voiko/kannattako syödä molempia.
Mitkä haitat/hyödyt on näissä.
Mulla ilm. neuropaattinen kipu tai jotain sinnepäin, näitä lääkkeitä ehdoteltu.
Kokemuksia nyt kaipaan kun mitkään ns. normaalit tulehduskipulääkkeet ei auta.
Cymbalta ja Lyrica
5
8415
Vastaukset
- erkki kivulias
(harmi, että pirun kallis)käytetään masennukseen ja nostamaan neurologissa kivuissa kipukynnystä.
Lyrica nostaa myös.
Kannattaa kokeilla olisiko se juuri sinulle räätälöity lääkitys. - Mummo55
Hei. Minulla oikeassa kädessä mystinen hermokiputila, joka tulee tietyssä asennossa. Syytä selvitetään. Lyrica ainut joka auttaa (siis "tavalliset" kipulääkkeet ei auta). Lyricaa on monta vahvuutta. 75 mg tuo minulle ainakin jo lievästi humalaisen olon, en vois auton rattiin lähtee. 25 mg lääke ei tuo tokkuraa mutta ei sanottavasti autakaan. Lyricaa on jopa 300 mg vahvuista! En varmaan pääsis sängystä ylös jos sitä käyttäisin. Sopiva annos varmaan löytyy, ja lääkkeen ottamisen ajankohta on kans tärkee. Ei sinänsä huono lääke, parempi kun kovat kivut.
- nimim.kokenut
Sain hermokipuuni n. kaksi kuukautta ssitten Lyricaa , joa 75mg:n annoksena auttoi tosi kivasti, mutta nyt ei enää mitään vaikutusta paitsi väsymys.
Annosta kai voisi nostaa mutta sitten vielä pahemmat sivuvaukutukset ja koukutukset.
olisiko jollain vinkkiä mihin kannattaa uutta reseptiä kenties pyytää
- Nimetön
Minulla on hermosärkyä selässä ja käsissä. Lyrica annos on 600mg päivässä ja cymbalta 60mg päivässä se on syvä masennuksen. sitten vielä puolikas imovane yöksi.. Ja hyviin on mennyt. hoidan kodin ja lapset.
- voieitaas
Lyricasta sellainen kokemus että aloitin 25 mg. sit nostettiin 50...75 jne... Nyt syön 300 mg aamuin illoin.
Annos nostettiin tosi hitaasti. Kun nostin tähän 300.aan niin tuli ensimmäisen kerran sivuoireita, eli hieman humalainen olo.
Sivuoireet kiusasi 3 päivän ajan ja sitten niitä ei enään tullut.
Ei tosin ole vielä kipukaan lähtenyt, ehkä vähän helpottanut.
Lyrican lisäksi menee burana ja panadol molempia 3 kpl/ pv.
Odotan jos tällä annostuksella kipu alkais hävitä!!
Onnea sulle lääkekokeiluun. Ei ainakaa Lyricaa kannata peljätä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803