Insinöörille tupla palkka Norjassa

GlowoMan

Insinööriksi Norjaan
Haemme ammattitaitoisia insinöörejä, jotka ovat motivoituneita asumaan ja työskentelemään Norjassa.

Tarjoamme työtehtäviä ympäri Norjaa. Lupaamme varmasti uusia haasteita ja kokemusta työskentelystä vauhdikkaalla öljyalalla.

Uskallamme luvata hyvän korvauksen omasta ammattitaidosta. Palkat Norjassa ovat keskimäärin 2 kertaa Suomalaista palkkatasoa korkeammat.

http://www.glowo.net/fin/norja.php

8

12352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä ei...

      Norjassa myös tuplasti kalliimmat elinkustannukset. Voihan tuosta toki jäädä enemmän käteen, suosittelen ottamaan selvää jos vaikka kannattaisikin.

      Kannattaa kysyä tarjoaako firma työetuasunnon.

    • aika keksityltä

      sivustolta. Useimmissa työpaikkailmoituksissa vaaditaan työkokemuksia, joilla saa Suomessa palkkaa noin 3000-5000€/kk, eli Norjalaiset ovat valmiita maksamaan 10000€/kk?

      • ---

        Pakko vastata kun minulla on omakohtaista kokemusta asiasta.
        Työskentelen Norjassa, Oslossa, insinöörinä, vedän n 8 hengen tiimiä. Palkkani on n 7500 Euroa kuukaudessa, mikä on täällä jo ihan hyvä palkka.
        Maksan itse asunnon vuokran mikä on n 750 euroa kuukaudessa, veroprosenttini on n 38.
        Tällä palkalla ja kuluilla minulla ei ole varaa matkustaa joka viikonloppu kotiin, ja rahaa ei tosiaankaan ole mihinkään ylimääräiseen. Ei ole mikään paratiisi, kulut ovat valtavat ja eläminen erityisen kallista.


      • ......
        --- kirjoitti:

        Pakko vastata kun minulla on omakohtaista kokemusta asiasta.
        Työskentelen Norjassa, Oslossa, insinöörinä, vedän n 8 hengen tiimiä. Palkkani on n 7500 Euroa kuukaudessa, mikä on täällä jo ihan hyvä palkka.
        Maksan itse asunnon vuokran mikä on n 750 euroa kuukaudessa, veroprosenttini on n 38.
        Tällä palkalla ja kuluilla minulla ei ole varaa matkustaa joka viikonloppu kotiin, ja rahaa ei tosiaankaan ole mihinkään ylimääräiseen. Ei ole mikään paratiisi, kulut ovat valtavat ja eläminen erityisen kallista.

        hyvin on sua kusetettu! vähän niiku virolaisia suomessa.


    • Niinpä niin

      Pakko olla tupla palkka, että jaksaa niitä Turskan purijoita katsella ja kuunnella.

    • yhtä tyhmiä

      kuin suomalaiset. Se voi olla paratiisi tähän verrattuna. Eläkkeet vaan jäävät suomesta saamatta näiltä tuhnuilta, jotka uskovat kaikkia paskajuttuja.

    • Köyhä insinööri

      Hei !
      Miten helposti luulet Englannin/Ruotsin/Ranskan maikan saavan myöskin sieltä töitä ? Millaisella liksalla ? Tollanen 90-100 neliöinen luukku maksanee noin 2000 euroa kussa vai ? Onko työsuhdeasuntoja tarjolla ?
      Itellä on 9 vuoden monipuolinen kokemus elektroniikka/ sähköpuolelta. Viime ajat oon toiminut sähkösuunnitelijana/ projektipäällikkönä.

    • toissa norjassa

      Pakko osallistua keskusteluun! :)
      Itse norjassa inssinæ suunnitteluhommissa lansi-rannikolla. Suomessa asunto josta maksan asuntolainaa, norjassa asunto vuokralla reilu 1000 egee kuussa, matkustan suomeen noin kerran kuussa omaan piikkiin, siihen paalle viela perus vakuutus maksut, sahkolaskut suomessa jne.. silti jææ sææstoon saman verran kuussa kuin suomessa vastaavista hommista sai kuussa kouraan. Kylla tanne kannattaa suunnittelemaan lahtea!! Rohkeasti vaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe