Tienaatko miehesi mielestä liikaa? Tuleeko vaimolle liian iso tili?
EI SYYTÄ HUOLEEN. NYT ONGELMASI ON RATKAISU.
Pientä korvausta vastaan olen valmis ottamaan vastaan liian suuresta palkalta ja muista liiallisista tulosta tai varallisuudesta osan omaan käyttööni.
Palvelun hinta on 50€ per tilisiirto tai kiinteällä vuosisopimuksella 500€ / vuosi (maks. 12 tilisiirot vuodessa).
Siirrettyyn varallisuuteen kohdistuvat verotukselliset kulut (esim. lahjavero) laskutetaan lahjoittajalta erikseen.
Uusi palvelu on avattu.
16
472
Vastaukset
- Asiasta.huvittunut
Eikös tämä palvelu tarjota jo jokaiselle Suomen kansalaiselle ihan valtion verotoimiston puolesta?
...erityisesti niille perheille, joissa verottajan naisen palkasta ja muista tuloista viemä osuus on todettu riittämättömän pieneksi.
- sarvikuonokas
Suomen lokkitilanne todellakin on huolestuttava
- sirpamaikkarilta
varsinkin löytyy aivan tarpeksi. Selkälokeista puolet pesii Suomessa. Ja ne alkavat olla häviävä lintulaji. Joten selkälokeista on pidettävä huolta. Viherpiipertäjän tietoisku tähän väliin.
- sarvikuonokas
sirpamaikkarilta kirjoitti:
varsinkin löytyy aivan tarpeksi. Selkälokeista puolet pesii Suomessa. Ja ne alkavat olla häviävä lintulaji. Joten selkälokeista on pidettävä huolta. Viherpiipertäjän tietoisku tähän väliin.
Ja onhan ne selkälokit kaikkein komeimman näkösiä..
sarvikuonokas kirjoitti:
Ja onhan ne selkälokit kaikkein komeimman näkösiä..
...ei pärjää merilokille.
- sirpamaikkarilta
miestä enkä tienaa liikaa. Mutta kerron ystäville palvelusta.
Tää on vielä sellainen sivubisnes, mutta jos kysyntää alkaa olemaan oikein kovati niin täytyy sitten siirtyä päätoimiseksi.
Mä kyllä suosittelisin, että sinäkin lähtisit jo valmiiksi mukaan. Se voisi helpottaa miehen löytämistä, kun eläisit ihan köyhyysrajalla. Ei tarvitsis sitten heti parisuhteen alkumetreillä alkaa miettimään, että tienaankohan mä nyt liikaa miehen mielestä.- sirpamaikkarilta
Richartti kirjoitti:
Tää on vielä sellainen sivubisnes, mutta jos kysyntää alkaa olemaan oikein kovati niin täytyy sitten siirtyä päätoimiseksi.
Mä kyllä suosittelisin, että sinäkin lähtisit jo valmiiksi mukaan. Se voisi helpottaa miehen löytämistä, kun eläisit ihan köyhyysrajalla. Ei tarvitsis sitten heti parisuhteen alkumetreillä alkaa miettimään, että tienaankohan mä nyt liikaa miehen mielestä.jos tehdään niin, että jos sopiva miespuolinen henkilö löytyy, niin mä kysäsen siltä onko verojen ja vuokran jälkeen jäävä osuus liikaa (n. 800 €). Jos on niin otan sitten yhteyttä.
Sillä jos mies haluaa elättää ja maksaa kaiken niin samahan se on mistä ne rahat siihen saa. Omasta palkasta vai miehen palkasta. Mutta luuletko sellasia miehiä miten paljon löytyvän? sirpamaikkarilta kirjoitti:
jos tehdään niin, että jos sopiva miespuolinen henkilö löytyy, niin mä kysäsen siltä onko verojen ja vuokran jälkeen jäävä osuus liikaa (n. 800 €). Jos on niin otan sitten yhteyttä.
Sillä jos mies haluaa elättää ja maksaa kaiken niin samahan se on mistä ne rahat siihen saa. Omasta palkasta vai miehen palkasta. Mutta luuletko sellasia miehiä miten paljon löytyvän?Sehän on vakava miehisen kunnianloukkaus, jos nainen tarjoutuu antaamaan tilipussinsa miehen käyttöön. Tuohan kertoo miehelle suoraan, että nainen ei arvosta häntä ja hänen taloudellista panostustaan parisuhteeseen.
Parempi se on ihan suoraan siirtää noin 20% tilistä mun tilille. Ettet vain loukkaa miehisiä periaatteita.- sirpamaikkarilta
Richartti kirjoitti:
Sehän on vakava miehisen kunnianloukkaus, jos nainen tarjoutuu antaamaan tilipussinsa miehen käyttöön. Tuohan kertoo miehelle suoraan, että nainen ei arvosta häntä ja hänen taloudellista panostustaan parisuhteeseen.
Parempi se on ihan suoraan siirtää noin 20% tilistä mun tilille. Ettet vain loukkaa miehisiä periaatteita.sitten on vaan niin tehtävä. Mutta nyt jää multa kaikki kivat vaatteet ostamatta, joiden avulla niitä miehiä ois voinu käydä pokaamassa. Noh, säästyypä ainakin maksa, eikä tuu tinnitusta.
Taidan minäki olla aika tahdoton lehmä kun kaikkeen heti alistun. - rikhartti
sirpamaikkarilta kirjoitti:
jos tehdään niin, että jos sopiva miespuolinen henkilö löytyy, niin mä kysäsen siltä onko verojen ja vuokran jälkeen jäävä osuus liikaa (n. 800 €). Jos on niin otan sitten yhteyttä.
Sillä jos mies haluaa elättää ja maksaa kaiken niin samahan se on mistä ne rahat siihen saa. Omasta palkasta vai miehen palkasta. Mutta luuletko sellasia miehiä miten paljon löytyvän?miehistä ylpeyttä koettaakin korostaa, niin kysyn silti:
Mitä luulisit, paljon löytyisi naisia, jotka suostuis miehensä elättämään?
Ihan näin tasa-arvon kannattajana. - sirpamaikkarilta
rikhartti kirjoitti:
miehistä ylpeyttä koettaakin korostaa, niin kysyn silti:
Ihan näin tasa-arvon kannattajana.kaveripiirissa yks nainen elättää miehensä. Tai tarkemmin sanottuna nainen käy töissä ja mies on sairauseläkkeellä. Ja mies sais töitä jos vaan haluais.
Ite en kyllä alkas mitään sohvalla makaavaa ukkoa kattelemaan jos ei mitään halujakaan tehdä mitään oman elantonsa eteen. Tosin jos työttömäks yhtäkkiä jäis niin pakkohan se ois elättää niin kauan ennen ku töitä sais. rikhartti kirjoitti:
miehistä ylpeyttä koettaakin korostaa, niin kysyn silti:
Ihan näin tasa-arvon kannattajana...on osunut prosentuaalisesti aika monta ;)
Vaimoni on tukenut minua taloudellisesti mm. armeija- ja opiskeluaikana. Eikä siitä tarvinut koskaan edes keskustella.sirpamaikkarilta kirjoitti:
sitten on vaan niin tehtävä. Mutta nyt jää multa kaikki kivat vaatteet ostamatta, joiden avulla niitä miehiä ois voinu käydä pokaamassa. Noh, säästyypä ainakin maksa, eikä tuu tinnitusta.
Taidan minäki olla aika tahdoton lehmä kun kaikkeen heti alistun.Mikäli vaatetus ei oo ihan viimeisen päälle, niin se suorastaan vetää puoleensa perheen elättäjän ja taloudellisen vastuunkantajan roolista haaveilevia pienituloisia miehiä.
Tahdottomuuskaan ei oo pahe, jos mies etsii kotihiirtä hellan ääreen pyörimään ja sellainen virka sinua kiinnostaa.
Tuo lehmä sana vaan ei millään sovi siihen mielikuvaan mikä sinusta on muodostunut...hmm
- vänkyrä-nainen
joku päivä toteaisi mun tienaavan enemmän kuin se, niin se sais jotain pyytää herättämään itsensä siitä unesta:)
En meinaan usko et ihan helposti tuollaiseen tilanteeseen koskaan päädymme, ellei sit mies oo työtön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462