Vaikuttaa siltä että jengi haluaa paljastaa kaiken itsestään.
"Ei kiinnosta"
MarttyyriMallari-TTt
Onko teillä mitään intiimielämää
16
782
Vastaukset
- Mesi Velooni
Kerro taas siitä sun volvostasi!
- Ihailijatar
Sinä olet minun columna vertebralikseni. Ei minulla muuta intiimielämää ole.
*itkee ilosta* - Ansku.lumppu
Minä janoan likaisia paljastuksia naapureistani.
- oona.
NAAPURINI haluavat tietää minusta kaiken.
"Mutta enpäs kerro!;)"- ansku.lumppu
En kiinnosta naapureitani paskaakaan, vaikka teen toki muutakin kuin seuraan heidän elämäänsä.
"kehen sitä takertuisi" - oona.
ansku.lumppu kirjoitti:
En kiinnosta naapureitani paskaakaan, vaikka teen toki muutakin kuin seuraan heidän elämäänsä.
"kehen sitä takertuisi"Takerru lutkittelijaan, se on rakastavaa empatiaa vailla.
- ansku.lumppu
oona. kirjoitti:
Takerru lutkittelijaan, se on rakastavaa empatiaa vailla.
Sehän voisi pitää mua huorana!
- oona.
ansku.lumppu kirjoitti:
Sehän voisi pitää mua huorana!
Millainen on sinusta takertuva ihminen?
"eivätkö kaikki rakastakaan minua" ansku.lumppu kirjoitti:
"kehen sitä takertuisi"minähän kirjoitin tänne eilen että tällä palstalla ei kuulu kertoa itsestään. Ei millään pahalla, mutta yksikään teistä ei ole mitenkään kiinnostava tai hauska. Ainoastaan minun juttuni ovat pitäneet tämän palstan pystyssä.
"Mitä tuntemuksia viestini sinussa herätti"
MarttyyriMallari-TTt- ansku.hullu
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
minähän kirjoitin tänne eilen että tällä palstalla ei kuulu kertoa itsestään. Ei millään pahalla, mutta yksikään teistä ei ole mitenkään kiinnostava tai hauska. Ainoastaan minun juttuni ovat pitäneet tämän palstan pystyssä.
"Mitä tuntemuksia viestini sinussa herätti"
MarttyyriMallari-TTtEi kai se ole itsestään kertomista, jos haukkuu eksiään?
"Sanon vain totuuden"
- esille..
seuraavassa palaverissa. Turhaan sitä täältä kyselet.
- oliski,
niin olis jotain paljastettavaa.
No ok. Kävin äsken vessassa.
Tulos oli laiha. - sirpamaikkarilta
juurikaan.
"Siitäkö se mielialan vaihtelu johtuukin"
Intiimitön suomalainen akka Tuollainen aloitus suorastaan kerjää esittelemään kiveksensä etenkin sulle. Vieläpä niin että kasseissa on kirjaimet MM ;-D
....
Vitut. Kamerasta patterit loppu.onko sinulla?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802