Olen kertonut kaikille painonnostoennätyksestäni joka on 200-kiloa penkiltä ja on mukavaa nähdä heidän kateudesta vihertävät kasvonsa.
"Sopii tulla rähjäämään kanssani"
MarttyyriMallari-TTt
Paljonko nousee penkiltä
11
502
Vastaukset
- oona.
Osaan punnertaa miesten tyylillä.
"Enkös olekin kova?";)se riippuu ihan siitä että onko sinun käsissäsi mitään vakavati otettavaa painolastia kun punnerrrat miesten tyylillä.
"Ja ellei ole, niin painut takaisin naisten puolelle jumppaamaan"
MarttyyriMallari-TTt- oona.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
se riippuu ihan siitä että onko sinun käsissäsi mitään vakavati otettavaa painolastia kun punnerrrat miesten tyylillä.
"Ja ellei ole, niin painut takaisin naisten puolelle jumppaamaan"
MarttyyriMallari-TTtHehe...minulla on kauniisti muodostuneet NAISEN hauikset...;)
"Mikä ihmeen painolasti...?" - sun..
oona. kirjoitti:
Hehe...minulla on kauniisti muodostuneet NAISEN hauikset...;)
"Mikä ihmeen painolasti...?"ruhoa.
Alle 100 kiloista ei lasketa.
- setä-mies
satanen penkistä, mutta nykyisin nostelen tonneja pankista.
- nainen 1987
mulla nousee 60kg , Enkä edes näytä erityisen lihaksikkaalta.
T: 160 cm typy alle 20 v. maastanosto onnistui noin 1000,- kg, hallitunkilla.
- näyttää
hiljaiselta täällä.. hihhih..
- olen...
hyvä paskanpuhuja.
- Ananasvakuuttaja
Pystyn ainakin ongelmitta nousemaan penkiltä :-)
- paljonko?
Nousee tuolilta tai sohvalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923