mä tein elämäni pahimman virheen tässä vähän aikaa sitte, eli siis: ollaan seurusteltu jo vajaa vuos ja sitte ajattelin yhen kaverin kans yks ilta vähä ryypätä ja sit vahingossa lähin yhen miehen matkaan ja olin sängyssä sen kanssa (huom. oli kortsu.) ja olin silloin aivan ympäripäissäni, en osannut enää edes sanoa ei. ja nyt kaduttaa niin helvetisti. oon varma että jätkäkaveri ei saa tietää tästä mun virheestä ja en aio enää koskaan pettää sitä, en olisi koskaan selvinpäin edes koskenutkaan muihin miehiin. kannattaako mun jätkäkaverille kertoa?
kannattaako..??
4
678
Vastaukset
- soldier
ei kannata kertoa.
- Se X mies
Ei kannata missään nimessä. Tieto vain lisää tuskaa etkä kertomisella saavuta mitään. Kokemusta on. Nuole omat haavasi itse jayksin - kullä se siitä taas häipyy taka-alalle
- perii maan
Mikäli teillä on vahva suhde ja haluat jatkaa miehesi kanssa hamaan tulevaisuuteen niin tiedän että sinun kannattaa kertoa syrjähypystäsi. Mikäli yrität painaa asian villaisella se on ajatuksissasi jokainen päivä. Joku viisas kerran sanoi että paraneminen alkaa siitä kun tunnustaa tekosensa.
Olin itse samassa tilanteessa vuosi sitten ja tunnustin tehneeni väärin. Asunnossamme oli melkoinen pyörremyrsky hetken aikaa. Tilanne kuitenkin rauhottui ja tiedän saaneeni Avovaimoni luottamuksen takaisin. Ruoho ei todellakaan ole vihreämpää aidan toisella puolella.
Vaikka luulet että miehesi ei saa tietää tempustasi niin entä jos...Kerrot parhaalle kaverillesi omantunnontuskissasi ja kaverisi möläyttää asian kun olette seuraavan kerran jatkoilla koko porukalla. Luulen että pahinta on jos hän kuulee sen vieraan suusta. Mikäli näin käy luottamus välillänne on vain muisto.
Kerää rohkeutta ja kerro hänelle. Jos hän rakastaa sinua hän antaa anteeksi. - Maija24v.
Mielestäni sinun kannattaa harkita asian kertomista poikaystävällesi. Jo se, että kysyt muiden mielipidettä asiasta viestii minusta siitä, että asia painaa sinua.
Neuvoisin sinua miettimään, että haluatko suhteenne olevan rehellisellä, vahvalla pohjalla. Varmastikin odotat poikaystäväsi olevan täysin rehellinen sinulle ja pystyvän uskoutumaan sinulle myös vaikeissakin asioissa. Kokemuksesta voin sanoa, että jos suhteenne katuu siihen, että kerrot totuuden niin olisi se liitto ennemmin tai myöhemmin johonkin jokatapauksessa kaatunut.
Vahva liitto voi perustua vain rehellisyydelle ja vaikeatkin asiat, kuten pettäminen ovat vain vastoinkäymisiä ei seurustelun/liiton loppu. Lopulta yhdessä koetut vastoinkäymiset ja keskustelut vain syventävät liittoanne. Kokemuksesta voin näin sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764