Noin 1 miljoonaa kilometriä takana,minut on tänäaikana ohitettu muutaman kerran.En tiedä jotka on ohittaneet minut maantiellä,minnekkä teillä oli kiire, vai halusitteko olla Pietarin portilla aikaisemmin kuin minä,vai oletteko olleet peräti jo vuosia aikaisemmin.Minä vielä ainakin elän,ja toivotan kaikille autoilevalle väelle turvallisia kilometrejä.Hopea on voiton ja elämän väri liikenteessä.
Ohitelkaa vain olkaa hyvä
4
512
Vastaukset
- SANOA
SIINÄ ON KAIKKI ELEMENTIT PISTETTY JONOON.PISTÄKÄÄ PAREMMAKSI JOS OLETTE ERIMIELTÄ.PS. KILOMETRIT ON NOIN 40 TUHATTA.
- S60 T5
Juu, kuules kyllä ohi mennään vaan vaikka Pietarin Portille saakka. Körttelijöille suositan bussilla matkustamista, myös juna käy hyvin. Yksinkertainen pyyntö: väistäkää edes moottoritiellä ohituskaistalta oikealle kaistalle jos näette hiukka reippaammin etenevän auton takananne!
- Renault kuljettaja
Minun ei tarvitse siirtyä oikealta kaistalta minnekkään,kun ajelen nopeusrajoitusten mukaan.Vaan sinun on vaihdettava kaistaa vasemmalle jos menet nopeammin.Jos vielä tarkennan sanomaani mikä on oikea kaista niin,kun pitelet ohjauspyörästä niin,vasemman käden peukalo näyttää oikealle.
- S 60 T5
Renault kuljettaja kirjoitti:
Minun ei tarvitse siirtyä oikealta kaistalta minnekkään,kun ajelen nopeusrajoitusten mukaan.Vaan sinun on vaihdettava kaistaa vasemmalle jos menet nopeammin.Jos vielä tarkennan sanomaani mikä on oikea kaista niin,kun pitelet ohjauspyörästä niin,vasemman käden peukalo näyttää oikealle.
Oi kaunis kiitos opastuksesta, enpä moista enne tiennytkään!
Ps. Sanomani tuo kohta oli tarkoitettu köröttelijöille, jotka ajavat nimenomaan vasemmanpuoleista kaistaa motarilla eivätkä väistä takaa nopeammin tulevia; toisin sanoen liikennesilmä puuttuu. Jos itse et syyllisty moiseen, ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760