Ei ollut autojono,ei vastaantulevaa liikennettä,en ajanut "alinopeutta"vaan n.10km yli sallitun.
Takaani kaahasi yht'äkkiä auto ja lähti ohittamaan ajoi rinnallani n.20 cm autoni kyljestä ja tölväsi autoni eteen n.metrin päähän.
Seraavan kerran tapasin tuon samaisen auton kun tulimme kaupungin ensimmäisiin liikennevaloihin,siellä hän oli pysähtyneenä ja kun lähdin itse toiselta kaistalta hänen ohitseen hän jäi vielä tokomaan käsijarrunsa kanssa.
ps. En ajanut keskiviivan tuntumassa vaan ajokaistan oikessa reunassa.
Terveiseni kyseiselle kuljettajalle(jos sattusit tän lukemaan)Miten olisi jos menisit uudelleen autokouluun ja opettelisit ohitusta(turvallista) ja käsijarrun käyttöä,koska ne asiat silminnähden olivat sinulle ylivoimaisia asioita.
Ikäsi oli kait jotain 40-45 väliltä sukupuoli; mies
Liikenteen vaarantajat
4
559
Vastaukset
- Polliisi
rekisteri numero yläs ja tänne palstalle, jotta muut tietäisivä varoa moista kusipäätä!!
- Reilu-Erkki
Ja näiden kanssa pitää elää....
Poliisiopistossa on muuten haku päällä...www.poliisi.fi - Miliisi
Reilu-Erkki kirjoitti:
Ja näiden kanssa pitää elää....
Poliisiopistossa on muuten haku päällä...www.poliisi.fiReilu-Perse-Erkillä ongelmia poliisin kanssa?
Taitaa olla Reilu-Perse itekin kaahailija joka ei halua rekkariaan yleisön tietoon....
- Sam
Olen pannut merkille samanlaisia asioita, eli kaistaa olisi vapaa vaikka kuinka pitkälle eikä kukaan tule takaa mutta silti on hirveän kiire takaisin "omalle" kaistalle. Toiset kai tekee sitä ihan vaan pelosta, mutta sitten näkee ihan fiksun näköistä porukkaa joka tekee saman asian. Vittuiluako? En tiedä, mutta ottaa pannuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057