - 55 v naisia, lyhennetyt hiukset ja loistava puna päässä. Höh

        on 45-55 naisiin, joilla on päässään vaaleita raitoja? Vanheneviin blondeihin?


    • noin...

      nykyään...musta kyllä tuntuu että tummat naiset ovat syrjäyttäneet vaaleat...ennen oli ehkä toisin! Muutenkin tummat naiset on lähes aina paljon näyttävämpiä...vaaleat taas tylsän värittömiä...toki heissäkin kauniita on!
      Epäilen kyllä tätä vähän... :) Ainakin minun mieheni tykkää tummista ja oikeastaan kaikki muutkin tuttavapiirin miehet...mutta kukapas tähän parhaiten osaa vastata kun mies itse? Tämä oli naisen näkökulma...ehkä hieman puolueellinenkin, tumma kun olen :)

      • nykyään muotia. Kaikki tuka...

        Nykyään niin moni värjää hiukset mustaksi, ja haluaa tulla gootiksi, ja ties miksi...

        En osaisi omasta näkökulmasta luonnehtia sitä mitenkään kovin seksikkääksi, mutta ehkä semmoiset johonkin muotia seuraavaan vetoavat.


    • Nimetön

      Meidät on siis laatikoitu nyt oikeen isolla kädellä!

      Kyllä minä luulen, että mieltymykset ovat ihan henkilökohtaisia. Minuun ainakin vetoaa naisissa enemmän kaunis hymy kuin se minkä väristä ppöheikköä pään päällä kasvaa:)

    • grh...

      kyllähän tummat naiset on paljon sexsympiä kuin vaaleet kalkkunat joilla ihokin on läpikuultavaa hyi helvetti,hiukset voi vaaleet jos on ihossa on väriä...sitä paitsi tummilla on parempi se ? satojen naisten kokemus jo viisikymppinen ukko..

    • todettu

      vaalea nainen kuvastaa puhtautta, viattomuutta, enkelimäisyyttä, pehmeyttä, viehkeyttä, toisin kuin tumma, josta paljastuu kovuus ja kylmäkiskoisuus. Vaaleat ovat enkeleitä, tummista tulee mieleen noituus.

      • on eri asia

        Kuin todellisuus.


      • Joopa joo...

        mikähän tästäkin viestistä taas paistaa :D Ei ole nyt oikein uskottava mielipide kyllä...tai voihan tämä tietysti olla vaalean naisen itsensä näkemys :D

        Ja kyllä sieltä vaalean kuontalon takaakin monesti paljastuu kaikkea muuta kun puhtautta ja viattomuutta...tuli heti ekana mieleen tämä julkisuudessa patsastellut Johanna Tukiainen vaaleine pehkoineen...siinä sulle viaton ja puhdas enkeli :D


      • ristive
        Joopa joo... kirjoitti:

        mikähän tästäkin viestistä taas paistaa :D Ei ole nyt oikein uskottava mielipide kyllä...tai voihan tämä tietysti olla vaalean naisen itsensä näkemys :D

        Ja kyllä sieltä vaalean kuontalon takaakin monesti paljastuu kaikkea muuta kun puhtautta ja viattomuutta...tuli heti ekana mieleen tämä julkisuudessa patsastellut Johanna Tukiainen vaaleine pehkoineen...siinä sulle viaton ja puhdas enkeli :D

        eiköhän se tukiainen ole värjänny tukkansa


      • aivan...
        ristive kirjoitti:

        eiköhän se tukiainen ole värjänny tukkansa

        kuten valtaosa meistä muistakin! Aidot blondit ovat harvinaisuus myös täällä suomessa jos siis puhutaan ihan vitivalkeasta blondista...samoin myös aidosti tummat! Pääasiassahan täällä on näitä maantienharmaita ja ristiverisiä...


      • Amiya
        Joopa joo... kirjoitti:

        mikähän tästäkin viestistä taas paistaa :D Ei ole nyt oikein uskottava mielipide kyllä...tai voihan tämä tietysti olla vaalean naisen itsensä näkemys :D

        Ja kyllä sieltä vaalean kuontalon takaakin monesti paljastuu kaikkea muuta kun puhtautta ja viattomuutta...tuli heti ekana mieleen tämä julkisuudessa patsastellut Johanna Tukiainen vaaleine pehkoineen...siinä sulle viaton ja puhdas enkeli :D

        Vaaleiden hiusteni takia minua on kyllä useinkin luultu ensivaikutelman perusteella paljon enkelimäisemmäksi ja viattomammaksi kuin sitten olenkaan. Eli ei tämä näkemys ole kylläkään pelkästään vaalean naisen käsitys itsestään, vaan myös useiden muiden miesten ja naisten (myös tummien ja punapäiden).
        Mutta ei tällaista puhdasta mielikuvaa tietenkään luo pelkästään hiusväri, vaan myös tärkeämpänä tekijänä pukeutuminen ja eleet.


      • nyt osaa
        aivan... kirjoitti:

        kuten valtaosa meistä muistakin! Aidot blondit ovat harvinaisuus myös täällä suomessa jos siis puhutaan ihan vitivalkeasta blondista...samoin myös aidosti tummat! Pääasiassahan täällä on näitä maantienharmaita ja ristiverisiä...

        jos jo nuorena on harmaat hiukset.
        Noh.. Väri sekin.


    • Mies...

      Ei hiustenvärillä niin paljon väliä ole.

      • mieltä, ja

        onneksi nykyajalla voi vaikka jokapäivä värjää hiuksia. Haa-haaa.... Uskon, että on todella vähän naisia kenellä on "aito" hiusväri. Mutta blondeja vaan lisää... :)


      • aito blondi ja
        mieltä, ja kirjoitti:

        onneksi nykyajalla voi vaikka jokapäivä värjää hiuksia. Haa-haaa.... Uskon, että on todella vähän naisia kenellä on "aito" hiusväri. Mutta blondeja vaan lisää... :)

        ylpee siit et kuulun niihin harvoihin joilla on blondit hiukset ja toinen harvinaisuus vihreet silmät et yhteenvedoks vois sanoo et harvinaisuuksiikin on olemassa


      • vihreet isot simmut
        aito blondi ja kirjoitti:

        ylpee siit et kuulun niihin harvoihin joilla on blondit hiukset ja toinen harvinaisuus vihreet silmät et yhteenvedoks vois sanoo et harvinaisuuksiikin on olemassa

        miekin olen aito blondi tosi vaalee ei koskaan värjätty ja isot vihreet silmät ja kauniit hiukset mutta sitten myös liikaa aivoja että vaikka miehiä saakin niin ei huolikkaan mitä tahansa puupäätä,ja tykkään vaaleista miehistä vaikka tummia suurin osa kärkkymässä mutta vaalee mies on paras...


      • G-mini
        aito blondi ja kirjoitti:

        ylpee siit et kuulun niihin harvoihin joilla on blondit hiukset ja toinen harvinaisuus vihreet silmät et yhteenvedoks vois sanoo et harvinaisuuksiikin on olemassa

        harvinaisia ja speciaaleja ;P


      • G-mini
        vihreet isot simmut kirjoitti:

        miekin olen aito blondi tosi vaalee ei koskaan värjätty ja isot vihreet silmät ja kauniit hiukset mutta sitten myös liikaa aivoja että vaikka miehiä saakin niin ei huolikkaan mitä tahansa puupäätä,ja tykkään vaaleista miehistä vaikka tummia suurin osa kärkkymässä mutta vaalee mies on paras...

        vaalee mies on paras? :D


      • .......................
        aito blondi ja kirjoitti:

        ylpee siit et kuulun niihin harvoihin joilla on blondit hiukset ja toinen harvinaisuus vihreet silmät et yhteenvedoks vois sanoo et harvinaisuuksiikin on olemassa

        vihreet silmät ovat maailmalla todella yleiset,. ehkä suomessa enemmän sini ja harmaasilmäisiä. mut ei ne nyt todellakaan mitkään harvinaosuudet ole, melkein vois verrata ruskeasilmäisiin ;)


      • oletko aito blondi ja tosia...
        vihreet isot simmut kirjoitti:

        miekin olen aito blondi tosi vaalee ei koskaan värjätty ja isot vihreet silmät ja kauniit hiukset mutta sitten myös liikaa aivoja että vaikka miehiä saakin niin ei huolikkaan mitä tahansa puupäätä,ja tykkään vaaleista miehistä vaikka tummia suurin osa kärkkymässä mutta vaalee mies on paras...

        Heh, viestiäsi oli hauska lukea, sinänsä on jo outoa, että pitää tuoda esille omaa kauneuttaan (yleensä kauniit/norm. näköiset ja sitä myöten terveen itsetunnon omaavat eivät tuo itseään noin esille). No se ei ollut viestisi koomisin seikka...

        Minua huvittaa myös sanasi, joiden mukaan omaat liikaa aivoja, kirjoitustaitosi kertoo jotain aivan muuta! Hupaisaa! Enkä ole itsekään mikään kielipoliisi, mutta edes normaalitasoiset aivot omaava ihminen pystyy jopa netin palstalla tasokkaampaan kirjoitukseen...


    • selität

      sitten tämän. Minä pidän viattomista, mutta tummista?

    • asia*mies

      Olisikohan noin, minulle ei kyllä tule ihan ekana viattomuus mieleen esimerkiksi siitä Kanervan tekstarikohublondista.

      Enempi kuin hiusten väri mulle merkkaisi kasvot ja silmät, jos jotain viattomuusarviota ryhtyisin rustaamaan.

      En ole rajoittunut naisten hiusten värin suhteen, kaikki käy :)

    • ---

      pohjimmiltaan kyse on siitä, että blondeja pidetään tyhminä ja tummia ei. Mies ei halua itseään älykkäämpää naista ja hölmösti kikatteleva blondi siinä vieressä nostattaa miehen itsetuntoa ei tarvitse yrittää päteä.

      • tumma

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa ja eikös sitä sanota ole semmoinen sanontakin että: tumma ja tulinen vaalea ja vammanen.


      • pinnallista
        tumma kirjoitti:

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa ja eikös sitä sanota ole semmoinen sanontakin että: tumma ja tulinen vaalea ja vammanen.

        Vammaisuus taitaa olla omassa päässä, kun on noin ennakkoluuloinen.


      • Amiya
        tumma kirjoitti:

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa ja eikös sitä sanota ole semmoinen sanontakin että: tumma ja tulinen vaalea ja vammanen.

        keksimään ties mitä järjettömiä sanontoja, joiden tarkoitus on yrittää parantaa joidenkin huonoa itsetuntoa alentamalla muita. Jotkut näet ovat oikeasti niin vähäjärkisiä, että luulevat hiusvärillä voivan olla jotain merkitystä älyyn...


    • petkus

      niinpä.. somaleita vaan lisää suomee..prkl

    • minunnikkini

      Kaikki naiset ovat kauniita

      Blondivitsit jääkööt omaan arvoonsa.

      Itse kyllä olen aina pitänyt vähän tummemmista, mutta kyllä blondikin menttee (noin seksuaalisessa mielessä).

      Kyllä tällaisilla asioilla ei pitäsi vitsailla. "Myös" nainen on ihminen ihonväristä riippumatta.

      • flsdff

        ja meillä naisilla tumma mies mieleen (esim hunksin tapaiset sexyt naisten silmissä himokkaat usein (seksuaalisessa merkityksessä, rakastajana) muuten vähän vaaleammat vakavammassa suhteessa, tai mikä mies on sisimmältään, kun seurustelee...Siinä sellainen ero...ja vaikka blonditukkainen mies tositarkoituksella jne


    • väripaletti

      kuulkaa typerykset tänä päivänä voi värjätä hiuksensa minkäväriseksi tahansa...olen ollut punatukkainen ja vaaleatukkainen, brunette sekä tumma..vihreä on vielä kokelematta..mitähän mieheni pitäisi siitä...voi vidu.....

      • Toiset tykkää vaaleesta, to...

        Eiköhän jokainen täysijärkinen tiedä ettei hiustenvärillä ole mitään tekemistä älykkyysosamäärän kanssa, on kyllä niin sanottuja "blondeja" jotka käy vähän tyhjällä, mutta niitä samaisia "blondeja" löytyy kyllä tummahiuksisistakin. Ja eiköhän se naisen helppous näy enemmän käytöksestä ja pukeutumisesta kuin siitä hiusten väristä. Itselläni on hiukset ollu niin pinkit, ruskeat kuin vaaleetkin ja vienti on aina ollut ihan samanlaista että eiköhän sitä paljon muutakin kuin hiustenväriä ne miehet katso..


      • taas...
        Toiset tykkää vaaleesta, to... kirjoitti:

        Eiköhän jokainen täysijärkinen tiedä ettei hiustenvärillä ole mitään tekemistä älykkyysosamäärän kanssa, on kyllä niin sanottuja "blondeja" jotka käy vähän tyhjällä, mutta niitä samaisia "blondeja" löytyy kyllä tummahiuksisistakin. Ja eiköhän se naisen helppous näy enemmän käytöksestä ja pukeutumisesta kuin siitä hiusten väristä. Itselläni on hiukset ollu niin pinkit, ruskeat kuin vaaleetkin ja vienti on aina ollut ihan samanlaista että eiköhän sitä paljon muutakin kuin hiustenväriä ne miehet katso..

        Eiköhän se ole niin, että ei kenestäkään ihmisestä tee viisasta tummat hiukset. Eikä kenestäkään tee tyhmää kun on blondit. Se viisaus tulee ihan muualta kuin te luulette. Ei se tule koulutuksistakaan. Itse pidän maalaisjärkeä tärkeämpänä kuin jotain älykkyysosamäärää, psykopaatit ovat tunnetusti juuri tähän kastiin kuuluvia... Niillä on hyvät kouluarvosanat jne mutta järkeä ei sitten päässä yhtään. Viisaana itse pidän sellaista joka EI tissit paljaana juoksentele joka paikassa itseään tyrkyttämässä. Seksikäs voi olla vaatteidenkin kanssa. ;)

        Todellakin halveksin niitä baarissa näkemiäni "hottiksia" jotka luulevat olevansa jotain, vaikka ovat oikeasti miehille vain kaksi reikää.


      • se on, mutta
        taas... kirjoitti:

        Eiköhän se ole niin, että ei kenestäkään ihmisestä tee viisasta tummat hiukset. Eikä kenestäkään tee tyhmää kun on blondit. Se viisaus tulee ihan muualta kuin te luulette. Ei se tule koulutuksistakaan. Itse pidän maalaisjärkeä tärkeämpänä kuin jotain älykkyysosamäärää, psykopaatit ovat tunnetusti juuri tähän kastiin kuuluvia... Niillä on hyvät kouluarvosanat jne mutta järkeä ei sitten päässä yhtään. Viisaana itse pidän sellaista joka EI tissit paljaana juoksentele joka paikassa itseään tyrkyttämässä. Seksikäs voi olla vaatteidenkin kanssa. ;)

        Todellakin halveksin niitä baarissa näkemiäni "hottiksia" jotka luulevat olevansa jotain, vaikka ovat oikeasti miehille vain kaksi reikää.

        eikö olekin tyypillistä, että tällainen aihe kerää nopeasti koko palstan täyteen? Ikään kuin tästä riittäisi paljonkin keskusteltavaa eri suuntiin. Useimmiten ihmiset kertovat a) mistä pitävät itse eniten, b) mistä eivät pidä, sekä c) tullaan johtopäätöksiin, jotka ovat olleet täysjärkisille selviä ilman näitä keskustelujakin.

        Jotta voitte arvioida sanani painavuuden, todettakoon että kirjoittajan hiukset ovat siis vihreät.


      • tärkeimmän :
        se on, mutta kirjoitti:

        eikö olekin tyypillistä, että tällainen aihe kerää nopeasti koko palstan täyteen? Ikään kuin tästä riittäisi paljonkin keskusteltavaa eri suuntiin. Useimmiten ihmiset kertovat a) mistä pitävät itse eniten, b) mistä eivät pidä, sekä c) tullaan johtopäätöksiin, jotka ovat olleet täysjärkisille selviä ilman näitä keskustelujakin.

        Jotta voitte arvioida sanani painavuuden, todettakoon että kirjoittajan hiukset ovat siis vihreät.

        Unohdit d) kauniiden, älykkäiden ja tasokkaiden ihmisten jättämät viestit.

        "Vaaleat naiset ovat kauniita, älykkäitä, lahjakkaita ja enkelimäisiä. He pukeutuvat tyylikkäästi ja heillä on kokonaisuuteen sointuvat urheiluautot. Heihin verrattuna joutuu ikäväkseen toteamaan, että tummat taas ovat useimmiten kylmäkiskoisia psykopaatteja, joilla on kaiken lisäksi vääränmallinen pää."

        "Vaaleat ovat tyhmiä bimboja, haljun näköisiä ja värittömiä. Ainoa väripilkku heihin saadaan, kun he palavat auringossa katkaravun punaisiksi. Oma miehenikin tykkää tummista, seksikkäistä pitkistä hiuksistani yli kaiken ja kehuu mua vittu aamusta iltaan."

        Näitä kun lukee, voi olla ylpeä maansa nuorisosta.


    • Aurinko79-

      Siis mähän oon todella vaarallinen nainen ja ihan sen takia kun Luoja on antanu mulle tumman tukan ;)

      Mä en ihan kyllä allekirjoita noita, mutta ehkä se johtuu siitä, että mua ei itseäni ole koskaan mitenkään erityisemmin viehättänyt tumma mies. Tumma mies on siis ihan jees, mutta ei vaalea tai punatukkainen mies sen huonompi ole. Se on ihan miehestä kiinni, minkälaisen vaikutuksen tekee, ei väreistä.

    • jefuilija

      haaahaaa. ilmankos suominainen on reva levällään tummien ja mustien perässä. blondit viattomia??? pah, pelkkiä panosäkkejä tummaihoisille.

      onneksi thainaiset ja lattaritnaiset ymmärtävät hyvän, eli vaalean suomimiehen päälle!!

    • Sekasikiö

      Minulla kun ei juuri tukkaa ole ku vähä nimeksi ja sekin on värjätty mustalla/violetilla ja sinisellä?? Ei taida olla vientiä minulla raasulla miesmarkkinoilla..tai sitte on:) eipä ole tarvinnu yksin öitä viettää..kuulema kiehtoo kun nainen on persoonallinen..makuja on monia..hevihemmot saa mun syömmein takomaan rumpujen tahtiin:)

      • vänkyrä-nainen

        hiukset sulla, mutta ei se personallisuus ihmisestä silti monestikaan selville tule aina ulkonäön perusteella.
        Voi olla vaikka kuinka "värikäs" ihminen vaatteiden ja ulkonäön perusteella, mutta sisältä se ihminen voi silti olla tyhjää täynnä ja kaukana persoonallisesta ajattelutavoista.

        Persoonallisuus kiehtoo muakin ihmisessä, mutta vain luonteessa ja ajatuksissa ja teoissa. Se on plussaa, jos niin on:) Vaatteet ja ulkonäkö on mulle sit taas melko toisarvoista useimmiten.


    • sitten tuhmaa ja

      tulista tummaa

    • Mar1ka

      Haha : D vai näin on asia.

      • ...............

        Suomalaisista naisista kukaan ei ole luonnostaan todella tumma, siis sellainen kuin latinonaiset. Itse pidän eniten heistä. Sen jälkeen tulee vaaleat ja viimeiseksi suomalaiset brunetit, heillä kalpeus oikein korostuu tummia (usein liian tummaksi värjättyjä)hiuksia vasten.

        Mutta toisaalta, silloin kun oikein ihastun, ei värillä ole mitään väriä. Mutta kaikilla miehillä on jokin ihanne, mulla se on latinonaiset!


    • ......

      naisia eniten,makkaran vuoksi.

      • sopii parhaiten

        älykäs, mieluiten akateeminen vaalea nainen


    • blondit `

      ole niin ihania ku tummat.. tummat naiset on vaan niin salaperäisen seksikkäitä.. juu toki löytyy blondeja jotka ovat kauniita ja seksikkäitä.. mutta tumma se vaan on yleensä kaunein ja seksikkäin...
      tummat on hot!!!!

    • monen naisen päässä

      Tässä vaiheessa yleensä tummahiuksiset naiset raivostuvat ja alkavat inttää vastaan tai haukkumaan blondeja. Mikä ihme meissä blondeissa niin suututtaa, että pitää alkaa hakkumaan tyhmiksi?

      • nyt...

        kiehuttaisi? Makuasioista on ihan turha tingata kun ne kuitenkin ovat jokaisella henk kohtaiset...ja tällaiset tutkimukset voi kyllä jättää omaan arvoonsa :D Ei yksi hiustenväri varmasti niin paljoa siinä kumppanin hakemisessa paina tai jos painaakin niin täytyy ihmetellä että käykö mies/nainen ihan täysillä :)
        Ja näkyyhän tuota haukkumista esiintyvän myös tummia naisia kohtaan...mm tuo eräs tuolla kommentoi tummista naisista tulevan mieleen noituus...heh heh :D


      • ihan ,

        naurattaa tällänen:) Tiesin jo avausviestin lukiessani, mitä ketju tulee pitämään sisällään: Vaaleiden morkkausta ja haukkumista horo-tyrkky-tyhmeliini-blondeiksi.. Niin ennalta arvattavaa naisten käytöstä,hehe, lapsellista kun oma "tumma" pehko ei kestä EI NIIN VAKAVAA tutkimustulosta..hihihiihihihii

        terv. hihittelevä BLONDI


    • ihan toisin päin

      Pornoteollisuudessakin on käytetty blondeja iät ja ajat. Aattelin että helpon ja tuhman, riettaan blondin leima tulee sieltä. Samoin näistä Playboy-tipusista, nehän on suurimmaksi osaksi blondeja.
      Pamelat ja Jennat sun muut Paris Hiltonit ja Britneyt ei välttämättä ole niitä kaikkein kilteimpiä tytsyjä. No aivan sama mulle, ei se tukan väristä ole kiinni millainen nainen on. Oliskin helppoa jos tietäisi naisen valita hiusten perusteella.

    • Puhelin.

      Käy kuumana..olen mies ja tumma-tukkainen..He.heh

    • Yksinkertainen blondi

      Noin niikuin nikin takia:) Öh, mä olen taas kuullut tällasen määritelmän: vaaleat naiset vetää puoleensa sovinisteja, tummat älykkötyyppejä, punatukkaiset epämääräisiä taivaanrannan maalareita.
      Taidanpa harkita siis hiusten tummentamista...:P Ei vaan, olisin ihan järkyn näköinen kyllä tummatukkaisena, liian kalpea iho:(

      • vänkyrä-nainen

        Koska mä tummahiuksisena oon ajatunut kyllä ihan fiksujen miesten seuraan. Toisaalta taivaanrannan maalareissakaan ei oo mitään vikaa, joten semmonen punaruskee sekotus olis varmaan sit kaikkein paras väri niin saisin sen täydellisen miehen.:)


      • Tumma, pitkä ja atleettinen...

        Minä taas pidän kalpeaihoisista, riippumatta heidän hiustensa väristä!


    • Colt Hayate

      No jaa...tosta voi ol monta eri mieltä ku ei ne voi sanua kaikkien puolest mist tykkää ja mist ei...esim. mie tykkään bruneteist EN blondeist...

    • mielipide tässä

      aikoinani olin vaaleatukkainen (blondasin tummaa tukkaa). Nykyään brunette. Halusin vaihtaa lookia, sillä vaaleisiin suhtaudutaan useammin tyhmänä kuin tummiin. Itse en tue ajatusta, että vaaleat olisi tummempia, mutta olen huomannut että käytännössä monet näin tekevät. Juuri nämä Tukiaisen Johannat sun muut tekevät vaaleille sen tietyn maineen, vaikka tokihan esim. joku Anne-Mari Berg on esimerkki tummaveriköstä joka luo itsestään bimboa kuvaa, oli sitä sitten käytännössä tai ei. Mutta kaikkinensa, mieleeni on kaunis ja naisellinen lookki, jossa kauneutta kannetaan naisellisella mutta tyylikkäällä, ei halvalla tavalla. Liian paljastava pukeutuminen ja "bimboilu" pilaa maineen.

      • mies28...

        sellanen luonnonvaalea sinisilmäinen nainen on aivan ihana ja herttainen näky. kun taas värjätyt vaaleat hiukset tekevät naisesta jotenkin luotaantyöntävän (ja näitä valitettavasti suurin osa blondeista naisista). mut aito vaaleahiuksinen vie voiton, harmi kun heitä on enää niin vähän!


      • joku on niin

        ennakkoluuloinen, että hiusten värin perusteella sanoo tyhmäksi, niin siitä vaan. En ala vaihtaan hiusteni väriä tällaisen yläaste meiningin takia.


      • minun mielestä!!

        blondi= veryperoksin vaalea tai lähes valkoinen hiustenväri, tyrkyt vaatteet, hieman tyhmä, halpa ensivaikutelma

        vaalea= luonnollisen väriset vaaleat hiukset,eloveenamaisuus ja suomalaisuus, herttainen ja nätti, älykäs

        että näin yleensä menee. blondius ja vaaleus ovat kaksi eri asiaa. en edes käytä aidosta vaaleaveriköstä nimeä blondi, se sana on varattu sit näille jotka epätoivoisesti haluavat olla vaaleita, mutta ovat onnistuneet huonosti. itse tykkään aidotsa vaaleasta naisesta ;)


    • väliaika

      sopivassa suhteesa. Ristiverinen siis.

    • VAUHDISSA JÄLLEEN

      Minä olen mies ja mielummin tumma kuin vaalea nainen KIITOS!!!!!!!!!!!!Vaikka nyt punatukan kanssa seurustelenkin.

      Tummilla naisilla on tummat häpykarvat ja mikäpä sen seksikkäämpää.

      Älkää siis ylkää siis viitsikö yleistää aina ja kaikkea helvetti.

      • 753759879077

        liitän söpöyden aina väistämättä vaaleuteen ja sellaisen naisen haluan, joten yksi vaalea nainen minulle kiitos :) olette ihania!


      • mulle.........
        753759879077 kirjoitti:

        liitän söpöyden aina väistämättä vaaleuteen ja sellaisen naisen haluan, joten yksi vaalea nainen minulle kiitos :) olette ihania!

        tumma tai vaalea käy! mut aidoista punapäistä en tykkää :/


      • NAINEN,
        753759879077 kirjoitti:

        liitän söpöyden aina väistämättä vaaleuteen ja sellaisen naisen haluan, joten yksi vaalea nainen minulle kiitos :) olette ihania!

        Mulle on yks lysti mikä on miehen hiusten väri,kyllä se mitä on korvien välis merkkaa enempi: )


      • vielä....

        Kyse on myös kulttuurista kuten aloittaja mainitsi.
        Esim. Italiassa monesti (olen kuullut) ovat vaaleat miehet kovassa kurssissa naisten keskuudessa, kuten ovat myös vaaleat naiset miesten mieleen.

        Että se on eksoottista jota ei omassa maassa niin paljoa esiinny. Suomi on eksoottinen maa kuten on suomalaiset ihmiset monessa kulttuurissa näin tunnetaan.


      • säälittävää käytöstä naisilta
        753759879077 kirjoitti:

        liitän söpöyden aina väistämättä vaaleuteen ja sellaisen naisen haluan, joten yksi vaalea nainen minulle kiitos :) olette ihania!

        aina kun on julkaistu joku tutkimus tai gallub kysely, niin tullaan tänne todistelemaan miten se oma hiustenväri/muu ominaisuus on paras ja vientiä on riittänyt :D uskokaa et jokaiselle löytyy se oma ihailijakunta, myös meille maantienharmaan kuontalon omistajille :D


      • Sydäntä
        753759879077 kirjoitti:

        liitän söpöyden aina väistämättä vaaleuteen ja sellaisen naisen haluan, joten yksi vaalea nainen minulle kiitos :) olette ihania!

        heh, vaikka ihmettelen naisena, että esimerkiksi kreikkalaiset ihastuvat suomalaisiin vaaleisiin naisiin, joskus söpöihin, mutta kun kotona olisi niitä upeita ja dramaattisia kreikkalaisnaisia, joilla on se voimakas katse ja olemus.


      • Brunetti...
        säälittävää käytöstä naisilta kirjoitti:

        aina kun on julkaistu joku tutkimus tai gallub kysely, niin tullaan tänne todistelemaan miten se oma hiustenväri/muu ominaisuus on paras ja vientiä on riittänyt :D uskokaa et jokaiselle löytyy se oma ihailijakunta, myös meille maantienharmaan kuontalon omistajille :D

        minkä vaikutuksen saa aikaan, kun pukeutuu oikeisiin sävyihin. Mulle sopii parhaiten just harmaa ja ruskea.


    • viilisniilis

      Muhun ei tummat miehet vetoa, eli mulle vissiin kelpaa sitten vässykämän olonenkin XD.

    • sirpamaikkarilta

      miehistä oon aina tykänny. Ikävää kun ovat niin harvinaisia. Joutuu "tyytymään" tavallisen ristiveriseen. Onneksi se ihonväri sentään pysyy suht vaaleana suomalaisella, oli tukanväri sitten ihan mikä tahansa.

      Ja väritön oon itekki. Talvella sininen ja kesällä punanen.

    • TODELLA, siis

      TODELLA kaunis kasvoiltaan.

      Itse en ole värjännyt hiuksiani blondeiksi miehien takia. Vaan koska minä itse viihdyn blondina. Tummat käy ruskeasilmäisille mutta itse olen niin vaaleaihoinen että näyttäisin kummalliselta tummilla hiuksilla. Nimimerkillä kokemusta on.

    • ^-^

      Entäs mustat hiukset joissa pinkkiä ylhäällä?:D

    • juteltiin kavereiden kanssa

      ja kas huomattiin seuraavaa jotta aina muijat oli ollut tukaltaan erivärisiä eli vaaleilla tumma ja tummilla jätkillä vaalee.samoin muijat sanoi jotta vaaelat tummista pitää ja tummat vaaleista miehistä.

      • olen huomannut samaa...

        Vastakohdat vetää toisiaan puoleensa, usein.


      • ed.
        olen huomannut samaa... kirjoitti:

        Vastakohdat vetää toisiaan puoleensa, usein.

        Et kun on itse tällainen maantie/tumma, pitää eniten vaaleista ja... ääk... toiseksi eniten ihan tummista. Ja vähiten... kääk... ristiverisistä, juuri sellaisista kuin itse on. :D

        Vaaleaverisemmät maantienväriset naiset näyttävät usein pitävän eniten tummista miehistä...

        Vastakohdat viehättää, ei siitä mihkään pääse.


    • kjhhu

      Eihän sitä tietenkään voisi syrjiä jos muikean herkullisen tummankin miehen tapaisi mutta pääni kyllä kääntyy useammin vaalean miehen perään.

      • Niko 31v..

        Mistä johtuu että punatukkaiset (brunetet) naiset ovat aina yleensä lihavia? Otin tämän myös joskus puheeksi kavereideni kanssa ja he olivat tehneet saman havainnon, joku tieteellinen tutkimuskin on aiheesta tehty.

        Jos nyt yleistetään niin mielestäni blondit naiset on niitä herkuimpia.

        -Niko


      • tummatukkanentyttölapsi

        tummatukkaiset lyhythiuksiset miehet on jotenkin tylsiä..


    • AINAKI SUOMALAINEN

      VAALEE MIES JA MULLA ON NAISIA NIIN VITUSTI... Siis FAKTAA! Mutta pidän blondeja naisia myös hotteimpina...

      • HUUUTAJA.

        SE, ETTÄ SUOMALAISET BLONDINAISET POHJIMMILTAAN PREFEROI TUMMIA? VAI EIKÖ HAITTAA, KUNHAN SULLEKIN JOKU RIITTÄÄ? MITEN ON???!?!?!


      • Brunette...

        Olet alkuperäinen jäämiesten jälkeläinen, jolla ei ollut geneettistä valinnanvapautta.


      • Brunette...
        Brunette... kirjoitti:

        Olet alkuperäinen jäämiesten jälkeläinen, jolla ei ollut geneettistä valinnanvapautta.

        Tyypillisesti jäämiesten viimeiset mohikaanit, jotka pitävät vaaleaveriköistä ovat melko rotevia


      • SUHUN ISKI
        HUUUTAJA. kirjoitti:

        SE, ETTÄ SUOMALAISET BLONDINAISET POHJIMMILTAAN PREFEROI TUMMIA? VAI EIKÖ HAITTAA, KUNHAN SULLEKIN JOKU RIITTÄÄ? MITEN ON???!?!?!

        . ei täälä mikään harmita... :) Ajattelin vaan ilmottaa et näkyy vaaleet naisia kiinnostavan.... Ruuhkaa olis niin perkeleesti


      • noinniin
        Brunette... kirjoitti:

        Tyypillisesti jäämiesten viimeiset mohikaanit, jotka pitävät vaaleaveriköistä ovat melko rotevia

        Pitääkö toi ottaa kohteliaisuutena? ;) roteva olen kyllä... tuntuu tyhmältä sanoa itsestä näin mutta mitäs sitä kieltämään... mutta pituutta ei ole kuin 175cm. Että olisinko sittenkin oranki??


    • ... ja punapäät ei pääse taivaaseen, mut ne pääsee ihan mihin muualle vaan ;D
      Eiköhän kauneus/komeus ole katsojan silmässä.

      • Brunette...

        hmm... mahdollisesti vähän siedettävämpää, mutta vannomaan en mene.


      • francis-rossi

        voisko nyt sanoo jo et good morning ja mä en taida päästä taivaaseen ,jos myyn sieluni pirulle ,sillon pääsee sinne mist AC/DC lailaa eli higway to TAMPERE mihin lähtisin mieluusti ja syyhän löytyy sun nikkistakaa olevast kuvast ja stooreista 10:pojoo sulle


    • ...tekstari-blondeilta viattomuutta, puhtautta, vaatimattomuutta, neitseellisyyttä, haavoittuvuutta ja hyvyyttä. Ei seksiä. Tuossa tutkimuksessa se on ilmiselvästi todistettu.

      Toivottavasti Ilkka kanerva hoksaa tuon tutkimuksen ja ottaa sen todistusaineistoksi puolustautuessaan ilkeäkielisiä ihmisiä vastaan.

      • Blondit

        Tukiainen on kaikkea muuta kuin viaton pornofilmipätkineen.
        Ja blondit ovat kyllä valitettavan usein oikeasti maantienharmaita, kuten myös punapäätkin.
        Paras on sellainen keskiruskea brunette. Ei tumma, ei vaalea, ei maantienharmaa, eikä punainen, vaan kiva välimuoto -ruskea siis.


      • Jabbe-

        Punatukkaisia naisia en voi sietää, tummat menee jos paketti on muuten toimiva ja blondit on niitä parhaita.


      • Brunette...
        Jabbe- kirjoitti:

        Punatukkaisia naisia en voi sietää, tummat menee jos paketti on muuten toimiva ja blondit on niitä parhaita.

        hiustenvärisi? Oletan että olet tummatukkainen.


      • Brunette...

        on vaan yks miljoonista miehistä, jotka lähettää puhelimella tekstiviestejä. Ei muuta. Se koko juttu oli kommarien juoni. Sama ajojahti tulee jatkumaan kokoomuksen edustajien tapauksessa.


    • Mikke...

      Ehdottomasti. Musta vielä parempi. Otsikko potaskaa

      • brunette...

        eli ihan sama onko hailee vai vahva sävy. Se on joku muu asia miehessä, mikä tekee kiinnostavaksi.


      • Brunette...
        brunette... kirjoitti:

        eli ihan sama onko hailee vai vahva sävy. Se on joku muu asia miehessä, mikä tekee kiinnostavaksi.

        Vaaleet tykkää tummista, tummat vaaleista ja hailee, niin ku mä ei paljon väristä perusta.


      • Brunette...
        Brunette... kirjoitti:

        Vaaleet tykkää tummista, tummat vaaleista ja hailee, niin ku mä ei paljon väristä perusta.

        tämä että miehet on usein tummia ja naiset vaaleita, vaikka olisivat sisarukset samasta perheestä.


      • Brunette...
        Brunette... kirjoitti:

        tämä että miehet on usein tummia ja naiset vaaleita, vaikka olisivat sisarukset samasta perheestä.

        Etelässä ei päde sama sääntö vaalea ja tumma, koska ei ole vaaleita juuri ollenkaan vaan erilaistuminen eli geenien terveys suvunjatkamiseen varmennetaan ehkä jollain muulla tavalla.


      • naisista

        Itsellä katse kääntyy vain blondeista.


      • vai että...
        naisista kirjoitti:

        Itsellä katse kääntyy vain blondeista.

        karvaisista naisista :D Tää nyt oli aika säälittävä veto...
        Ei brunette oo sen karvaisempi kun blondikaan :)
        Toki jotkut naiset on tosi karvaisia...ja niillä on pahimmassa tapauksessa jopa viikset...mutta sellainen nainen voi aivan yhtä hyvin olla vaaleakin...onhan noita vaaleita viiksiäkin nähty!


      • Nähnyt satoja
        vai että... kirjoitti:

        karvaisista naisista :D Tää nyt oli aika säälittävä veto...
        Ei brunette oo sen karvaisempi kun blondikaan :)
        Toki jotkut naiset on tosi karvaisia...ja niillä on pahimmassa tapauksessa jopa viikset...mutta sellainen nainen voi aivan yhtä hyvin olla vaaleakin...onhan noita vaaleita viiksiäkin nähty!

        Tummalla karvan paksuus blondia huomattavasti paksumpaa. Tumman naisen kasvoilla pilkistää iltapäivällä sänki. Takaa päin ajaessa pakarat kuin miehellä, yhtä karvaiset. Vatsakarvat tuuheat kuin koiran turkki. Vaaleilla ei ole näitä ongelmia, ellei joku sairaus ole sitä tekemässä.

        Moni väittää muuta, mutta tämä on totuus. So hairy..


      • kun...
        Nähnyt satoja kirjoitti:

        Tummalla karvan paksuus blondia huomattavasti paksumpaa. Tumman naisen kasvoilla pilkistää iltapäivällä sänki. Takaa päin ajaessa pakarat kuin miehellä, yhtä karvaiset. Vatsakarvat tuuheat kuin koiran turkki. Vaaleilla ei ole näitä ongelmia, ellei joku sairaus ole sitä tekemässä.

        Moni väittää muuta, mutta tämä on totuus. So hairy..

        koiran turkki...ja että tämäkö pitäisi niellä totuutena :D
        Ettet olis vaan transujen kans peuhannu...tai miesten...tai pahimmassa tapauksessa tummaturkkisen koiran??? Noh...toisia ne karvaset kiihottaa sit vissiin :D Saatko sävärit siitä turkista??? Heh :D


      • vähä-älyinen?
        kun... kirjoitti:

        koiran turkki...ja että tämäkö pitäisi niellä totuutena :D
        Ettet olis vaan transujen kans peuhannu...tai miesten...tai pahimmassa tapauksessa tummaturkkisen koiran??? Noh...toisia ne karvaset kiihottaa sit vissiin :D Saatko sävärit siitä turkista??? Heh :D

        Itse valitsen aina blondin, nauti sinä bruneteista.. juuri niistä karvaisista ;D


      • oot...
        vähä-älyinen? kirjoitti:

        Itse valitsen aina blondin, nauti sinä bruneteista.. juuri niistä karvaisista ;D

        nimenomaan se vähä-älyinen...kukaan terve ei ensinnäkään valitse kumppania hiusten värin perusteella ja toisekseen jauha täällä moista paskaa... :D
        Mutta minä valitsen ihmisen...nauti sinä niistä koirista :D Tai mieluummin älä... :D


      • Hetero mies
        oot... kirjoitti:

        nimenomaan se vähä-älyinen...kukaan terve ei ensinnäkään valitse kumppania hiusten värin perusteella ja toisekseen jauha täällä moista paskaa... :D
        Mutta minä valitsen ihmisen...nauti sinä niistä koirista :D Tai mieluummin älä... :D

        Älä sekoita eläimiä tähän, vaikka moni brunetti nainen haaveileekin niistä ;D

        Blondi nainen on yksinkertaisesti kauniimpi. Ulkonäkö merkitsee, mitä sitä väittämään. Rumat on keksineet "sisäisen kauneuden".. Yleensä he on juuri niitä sänkisiä ja karvaisia ;D


      • ootkin niin...
        Hetero mies kirjoitti:

        Älä sekoita eläimiä tähän, vaikka moni brunetti nainen haaveileekin niistä ;D

        Blondi nainen on yksinkertaisesti kauniimpi. Ulkonäkö merkitsee, mitä sitä väittämään. Rumat on keksineet "sisäisen kauneuden".. Yleensä he on juuri niitä sänkisiä ja karvaisia ;D

        harvinaisen tyhmä sellainen...blondit pitäkööt hyvänään jos joku huolii tommosta tolloa!!
        Ja sinä niistä eläimistä fantasioit kun oot "satoja turkiksia nähny"
        Mites se muuten on mahdollista että on tumman naisen persekarvat ja kaikki nähty satoja kertoja jos et muuta huoli kun sen sileän ja karvattoman blondin??? Jotenkin tää nyt haiskahtaa ihan sun perseelle tää juttu...

        Noh...en tiedä rumista kun en sellainen ole :D


      • __viia__
        Nähnyt satoja kirjoitti:

        Tummalla karvan paksuus blondia huomattavasti paksumpaa. Tumman naisen kasvoilla pilkistää iltapäivällä sänki. Takaa päin ajaessa pakarat kuin miehellä, yhtä karvaiset. Vatsakarvat tuuheat kuin koiran turkki. Vaaleilla ei ole näitä ongelmia, ellei joku sairaus ole sitä tekemässä.

        Moni väittää muuta, mutta tämä on totuus. So hairy..

        niin no suomalaiset harvoin on kovin tummia ja karvaisia, tummat hiukset ovat usein tummemmaksi värjättyjä, samat ovat karvat kuitenkin kuin vaaleeksi värjätyilä.. ehkä vaan vaaleemmilla näyttää hassummilta tummat karvat täs kombinaatiossa.


      • ja hanska hukassa
        brunette... kirjoitti:

        eli ihan sama onko hailee vai vahva sävy. Se on joku muu asia miehessä, mikä tekee kiinnostavaksi.

        Ei se nyt ihan noin ole, jos hiukset on haileet ja kulahtaneet, niin kyllä se kertoo aika pajon ihmisestä. Kauniit ja huolitellut hiukset vaikuttaa todella paljon ulkoiseen olemukseen ja aikansa elänyt väri/juurikasvu/raidat tekevät muuten huolella hoidetusta ulkonäöstä epäsiistin. Joten haleet hiukset ei oo mikään ok juttu, eikä kyllä yliampuvat väritkään.

        Menit myös hakoteille 1. 2. päätelmäsi kanssa, ei tuo sisarusjuttu päde, kuten ei myöskään tuo, että tummat tykkää vaaleista ja toisinpäin. Kyllä meiltä kaikilta taitaa löytyä suhteita sekä tumma- että vaaleaverikköihin!


      • Hetero mies
        ootkin niin... kirjoitti:

        harvinaisen tyhmä sellainen...blondit pitäkööt hyvänään jos joku huolii tommosta tolloa!!
        Ja sinä niistä eläimistä fantasioit kun oot "satoja turkiksia nähny"
        Mites se muuten on mahdollista että on tumman naisen persekarvat ja kaikki nähty satoja kertoja jos et muuta huoli kun sen sileän ja karvattoman blondin??? Jotenkin tää nyt haiskahtaa ihan sun perseelle tää juttu...

        Noh...en tiedä rumista kun en sellainen ole :D

        Tässä ketjussa keskustellaan Blondeista ja tummista henkilöistä. Tummat naiset tulee kadulla vastaan todennäköisemmin kuin hemaiseva blondi, jo siitä syystä ettei blondeja tässä maassa montaa ole. Suomalainen nainen muistuttaa Venäläistä tai Puolalaista siskoaan huomattavasti. Karvat rehottaa, ellei niitä ole poistettu vahoilla tai koneilla. Viileätä faktaa, ilman tunteen kuohahteluja. Karvasia naisia näkee uimahalleissa, joissa käyn kolme kertaa viikossa. Karrikointia tai ei, viikset on monen naisen ongelma.


      • ainakaan...
        Hetero mies kirjoitti:

        Tässä ketjussa keskustellaan Blondeista ja tummista henkilöistä. Tummat naiset tulee kadulla vastaan todennäköisemmin kuin hemaiseva blondi, jo siitä syystä ettei blondeja tässä maassa montaa ole. Suomalainen nainen muistuttaa Venäläistä tai Puolalaista siskoaan huomattavasti. Karvat rehottaa, ellei niitä ole poistettu vahoilla tai koneilla. Viileätä faktaa, ilman tunteen kuohahteluja. Karvasia naisia näkee uimahalleissa, joissa käyn kolme kertaa viikossa. Karrikointia tai ei, viikset on monen naisen ongelma.

        täälläpäin mitään karvaisia naisia näy...tai vaikka näkyiskin niin se ei ole yksistään mikään tumman naisen ongelma! Väitätkö sä nyt täällä ihan pokkana et kaikki tummat naiset jotka vastaan kävelee on karvasia ja epäsiistejä...eikä kukaan käytä vahoja tai koneita ja vaaleat ovat taas kaikki tip top ajeltuja ja täydellisiä? No vähän on vaaleanpunaset fantasiat sullakin :D

        Ja tiedän toki että joillakin naisilla on viikset...mutta suomessa tai suomalaisissa sellaisia naisia ei juurikaan ole...hyvin harvoin näkee ja olen nähnyt viikset myös vaaleammalla ihan selvästi suomalaisella naisella...että älä nyt viitsi jauhaa tuollaista tuubaa!! Jos sulla on joku tarve vähätellä tummia naisia niin koita nyt edes keksiä jotain parempaa :D


      • Sentää ole
        ainakaan... kirjoitti:

        täälläpäin mitään karvaisia naisia näy...tai vaikka näkyiskin niin se ei ole yksistään mikään tumman naisen ongelma! Väitätkö sä nyt täällä ihan pokkana et kaikki tummat naiset jotka vastaan kävelee on karvasia ja epäsiistejä...eikä kukaan käytä vahoja tai koneita ja vaaleat ovat taas kaikki tip top ajeltuja ja täydellisiä? No vähän on vaaleanpunaset fantasiat sullakin :D

        Ja tiedän toki että joillakin naisilla on viikset...mutta suomessa tai suomalaisissa sellaisia naisia ei juurikaan ole...hyvin harvoin näkee ja olen nähnyt viikset myös vaaleammalla ihan selvästi suomalaisella naisella...että älä nyt viitsi jauhaa tuollaista tuubaa!! Jos sulla on joku tarve vähätellä tummia naisia niin koita nyt edes keksiä jotain parempaa :D

        Villapaitaan verrattavaa karvamäärää, mutta säärystimet näkyy monilla olevan..


      • Meidän komppaniassa
        naisista kirjoitti:

        Itsellä katse kääntyy vain blondeista.

        Meidän komppaniassa on kolme naista, jokainen tummia ja ajelee partansa samaan aikaan meidän miesten kanssa. Tasa-arvoa tämäkin.


      • ne...
        Sentää ole kirjoitti:

        Villapaitaan verrattavaa karvamäärää, mutta säärystimet näkyy monilla olevan..

        säärikarvat kasvaa blondeillakin...ja tosiaan aidolla blondilla ne säärikarvat ovat vaaleita...kuten kaikki muutkin karvat! Se on ihan normaalia että naisellakin on ihokarvoja...toiset ajelee ne ja toiset ei...mutta se ei todellakaan oo mikään tummien ongelma yksistään! Ja muutenkin harva nainen on aito blondi...että kyllä vaalealla naisellakin saattaa tummaa säärystintä näkyä...
        Itselläni onneksi vaaleat karvat säärissä...ja pidän kyllä muutenkin sääreni sileinä ja naisellisina että minun mieheni ei ainakaan tarvitse niistä "kärsiä"


      • Viiksekäs ämmä
        ne... kirjoitti:

        säärikarvat kasvaa blondeillakin...ja tosiaan aidolla blondilla ne säärikarvat ovat vaaleita...kuten kaikki muutkin karvat! Se on ihan normaalia että naisellakin on ihokarvoja...toiset ajelee ne ja toiset ei...mutta se ei todellakaan oo mikään tummien ongelma yksistään! Ja muutenkin harva nainen on aito blondi...että kyllä vaalealla naisellakin saattaa tummaa säärystintä näkyä...
        Itselläni onneksi vaaleat karvat säärissä...ja pidän kyllä muutenkin sääreni sileinä ja naisellisina että minun mieheni ei ainakaan tarvitse niistä "kärsiä"

        Tottakai kaikilla on karvoja, tummalla ne passaa olla paksumpaa rautalankamaista sekä värinsä puolesta näkyvämpää.

        Oikein, että ajat karvasi. Miehesi arvostaa taatusti sitä.

        Tummin säärystimin varustetut blondit on hankkineet värin purkista.


      • mistä...
        Viiksekäs ämmä kirjoitti:

        Tottakai kaikilla on karvoja, tummalla ne passaa olla paksumpaa rautalankamaista sekä värinsä puolesta näkyvämpää.

        Oikein, että ajat karvasi. Miehesi arvostaa taatusti sitä.

        Tummin säärystimin varustetut blondit on hankkineet värin purkista.

        sää noita naisia bongailet...mä en ainakaan oo nähny tollasta suomalaisilla naisilla :D
        Säärikarvat ajelen eikä ne todellakaan oo mitään paksuja ja rautalankamaisia...mut viiksiä tai partaa ei oo tarvinu ikinä ajella eikä löydy turkista mistään!! Et kyllähän tää nyt on aika säälittävää viritystä...mutta kaipa tumma nainen vei sun tikkarin :D


      • have recognized

        Finnish Formula 1 drivers Räikkönen and Häkkinen seems to prefer brunettes... and me too =)


      • Pikku Myy
        naisista kirjoitti:

        Itsellä katse kääntyy vain blondeista.

        Ei kaikki tummat ole karvaisia. Minulla esim. todella vähän karvoja. Jalat ovat sileät ja karvattomat, enkä koskaan ole tarvinnu ajella niitä. Pimppi myös vähä karvainen, keskellä vain karvavana.
        Rakastan myös seksiä, lähes kaikenlaista, myös "pikapanot" on ok. Useimmat tuntemistani tummista naisista pitää seksistä enemmän, kuin vaaleat naiset. Keskustelemme seksistä kaveriporukassa. Syytä en tiedä mistä se johtuu?
        Miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, sanovat, että ihanaa, kun olet niin intohimoinen rakastellessa.


      • Maistuis mullekin!
        Pikku Myy kirjoitti:

        Ei kaikki tummat ole karvaisia. Minulla esim. todella vähän karvoja. Jalat ovat sileät ja karvattomat, enkä koskaan ole tarvinnu ajella niitä. Pimppi myös vähä karvainen, keskellä vain karvavana.
        Rakastan myös seksiä, lähes kaikenlaista, myös "pikapanot" on ok. Useimmat tuntemistani tummista naisista pitää seksistä enemmän, kuin vaaleat naiset. Keskustelemme seksistä kaveriporukassa. Syytä en tiedä mistä se johtuu?
        Miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, sanovat, että ihanaa, kun olet niin intohimoinen rakastellessa.

        Väristä viis, kunhan seksi toimii ja silmää miellyttää.. Hyviä kyytejä olen saanut niin Suomalaiselta Blondilta, Etelä-Amerikkalaiselta, Thaimaalaiselta kuin Afrikkalaiseltakin naiselta. Huonoja panoja on niin Suomalaisissa tummissa kuin vaaleissa.


    • ----

      tämä kauhean itserakasta sanoa, mutta olen tumma ja tykkään olla ennemmin tumma kuin vaalea. Minusta tummassa nyt vain on sitä jotain. En tosiaan ymmärrä mitä miehet näkevät valjuissa blondeissa, ihan tosissani tätä ihmettelen. Mutta sallitaan mielipiteet/oma maku jokaiselle.

    • hiustenväristä!

      Hyvä perse ratkaisee.

      • **Tuukka**

        Vitut hiustenväristä, pääasia että on kiinteät kauniit tissit ja kiinteä hyvä perse.


    • Mies18v

      "Tumma mies taas viehättää naisia, koska se edustaa seksiä, salaperäisyyttä ja vaaraa."

      :| Minusta juuri tummatukkaiset naiset edustavat noita asioita. Mulla on suuri heikkous niitä kohtaan.

      • oikeassa!

        Jos luet uudelleen tuon tutkimuksen, niin tuo sama pätee myös naisiin!

        Oon myös aina ihmetellyt, että miksi mun mielestä vain tummat naiset on niin ylivertaisen kauniita ja seksikkäitä...
        Ja miksi blondit on niin epäseksikkäitä, mutta nyt se selvis!


    • niin että

      tummat miehet JA naiset ovat paljon seksikkäämpiä, kauniimpia ja vaarallisempia...grrrr ;D

      Vaaleat ovat taas kilttejä, haalakoita, haavoittuvia ja "tyhmiä" :-)

      Nyt selvis miksi tummat naiset (ja miehet) on niin hotteja!

    • Kyllä näin on

      Kyllä makuasioista voi kiistellä. Vaalea on jotenkin haalea, eli kyllä katselen tummia naisia.

      • muahahahahhahahahahahahahhaah

        minkäköhän takia täällä lähes kaikki on sitä mieltä että tummat on parempia: sen takia koska kaikki ketkä tietää että tutkimus pitää paikkaansa ei tuu tänne puolustelemaan omaa hiusten väriään ja haukkumaan blondeja.. blodit tyhmiä? siihen sanoisin että ennemmin poikkeus kuin sääntö..


      • oikein...
        muahahahahhahahahahahahahhaah kirjoitti:

        minkäköhän takia täällä lähes kaikki on sitä mieltä että tummat on parempia: sen takia koska kaikki ketkä tietää että tutkimus pitää paikkaansa ei tuu tänne puolustelemaan omaa hiusten väriään ja haukkumaan blondeja.. blodit tyhmiä? siihen sanoisin että ennemmin poikkeus kuin sääntö..

        "tietää että tutkimus pitää paikkansa" Heh :D...no onhan se varma että pitää :D
        Vaikka totta kyllä että tumma nainen on yleensä seksikkäämpi ainakin omasta mielestäni...ennen oli blondit huudossa vaan eivät ole enää! Kyllä se on aivan selvästi nähty...ja vuosi vuodelta selvemmin vaan! Ja tosiaan mulla on tähän kyllä miesten mielipiteitä tueksi...vaikka makuasiat on aina makuasioita...toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä...niin se on aina mennyt ja tulee aina menemäänkin!
        Älä nyt kuitenkaan herpaannu vaikka kaikki ei tykkäiskään teistä vaaleista :D Se on nykypäivää se...tummat jyrää...


    • skikkeböy

      Voin kertoa teille mystisen tosiasian: sillä ei oo miehelle mitään väliä kunhan pillu löytyy

    • ihmiset rakkaat

      Ei tässä nyt oikein voi väitellä siitä MILLAISIA blondit tai brunetet ovat. Tämän perusteellahan siis esim. valtaosa aasialaisista on "seksikkäitä" tai joidenkin mielestä "kovia", "pahoja".

      Alkuperäinen kirjoittaja varmasti tarkoitti tällä enemmänkin sitä minkätyyppiseen huomio kiinnittyy ja millaisia mielikuvia tämä synnyttää. Tietysti meitä naisia on vaikka minkäluonteisia kaikissa hiusväreissä... Omassa ystäväpiirissäni on paljon miehiä jotka sanovat että "blondeissa on sitä jotain" mutta pitävät myös tummia naisia ihan yhtä kauniina.

      Oma mieheni sanoo usein että hiusten mallilla ja pituudella on enemmän merkitystä. Hän esimerkiksi rakastaa minun pitkää (ja luonnostaan vaaleaa) tukkaani, mutta pitää tummaa polkkatukkaa kauniimpana kuin ihan lyhyttä blondipehkoa.. kummista hän nyt sitten muka tykkää enemmän?

      Minä itse tykkään enemmän vaaleista miehistä...mutta pelkkä blondius ei tällöinkään riitä. Usein nuo vaaleat miehet saatuvat olemaan hyväkroppaisia urheilijoita tyylikkäine vaatteineen ;)

    • perse

      Ei vittuko porukka ottaa tosisaan. Yhet aivan paniikisa tulee tänne vinkuun että "ei se näin mee ei se näin mee, ei se voi mennä, mää ainaski oon saanu miehiä tällä ja tällä tukalla" säälittävää todistelua.


      Ps. Monivärisellä [vaalea tumma] irtoaa, ihan sama mitä.

    • miehille

      Korjatkaa se tukan malli ja muotoilu ennen värjäystä ja kiinnittäkää huomiota ryhtiin, kuntoon ja vaatetukseen! sama kun naiset kattoo oman naamansa ja perseensä perään koko ajan, miehetkin voi panostaa ulkonäköönsä

    • Oltava

      Pinkki iholtaan ja vihreä hiuksiltaan, sininen varpaistaan ja oranssi silmistään. Hame tiukka ja pylly niukka.
      Muulla ei ole niin häpyä eikä hällä väliä.

      • vuan

        Nises on kyl oltava häpyä mut muulla ei niin hällä väliä, kunhan erellä mainitut ominaisuuet tulle essiin.


      • dflsdflsd
        vuan kirjoitti:

        Nises on kyl oltava häpyä mut muulla ei niin hällä väliä, kunhan erellä mainitut ominaisuuet tulle essiin.

        Miehen on ehdottomasti oltava tumma, ja vai iso kookas kalu...muulla ei niin väliä ole...Sellainen on ehdottomasti sexikäski...Ja vain näillä naiset voi käyttää näitä Isoja leikkiKALUINAAN...


    • meni ihan överiksi

      Mitä väliä hiusten värillä on loppupeleissä? Ei mitään. Ei hiusten väristä tarvitse tapella, tosi lapsellista touhua. Itse tummahiuksinen enkä ikinä haukkuisi blondeja. Kaikki hiusten värit on kauniita. Jos joku pitää enemmän vaaleista, ei se ole minulta pois. Ihme touhua.

      • OLEKAAN

        Mitään väliä kunhan tussu on karvoitukseltaan sexy, eli tumma mulle sieltä kiitos mielummin.


      • Okei, mutta
        OLEKAAN kirjoitti:

        Mitään väliä kunhan tussu on karvoitukseltaan sexy, eli tumma mulle sieltä kiitos mielummin.

        eikös vaaleat tytöt ole myös tummempia alapäästä eikä vaaleita? ;)


      • ;);)
        Okei, mutta kirjoitti:

        eikös vaaleat tytöt ole myös tummempia alapäästä eikä vaaleita? ;)

        siitähän sen aidon blondin just tunnistaakin,et minkä värinen on alakerta..eli viimestään siinä vaiheessa mieskin tajuaa et taitaa olla blondi väri purkista, jos odottaa tumma väri siellä :D


      • Joudun antamaan
        ;);) kirjoitti:

        siitähän sen aidon blondin just tunnistaakin,et minkä värinen on alakerta..eli viimestään siinä vaiheessa mieskin tajuaa et taitaa olla blondi väri purkista, jos odottaa tumma väri siellä :D

        periksi, koska musta tuntuu että sulla on tästä enemmän tietoo ja oot ilmeisestikin tehnyt asian tiimoilta enemmän tutkimusta ;)


      • pidä paikkaansa
        ;);) kirjoitti:

        siitähän sen aidon blondin just tunnistaakin,et minkä värinen on alakerta..eli viimestään siinä vaiheessa mieskin tajuaa et taitaa olla blondi väri purkista, jos odottaa tumma väri siellä :D

        oon täysin aito blondi,koskaan en ole hiuksiani värjännyt ja tumma on silti alapää (tosin ajelen kyllä karvat pois ) :D että sellanen infopläjäys tällä kertaa :D


      • yks Blondi
        ;);) kirjoitti:

        siitähän sen aidon blondin just tunnistaakin,et minkä värinen on alakerta..eli viimestään siinä vaiheessa mieskin tajuaa et taitaa olla blondi väri purkista, jos odottaa tumma väri siellä :D

        No tuo väitteesi ei kyllä pidä paikkaansa.
        Mä olen kyllä ihan aito blondi,mutta alakerta on kyllä ristiverinen. Ei tumma eikä vaalea,...tosin nyt tuo alakerta ei ole kyllä kumpaakaan, mutta oikeesti olisi, enemmän tumma kuin vaalea. Että sellasta. Joten taas meni teidän teorianne pieleen.


    • Missblond

      ...todellakin miellyttävät vaalean naisen silmää.
      Yleisesti ottaen en edes katsoa vaaleita miehiä sillä silmällä, kuin katseeni hakeutuvat tummiin miehiin. Olen hyvin tietoinen että hiusten/ihon väri ei esim.ihmisen sisäiseen olemukseen vaikuta mutta tämän havainnon olen tehnyt itsessäni. Tumma mies edustaa minulle miehekkyyttä, seksuaalisuutta ja salaperäisyyttä enenmän kuin vaalea mies...

      • nätti brunette

        Tummahiuksinen ja tummaihoinen mies viehättä myös minua jostain syystä enemmän, jos vielä siniset silmät niin sekoitus on täydellinen!!!


    • nnhjkns

      mikäs siinä kyllä sellainen Mulle ainakin kelpais..

    • Ananasvakuuttaja

      Mulle, tulee ekana mieleen sanasta blondi, joku isotissinen huora. Eli ei lähellekään viattomuutta.

      • blackmagictiger

        Vaaleatukkainen kaunotar Jolla Olisi herbiina mainoksen väriset Hiukset ja sitten sanotaan sellaiset Vaaleanruskeat Polkkatukka Hiukset seurusteluaaikoina..


    • LUKEKAA tutkimus!!

      Tässä otteita tutkimuksesta:

      "Baumannin mukaan ne miehet, jotka pitävät enemmän tummista naisista, pitävät enemmän myös vaaran tunteesta."

      "Tummia naisia pidetään seksuaalisempina ja vaarallisempina kuin vaaleita."

      "...naiset valitsevat tummia miehiä, koska tumma hiusten- ja ihonväri liitetään seksiin, viriiliyteen, salaperäisyyteen ja vaaraan."

      Mielikuvat mitä hiustenväriin liitetään voivat kenties ollakin melko paikkaansa pitäviä tuossa tutkimuksessa.
      Väittäisin kuitenkin, että miehet pitävät nykyisin enemmän bruneteista.
      Kuinka suuri otos tuossa tutkimuksessa on ollut?

      Naiset pitävät tummista ja seksikkäistä miehistä, mutta kyllä miehiinkin puree tänä päivänä nimenomaan kauneus, seksikkyys ja salaperäisyys.

      Miehet haluavat nykypäivänä varmasti naiselta muutakin, kuin sitä hellan ääressä kilttinä olemista. Ja sitä, että nainen on haavoittuva ja muutoinkin ikäänkuin objekti monella tapaa.

      Minkä ikäisiä tutkimukseen osallistuneet miehet olivat?

      Veikkaisin, että vanhemmat ja vanhanaikaisemmat miehet pitävät kilteistä ja haavoittuvista naisista.
      Kuka nainen edes haluaa olla nykypäivänä haavoittuva?

      Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa miehet osaavat jo itsekin kokata, joten naiselta toivotaan varmasti paljon muitakin ominaisuuksia. ;)

      Muistetaan kuitenkin, että nyt puhutaan mielikuvista.
      Mutta näin ollen, kuten tässä tutkimuksessa todetaan niin mielikuvienkin mukaan...
      brunetet on hot, blondit taas not! ;)

      • sanottu

        kyllä valitsisin mielummin tumman kaunottaren kuin vaalean kaunottaren jos nyt pelkästään ulkonäöstä puhutaan ;D tummat vaan on niin niin vaarallisen seksikkäitä ;D


      • tummat naiset
        sanottu kirjoitti:

        kyllä valitsisin mielummin tumman kaunottaren kuin vaalean kaunottaren jos nyt pelkästään ulkonäöstä puhutaan ;D tummat vaan on niin niin vaarallisen seksikkäitä ;D

        ovat vaarallisen kauniita, ihanan seksikkäitä ja kiihottavan salaperäisiä! ;D


    • G-mini

      Mistä sitten johtuu että jonku tutkimuksen mukaa viimeinen aito blondi syntyy Suomessa vuonna 2xxx?

      • mutta...

        Pääasia että naisella on kisakireä pimppi ja peppu.


      • tutkimus

        on varmaan tehty vuonna 208 eikä 2008. =)


      • G-mini
        tutkimus kirjoitti:

        on varmaan tehty vuonna 208 eikä 2008. =)

        että sillai. mutt skeptikkona sitä eppäilee aina kaikkea ja kaikkia.


      • olis mukava
        G-mini kirjoitti:

        että sillai. mutt skeptikkona sitä eppäilee aina kaikkea ja kaikkia.

        lukea kokonaisuudessaan. Tuskin se niin pätevä on, että tuosta todellisuudessa mitään yleistyksiä voi tehdä.


      • kohta taas vaalea
        G-mini kirjoitti:

        että sillai. mutt skeptikkona sitä eppäilee aina kaikkea ja kaikkia.

        näinhän se menee, välillä ovat tummat "muodissa" ja sitten taas vaaleat. varmaan vaaleiden suosio kasvaa selvästi tulevaisuudessa, koska ne vain harvinaistuvat koko ajan (tarkoitan tässä nyt aitoja vaaleita naisia, ei mitään vetyblondeja).

        kansat sekoittuvat koko ajan keskenään (niinkuin myös suomessa on viimeaikoina huomattu) ja vaaleat häviävät keskuudestamme aika nopeaan tahtiin. ootteko muuten ajatelleet, miten vähän enää on luonnostaan aivan vaaleahiuksisia lapsiakin? ei paljon katukuvassa näe, huomattavasti vähemmän kuin silloin ku olin itse pieni (about 30 v. sitten)

        eli veikkaan et parinkymmenen vuoden päästä blondit ovat taas kovaa huutoa ;)


      • :DDDD
        kohta taas vaalea kirjoitti:

        näinhän se menee, välillä ovat tummat "muodissa" ja sitten taas vaaleat. varmaan vaaleiden suosio kasvaa selvästi tulevaisuudessa, koska ne vain harvinaistuvat koko ajan (tarkoitan tässä nyt aitoja vaaleita naisia, ei mitään vetyblondeja).

        kansat sekoittuvat koko ajan keskenään (niinkuin myös suomessa on viimeaikoina huomattu) ja vaaleat häviävät keskuudestamme aika nopeaan tahtiin. ootteko muuten ajatelleet, miten vähän enää on luonnostaan aivan vaaleahiuksisia lapsiakin? ei paljon katukuvassa näe, huomattavasti vähemmän kuin silloin ku olin itse pieni (about 30 v. sitten)

        eli veikkaan et parinkymmenen vuoden päästä blondit ovat taas kovaa huutoa ;)

        oon saanut kyllä hyvät naurut täällä :D kaikki ihan hädissään puolustaa tummia! jos tollanen tutkimus on tehty niin kaipa se nyt jotain kertoo. tai sit ei...mut älkää nyt olko hädissänne, kyllä te sen kumppanin löydätte :D


      • onki
        :DDDD kirjoitti:

        oon saanut kyllä hyvät naurut täällä :D kaikki ihan hädissään puolustaa tummia! jos tollanen tutkimus on tehty niin kaipa se nyt jotain kertoo. tai sit ei...mut älkää nyt olko hädissänne, kyllä te sen kumppanin löydätte :D

        kun kaikki puolustaa tummia, kuten tuo tutkimuskin. Kaipa se nyt jotain kertoo, tai sit ei... :D


      • Sillon...
        kohta taas vaalea kirjoitti:

        näinhän se menee, välillä ovat tummat "muodissa" ja sitten taas vaaleat. varmaan vaaleiden suosio kasvaa selvästi tulevaisuudessa, koska ne vain harvinaistuvat koko ajan (tarkoitan tässä nyt aitoja vaaleita naisia, ei mitään vetyblondeja).

        kansat sekoittuvat koko ajan keskenään (niinkuin myös suomessa on viimeaikoina huomattu) ja vaaleat häviävät keskuudestamme aika nopeaan tahtiin. ootteko muuten ajatelleet, miten vähän enää on luonnostaan aivan vaaleahiuksisia lapsiakin? ei paljon katukuvassa näe, huomattavasti vähemmän kuin silloin ku olin itse pieni (about 30 v. sitten)

        eli veikkaan et parinkymmenen vuoden päästä blondit ovat taas kovaa huutoa ;)

        on ihan yhtäpaljon blondeja katukuvassa kun nytkin...purkistahan se vaaleus tänä päivänäkin suurimmaksi osaksi on peräisin!!


      • tummia?
        :DDDD kirjoitti:

        oon saanut kyllä hyvät naurut täällä :D kaikki ihan hädissään puolustaa tummia! jos tollanen tutkimus on tehty niin kaipa se nyt jotain kertoo. tai sit ei...mut älkää nyt olko hädissänne, kyllä te sen kumppanin löydätte :D

        Hei haloo??? Ottaako itsetunnon päälle kun sehän vaan kertoo siitä että tuo tutkimus on kumottu...ainakin siltä osin että miehet olisivat enää nykyään blondien perässä vain :D Täällä kyllä valtaosa tuntuu haluavan tumman...ja olen sen kyllä pannut ihan arjessakin merkille :D blondit ei oo juuri nyt kovinta huutoa...vaikka ainahan on se vankummaton ryhmä jotka heistäkin tykkää!!


      • on purkista
        Sillon... kirjoitti:

        on ihan yhtäpaljon blondeja katukuvassa kun nytkin...purkistahan se vaaleus tänä päivänäkin suurimmaksi osaksi on peräisin!!

        se suomalaisten mystisen salaperäinen tummuuskin.. Lähinnä naurettavalta näyttää (ei hyvältä) kun valkonaamainen ja hailea kulmakarvainen suomineito yrittää leikkiä tummaa latinoa, värjää tukan lähes mustaksi, käy solariumissa ja ostaa ruskeat piilarit...Ulkomailla ne naurais päin naamaa näille muka tummille suomalaisnaisille. Lähes vaaleita me ollaan naturellina kaikki niiden mittapuun mukaan, turha yrittää muuttaa luojan luomaa...


      • naurattaa nää tekolatinot
        on purkista kirjoitti:

        se suomalaisten mystisen salaperäinen tummuuskin.. Lähinnä naurettavalta näyttää (ei hyvältä) kun valkonaamainen ja hailea kulmakarvainen suomineito yrittää leikkiä tummaa latinoa, värjää tukan lähes mustaksi, käy solariumissa ja ostaa ruskeat piilarit...Ulkomailla ne naurais päin naamaa näille muka tummille suomalaisnaisille. Lähes vaaleita me ollaan naturellina kaikki niiden mittapuun mukaan, turha yrittää muuttaa luojan luomaa...

        kyllä ei suomesta niin tummaa naista löydy, että vois hyvällä omalla tunnolla edes kutsua brunetiksi. kalpeita kaikki tummine hiuksineen...kyllä silloin blondit menevät edelle. latinokaunottaret onkin sitten ihan toinen juttu!!


      • kuten...
        on purkista kirjoitti:

        se suomalaisten mystisen salaperäinen tummuuskin.. Lähinnä naurettavalta näyttää (ei hyvältä) kun valkonaamainen ja hailea kulmakarvainen suomineito yrittää leikkiä tummaa latinoa, värjää tukan lähes mustaksi, käy solariumissa ja ostaa ruskeat piilarit...Ulkomailla ne naurais päin naamaa näille muka tummille suomalaisnaisille. Lähes vaaleita me ollaan naturellina kaikki niiden mittapuun mukaan, turha yrittää muuttaa luojan luomaa...

        jo aikaisemmin totesinkin että lähes kaikki eksoottiset värit on purkista täällä suomen maassa...lähinnäkin suomalaisten oikea väri on maantienharmaa ja ristiverinen...aika harvassa ne jotka ovat aidosti tummia tai aidosti vaaleita...

        Määkin kuulun niihin jotka värjää hiuksensa tummemmiksi...mutta ei mulle vaan naureta päin naamaa...ei ulkomaillakaan vaan yritetään iskeä pikemminkin :D ja mun silmät on ihan aidostikin vihreen ruskeet et kyl mää tunnen oloni kotoisaks juuri näin :D ja jos haluaisin olla vaalea niin purkistahan sitä saa...


      • tosi upeita...
        naurattaa nää tekolatinot kirjoitti:

        kyllä ei suomesta niin tummaa naista löydy, että vois hyvällä omalla tunnolla edes kutsua brunetiksi. kalpeita kaikki tummine hiuksineen...kyllä silloin blondit menevät edelle. latinokaunottaret onkin sitten ihan toinen juttu!!

        pesee kyllä blondit mennen tullen ja palatessa :D


      • G-mini
        olis mukava kirjoitti:

        lukea kokonaisuudessaan. Tuskin se niin pätevä on, että tuosta todellisuudessa mitään yleistyksiä voi tehdä.

        ilta lehes


      • buuaaahhhh
        mutta... kirjoitti:

        Pääasia että naisella on kisakireä pimppi ja peppu.

        Joku pikkipili taas äänessä=)


    • nappisilmä!

      olen itse tumma mies, ja ehdottomasti tummat naiset on mielestäni seksikkäänpiä ja kauniinpia, mutta tämähän om vain minun mielipide....

      • tutkimuksessa

        kerrotaankin. :)


      • ei voi yleistääää

        omassa kaveriporukassa kaikki pitävät enemmän vaaleista kuin tummista naisista, kun taas työkaverit ovat tunnustautuneet tummien ystäviksi. maailman loppuun asti löytyy omat ihailijat kummallekin, kannattaako tästä nyt vääntää kättä enää?


      • ei kai tukan väri
        ei voi yleistääää kirjoitti:

        omassa kaveriporukassa kaikki pitävät enemmän vaaleista kuin tummista naisista, kun taas työkaverit ovat tunnustautuneet tummien ystäviksi. maailman loppuun asti löytyy omat ihailijat kummallekin, kannattaako tästä nyt vääntää kättä enää?

        voi olla maailman oleellisn asia? Jokainenhan siis nainen sekä mies voi vaihtaa sitä viikottain...itse olin blondi noin 30-vuotiaaks, sitten yhden talven aikana tukka tummu sellaseks vaaleenruskeeks, nyt vaan raitoja mutta ei mitään vetyperoksiidista tasasta blondia!


    • Omasta mielestäni tummat hiukset ovat paremman näkösiä ja seksikkäämpiä, vaaleat liian yleisiä "massatavaraa". Ja oli siis kyseessä mies tai nainen.

      Tämä vaan mun mielipide, ja tietty sitä poikkeuksiakin on. :)

      • Suomessa onkin näin

        muualla maailmassa tummat ovat massatavaraa


    • viikinkiukkeli..

      Vaaleat miehet eivät todellakaan ole "kysyttyjä" pariutumismarkkinoilla koska tummalle miehelle ominainen miehekkyys puuttuu heiltä. Naiset sen sijaan kelpaavat suvunjatkamiseen niin vaaleina kuin tumminakin.

      • gsewå

        Elätkö pahvilaatikossa?

        Tiedätkö edes sen vertaa, että valkoinen on vähemmistö maailmassa?


      • brunetti...
        gsewå kirjoitti:

        Elätkö pahvilaatikossa?

        Tiedätkö edes sen vertaa, että valkoinen on vähemmistö maailmassa?

        silloin vaaleus on taas in


    • Blond_Man

      suurin osa vain jotain wannabe-blondeja.


      T. Aito blondi.

      • Oikee aito ruskeatukka

        ne on hälyyttävästi vähentyneet katukuvaa kaunistamasta. Se on todella kurjaa, mutta onneksi on vielä niitä, jotka jaksaa kantaa kortensa kekoon muidenkin puolesta. Me ei olla vielä kadottu.


      • tukka päässä

        *kyynel*


    • LaaraLolita

      En ole blondi mutta kummasti miehille kelpaan.Ja vähän veikkaan että mieltymykset ja ihanteet ovat jokaisella yksilölliset.Eli siis se on se ns.makuasia.Joten turha siis yleistää.
      Itse otan ruskeahiuksisen ja sinisilmäisen miehen sillä olen huomannu sen kiihottavan omaa silmää.Ja sattumoisin olen kihloissa tällaisen miehen kanssa.
      Ruskeasilmäisiin miehiin en sekaannu,ja se on se jokin tuolla alitajunnassa.Blondit taas puolestaan ovat olleet yleensä niitä yhdenillanjuttuja.

      • menee....

        vaaleille naisille. olen itse vaalea mies ja haluan saada vaaleita söpöjä lapsia (pinnallista ajattelua tiedän) ;). ja kyllä muutenkin vaaleat viehättävät minua enemmän!


      • Mizi tietää..!!

        Taulu jonka leonadro da `vinci maalasi.On oikeasti Maria Magdalena..(mona lisa)= OIKEASTI::MARIA magda LENA.SIIS M.L ON ML.!! MURSIN KOODIN.!! OLEN PARAS..JEE!!!


      • .............................

        kaikki naiset kelpaa aina jollekin miehelle, eli ei ole hiusten värillä sen kanssa mitään tekemistä kelpaako vai ei. mut kaikilla on joku ihanne (mikä ei välttämättä sitten kuitenkaan toteudu tosielämässä). ei mulle ainakaan merkkaa hiusten väri yhtään, jos rakastun naiseen!


      • ruutukuningatar
        menee.... kirjoitti:

        vaaleille naisille. olen itse vaalea mies ja haluan saada vaaleita söpöjä lapsia (pinnallista ajattelua tiedän) ;). ja kyllä muutenkin vaaleat viehättävät minua enemmän!

        Itse katselin vaaleita miehiä (olen vaalea nainen) mutta päädyin sitten seurustelemaan tummatukkaisen miehen kanssa. Sama ajatus oli itsellänikin, että haluan vaaleaa jälkikasvua, mutta nyt on enää sitten 50-75 %:n todennäköisyys, harmillista. Mutta miestä en halua vaihtaa, nyt ei saa kitsastella tukan värin kanssa. Luojan kiitos on sinisilmäinen.


    • päteekö SAMA

      eli etsiikö vaaleat miehet VAALEITA MIEHIÄ??? Tai ...........

      • puoltavat

        laajaa kirjoa erilaisia valintoja. Viimeksi puistossa näin kaks bruunoa. Julkkishomoisssa on myös näkynyt bruunopareja. Kaljut tungeksii porukoissa. Monet on tekoblondeja. Sama kuvio oletan.


    • taas yksi

      helkkarin typerä keskustelu. "Punapäät on petollisia" "Blondit on viattomia" "Brunetet on vaimomateriaalia" Sanokaa nyt vielä että uskotte just mitä Iltalehden horoskoopeissa kohdallanne sanotaan, joohan?

      • typerä keskustelu hyvinkin

        mulle on ihan sama millaset hiukset, kunhan on nainen ;) mä kiinnitän ihan eri juttuihin huomiota naisessa kuin hiusten väriin (mieluummin esim. vartalon malliin)


      • oulunmies
        typerä keskustelu hyvinkin kirjoitti:

        mulle on ihan sama millaset hiukset, kunhan on nainen ;) mä kiinnitän ihan eri juttuihin huomiota naisessa kuin hiusten väriin (mieluummin esim. vartalon malliin)

        Minäpä olenki kaljupäinen mies eikä minusta tykkää kukaan.Jep jep!


    • apihl

      olen itse melko tummaihoinen alkuperäiseksi suomalaiseksi (sukututkimus yltää 1600-luvulle), ja minulla on kaunis vaalea vaimo. Lapset ovat kuitenkin lähes tummia. Minusta vaalea nainen on kaunis, en yhdistä vaaleuteen viattomuutta tms., ainostaan sen, että vaimoni on melko kyltymätön seksin suhteen, vaikka tutkijat sanoisivat mitä vaaleista ja tummista. Usein akti kestää 3-4 tuntia/ kerta. Tutkikoon tutkijat uudelleen vaaleaveriköitä. Ihana nainen minulla! Tummat naiset ovat minusta jotenkin epämääräisiä, ehkä kokemus liitty aiempiin "housuihin uimis" yrityksiin, mutta vaimossani on minulle kylliksi, en kaipaa tummia sivujuonteita elämääni, avioliitto on kestänyt jo yli 30 vuotta!

    • on paras!

      Nämä kalvakat blondit on kuin samasta muotista; värittömiä ja rumia. Musta nainen on sensuelli ja seksikäs. Tutkimukset on muutaman ihmisen mielipiteitä.

      • Nimetön

        koskaan RUMA.....


    • Viiksekkäät ämmät

      Tummilla naisilla on karvoja tooooosi paljon, useilla parransänkeä sekä viikset kuin amisjuipilla..

      Selkä ja persekannikat myös sängellä. YÄK!

      • LOllllol

        :) LOL, mutta puhut asiaa.


      • apinan kanssa

        sinäkin olet vehdannut? :D


      • niin tiedät
        apinan kanssa kirjoitti:

        sinäkin olet vehdannut? :D

        Tumma nainen ajaa partansa aamuisin, sheivaa pillukarvansa, puska jatkuu rintoihin asti. Perse on sängellä, mikäli ei aja aamuin illoin. Tämä on faktaa. Katso kesällä rannalla, niin huomaat.


      • näkee...

        suomalaisella brunetella viiksiä...tai että muutenkaan olisi sen karvaisempi kun blondikaan! Ja onhan noita vaaleita viiksiäkin nähty että älä nyt viitsi jauhaa tuota paskaa...sanoisin että tämä on naisen kirjoittama "mielipide" :D eikä varmasti paljon heitä että vaalean sellaisen :D


      • nyt...
        niin tiedät kirjoitti:

        Tumma nainen ajaa partansa aamuisin, sheivaa pillukarvansa, puska jatkuu rintoihin asti. Perse on sängellä, mikäli ei aja aamuin illoin. Tämä on faktaa. Katso kesällä rannalla, niin huomaat.

        varma fakta...heh :D
        Sää oot kyllä sekaantunu

        a. transuun
        b. homoon
        c. johonkin eläimeen

        ja kun tuolla ylempänä kehuit nähnees satoja niin kaipa se sit kiihottaa sua et on vähän turkkia :D
        Mut et voi kyl itekkään kovin komee olla jos pitää aina tyytyä viiksekkäisiin ja turkikkaisiin "naisiin" :D

        Höpön löpöt...mikähän kateellinen blondi siellä taas inisee...en mä ainakaan oo sen karvasempi kun normi blondikaan eikä takuulla oo viiksiä eikä sänkeä...tuu vaikka suurennuslasilla katteleen :D


      • miehistä!

        Kukaan ei tuollaista kuvaamaasi NAISTA ole varmaan koskaan nähnyt. =)

        Vaaleilla ja tummilla naisilla on yhtä paljon karvoja, mutta blondeilla ne on vaan järkyttävän keltaiset!!
        Karvoja siis kyllä on, mutta ilman pigmenttiä.

        Sen vuoksi blondit näyttävätkin yleensä niin rumilta ilman meikkiä, koska heillä ei ole kauniisti erottuvia kulmakarvoja tai ripsiä.


      • Aja viiksesi
        nyt... kirjoitti:

        varma fakta...heh :D
        Sää oot kyllä sekaantunu

        a. transuun
        b. homoon
        c. johonkin eläimeen

        ja kun tuolla ylempänä kehuit nähnees satoja niin kaipa se sit kiihottaa sua et on vähän turkkia :D
        Mut et voi kyl itekkään kovin komee olla jos pitää aina tyytyä viiksekkäisiin ja turkikkaisiin "naisiin" :D

        Höpön löpöt...mikähän kateellinen blondi siellä taas inisee...en mä ainakaan oo sen karvasempi kun normi blondikaan eikä takuulla oo viiksiä eikä sänkeä...tuu vaikka suurennuslasilla katteleen :D

        Kaikilla tummilla naisilla kasvaa viikset ja rintakarvat. Hetero olen, ja valinnan varaa kerran on, valitsen AINA blondin. Tummat miehekkäitä juuri karvaisuutensa vuoksi. Suomalaisilla naisilla ei karvan paksuus ole sentään Etelä-Eurooppalaisen sisarensa veroista, mutta kumminkin..


      • koettu on

        kerran tutustuin lähemmin italialaiseen upeaan naiseen...mutta karvoja olikin sitten kuin miehellä!!!! oppi arvostamaan taas blondeja!!! että siinä teille lattarinaisten ihailijat ;)


      • ja viiksekäs?
        miehistä! kirjoitti:

        Kukaan ei tuollaista kuvaamaasi NAISTA ole varmaan koskaan nähnyt. =)

        Vaaleilla ja tummilla naisilla on yhtä paljon karvoja, mutta blondeilla ne on vaan järkyttävän keltaiset!!
        Karvoja siis kyllä on, mutta ilman pigmenttiä.

        Sen vuoksi blondit näyttävätkin yleensä niin rumilta ilman meikkiä, koska heillä ei ole kauniisti erottuvia kulmakarvoja tai ripsiä.

        Blondilla karvoitus ohuempaa, brunetilla paksua kuin havuneulat. Taidat olla juuri sellainen karvaselkäinen ja viiksekäs harakka, joka kiukuttelee täällä. Luonnon oikkuja, niitä juurin nämä tummat on. Lappalaisen /Etelä-Eurooppalaisen tyyppisiä. Kipitä sheivaamaan naamasi, sänki pilkistää ;D


      • karvoja riittää
        niin tiedät kirjoitti:

        Tumma nainen ajaa partansa aamuisin, sheivaa pillukarvansa, puska jatkuu rintoihin asti. Perse on sängellä, mikäli ei aja aamuin illoin. Tämä on faktaa. Katso kesällä rannalla, niin huomaat.

        ex-tyttöystävä oli tumma ja omasi vielä luonnonkiharat hiukset (mutta kuitenkin ihan suomalainen). kyllä oli tosi karvainen! sänki kasvoi päivässä sääriin ja muuallekin. nykyään luonnostaan blondi tyttöystävä ja eipä oo tuotakaan ongelmaa. eli jo ihan tämäkin takia suosin vaaleita! on tottakai muitakin syitä, kuten seksikkyys ;)


      • paha kuin sanoit

        tilanne, kuin mainitset. Empä ole kuullut että peffa ja selkä olisi karvaisia..naisilla, siis. Paikallinen ystäväni on tosi tumma nainen, ja valittelee, että joutuu aika ajoin poistattamaan "viikset ja pulisongit" ..ja myös kädet ja sääret saavat omat käsittelynsä..ei helppo homma.. aina se saa nainen kärsiä karvattomuudesta... Onneksi minulla on helpompaa(ainakin halvenpaa), olenhan luonnostani blondi..hehheee !!! Terkut täältä etelästä.


      • kun...
        Aja viiksesi kirjoitti:

        Kaikilla tummilla naisilla kasvaa viikset ja rintakarvat. Hetero olen, ja valinnan varaa kerran on, valitsen AINA blondin. Tummat miehekkäitä juuri karvaisuutensa vuoksi. Suomalaisilla naisilla ei karvan paksuus ole sentään Etelä-Eurooppalaisen sisarensa veroista, mutta kumminkin..

        ei kasva sellaisia! Vain tyhmä mies puhuu ylipäätään noin naisille...ei mitään kunnioitusta naista kohtaan! Ei tarvi olla kade sille blondille joka tollasen ääliön rinnalleen saa! Vaikka silti epäilenkin hieman onko ylipäätään tuon kirjoittelun takana mies...en ainakaan oo yhtä tyhmään mieheen vielä törmännyt...


      • tatuoimaan
        ja viiksekäs? kirjoitti:

        Blondilla karvoitus ohuempaa, brunetilla paksua kuin havuneulat. Taidat olla juuri sellainen karvaselkäinen ja viiksekäs harakka, joka kiukuttelee täällä. Luonnon oikkuja, niitä juurin nämä tummat on. Lappalaisen /Etelä-Eurooppalaisen tyyppisiä. Kipitä sheivaamaan naamasi, sänki pilkistää ;D

        itsellesi kulmakarvat.
        Blondeilla karvoitus on yhtä paksua.


      • Kateellinen...
        ja viiksekäs? kirjoitti:

        Blondilla karvoitus ohuempaa, brunetilla paksua kuin havuneulat. Taidat olla juuri sellainen karvaselkäinen ja viiksekäs harakka, joka kiukuttelee täällä. Luonnon oikkuja, niitä juurin nämä tummat on. Lappalaisen /Etelä-Eurooppalaisen tyyppisiä. Kipitä sheivaamaan naamasi, sänki pilkistää ;D

        oot...kyllä on niin kateellisen ämmän kitinää kun olla voi! Jos oot mies niin pesunkestävä homo oot ja varmasti on satoja karvaperseitä nähty :D

        Tummat vaan on yleensä kauniimpia ja sexympiä...koita elää sen kans :D On vissiin tumma vieny miehen kun noin pitää kiukutella täällä :D


      • vaaleet siskot on untuvaisia
        niin tiedät kirjoitti:

        Tumma nainen ajaa partansa aamuisin, sheivaa pillukarvansa, puska jatkuu rintoihin asti. Perse on sängellä, mikäli ei aja aamuin illoin. Tämä on faktaa. Katso kesällä rannalla, niin huomaat.

        ei tällä tummalla likalla ainakaa karvat kasva ku päässä, ja sitte silmäripset kiitettävästi ja tummat kulmat.. säärikarvojakaa tartte ees ajaa ku ei kasva, sen sijaan monella vaaleella kaverilla huulissa untuvaa ja pimssakarvat aikas komeet.. että se siitäkin, pellet.


      • Viiksekäs Mies
        Kateellinen... kirjoitti:

        oot...kyllä on niin kateellisen ämmän kitinää kun olla voi! Jos oot mies niin pesunkestävä homo oot ja varmasti on satoja karvaperseitä nähty :D

        Tummat vaan on yleensä kauniimpia ja sexympiä...koita elää sen kans :D On vissiin tumma vieny miehen kun noin pitää kiukutella täällä :D

        Tumma nainen muistuttaa lappalaista; pitkä selkä, lyhyet jalat, ns.persjalkanen. Naama kulmikas, kuin kiveen veistetty. Toista se on Etelä- ja Väli-Amerikkalainen, joka on Oikeasti siropiirteinen ja kaunis. Blondit edustaa samaa täällä. Harvassa on, mutta poikkeuksetta helmiä.

        Älkää kiukutelko, karvaset tammat. Kyllä teidät joku lähiökapakan adonis huolii ;D


      • just tuollaisia
        Viiksekäs Mies kirjoitti:

        Tumma nainen muistuttaa lappalaista; pitkä selkä, lyhyet jalat, ns.persjalkanen. Naama kulmikas, kuin kiveen veistetty. Toista se on Etelä- ja Väli-Amerikkalainen, joka on Oikeasti siropiirteinen ja kaunis. Blondit edustaa samaa täällä. Harvassa on, mutta poikkeuksetta helmiä.

        Älkää kiukutelko, karvaset tammat. Kyllä teidät joku lähiökapakan adonis huolii ;D

        tanttoja mitä ensimmäisenä kuvailit ja niitä on koko Suomi pullollaan.


      • faktahomma
        ja viiksekäs? kirjoitti:

        Blondilla karvoitus ohuempaa, brunetilla paksua kuin havuneulat. Taidat olla juuri sellainen karvaselkäinen ja viiksekäs harakka, joka kiukuttelee täällä. Luonnon oikkuja, niitä juurin nämä tummat on. Lappalaisen /Etelä-Eurooppalaisen tyyppisiä. Kipitä sheivaamaan naamasi, sänki pilkistää ;D

        olen eri mieltä kanssasi tuosta karvaisuudesta. periaattessa kummallakin, sekä vaalealla että tummalla on yhtä paljon karvoitusta, muttta vaaleahiuksisella ihokarvat eivät näy melkein lainkaan kun -yllätys yllätys- ovat niin vaaleita nuo ihokarvat. ystävälläni, joka on ihka aito vaaleaverinen, on enemmän ihokarvoja kuin mulla(mä olen ristiverinen) ja ne näkyy vain auringonvalossa. on siinä kyllä varsinainen näky kun valkoisia karvoja kasvaa kädet ja jalat täynnä!


      • Aivan...
        Viiksekäs Mies kirjoitti:

        Tumma nainen muistuttaa lappalaista; pitkä selkä, lyhyet jalat, ns.persjalkanen. Naama kulmikas, kuin kiveen veistetty. Toista se on Etelä- ja Väli-Amerikkalainen, joka on Oikeasti siropiirteinen ja kaunis. Blondit edustaa samaa täällä. Harvassa on, mutta poikkeuksetta helmiä.

        Älkää kiukutelko, karvaset tammat. Kyllä teidät joku lähiökapakan adonis huolii ;D

        kyllä sä oot melkonen "asiantuntija" on koluttu kaikki tummat naiset kun on niin hyvin tietoa mitä karvaperseitä, turkismahaisia, persjalkaisia, laatikkonaamaisia, kivestä veistettyjä viiksivalluja me ollaankaan :D
        Onko tuo oikeesti miehen puhetta....epäilen :D
        Taidat olla vaan se viiksekäs nainen :D

        Ja kyllä mulla on varaa valita mies...että huolehdi sä vaan siitä mistä itelles löydät miehen joka sietää kateellista ämmää joka on 10-vuotiaan tasolla!


      • Suomi neidot
        just tuollaisia kirjoitti:

        tanttoja mitä ensimmäisenä kuvailit ja niitä on koko Suomi pullollaan.

        Ei ne blondeja ole, hiekan värisiä/ tummia jokainen. Blondit siroluisia ja kauniita.


      • Herrasmiesliigassa
        vaaleet siskot on untuvaisia kirjoitti:

        ei tällä tummalla likalla ainakaa karvat kasva ku päässä, ja sitte silmäripset kiitettävästi ja tummat kulmat.. säärikarvojakaa tartte ees ajaa ku ei kasva, sen sijaan monella vaaleella kaverilla huulissa untuvaa ja pimssakarvat aikas komeet.. että se siitäkin, pellet.

        Suomalainen tasa-arvo on mennyt tässäkin asiassa pitkälle. Brunetit höylää leukojaa ja ajaa rintakarvojaan kuin miehet ikään. Turhaa narinaa, että blondit olisi yhtä karvaisia. Niillä blondeilla väri on purkeista, joilla karvoja piisaa tyypillisen Suomalaisen naisen tapaan. Tummat brunetit katselee kateellisina blondien kauneudelle ja siropiirteisyydelle, seksikkyyttä unohtamatta.


      • Philishave
        Aivan... kirjoitti:

        kyllä sä oot melkonen "asiantuntija" on koluttu kaikki tummat naiset kun on niin hyvin tietoa mitä karvaperseitä, turkismahaisia, persjalkaisia, laatikkonaamaisia, kivestä veistettyjä viiksivalluja me ollaankaan :D
        Onko tuo oikeesti miehen puhetta....epäilen :D
        Taidat olla vaan se viiksekäs nainen :D

        Ja kyllä mulla on varaa valita mies...että huolehdi sä vaan siitä mistä itelles löydät miehen joka sietää kateellista ämmää joka on 10-vuotiaan tasolla!

        Älä narise, aja partasi ;D


      • rumaa...
        Herrasmiesliigassa kirjoitti:

        Suomalainen tasa-arvo on mennyt tässäkin asiassa pitkälle. Brunetit höylää leukojaa ja ajaa rintakarvojaan kuin miehet ikään. Turhaa narinaa, että blondit olisi yhtä karvaisia. Niillä blondeilla väri on purkeista, joilla karvoja piisaa tyypillisen Suomalaisen naisen tapaan. Tummat brunetit katselee kateellisina blondien kauneudelle ja siropiirteisyydelle, seksikkyyttä unohtamatta.

        säälittävä ämmä oot! Varmaan tosi ruma blondi kun noin ottaa tumma nainen itsetunnon päälle :D


      • No onhan
        Philishave kirjoitti:

        Älä narise, aja partasi ;D

        se varma :D

        Sä oot varmaan kävelevä todiste siitä että ihminen on polveutunu apinasta...täytyy olla melkonen monsteri että voi noin kateellinen olla! Aja sä ne viikses mitkä kehuit sulla olevan...mies et ainakaan oo vaan ruma ja säälittävä, kateellinen nauta :D


      • Karvaperse
        No onhan kirjoitti:

        se varma :D

        Sä oot varmaan kävelevä todiste siitä että ihminen on polveutunu apinasta...täytyy olla melkonen monsteri että voi noin kateellinen olla! Aja sä ne viikses mitkä kehuit sulla olevan...mies et ainakaan oo vaan ruma ja säälittävä, kateellinen nauta :D

        Karvaperse, kiitos makeista nauruista. Muista; laserilla saat pidettyä karvat paremmin kurissa ;D


      • Kampaajalla
        faktahomma kirjoitti:

        olen eri mieltä kanssasi tuosta karvaisuudesta. periaattessa kummallakin, sekä vaalealla että tummalla on yhtä paljon karvoitusta, muttta vaaleahiuksisella ihokarvat eivät näy melkein lainkaan kun -yllätys yllätys- ovat niin vaaleita nuo ihokarvat. ystävälläni, joka on ihka aito vaaleaverinen, on enemmän ihokarvoja kuin mulla(mä olen ristiverinen) ja ne näkyy vain auringonvalossa. on siinä kyllä varsinainen näky kun valkoisia karvoja kasvaa kädet ja jalat täynnä!

        Parranajon samalla kun kiharoita tuunataan? Paljon maksaa?

        Tottakai kaikilla on karvoja, blondeilla ne on ohkasia ja tummilla maatuskoilla paksua tavaraa. Ristiverisillä ei aina tätä ongelmaa olekaan.


      • viserrä...
        Karvaperse kirjoitti:

        Karvaperse, kiitos makeista nauruista. Muista; laserilla saat pidettyä karvat paremmin kurissa ;D

        sun jutut on tosiaan naurettavia...ja niin älytöntä paskan jauhamista...ei paskakaan oo niin 100 prosenttista paskaa kun sun jutut :D


      • varma!!
        Suomi neidot kirjoitti:

        Ei ne blondeja ole, hiekan värisiä/ tummia jokainen. Blondit siroluisia ja kauniita.

        Kaikki blondit on kauniita ja siroluisia ja brunetet karvasia, rumia, isoluisia, laatikkopäisiä, kivestä veistettyjä persjalkoja joilla kasvaa viikset ja parta ja on turkista mahassa :D
        Mikähän noista sun viesteistä paistaa :D
        Ei tarvi olla selvänäkijä...kateellinen nainen vauhdissa :D


      • Olet maalta
        viserrä... kirjoitti:

        sun jutut on tosiaan naurettavia...ja niin älytöntä paskan jauhamista...ei paskakaan oo niin 100 prosenttista paskaa kun sun jutut :D

        Maalaiset, karvaiset naiset jauhaa juuri kirjoittamaasi tekstiä. Oletko rekkalesbo? Viiksekäs sellainen?


      • Karvoituksesi
        varma!! kirjoitti:

        Kaikki blondit on kauniita ja siroluisia ja brunetet karvasia, rumia, isoluisia, laatikkopäisiä, kivestä veistettyjä persjalkoja joilla kasvaa viikset ja parta ja on turkista mahassa :D
        Mikähän noista sun viesteistä paistaa :D
        Ei tarvi olla selvänäkijä...kateellinen nainen vauhdissa :D

        Ei näy tuulipuvun alta ;D


      • enkä lesbo...
        Olet maalta kirjoitti:

        Maalaiset, karvaiset naiset jauhaa juuri kirjoittamaasi tekstiä. Oletko rekkalesbo? Viiksekäs sellainen?

        eikä löydy viiksiäkään...vaan olen viehättävä ja sexy brunette joka tuntuu olevan piikkinä sun perslihoissas :D
        Tajuaks itekkään miten tyhmältä kuulostat? Ja oot kyllä aikaa sitten jo paljastanu itsestäs että oot vaalee ja sairaan kateellinen ämmä...kukaan mies ei voi olla noin ääliö!!
        Ja jos tollanen mies ylipäätään on olemassa niin kyllä voi blondit ylpeillä minkä adoniksen ovat saaneet :D


      • kiihottaa
        enkä lesbo... kirjoitti:

        eikä löydy viiksiäkään...vaan olen viehättävä ja sexy brunette joka tuntuu olevan piikkinä sun perslihoissas :D
        Tajuaks itekkään miten tyhmältä kuulostat? Ja oot kyllä aikaa sitten jo paljastanu itsestäs että oot vaalee ja sairaan kateellinen ämmä...kukaan mies ei voi olla noin ääliö!!
        Ja jos tollanen mies ylipäätään on olemassa niin kyllä voi blondit ylpeillä minkä adoniksen ovat saaneet :D

        Itse pidän karvaisista naisista, on huomattavasti kiihottavampia. Onneksi tässä maassa heitä löytyy pilvin pimein! Toivottavasti kaikki ei innostu poistattamaan peitettään!


      • varmaan...
        Karvoituksesi kirjoitti:

        Ei näy tuulipuvun alta ;D

        näy kun ei oo paljon nähtävääkään sillä saralla...ja en muuten käytä tuulipukua mutta sulle varmaan istuu hyvin se suomitantan hikinen ja haiseva verkkari :D
        Ja ei oikeen enää jaksais jauhaa sairaan ämmän kans tyhjänpäivästä paskaa...eihän se sun kateus tällä haalene...vauhtiin vaan tunnut pääsevän!


      • Karvaisista bruneteista
        kiihottaa kirjoitti:

        Itse pidän karvaisista naisista, on huomattavasti kiihottavampia. Onneksi tässä maassa heitä löytyy pilvin pimein! Toivottavasti kaikki ei innostu poistattamaan peitettään!

        Mielummin itsekin vedän karvaista brunettia "villoihin" kuin posliinia blondia.


      • vielä...
        Karvaisista bruneteista kirjoitti:

        Mielummin itsekin vedän karvaista brunettia "villoihin" kuin posliinia blondia.

        kaiken muun hyvän lisäksi :D Mutta varmaan sut täytyy jättää tänne rupattelemaan itse itses kans :D


      • te kyllä
        ja viiksekäs? kirjoitti:

        Blondilla karvoitus ohuempaa, brunetilla paksua kuin havuneulat. Taidat olla juuri sellainen karvaselkäinen ja viiksekäs harakka, joka kiukuttelee täällä. Luonnon oikkuja, niitä juurin nämä tummat on. Lappalaisen /Etelä-Eurooppalaisen tyyppisiä. Kipitä sheivaamaan naamasi, sänki pilkistää ;D

        huvittavia.. :D tummat on kauniimpia.piste


      • häpykärvat
        niin tiedät kirjoitti:

        Tumma nainen ajaa partansa aamuisin, sheivaa pillukarvansa, puska jatkuu rintoihin asti. Perse on sängellä, mikäli ei aja aamuin illoin. Tämä on faktaa. Katso kesällä rannalla, niin huomaat.

        Niissä tuo muotoilu näkyy "paremmin",eli selkeämmin...jatkuu


      • Ranskalaimies
        Herrasmiesliigassa kirjoitti:

        Suomalainen tasa-arvo on mennyt tässäkin asiassa pitkälle. Brunetit höylää leukojaa ja ajaa rintakarvojaan kuin miehet ikään. Turhaa narinaa, että blondit olisi yhtä karvaisia. Niillä blondeilla väri on purkeista, joilla karvoja piisaa tyypillisen Suomalaisen naisen tapaan. Tummat brunetit katselee kateellisina blondien kauneudelle ja siropiirteisyydelle, seksikkyyttä unohtamatta.

        Mistä lähtien suomalaisnaisista on tullut siroja? toki niitäkin onneksi löytyy, kuten vaimoni, mutta kyllä valtaosa suomalaisnaisista on ruumiinrakenteeltaan raskastekoisia.


      • Blondit namuja
        te kyllä kirjoitti:

        huvittavia.. :D tummat on kauniimpia.piste

        Tummat naiset tässä maassa muistuttaa työhevosta, blondit sirorakenteisina ja kauniimpina rotuvaliota.. Viiksettömät naiset mieleeni, olen vanhanaikainen hetero. Bi-henkiset miehet katselee äijämäisempiä brunetteja..


      • ovat kauheinta
        Karvoituksesi kirjoitti:

        Ei näy tuulipuvun alta ;D

        mitä voi nähdä ja sitä peitettä vaaleilla ja hikisillä voi olla hyvinkin runsaasti!! :D


      • Mistähän sä
        Karvaperse kirjoitti:

        Karvaperse, kiitos makeista nauruista. Muista; laserilla saat pidettyä karvat paremmin kurissa ;D

        löytäisit itsellesi kulmakarvat ja ripset??


      • Karvaton Blondi
        ovat kauheinta kirjoitti:

        mitä voi nähdä ja sitä peitettä vaaleilla ja hikisillä voi olla hyvinkin runsaasti!! :D

        Kyllä tummilla villapaita ja villahousut on kauheinta, mitä ihminen voi nähdä. Ei blondeilla ole kuin murto-osa näiden viiksekkäiden ja pulisongein varustettujen karvapeitteestä. Itsellä karvoitusta vähän, nekin ohuita. Toista se on tummien, joilla karvapeite on huomiota herättävän tuuheata. No, onneksi meitä on moneksi.


      • kateellinen...
        Karvaton Blondi kirjoitti:

        Kyllä tummilla villapaita ja villahousut on kauheinta, mitä ihminen voi nähdä. Ei blondeilla ole kuin murto-osa näiden viiksekkäiden ja pulisongein varustettujen karvapeitteestä. Itsellä karvoitusta vähän, nekin ohuita. Toista se on tummien, joilla karvapeite on huomiota herättävän tuuheata. No, onneksi meitä on moneksi.

        Ihan huvittaa nuo villapaita ja villahousu jutut :D Kas kun kukaan muu ei ole sellasia naisia tällä nähny...ettet säkin olis vaan peiliä katellut tai nähny äitis villaset tissit :D

        Muutenkin nolaat blondit täällä ja todistat että pääasiassa tyhmiä ja kateellisia olette...mutta onhan tumma AINA kauniimpaa...ja jos haluaisin olla vaalea niin purkistahan sitä saa...mutta voin kertoa että never!!
        Kaikista kamalinta on kuitenkin tää blondien karvanen kateus :D


      • villahousut
        Karvaton Blondi kirjoitti:

        Kyllä tummilla villapaita ja villahousut on kauheinta, mitä ihminen voi nähdä. Ei blondeilla ole kuin murto-osa näiden viiksekkäiden ja pulisongein varustettujen karvapeitteestä. Itsellä karvoitusta vähän, nekin ohuita. Toista se on tummien, joilla karvapeite on huomiota herättävän tuuheata. No, onneksi meitä on moneksi.

        keltaisina... EI KIITOS!


      • Laatutietoinen valinta
        villahousut kirjoitti:

        keltaisina... EI KIITOS!

        Kyllä tummat naiset, en siis tarkoita näitä hiekanvärisiä, on huomattavasti karvaisempia kuin blondit.

        Sama se, onko blondilla vaaleammat karvat. Kauniimpi nainen Blondi on poikkeuksetta. Sen syy taas on Länsimainen ulkoinen olemus. Sirous ym. joka puuttuu täysin Itäblokin sukujuurista. Nämä tummat, jotka täälläkin kiukuttelee partakoneen ääressä muistuttaa kolhoja Itä-Saksalaisia tai jotain Etelä-Eurooppalaisia ja Turkkilaisia kuulantyöntäjiä. Rarvoitus rehottaa, ellei niitä ole sheivattu. YÄK!

        Muistutan, tämä on vain minun (ja yllättävän monen muunkin) mielipide.

        Mikäli nämä tummat "kaunottaret" pitävät itseään niin kauniina, miksi täällä todistellaan sitä?

        Ravintoloissa, puistoissa, uimarannoilla katseen kääntää joka tapauksessa Aito Blondi. Tummat voivat köpötellä katseilta rauhassa, ellei kysymyksessä ole Karibian alueen helmi..


      • oli...
        Laatutietoinen valinta kirjoitti:

        Kyllä tummat naiset, en siis tarkoita näitä hiekanvärisiä, on huomattavasti karvaisempia kuin blondit.

        Sama se, onko blondilla vaaleammat karvat. Kauniimpi nainen Blondi on poikkeuksetta. Sen syy taas on Länsimainen ulkoinen olemus. Sirous ym. joka puuttuu täysin Itäblokin sukujuurista. Nämä tummat, jotka täälläkin kiukuttelee partakoneen ääressä muistuttaa kolhoja Itä-Saksalaisia tai jotain Etelä-Eurooppalaisia ja Turkkilaisia kuulantyöntäjiä. Rarvoitus rehottaa, ellei niitä ole sheivattu. YÄK!

        Muistutan, tämä on vain minun (ja yllättävän monen muunkin) mielipide.

        Mikäli nämä tummat "kaunottaret" pitävät itseään niin kauniina, miksi täällä todistellaan sitä?

        Ravintoloissa, puistoissa, uimarannoilla katseen kääntää joka tapauksessa Aito Blondi. Tummat voivat köpötellä katseilta rauhassa, ellei kysymyksessä ole Karibian alueen helmi..

        ensikäden tietoa...ja ilmiselvä blondi naisnäkökulma tähän asiaan :D Ainakin oot akkamainen ja kateellinen

        Karvoitus ei rehota ainakaan mulla...eikä normi suomi brunetella muutenkaan! Ihan samanlaiset ihokarvat kasvaa blondeillakin...että älähän jeesustele asioilla joista et selvästikään mitään tiedä! Miten muutenkaan tietäisit tummien karvoituksesta kun kerta huolit vain niitä blondeja?

        "Mikäli nämä tummat "kaunottaret" pitävät itseään niin kauniina, miksi täällä todistellaan sitä?"

        Öhöm...miksihän sinä täällä todistelet sitä blondien erinomaisuutta ja yrität mitätöidä tummat naiset perseestä revityillä teorioillasi?
        Minun tuttavapiirissä ainakin miehet pitävät tummista naisista...oikeastaan kaikki!
        Ja pidän kyllä itseäni ihan viehättävänä mutta kyse ei ole siitä että täällä sinulle erinomaisuuttani todistelisin vaan kumoan sinun kateuksissaan laukomia tyhmyyksiä joissa ei ole totuuden siementäkään...

        "Ravintoloissa, puistoissa, uimarannoilla katseen kääntää joka tapauksessa Aito Blondi. Tummat voivat köpötellä katseilta rauhassa, ellei kysymyksessä ole Karibian alueen helmi.."

        Heh heh heh :D Mistäs sä muuten sen tiedät...sullahan ei ole sitä naisnäkökulmaa tähän sun sanojes mukaan :D
        Tolla jutullas voit pyyhkiä persees...kokemuksesta voin kertoa et kyllä ne päät kääntyy :D
        Ja sun pään tumma nainen kääntää ilmiselvästi kateudesta :D

        Pieni vinkki sulle...käy ostamassa purkki tummaa hiusväriä...jos se vaikka helpottais tota sun oloas vähän :D


      • Hetero mies
        oli... kirjoitti:

        ensikäden tietoa...ja ilmiselvä blondi naisnäkökulma tähän asiaan :D Ainakin oot akkamainen ja kateellinen

        Karvoitus ei rehota ainakaan mulla...eikä normi suomi brunetella muutenkaan! Ihan samanlaiset ihokarvat kasvaa blondeillakin...että älähän jeesustele asioilla joista et selvästikään mitään tiedä! Miten muutenkaan tietäisit tummien karvoituksesta kun kerta huolit vain niitä blondeja?

        "Mikäli nämä tummat "kaunottaret" pitävät itseään niin kauniina, miksi täällä todistellaan sitä?"

        Öhöm...miksihän sinä täällä todistelet sitä blondien erinomaisuutta ja yrität mitätöidä tummat naiset perseestä revityillä teorioillasi?
        Minun tuttavapiirissä ainakin miehet pitävät tummista naisista...oikeastaan kaikki!
        Ja pidän kyllä itseäni ihan viehättävänä mutta kyse ei ole siitä että täällä sinulle erinomaisuuttani todistelisin vaan kumoan sinun kateuksissaan laukomia tyhmyyksiä joissa ei ole totuuden siementäkään...

        "Ravintoloissa, puistoissa, uimarannoilla katseen kääntää joka tapauksessa Aito Blondi. Tummat voivat köpötellä katseilta rauhassa, ellei kysymyksessä ole Karibian alueen helmi.."

        Heh heh heh :D Mistäs sä muuten sen tiedät...sullahan ei ole sitä naisnäkökulmaa tähän sun sanojes mukaan :D
        Tolla jutullas voit pyyhkiä persees...kokemuksesta voin kertoa et kyllä ne päät kääntyy :D
        Ja sun pään tumma nainen kääntää ilmiselvästi kateudesta :D

        Pieni vinkki sulle...käy ostamassa purkki tummaa hiusväriä...jos se vaikka helpottais tota sun oloas vähän :D

        Mitä sinä manne täällä vingut? Tummat on rumempia.


      • hetero mies
        oli... kirjoitti:

        ensikäden tietoa...ja ilmiselvä blondi naisnäkökulma tähän asiaan :D Ainakin oot akkamainen ja kateellinen

        Karvoitus ei rehota ainakaan mulla...eikä normi suomi brunetella muutenkaan! Ihan samanlaiset ihokarvat kasvaa blondeillakin...että älähän jeesustele asioilla joista et selvästikään mitään tiedä! Miten muutenkaan tietäisit tummien karvoituksesta kun kerta huolit vain niitä blondeja?

        "Mikäli nämä tummat "kaunottaret" pitävät itseään niin kauniina, miksi täällä todistellaan sitä?"

        Öhöm...miksihän sinä täällä todistelet sitä blondien erinomaisuutta ja yrität mitätöidä tummat naiset perseestä revityillä teorioillasi?
        Minun tuttavapiirissä ainakin miehet pitävät tummista naisista...oikeastaan kaikki!
        Ja pidän kyllä itseäni ihan viehättävänä mutta kyse ei ole siitä että täällä sinulle erinomaisuuttani todistelisin vaan kumoan sinun kateuksissaan laukomia tyhmyyksiä joissa ei ole totuuden siementäkään...

        "Ravintoloissa, puistoissa, uimarannoilla katseen kääntää joka tapauksessa Aito Blondi. Tummat voivat köpötellä katseilta rauhassa, ellei kysymyksessä ole Karibian alueen helmi.."

        Heh heh heh :D Mistäs sä muuten sen tiedät...sullahan ei ole sitä naisnäkökulmaa tähän sun sanojes mukaan :D
        Tolla jutullas voit pyyhkiä persees...kokemuksesta voin kertoa et kyllä ne päät kääntyy :D
        Ja sun pään tumma nainen kääntää ilmiselvästi kateudesta :D

        Pieni vinkki sulle...käy ostamassa purkki tummaa hiusväriä...jos se vaikka helpottais tota sun oloas vähän :D

        Tummat, karvaiset ei makuuni. Muistuttaa mustalaisia. Blondi kääntää edelleen pään. Sinä sekopää voit rapsutella karvojasi ja miettiä millä saisit rintakarvasi kuriin.


      • The Gigolo
        oli... kirjoitti:

        ensikäden tietoa...ja ilmiselvä blondi naisnäkökulma tähän asiaan :D Ainakin oot akkamainen ja kateellinen

        Karvoitus ei rehota ainakaan mulla...eikä normi suomi brunetella muutenkaan! Ihan samanlaiset ihokarvat kasvaa blondeillakin...että älähän jeesustele asioilla joista et selvästikään mitään tiedä! Miten muutenkaan tietäisit tummien karvoituksesta kun kerta huolit vain niitä blondeja?

        "Mikäli nämä tummat "kaunottaret" pitävät itseään niin kauniina, miksi täällä todistellaan sitä?"

        Öhöm...miksihän sinä täällä todistelet sitä blondien erinomaisuutta ja yrität mitätöidä tummat naiset perseestä revityillä teorioillasi?
        Minun tuttavapiirissä ainakin miehet pitävät tummista naisista...oikeastaan kaikki!
        Ja pidän kyllä itseäni ihan viehättävänä mutta kyse ei ole siitä että täällä sinulle erinomaisuuttani todistelisin vaan kumoan sinun kateuksissaan laukomia tyhmyyksiä joissa ei ole totuuden siementäkään...

        "Ravintoloissa, puistoissa, uimarannoilla katseen kääntää joka tapauksessa Aito Blondi. Tummat voivat köpötellä katseilta rauhassa, ellei kysymyksessä ole Karibian alueen helmi.."

        Heh heh heh :D Mistäs sä muuten sen tiedät...sullahan ei ole sitä naisnäkökulmaa tähän sun sanojes mukaan :D
        Tolla jutullas voit pyyhkiä persees...kokemuksesta voin kertoa et kyllä ne päät kääntyy :D
        Ja sun pään tumma nainen kääntää ilmiselvästi kateudesta :D

        Pieni vinkki sulle...käy ostamassa purkki tummaa hiusväriä...jos se vaikka helpottais tota sun oloas vähän :D

        Naisia on tullut koeajettua toista sataa. Mukana on niin tummaa, mustaa, punapäistä kuin blondiakin. Taitaa joukossa olla Aasiastakin kotoisin olevia.

        Karvaisimmat on juuri nämä mustatukkaiset tai tummatukkaiset Eurooppalaiset. Heillä rehottaa karvoitus joka paikassa, kas kun ei olkapäissä. Mustilla karvoitus paksumpaa, mutta oikein sijoittuneet.

        Aasialaisten kanssa karvoitus ok, ei mitään minkkiturkkia jalkovälissä.

        Parhaimmat on kuitenkin Blondit. Joko he hoitaa itseänsä muita paremmin, tai geeniperimä antaa etumatkaa.
        Moni on ilmaissut mielipiteensä täällä, yksi nainen yrittää muuttaa mustaa valkoiseksi. Ole siis tyytyväinen, ettet ole niin karvainen kuin moni muu.


      • OLEN MIES
        oli... kirjoitti:

        ensikäden tietoa...ja ilmiselvä blondi naisnäkökulma tähän asiaan :D Ainakin oot akkamainen ja kateellinen

        Karvoitus ei rehota ainakaan mulla...eikä normi suomi brunetella muutenkaan! Ihan samanlaiset ihokarvat kasvaa blondeillakin...että älähän jeesustele asioilla joista et selvästikään mitään tiedä! Miten muutenkaan tietäisit tummien karvoituksesta kun kerta huolit vain niitä blondeja?

        "Mikäli nämä tummat "kaunottaret" pitävät itseään niin kauniina, miksi täällä todistellaan sitä?"

        Öhöm...miksihän sinä täällä todistelet sitä blondien erinomaisuutta ja yrität mitätöidä tummat naiset perseestä revityillä teorioillasi?
        Minun tuttavapiirissä ainakin miehet pitävät tummista naisista...oikeastaan kaikki!
        Ja pidän kyllä itseäni ihan viehättävänä mutta kyse ei ole siitä että täällä sinulle erinomaisuuttani todistelisin vaan kumoan sinun kateuksissaan laukomia tyhmyyksiä joissa ei ole totuuden siementäkään...

        "Ravintoloissa, puistoissa, uimarannoilla katseen kääntää joka tapauksessa Aito Blondi. Tummat voivat köpötellä katseilta rauhassa, ellei kysymyksessä ole Karibian alueen helmi.."

        Heh heh heh :D Mistäs sä muuten sen tiedät...sullahan ei ole sitä naisnäkökulmaa tähän sun sanojes mukaan :D
        Tolla jutullas voit pyyhkiä persees...kokemuksesta voin kertoa et kyllä ne päät kääntyy :D
        Ja sun pään tumma nainen kääntää ilmiselvästi kateudesta :D

        Pieni vinkki sulle...käy ostamassa purkki tummaa hiusväriä...jos se vaikka helpottais tota sun oloas vähän :D

        Mitä sinä karvapeiton alla vingut?
        Hanki laserhoito, ettei tarvitse olla noin kateellinen blondeille.

        Blondit on 100x upeampia vähäisine karvoineen kuin joku persjalkainen lappalaisen jälkeläinen. Suomalaisen naisen karvaisuus ei rajoitu pelkkiin karvoihin. Päärynävartinen olemus pitää todella katseet hoikkavartisissa blondeissa.


      • Sensuroit koko ajan
        oli... kirjoitti:

        ensikäden tietoa...ja ilmiselvä blondi naisnäkökulma tähän asiaan :D Ainakin oot akkamainen ja kateellinen

        Karvoitus ei rehota ainakaan mulla...eikä normi suomi brunetella muutenkaan! Ihan samanlaiset ihokarvat kasvaa blondeillakin...että älähän jeesustele asioilla joista et selvästikään mitään tiedä! Miten muutenkaan tietäisit tummien karvoituksesta kun kerta huolit vain niitä blondeja?

        "Mikäli nämä tummat "kaunottaret" pitävät itseään niin kauniina, miksi täällä todistellaan sitä?"

        Öhöm...miksihän sinä täällä todistelet sitä blondien erinomaisuutta ja yrität mitätöidä tummat naiset perseestä revityillä teorioillasi?
        Minun tuttavapiirissä ainakin miehet pitävät tummista naisista...oikeastaan kaikki!
        Ja pidän kyllä itseäni ihan viehättävänä mutta kyse ei ole siitä että täällä sinulle erinomaisuuttani todistelisin vaan kumoan sinun kateuksissaan laukomia tyhmyyksiä joissa ei ole totuuden siementäkään...

        "Ravintoloissa, puistoissa, uimarannoilla katseen kääntää joka tapauksessa Aito Blondi. Tummat voivat köpötellä katseilta rauhassa, ellei kysymyksessä ole Karibian alueen helmi.."

        Heh heh heh :D Mistäs sä muuten sen tiedät...sullahan ei ole sitä naisnäkökulmaa tähän sun sanojes mukaan :D
        Tolla jutullas voit pyyhkiä persees...kokemuksesta voin kertoa et kyllä ne päät kääntyy :D
        Ja sun pään tumma nainen kääntää ilmiselvästi kateudesta :D

        Pieni vinkki sulle...käy ostamassa purkki tummaa hiusväriä...jos se vaikka helpottais tota sun oloas vähän :D

        Taitaa tämä kateellinen, runsaan rarvoituksen ja miehekkään sängen omaavan maatuskan teksti olla palstan seriffiltä..

        Olen lähettänyt tällä vähälahjaiselle karvaturrille vastinetta sukupuolestani, joka on MIES sekä mielipiteeni tummista karvaperseistä, jotka muistuttavat laardisine pakaroineen äijää. Blondi kelpaa, ja juuri sellainen joka pitää kropastansa huolta. Joo, on tullut nuohottua erehdyksessä näitä brunettejakin. Karvasia on blondin rinnalla. Blondilla on varmasti thtä paljon karvoja, mutta osaa hoidattaa ne pois.


      • rauhassa
        hetero mies kirjoitti:

        Tummat, karvaiset ei makuuni. Muistuttaa mustalaisia. Blondi kääntää edelleen pään. Sinä sekopää voit rapsutella karvojasi ja miettiä millä saisit rintakarvasi kuriin.

        omistautua ihailemaan punanaamoja, kun ei niitä komeat miehet huoli.
        Blondeilla on usein vetyperoksidin polttama pää, joten hiuksia on usein aivan liian vähän!
        Harvat hiukset, ripsettömyys ja kulmakarvattomuus punaisen ihon kera ei näytä hyvältä!
        Mistä blondeille löytyis muutama karva lisää?
        Näyttävät ihan siltä koirarodulta, jolla on vain punertava nahka suojanaan, aiks.

        Kaikki ihmiset harmaantuvat ja blondiintuvat (väripigmentti häipyy) aikanaan.
        Iloitkaa tummat niin kauan kuin voitte! ;D


      • blondit ovat
        The Gigolo kirjoitti:

        Naisia on tullut koeajettua toista sataa. Mukana on niin tummaa, mustaa, punapäistä kuin blondiakin. Taitaa joukossa olla Aasiastakin kotoisin olevia.

        Karvaisimmat on juuri nämä mustatukkaiset tai tummatukkaiset Eurooppalaiset. Heillä rehottaa karvoitus joka paikassa, kas kun ei olkapäissä. Mustilla karvoitus paksumpaa, mutta oikein sijoittuneet.

        Aasialaisten kanssa karvoitus ok, ei mitään minkkiturkkia jalkovälissä.

        Parhaimmat on kuitenkin Blondit. Joko he hoitaa itseänsä muita paremmin, tai geeniperimä antaa etumatkaa.
        Moni on ilmaissut mielipiteensä täällä, yksi nainen yrittää muuttaa mustaa valkoiseksi. Ole siis tyytyväinen, ettet ole niin karvainen kuin moni muu.

        ainoita, jotka huolivat tuollaisen leväperäisen itsensä jakelijan.
        Brunetet ei gigoloista välitä!


      • heh heh...
        Sensuroit koko ajan kirjoitti:

        Taitaa tämä kateellinen, runsaan rarvoituksen ja miehekkään sängen omaavan maatuskan teksti olla palstan seriffiltä..

        Olen lähettänyt tällä vähälahjaiselle karvaturrille vastinetta sukupuolestani, joka on MIES sekä mielipiteeni tummista karvaperseistä, jotka muistuttavat laardisine pakaroineen äijää. Blondi kelpaa, ja juuri sellainen joka pitää kropastansa huolta. Joo, on tullut nuohottua erehdyksessä näitä brunettejakin. Karvasia on blondin rinnalla. Blondilla on varmasti thtä paljon karvoja, mutta osaa hoidattaa ne pois.

        Kylläpä naurattaa tää sekopäisen blondin avautuminen taas :D Mutta näkee että kolahti ja kovaa :D
        Koita kestää...heh :D
        Eihän mun kateellinen tarvi olla kun voin olla blondi jo illalla jos huvittaa...mutta voin kertoa et never!! Viihdyn erinomaisesti brunettena eikä tarvitse miesten huomiosta taistella kun sitä kyllä saa muutenkin aina... :D
        Mutta ei oikeen enää jaksa jauhaa tätä tyhjänpäivästä paskaa yhden jakomielitautisen sekopään kans...
        Ole hyvä ja nauti blondeista jos joku sut huolii...itse en ainakaan koskis tollaseen pöllöön kymmenen metrin kepilläkään...silläkin on nimittäin merkitystä mitä siellä pään sisällä kulkee...sulla kumisee tyhjyttään :D


      • ja...
        Hetero mies kirjoitti:

        Mitä sinä manne täällä vingut? Tummat on rumempia.

        vaikka olisinkin niin mitä sitten? Monet niistä on tosi kauniita...paljon kauniimpia kun sinä ikinä!!
        Ja makuasioitahan ne...ja jos kaikki nämä miehenä täällä vinkuvat ovat tosiaankin miehiä (jota suuresti epäilen) niin ainakin se on tullut todettua että blondit vetää puoleensa heikkolahjaisia miehiä... :D Olette vain katkeria kun tummat ei tuollaisia vajakkeja huoli...valinta ei siis suinkaan ole teidän :D
        Itselleni ei miehen hiusten väri meinaa mitään...tärkeämpää on persoona ja se mitä päässä liikkuu!!


      • Allan L.
        ja... kirjoitti:

        vaikka olisinkin niin mitä sitten? Monet niistä on tosi kauniita...paljon kauniimpia kun sinä ikinä!!
        Ja makuasioitahan ne...ja jos kaikki nämä miehenä täällä vinkuvat ovat tosiaankin miehiä (jota suuresti epäilen) niin ainakin se on tullut todettua että blondit vetää puoleensa heikkolahjaisia miehiä... :D Olette vain katkeria kun tummat ei tuollaisia vajakkeja huoli...valinta ei siis suinkaan ole teidän :D
        Itselleni ei miehen hiusten väri meinaa mitään...tärkeämpää on persoona ja se mitä päässä liikkuu!!

        Mie voisin vierä siut vaikka ajelulle volvollani! Lähe kaalee tyttö mukaan, lähetään ruottiin ja hajetaan sieltä melkein aitoja rolexeja ja sohvanahasta tehtyjä italialaisia nahkatakkeja ja myyrään ne torilla hyvään hintaan! eikös ookki hyvä irea?

        Oon komea ja hyvä ääninen romani. Pussihousut ja saappaatkin löytyy, liiveistä puhumattakaan.


      • ei tarvitse väriä
        rauhassa kirjoitti:

        omistautua ihailemaan punanaamoja, kun ei niitä komeat miehet huoli.
        Blondeilla on usein vetyperoksidin polttama pää, joten hiuksia on usein aivan liian vähän!
        Harvat hiukset, ripsettömyys ja kulmakarvattomuus punaisen ihon kera ei näytä hyvältä!
        Mistä blondeille löytyis muutama karva lisää?
        Näyttävät ihan siltä koirarodulta, jolla on vain punertava nahka suojanaan, aiks.

        Kaikki ihmiset harmaantuvat ja blondiintuvat (väripigmentti häipyy) aikanaan.
        Iloitkaa tummat niin kauan kuin voitte! ;D

        Aito blondi ei väripurkkeja tarvitse. Te tummat ja kalpeat, eskimoita muistuttavat karvoituksen peittämät naiset olette kateellisia kauniisti ruskettuneelle ja sirovartaloiselle blondille. Teille ei onneksi tule kylmä, siitä pitää huolen niin kunnon rasvapeite kuin tuuhea turkki ;D


      • tyypillinen nainen
        heh heh... kirjoitti:

        Kylläpä naurattaa tää sekopäisen blondin avautuminen taas :D Mutta näkee että kolahti ja kovaa :D
        Koita kestää...heh :D
        Eihän mun kateellinen tarvi olla kun voin olla blondi jo illalla jos huvittaa...mutta voin kertoa et never!! Viihdyn erinomaisesti brunettena eikä tarvitse miesten huomiosta taistella kun sitä kyllä saa muutenkin aina... :D
        Mutta ei oikeen enää jaksa jauhaa tätä tyhjänpäivästä paskaa yhden jakomielitautisen sekopään kans...
        Ole hyvä ja nauti blondeista jos joku sut huolii...itse en ainakaan koskis tollaseen pöllöön kymmenen metrin kepilläkään...silläkin on nimittäin merkitystä mitä siellä pään sisällä kulkee...sulla kumisee tyhjyttään :D

        Mikäli sinä olisit yhtään fiksumpi kuin Nokian kumisaapas, et olisi edes kirjoitellut tänne..

        On hyvä, että joku huolii sinutkin. Siellä lähiökapakassa kilpailu näistä uroksistasi on todennäköisesti hyvin vähäistä. Muista; ollessasi kolmannella kierroksella kiertopalkintona, ei kukaan näistä nuorista eläkeläisistä ota sinua todesta..


      • Tuolla...
        tyypillinen nainen kirjoitti:

        Mikäli sinä olisit yhtään fiksumpi kuin Nokian kumisaapas, et olisi edes kirjoitellut tänne..

        On hyvä, että joku huolii sinutkin. Siellä lähiökapakassa kilpailu näistä uroksistasi on todennäköisesti hyvin vähäistä. Muista; ollessasi kolmannella kierroksella kiertopalkintona, ei kukaan näistä nuorista eläkeläisistä ota sinua todesta..

        logiikalla paljastat ainakin että itse olet tyhmemi kun se nokian saapas kun sinähän se kirjoittelet tänne jatkuvasti pää punaisena mustalaisena, miehenä ja milloin minäkin...mutta yhteistä keikille teksteillesi on kuitenkin se kateus ja sairaus :D
        Värjää pääsi kun on niin rankkaa...et selvästikään viihdy väreissäsi :D

        En muuten kulje missään lähiökapakoissa joissa sinä varmasti olet kovassa huudossa räkälän karjujen keskuudessa...
        Mulla on kyllä varaa valita...ei tarvi räkälöissä hengailla!!


      • oot todellakin
        ei tarvitse väriä kirjoitti:

        Aito blondi ei väripurkkeja tarvitse. Te tummat ja kalpeat, eskimoita muistuttavat karvoituksen peittämät naiset olette kateellisia kauniisti ruskettuneelle ja sirovartaloiselle blondille. Teille ei onneksi tule kylmä, siitä pitää huolen niin kunnon rasvapeite kuin tuuhea turkki ;D

        BLONDI!! Ei voi muuta kuin nauraa sun kirjoitukselle... :-)
        Punaisen ja karvattoman pään sijasta taidat ollakin vihreä! Blondit eivät omaa luonnollista rusketusta, koska heiltä väripigmentit puuttuvat. Eskimoilla ei muuten ole karvoja, jos blondi ei sitä tiedä, mutta jopa hekin menevät ulkonäöllisesti blondien edelle. Suomi on valitettavasti täynnä blondeja, mutta kansana ollaan lihavimmasta päästä. Kiitos pullukoiden plondien.


    • Väritön

      Toi nyt on taas noita tutkimuksia missä on yhtä suuri todennäköisyys ku kuolla ampumalla

      • väärät tuomarit

    • miksi blondi
      • kuva näytti

        ihan blondi-terrieriltä, lol. ;-)

        No mutta jos olet kiinnostunut googlettamaan kuvia epänormaaleista ihmisistä, niin voit ottaa seuraavaksi kohteeksi vaikka albiinot punaisine silmineen.

        Vakavasti puhuen, olet mielestäni eksynyt pahasti itse aiheesta ja blondi taidat olla? ;D


    • Nimetön

      Eikä mikään värittömiä, elottomia vaaleita, hyvin vaaleita. Kauhea, sanoisin.... Blondid on nättit.... :)

      • Niko 28v..

        Suomalaiset naiset on läskejä ja rumia hiusten väristä riippumatta.


    • autoihin ;)

      Vaaleat miehet ja naiset vois olla turvallisia ja kilttejä Volvoja.

      Tummat naiset ja miehet taas seksikkäitä ja vaarallisia Ferrareita. ;D

      • pätee

        vuosien kokemuksella: näin se yllättäen aika pitkälti menee ;).. tumma olen ja tummasta tykkään, maitonaamoja katso kukaan!


      • TUMMAANVAALEA

        Siis aito, luonnollinen hiusväri.Todella intohimoinen, kiihkeä,tulinen, sexi.... Olen seurustellut ennen tummantukkaisten kanssa, ja voin omasta kokemuksest sanoa, että kylmiä, ja intohimosta on kaikki niin, niin kaukana.


    • vaaleaverikkö....

      Kyllä miehen pitää olla tumma!!

    • sitten luin

      CITY- lehdessä olleen maailmanlaajuisen kyselyn tulokset, mieluisin nainen oli:

      tummatukkainen
      sinisilmäinen
      pitkä
      hoikka
      c-kupin luomurinnoilla

      Tiedä häntä, mutta mun kohdalla pitää paikkansa. Rakastan tuollaista naista.

      • Että....

        Pitkällä, hoikkalla on C-kupin luomurinnoilla....


      • mähän olen tollanen

        heheh, noh, eipä ollu ylläri.. ;) toisaalta ihan sama mistä äijät tykkää, löydän mieluisen kuitenkin


      • Suomessa

        yleisin kuppikoko on c.


      • nyt mahdottoman
        Että.... kirjoitti:

        Pitkällä, hoikkalla on C-kupin luomurinnoilla....

        harvinaista ole.

        ja harvinaisempihan juuri on mieluista, kuka tusinatavaraa haluaisi?


      • se on b ja
        Suomessa kirjoitti:

        yleisin kuppikoko on c.

        harvempi em. kriteerit täyttävä varmaan legendaariset 90-60-90 niinko täällä ;)


      • .......................

        kyllä maailmanlaajuiset tutkimukset puoltavat vaaleita (ovat niin harvinaisia). varsinkin silloin kun kyselyyn otetaan afrikan ja aasian maat, missä blondeista erityisesti pidetään. tumma on maailmalla niin tavallista!


    • Ihmettelijä..

      Mulle suomalainen nainen sanoi, että esim. italialaiset tummat miehet on komeita mutta ei ottaisi aviomieheksi. Mites tää pitäs tulkita?
      Miksei ota aviomieheksi jos ovat komeita? Ai niin, sille naiselle ei ole tärkeetä se ulkonäkö mutta just tälle naiselle oli silti tärkeetä se, että mies on pitempi kuin hän..ja tumma...

      Kyllä on ristiriitaista..AAaarghh.

      • Suomalaiset eukot.

        Suomessa kauniit naiset on aika harvassa. Itse opiskelin ruotsissa muutaman vuoden ja kyllä siellä mielestäni oli näyttävämpi naisia.


      • Mitä tämä kertoo?

    • ...

      Moniko on vetyperoksidi blondi tai brunette..?

      • brunaamiseen

        IDIOOTTI!


      • ...
        brunaamiseen kirjoitti:

        IDIOOTTI!

        Viilaa pilkkua. Tiedät hyvin että jotain kemikaaleja käytetään joka tapauksessa.


      • eroa on
        ... kirjoitti:

        Viilaa pilkkua. Tiedät hyvin että jotain kemikaaleja käytetään joka tapauksessa.

        Blondit yleensä pistää pään ihan valkoiseksi. Se ei enää ole kovin nättiä. Brunetet usein vaan korostaa omaa väriä. Esim. minulla on ruskeat hiukset ja olen vähän tummentanut niitä, joskus myös laittanut vähän vaaleita raitoja. Joka tapauksessa sillein, että ovat mahdollisimman luonnollisen näköiset. Useimmat blondit taas ovat ihan luonnottoman näköisiä ja meikkiäkin on ihan liikaa... En näe sellaisessa kyllä mitään kaunista. Mutta kuka tykkää mistäkin.


      • blondit
        eroa on kirjoitti:

        Blondit yleensä pistää pään ihan valkoiseksi. Se ei enää ole kovin nättiä. Brunetet usein vaan korostaa omaa väriä. Esim. minulla on ruskeat hiukset ja olen vähän tummentanut niitä, joskus myös laittanut vähän vaaleita raitoja. Joka tapauksessa sillein, että ovat mahdollisimman luonnollisen näköiset. Useimmat blondit taas ovat ihan luonnottoman näköisiä ja meikkiäkin on ihan liikaa... En näe sellaisessa kyllä mitään kaunista. Mutta kuka tykkää mistäkin.

        värjäsi n.10v sitten YLEENSÄ hiuksensa valkoiseksi, se kun silloin lähempänä 90-lukua oli vielä muotia, mutta yhä harvemmin nykyään näkee niitä vetyperoksiinilla loppuun asti kärvennettyjä hamppuja. Ehkä joillakin pissis-teineillä tai dolls-tanssijoilla vielä saattaa esiintyä tätä hiusvärin irvikuvaa. Nyt on muotia hillityn vaaleat ja luonnolliset värit,jotka myös näyttävät tyylikkäiltä eivätkä yhtään halvoilta.

        Blondit hiukset eivät siis nykyään tarkoita mitään joulupukin partaa vastaavaa karvaa!


    • Suklaasilmä

      näin se vaan on. :>
      itse olen suklaasilmäinen brunetyttö ja tummat miehet ovat enemmän mieleeni kuin vaaleat.. toki on paljon myös hyvännäköisiä ja seksikkäitä vaaleita miehiä!

      • julkkismies

        Onko yhtään seksikästä vaaleaa julkkismiestä...


      • Ja pidän tummista

        Itse katselen vain mustia miehiä, vaaleat kalvakoita. Ihana kundikaverini on Afrikasta. Kropat aina upeampia ja sukuelimet Miehekkäämmät ;D


      • vaaleat in
        julkkismies kirjoitti:

        Onko yhtään seksikästä vaaleaa julkkismiestä...

        Esim. Turkka Mastomäki ja jasper Pääkkönen


      • jasperko blondi???
        vaaleat in kirjoitti:

        Esim. Turkka Mastomäki ja jasper Pääkkönen

        en nyt menis sanomaan, ruskeat silmät ja hiuksetha sillä on (mitä nyt joskus blondannu), mut ei ainakaan vaalea ole...


    • markkinoidaan

      Kun naisille markkinoidaan ihoväriltäänkin tummia (jokainen tietää, miksi), mitkä ovat ihonväriltään tummien naisten valtit?

    • *Brunette*

      Minä en kyllä näe mitään viatonta niissä vetyperoksidiblondeissa, joita suurin osa näistä ah niin ihanista blondeista on. Luonnottoman näköisiä suurin osa. Eri asia, jos on luonnostaan vaalea ja on nätit silmät ja ei liikaa meikkiä. Sitten kyllä ymmärrän, miksi miehet blondeista tykkäävät.

      Muutenkin nuo päätelmät tuntuvat vähän oudoilta. Itse olen tumma ja olen aina pitänyt enemmän vaaleista miehistä. Ehkä se on niin, että vastakohta viehättää. Mutta lähinnä ihmisissä katson ensin silmiä. Silmäthän on sielun peili. :) Ei sillä hiusten värillä ole niin suurta merkitystä.

      • kaikenvärisille

        vitunkantotelineille löydy ihailijoita, itse tykkään tummista jostain syystä


    • hyh

      Ainoastaan tummat naiset kelpaa.
      Blondit... hyhhyh!

      • - ei blondee nii paneta

        :) vaikka makunsa kullakin, kyllä tummat kaunottaret on tulisia & seksyi


    • tumma ja vaalea,kaks tummaa

      jaa,ah,saas nähdä miten jaakko rytsölän,käy tulevassa oikeuden käynnissä,jossa hän kiistää syytteet talousrikokseen,veropetokseen ja kavallukseen,vuosi 2000.
      nyt asia on uudessatarkastuksessa,koska jaakko on toivottaman huono :kusettaja raha-asioissa.

      hän myi kaikki oimaisuutensa,esitti varatonta,haki velkasaneraukseen,jne,ehkä rahat myydyistä omaisuuksista,on shekkeinä,jotka kyseinen herra,piti ,joko muovikassissa,tai vaikuttavan vaimonsa tilillä,hänen tietämättään,jos yhteinen nosto.
      älkää vaaleet olko liian vaaleita.jaakko rytsölä otti lainan neon gard-luottokorttifirmaan ja osteli autoja,sillä aikaa suomen valtion pimitetyilllä verorahoilla,vähän limusiiniä vaimolle,että antaa,jos nollassa ja itselleen tietysti,minkä muukaan ,kun jaguaari=muuten kuvastaa latteata seksiä,mauttomalla munalla,jaguaari,jos se ei ole vihreä.

      jaakko rytsölä järjesti,jo toisen henkilökohtaisen konkurssin ,2000 luvul,sitä ennen lypsi oman äitinsä ja velkautunut jalähimuisti,mis ties,edellinen fiasko yrityksen maku,jaakkon (kömmähdykset etusivun juttuun suomi sivulle),koska toi oin meidän ja koko suomen talousasiarahoista pois,sellaset summat,että tiet,koulut ja muut sellaiset asia,hei kyseessä on miljoonia,eikä vaan mummoissa,vaan euroista nyt puhutaan.

      • MIKSI JAAKO PÄÄSI KUIN KOIR...

        JAAKKO RYTSÖLÄ PITÄÄ KOKO SUOMEA TYHMÄNÄ,KUSETTAA,MITEN SATTUU,ELÄÄ MITEN SATTUU.LAITTOI ANTTI RYTSÖLÄLLE ,KESÄMÖKKIKETJUNKIN,JA SIINÄ YLI KYMMENEN MOKKIÄ,HYVÄLLÄ PAIKALLA SUOMESSA.OLI VELKAANTUNUT SAILLEKIN,AIKA HEI RUNSAASTIKIN.TAAS PUHUTAAN MILJOONISTA,JA EUROISSA.

        KYL SEN JAAKON HIUSTEN VÄRI ON VÄHÄN VAALEA,BURETTI JA HARMAA,MUSTA JOS VÄRIAINE HUUHTELIJA MUISTAA.

        NÄIN SE VÄRIASIA MENEE.TOI JAAKKO RYTSÖLÄ ISTUU VIEL VANKILASSA,SEN HEIKKO ITSETUNTO JOUTUU KOVILLE,JA KUVAAN ASTUU ,JO SITÄ ENNEN ITSEMURHA,JONKA SE ON ANSAINNUT,JA VIEL VELALLISEN EPÄREHELLISYYDESTÄ,TALOUSPETOS,VEROPETOS JNE,SE SE ON ASIAN YDIN,PETOS,PETOS,PETOS JA VIEL KERRAN PETOS,TERVEISIN,SE KUN VÄHITEN TAI ENITEN TIETÄÄ.KYSYTÄÄN JAAKKO RYTSÖLÄLTÄ KUMPI ASIA ,ENITEN KIINNOSTAA,OLI TUMMA TAI VAALEA TAI KESKIRUSKEA.TÄÄ ON ASIA,JOKA PÄIVÄN PÄÄTEEMAAN,SUOMI 24 SIVU.NYT ISKETÄÄN.


      • yhelle rytsölälle
        MIKSI JAAKO PÄÄSI KUIN KOIR... kirjoitti:

        JAAKKO RYTSÖLÄ PITÄÄ KOKO SUOMEA TYHMÄNÄ,KUSETTAA,MITEN SATTUU,ELÄÄ MITEN SATTUU.LAITTOI ANTTI RYTSÖLÄLLE ,KESÄMÖKKIKETJUNKIN,JA SIINÄ YLI KYMMENEN MOKKIÄ,HYVÄLLÄ PAIKALLA SUOMESSA.OLI VELKAANTUNUT SAILLEKIN,AIKA HEI RUNSAASTIKIN.TAAS PUHUTAAN MILJOONISTA,JA EUROISSA.

        KYL SEN JAAKON HIUSTEN VÄRI ON VÄHÄN VAALEA,BURETTI JA HARMAA,MUSTA JOS VÄRIAINE HUUHTELIJA MUISTAA.

        NÄIN SE VÄRIASIA MENEE.TOI JAAKKO RYTSÖLÄ ISTUU VIEL VANKILASSA,SEN HEIKKO ITSETUNTO JOUTUU KOVILLE,JA KUVAAN ASTUU ,JO SITÄ ENNEN ITSEMURHA,JONKA SE ON ANSAINNUT,JA VIEL VELALLISEN EPÄREHELLISYYDESTÄ,TALOUSPETOS,VEROPETOS JNE,SE SE ON ASIAN YDIN,PETOS,PETOS,PETOS JA VIEL KERRAN PETOS,TERVEISIN,SE KUN VÄHITEN TAI ENITEN TIETÄÄ.KYSYTÄÄN JAAKKO RYTSÖLÄLTÄ KUMPI ASIA ,ENITEN KIINNOSTAA,OLI TUMMA TAI VAALEA TAI KESKIRUSKEA.TÄÄ ON ASIA,JOKA PÄIVÄN PÄÄTEEMAAN,SUOMI 24 SIVU.NYT ISKETÄÄN.

        kun koko hallitusmuotojärjestelmäscheisse pitää meitä ihan idiootteina..


      • SE USOO VAST HAUDASSA
        MIKSI JAAKO PÄÄSI KUIN KOIR... kirjoitti:

        JAAKKO RYTSÖLÄ PITÄÄ KOKO SUOMEA TYHMÄNÄ,KUSETTAA,MITEN SATTUU,ELÄÄ MITEN SATTUU.LAITTOI ANTTI RYTSÖLÄLLE ,KESÄMÖKKIKETJUNKIN,JA SIINÄ YLI KYMMENEN MOKKIÄ,HYVÄLLÄ PAIKALLA SUOMESSA.OLI VELKAANTUNUT SAILLEKIN,AIKA HEI RUNSAASTIKIN.TAAS PUHUTAAN MILJOONISTA,JA EUROISSA.

        KYL SEN JAAKON HIUSTEN VÄRI ON VÄHÄN VAALEA,BURETTI JA HARMAA,MUSTA JOS VÄRIAINE HUUHTELIJA MUISTAA.

        NÄIN SE VÄRIASIA MENEE.TOI JAAKKO RYTSÖLÄ ISTUU VIEL VANKILASSA,SEN HEIKKO ITSETUNTO JOUTUU KOVILLE,JA KUVAAN ASTUU ,JO SITÄ ENNEN ITSEMURHA,JONKA SE ON ANSAINNUT,JA VIEL VELALLISEN EPÄREHELLISYYDESTÄ,TALOUSPETOS,VEROPETOS JNE,SE SE ON ASIAN YDIN,PETOS,PETOS,PETOS JA VIEL KERRAN PETOS,TERVEISIN,SE KUN VÄHITEN TAI ENITEN TIETÄÄ.KYSYTÄÄN JAAKKO RYTSÖLÄLTÄ KUMPI ASIA ,ENITEN KIINNOSTAA,OLI TUMMA TAI VAALEA TAI KESKIRUSKEA.TÄÄ ON ASIA,JOKA PÄIVÄN PÄÄTEEMAAN,SUOMI 24 SIVU.NYT ISKETÄÄN.

        VELKASANERAUKSIA HAKI JA RAHAA MYYDYISTÄ OMAISUUKSISTA JA VAIK MIL MITALLA.

        NO,NÄIN SE JAAKKO RYTSÖLÄ MEINAA KUSETTAA SUOMEN VALTIOTA JA MEITÄ VIRKAVALTAA,EN OLE VALTION LEIVIS ,ENKÄ POLIISI.

        MUT NÄIN SE MENEE.OLEN JOKU,KUN VIEL NÄKEE JA JAAKKO KIEMURTELEE,MITEN SE MAHDOLLISTA,KUN KAIKKI MAAILMASSA NOLLANNUT,TAPPAISIN,JOS EI MUN AINUT KONE OLISI.

        NO JOO,KIVA.
        TISKIKONE HEI;)TISKAA JAAKKO RYTSÖLÄN JUTTUJA,AIKAMOINEN TALOUSRIKOLLINEN.


      • GEISSI ETTUU YHTEEN
        yhelle rytsölälle kirjoitti:

        kun koko hallitusmuotojärjestelmäscheisse pitää meitä ihan idiootteina..

        NÄEN VAHVANA JA KUVAKIN NOUSEE,ETTÄ HALLINTOMUOTOJÄRJESTELMÄ JA SE GEISSI,EI TUU YHTEEN,KUVASTAA SUN JATKUVAA SOLVAUSTA HUONOLLA YHDYNNÄLLÄ,JA SE ON JATKVAA,JOHTUU HUONOISTA YRITYKSISTÄ RIKASTUA JA ELÄTTÄMÄÄN SUN KONETTASI,JOKA TIETÄÄ,ETTÄ LOPPUSI ON LÄHELLÄ.

        ÄLÄ JAAKKO RYTSÖLÄ RUNKKAA,KONETTASI KLITORIKSESTA,KUN HÄVIÄT,KUIN TYRITYKSISSÄSI PIMITTÄÄ RAHAA,TIETÄÄ MITÄ TIETÄÄ.OLET MENNYTTÄ KALUA.


    • NOM JOO,TAPPAA MUT

      tyTALOUSRIKOKSET JA NUSSIMISET ON ASIA ERIKSEEN SUOMI HOI 24.

      VITTU JÄTKÄN MUNA ON DILLE,JÄTKÄ ON DILLE,ÄLY ON DILLE.NUSSININEN PERSEESTÄ.

      TALOUSASIOITA EI SOTKE NUSSIMISEEN VÄKISIN.
      TERVEISIN ,KONE,SE JAAKOPASKA PILLUN REWIKÄ.PIMAHDIN.TIETÄÄ SAATANAN VÄHÄN JAAKON TALOUSRIKOKSISTA JA VÄKISIN NUSSIMISISTA,ASIASTA.LAITTAKAA.

      • JAAKKO BEDOFIILI ON

        JAAKKO RYTSÖLÄ,TALOUSRIKOLLINEN ,NAI NUSSII,LAPSIANI,AINUUNA NUMEROLLA,PUHKONUT ,JOKA IKISEN MAAPALLON PÄÄLLÄ.LOPUU NOLLAT,JAAKON KUOLEMAAN VASTA.


    • itsekin vaalea

      Kyllä se niin on, että vaalea mies on eksoottinen nykymaailmassa. Kyllä sitä kelpaa maailmalta kotiin tulla ja ihailla vaaleita miehiä. Tehdään sitten yhdessä vaikka lisää vaaleita lapsia ;).

      • jännempiä

        ja jännän sitä ennemmin nai ja sitä nai


      • vaalea neito

        Vaalea, kalvakka mies kalpenee mustan, hyväkroppaisen miehen edessä. Vaalealla on housuissa narun pätkä, mustalla paksu köysi ;)


    • TUMMA KALJU

      olenko minut sitten tuomittu elämään nyrkkini kanssa kahdestaan koska olen kalju?

      onko väliä onko tumma kalju vai vaalea kalju?

      nyt olen masentunut, olen kalju ja kukaan nainen ei halua minua.

      • Mustalla miehellä

        Vaalea kalju mustalla miehellä on paras. Sinä joutunet tyytymään käsiisi. Lyhin matka vieraisiin= vaihda kättä. Voitte olla kimppakivaakin ;D


      • masennuta

        Minä menetin aikoinani oman blondi-enkelini kaljulle miehelle. Olen huomannut, että kaljuilla miehillä on paljon vientiä. Olen itsekin harkinnut jopa kaljun ottamista. Meillä vaaleahiuksisilla miehillä tuntuu olevan taas enemmän kysyntää tuolla Etelä-Euroopassa, mutta kun siellä ei ole niitä blondi-naisia. Aika paha dilemma.


    • true love

      Ei värillä ole väliä,kunhan on sielukkuutta,saa olla lihava/laiha,ruma /kaunis.Sisin ratkaisee.

      • olisko jaakko,r.

        OLISKOHAN JAAKKO RYTSÖLÄN KONEESTA LÄHTENEET VIESTIT,KENEN REIKÄ MAUKKAIN .LÄSKIN ,VAALEA VAI TUMMA TAI PERÄTI RISTIVERISEN,VITUN KIVA AIHE,KUN KIRJOITIN ,ETTÄ JAAKKO RYTSÖLÄ NUSSII VÄKISIN AINUUNA NUMERONA LAPSIANI.OLISKO VAALEE,VAI LAIHA VAI LÄSKI,MURHA JAAKOLLE,NYT TODELLAKIN.


    • Hip hei.

      Täyttä paskaa koko tutkimus. Miksköhän vaivauduin edes kommentoimaan tällaista sontaa...

    • TUKKA

      Suurin osa blondeista on värjännyt tukkansa vaaleaksi, siis he eivät ole oikeasti blondeja.

      Miehet suosivat blondeja sen takia, koska värjättyjä blondeja on naisista eniten.

      Toisaalta koska elämme tasa-arvon aikaa, on miehelläkin oikeaus värjätä tukka, vaikka tummaksi, jos naiset suosivat tummia.

      Naimisissa ollessa totuus kuitenkin paljastuu, mikä on osaltaan vaikuttamassa avioerojen suureen määrään, kun kukaan ei oikeasti ole sitä
      miltä näyttää.

      • muutos---------------------...

        Monella vaalealla hiukset tummuu vanhemmiten, vaikka ovat vaaleita syntyjään.


    • sanoi joa teeveessä

      Aivan sama, tällä pääsen kuitenkin perille. Se on viisaasti sanottu ja lailli kahjot: Herätkää, ei värillä ole väliä jos kantaja käyttää väliä! PS. Naimisissa ja sitoutuneet: ei todellakaan koske teitä. Saattaa mielitiettysi olla juuri "työn alla"... Värjäilkää ja pärjäilkää.

      • sinkulle seuraa

        kahjot ja uneksiat tänne kirjoittelee,myös peräkamarin tytöt,kellä asjat kunnossa,ei kirjoittele palstoille,,yksinäisten ja vammaisten törkypalsta.

        suomalainen etpäässä rumaa kansaa,ylilihavaa,ja mielenvikasia nykyyään paljon,naisilla myös jokatoisella virtsankarkailua.hyhy


      • KELE =)(/&%¤#...
        sinkulle seuraa kirjoitti:

        kahjot ja uneksiat tänne kirjoittelee,myös peräkamarin tytöt,kellä asjat kunnossa,ei kirjoittele palstoille,,yksinäisten ja vammaisten törkypalsta.

        suomalainen etpäässä rumaa kansaa,ylilihavaa,ja mielenvikasia nykyyään paljon,naisilla myös jokatoisella virtsankarkailua.hyhy

        Tartuntaluvut ovat Etelä-Afrikassa kaiken kaikkiaan pienentyneet, mutta naisten keskuudessa tauti yleistyy yhä. Esimerkiksi alle 25-vuotiaiden naisten riski saada tartunta on nelinkertainen samanikäisiin miehiin verrattuna. Maan 48 miljoonasta asukkaasta noin 5,5 miljoonan arvellaan kantavan hi-virusta.

        siinä teille lempee,,mustasta kepistä voii saada.


    • Ateistienateistienateisti.

      Elikkäs vaalea väri (varsinkin ihossa) naisessa kielii hedelmällisyydestä, koska se saa näyttämään nuoremmalta.

      Tummuus taas miehellä kertoo testosteronitasosta.

      Tässä äärimmäisen lyhyt biologinen selitys asialle. Kannattaa tutustua ainakin ihmisen seksuaalivalintaan. Kuten arvaattekin, niin ei tämä ole ensimmäinen tutkimus asiasta. Parempia selityksiä ja hypoteeseja löytyy biologian saralta kuin sosiologian, jonka mukaan nämä ovat vain syvälle juurtuneita kulttuurillisia ajattelumalleja.

      Näkemiin.

    • jdlödföldöl

      Kaikkihan sen tietävät,että blondeilta saa ja he ovat kaukana viattomuudesta/puhtaudesta ja neitseellisyydestä! :D ja kyllä on miehiäkin arvioitu rankasta..Kuinka miehet on muka niin tyhmiä,että valitsevat vaalea koska se on muka viattomampi vaikka kyllä he sen tasan tarkkaan tietävät,etteivät juuri esim. Kylie MInogue ja Nicole Kidman niitä ole! Jostain kuvien näyttelemisestä ja siitä osasta kuinka paljon miehiä siihen valittiin (ja minkälaisia miehiä) ei voi ikinä tarkoittaa koko maailman tai edes euroopan miehiä. Mutta blondukat saavat taas uskoa,että he ovat täydellisiä ja värjäämällä tukan blondiksi heistä kuoriutuu kuningattaria! :D Toivossa on hyvä elää :D:D

      • PERÄKAMARIN POJAT TIETÄÄ

        VOI VITTU,ET TYHMÄÄ PORUKKAA..HAHA


      • höh

        Mitä pahaa siinä on jos on tunteita ja haluaa paneskella?


      • häh???????

        Mitä pahaa siinä on jos haluaa paneskella on sit tumma tai vaalea?


    • Jesse86

      Moro.
      Minusta blondit näyttävät aaveilta,koska ovat niin kalpean näköisiä.Ei siinä mitään kyllä blondit ovat hyvän näköisiä,mutta itseäni enemmän viehättää tummat naiset (musta hiuksiset ei ulkomaalaiset).
      Jokaisella toki on se oma mielipiteensä,mutta sen tiädän ,että useat miehet suosivat blondeja vain sen takia koska muutkin.
      Mutta jotkut ehkä todella tykkäävät blondeista enemmän.
      Mutta se on kyllä minusta puppua että kaikki miehet suosivat blondeja.
      Minulle ei ole merkitystä minkä väriset hiukset naisella on jos on kaunis niillä.
      Mutta ne jotka suosivat blondeja ovat tummat miehet eli ulkomaalaiset.Suomailisista en niinkään tiädä. Minun mielestä blondit ovat kalpean näköisiä ja se ei viähätä minua.

    • ON SIINÄ JÄTKÄ

      NO VOI HELVETTI,TOI JAAKKO RYTSÖLÄ,AINUUNA NUMERONA MAAILMASSA,PUHKOMISEN TULOSTA SILTÄ,ON NUSSITUTTANUT MUN LAPSILLE,NIIDEN ISÄÄ.

      SAATANAN JÄTKÄ.

      NE NUMEROT AUKEEVAT JAAKON KUOLEMALLA.

    • sini silmäisiä

      Me suomalaiset suosimme sini silmäisiä, koska
      miltei kaikki ovat sini silmäisiä.

      Samoin myös blondeja, koska suurin osa Suomessa on blondeja.

      • eri mieltä!!! =)

        Vaaleat hiukset, ruskeat silmät. Siinä olisi minun suosikkimies. =) Ei kiinnosta siniset silmät eikä tummat hiukset niin paljon. Että kyllä on tutkimukset ihan väärässä!


    • CharlieChaplin

      Nainen on ihan ihana sellaisena kuin on! olipa hiustenväri mikä tahansa!

    • nainen minäkin

      Mutta karvoja riittää, koko ajan saa olla ajamassa kasvoista, sääristä...

      • Tummat juuret

        AITO blondi ei kärsi ongelmistasi.. Olet ns. sekundablondi..


    • ja kansi

      Meillähän menee sit just nappiin, kun minä olen ihan blondi, sinisilmäinen ja mieheni on pitkä ja mustaihoinen ;)

    • hivi,ja muut tuliaset huori...

      Sitä se on kun tummaa patukkaa pitää saada tulee myös ragaistus

    • Minä etsin blondeissa

      helppoa pillua! Kaikkihan sen tietää, että blondit on helpompia, kuin brunetit. Tosin brunetit on tiukempia, kun niitä ei oo rassattu niin ahkeraan.

      • joijgjopjgiojg

        että blondilla ja vaaleahiuksisella ei ole mitään yhteyttä. blondi on keinotekoisesti värjännyt hiuksensa valkoisiksi, pukeutuu halvasti ja käyttää liikaa meikkiä. kun taas vaaleahiuksinen luonnostaan on usein viaton ja söpö, meikkaa sopivasti ja pukeutuu hyvin. näin ainakin omat tyttöystäväni ovat käyttäytyneet.

        kyllä aidon vaaleahiuksisen ja blondin erottaa toisitaan jo kaukaa. mut kaikki ei taida sit vaan olla niin fiksuja kuin minä :) vaaleat vie voiton!!


      • näyttää
        joijgjopjgiojg kirjoitti:

        että blondilla ja vaaleahiuksisella ei ole mitään yhteyttä. blondi on keinotekoisesti värjännyt hiuksensa valkoisiksi, pukeutuu halvasti ja käyttää liikaa meikkiä. kun taas vaaleahiuksinen luonnostaan on usein viaton ja söpö, meikkaa sopivasti ja pukeutuu hyvin. näin ainakin omat tyttöystäväni ovat käyttäytyneet.

        kyllä aidon vaaleahiuksisen ja blondin erottaa toisitaan jo kaukaa. mut kaikki ei taida sit vaan olla niin fiksuja kuin minä :) vaaleat vie voiton!!

        haalakoilta ja ihonväri on usein punertava.

        Keinotekoiset blondit ovat jopa hieman paremman näköisiä monesti, kun ihonvärikin on parempi.

        Mutta brunetet on kauneimpia, sekä naiset että miehet!


      • hmmmmmm............
        näyttää kirjoitti:

        haalakoilta ja ihonväri on usein punertava.

        Keinotekoiset blondit ovat jopa hieman paremman näköisiä monesti, kun ihonvärikin on parempi.

        Mutta brunetet on kauneimpia, sekä naiset että miehet!

        mites se ihon väri siitänyt muuttuu, jos värjää hiukset bruneteiksi :DDDDD suomalaiset on kaikki kalpeita ja valjuja ja omasta mielestä tumma väri vaan korostaa kalpeutta...


    • säälittäviä !

      TÄÄLLÄ KAIKKI BIMBOT, VÄRIIN KATSOMATTA, PROMOAVAT ITSEÄÄN!

      Eikä ole ensimmäinen kerta, eikä viimeinen! Osaatteko te yhtään mitään muuta? Eikö teitä hävetä, no ei tietenkään, koska itsenne promoaminen ja muiden mustamaalaaminen on arkipäiväänne. :DDD

      "Khyl tummat on viiksekkäitä karvaperseitä, khyl aidot blondit on tekoblondeja kauniimpia ja älykkäämpiä, khyl se on niin että minä olen ihan parasta mitä on toistaiseksi siunaantunut maapallolle, ja kirjoitanpa tämän vielä miehen kommenttina niin muutki uskoo..."

      OLETTE TAHATTOMAN HAUSKOJA KAIKKI TYYNNI! EPÄVARMUUS PAISTAA TÄNNE ASTI!!!!!

      KIITOKSET NAURUISTA! OLETTE HYVIÄ PELLEJÄ!

      • sanottu

        samaa täällä naureskelen :D


    • Bella_B

      Voisiko tämä viattomuus kätkee sisälleen muutakin, kuten että miesten mielestä vaalea nainen on mukautuvaisempi ja miellyttämisen haluinen. Haen takaa sitä että mies ajattelee saavansa olla mies vaalean naisen kanssa. Joten tummia naisia ehkä pidetään itsenäisempinä eikä se kaikkien miesten herkille egoille sovi :)

      Ehkä olen ihan tyytyväinen ollessani tumma blondien maassa koska tiedän saavani oikean miehen enkä oman egon pönkittäjän.

      • Kaunis vaaleaverikkö

        tällä kommentillasi omaa egoasi, nyt kun meitä vaaleaveriköitä suositaan... Kaunis voi olla monenvärisenä


      • .......

        Eli ITSEVARMAT miehet pitäis enemmän seksikkäämmistä kaunottarista
        ja
        herkemmät ja vanhemmat(?) miehet alistuvimmista blondeista.
        Hmmmm...joo-o!!


    • Erotkoon heti!
    • punatukkainen? ;)

      hah hah

    • ainakin

      pidän enemmän naisista jotka osaa puhua muustakin kuin ripsareista ja mitä joku sano jonkun jostain eikä tuo väri vaikuta asiaan. Oli vaikka vihreä nainen kunhan on enemmän älliä kuin itsellä niin 3. jalka potkii ulos tallista ja karkaa niitylle piehtaroimaan. Ihmettelen naisia jotka ei osaa luottaa itseensä sen vertaa että alkavat miettiä ripsiväriä tai ihon ruskeutta kesken illanvieton.

      • Nimetön

        Tähän hiusvärijuttuun nyt loppu kommentti: Ensin oli hiekanvaalea, ei uroot olleet kiinnostuneita, sitten pistettiin punaiseksi ja kas alkoi kauhea kuhina, jopa niin suuri kuhina, että pitä mennä taas pariksi vuodeksi harmaahiirulaiseksi kasvattamaan tukkansa. Sitten vähän raidoitettiin vaaleaksi, aika siistiä menoa, sitten blondattiin oikein kunnolla, ja kas taas oli kauhea kuhina ja blondivitsit kovia. Nyt on taas sama luonnonmukainen hiirenharmaahius (tosin hyvin hoidettu ja laitettu), mut ei suomipojat paljon perään vihellä. Et silleen tämä hiusvärijuttu menee. Tosin ihmettelen sitä, että jopa hyvinkin nuorilla naisilla alkaa jo kalju kiiltää, kun käytetään näitä väri- yms. hiustuotteita pilvin pimein, niin lähtee tukka päästä.


    • Nopp

      ..mitä paskaa. Voisivat tutkia jotain järkevää välilä.

      Olen jo kyllästynyt kaikkiin tuollaisiin.. =___=''

    • Kaunis Brunette

      to be a Brunette! :)

      Tutkimus pätee hyvin... seksikkyyttä, kauneutta ja salaperäisyyttä löytyy, unohtamatta fiksuutta ja älykkyyttä. Se on vaarallinen yhdistelmä. ;)

      Jotkut blondit voivat kääntää päitä, mutta brunetet "nyrjäyttävät niskoja". Tästä on useamman vuoden kokemus.
      Itsevarmuutta on, mutta alistuvuutta ja heikkoutta sen sijaan ei.

      "Brunettes are HOT, blondes are not". Olen ylpeä kiiltävistä, pitkistä, bruneteista hiuksistani. ;)

      • et ole mitenkään

        harvinaisuus maailmassa. Aidot kauniit blondit sinisine silmineen taas ovat, joille te brunetet ette vedä vertoja.

        Vaikutat muuten aika bimbolta, hihihihi!


    • sitten olisi

      jos saisi nuorta blondia. Paremminkin hyvää se
      olisi!

      • ne blondit

        yleensä onkin.


      • blondit

        yleensä ovatkin. Mitä kummaa siinä sitten olisi?


      • ovat

        yleensä helppoja. Mitä kummaa siinä sitten olisi?


      • ovat

        yleensä helppoja. Mitä kummaa siinä sitten olisi?


      • Itsetunto kohdallaan
        ovat kirjoitti:

        yleensä helppoja. Mitä kummaa siinä sitten olisi?

        ns. vaikeasti tavoitettava.
        Nainen voi jaella tavaraansa helposti väristä huolimatta. Pornon pariinkin näyttää hakeutuvan kaikenvärisiä yksinkertaisia naisia


      • .....
        ovat kirjoitti:

        yleensä helppoja. Mitä kummaa siinä sitten olisi?

        ns. vaikeasti tavoitettava.
        Nainen voi jaella tavaraansa helposti väristä huolimatta. Pornon pariinkin näyttää hakeutuvan kaikenvärisiä yksinkertaisia naisia


      • tarkoitus postittaa
        ovat kirjoitti:

        yleensä helppoja. Mitä kummaa siinä sitten olisi?

        montaa viestiä, mutta viestit eivät näyttäneet ilmestyvän mukaan keskusteluun...


      • olla sitten
        tarkoitus postittaa kirjoitti:

        montaa viestiä, mutta viestit eivät näyttäneet ilmestyvän mukaan keskusteluun...

        blondi...


      • Somebody***

        En todellakaan jaksa uskoa että kaikki on kiinni jostain hiustenväristä, alapäänkarvoituksesta, rusketuksesta, lihaksista tai pelkästä pukeutumisesta ja se joka näihin pelkästään takertuu niin ei taida kaikki kottaraiset olla pöntössä. Eikös se mahda kuitenkin olla niin että kokonaisuus puhuu enemmän puolestaan ja se mitä pääkopassa liikkuu.

        Ja nyt tiedoksi vielä muillekin olen itse nainen ja takuulla tumma mutta ei ole tarvinnut syrjiä vaaleaa eikä muidenkaan värien omaavia joten en tee sitä myöskään nyt. Jos tarvitsisi jonkin värin puolesta puhua niin takuulla sen vaalean ja itse asiassa vaaleus sinänsä on vahva väri. Ja siitäkös koko vaaleiden viha liikkeelle on lähtenyt kun itsensä päästää kulahtamaan ja äijä ottaakin nuoremman tai nuoremmalta näyttävän vaaleaverikön.


      • mies vaihtaisi
        Somebody*** kirjoitti:

        En todellakaan jaksa uskoa että kaikki on kiinni jostain hiustenväristä, alapäänkarvoituksesta, rusketuksesta, lihaksista tai pelkästä pukeutumisesta ja se joka näihin pelkästään takertuu niin ei taida kaikki kottaraiset olla pöntössä. Eikös se mahda kuitenkin olla niin että kokonaisuus puhuu enemmän puolestaan ja se mitä pääkopassa liikkuu.

        Ja nyt tiedoksi vielä muillekin olen itse nainen ja takuulla tumma mutta ei ole tarvinnut syrjiä vaaleaa eikä muidenkaan värien omaavia joten en tee sitä myöskään nyt. Jos tarvitsisi jonkin värin puolesta puhua niin takuulla sen vaalean ja itse asiassa vaaleus sinänsä on vahva väri. Ja siitäkös koko vaaleiden viha liikkeelle on lähtenyt kun itsensä päästää kulahtamaan ja äijä ottaakin nuoremman tai nuoremmalta näyttävän vaaleaverikön.

        blondiin, niin se ei olisi ollenkaan niin paha juttu. Blondit mielletään usein kevytkenkäisimmiksi ja "tyhmiksi" naisiksi, vaikka se ei ole oikein kaikkia blondeja kohtaan.
        Mutta jos kyseessä olisi viehättävä brunette, niin silloin tuntuisi paljon pahemmalta, koska brunetit mielletään taas usein tasokkaiksi ja kauniiksi naisiksi.


      • ....
        mies vaihtaisi kirjoitti:

        blondiin, niin se ei olisi ollenkaan niin paha juttu. Blondit mielletään usein kevytkenkäisimmiksi ja "tyhmiksi" naisiksi, vaikka se ei ole oikein kaikkia blondeja kohtaan.
        Mutta jos kyseessä olisi viehättävä brunette, niin silloin tuntuisi paljon pahemmalta, koska brunetit mielletään taas usein tasokkaiksi ja kauniiksi naisiksi.

        koko hiusten väristä vänkääminen.
        Yleensä kateellisten panettelua vastakkaista väriä kohtaan. Tyypillistä varsinkin naisille.


      • ....
        mies vaihtaisi kirjoitti:

        blondiin, niin se ei olisi ollenkaan niin paha juttu. Blondit mielletään usein kevytkenkäisimmiksi ja "tyhmiksi" naisiksi, vaikka se ei ole oikein kaikkia blondeja kohtaan.
        Mutta jos kyseessä olisi viehättävä brunette, niin silloin tuntuisi paljon pahemmalta, koska brunetit mielletään taas usein tasokkaiksi ja kauniiksi naisiksi.

        tätä kateellisten naisten panettelua vastakkaista väriä kohtaan. Surkuhupaisaa ja yksinkertaisuutta osoittavaa....


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3431
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      177
      1487
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1247
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1132
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      805
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      769
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      42
      750
    Aihe