Schwarzkopf Live colour XXL?

tahtooblondiksi

Mitenkä nämä Live-värit, ovatko ne mistään kotoisin?
Varsinkin nämä kaikkeista vaaleimmat sävyt, olivatko ne nyt 001 ja 002.
Olen kuullut kyllä ihmisten haukkuvan Liveä, että tulee purkkatukka jne.

Kiitos jos vastaatte :)

17

18209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mörkö:o

Käytän kylläkin mustaa väriä mutta Livevärit ainaki mulle aina sopineet (eri sävyt) ja olen värjäillyt 10 vuotta tukkaani. Tarttuu hyvin ja kestää hyvin. Vaaleista väreistä ei kyllä kokemusta.

• ...........................

Ne liven vaaleimmat "sävyt" ovat väriä poistavia eli vaalentavia tuotteita. Niissä on todella kova hapete (12 %) ja vielä lisäksi vaalennustehostetta. Helposti menee tukka purkaksi parin käsittelyn jälkeen. Suosittelen jos on pakko saada vetublondit hiukset niin menemään kampaajalle.

• Schwarzkopf

Itse olen värjännyt Live XXL tummilla sävyillä, mustalilalla, kirkkaan punaisella, tummanpunaisella, pronssisen mustalla jne.

Joka kerta värit ovat pysyneet ihan ok, vaikkakin punaisen kanssa saa tapella ikuisesti, mistään maan ja taivaan väliltä ei löydy punaista kestoväriä, joka pysyisi sen "2kk", kevytväreistä puhumattakaan.

Mutta Livellä itselläni väri pysyy ok:na sen 1kk, välillä vajaa, jos pesen usein/pesen ei-värjätyille hiuksille tarkoitetulla shampoolla, joka ei sisällä väripigmenttejä.

Ystävätär värjäsi Liven platinan vaalealla sävyllä, muttei ollut lainkaan tyytyväinen tulokseen (itse väriin), tämä tosin saattoi johtua hiuslaadusta.
      Hampputukkaa ei kuitenkaan tullut.

Live on siis ihan hyvä, suosittelen, ja hintakin on ok.

• ...

Live Colour XXL on ihan ok, ei tule hampputukkaa (jos ei todellakaan ole jo sellaisia erittäin huonokuntoisia hiuksia päässä jo värikäsittelyä ennen). Itselläni on aika rankasti käsitellyt hiukset, on vaalennuksia todella paljon, värjäyksiä ym ym. Olen kuitenkin hoitanut niitä hoitoaineilla ja muuten yrittänyt käsitellä hellävaroen ja hiuksiin on laitettu tuota Liven vaaleinta "sävyä" eli vaalennusta ja hiukset on ihan hyvin päässä pysyneet:) Mutta latvoja kantsii hoitaa hoitoaineilla ja käsitellä muutenkin varoen, jos on vaalennuttu (jo useampaankin otteeseen).

• redhair

Ainakin mulla vielä sillon ku oli mustat hiukset niin toi väri pysy tosi kauan, ei haalistunu ruskeaks jne. Nyt värjäsin tolla kirkkaan punasella mut odotetusti ei se kauaa pysyny mut hyvä lopputulos kuitenkin tuli ^^ Eli voin todella suositella näitä Live tuotteita, äitini värjäsi vissiin tuolla kullan vaalealla ja hyvä tuli ;)

• diy

Miten on, kuinka punaiset tuolla punaisella värillä tulee oikeasti? Entä kun se kuluu pois, eihän se "vaalenna" hiuksia?

• ............

Juu.. "suojaa vaaleita hiuksia epäpuhtauksilta sekä kellertäviltä värituloksilta" tuus kattoo mun tukkaa ja sano toi uusiks.. mulla oli n. 15cm "tyvikasvua" ja luonollinen värini on suomalainen hiekan harmaa(vaalea). Ja oman värin jatkeena toista vaaleaa sävya. Ai että on kaunis porkkana päässä nyt. väri on kyllä tasainen.. melkein liian tasainen.Sainpa hyvän pohjan vetää nutrisea päälle. Toivottavasti hiukset kestää -.- olin niin kauan värjäämättä että säästin siinä sen verran että ei nyt ihan itku tuu rahan tuhlauksesta, mutta ei sekään kaukana ole.

• Nonoyo

Mulla samanvärinen, tummempikin oma hius ja toi 00A toimii mulla tosi hyvin! Vetää ihan "valkoseks" kun antaa olla tarpeeks kauan :o

• kokemustaväreistä

Värjättyjä hiuksia kannattaa pestä niiin kylmällä vedellä ku sietää , niin väri ei kulu niin nopeasti. Punanen värihän on aina kinkkinen tapaus, valitettavasti. Ja kaikki lämpökäsittelyt haalentaa aina, että lämpösuoja on suotava. Parempaa väriä ku Live XXL en oo kyllä marketista löytäny. Kannattaa ostaa ihan kampaajalta jokin värishampoo, niin kyllä väri pysyy ihan hyvin pitkään

• ELMAAA

SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI :)

• Entiedämitään...

Ite mietin kans tuota kun on itellä aika herkkä päänahka meinasin värjätä ihan sillä Live colour XXL electric blue värillä latvat ensiksi niin että tuleekohan siitä mitään allergiaa tai kestääkö hyvin?

• Ensuosittele

Siis tänään koitin kyseisellä värillä kokopäätä laittaa mutta ei jostain tuntemattomasta syystä sitte tarttunut melkeempä ollenkaan, vaan otsahiuksissa on vähän haalean sinistä

• auttakaa mua

itellä on keskiruskeet hiukset , ja haluisin näistä vaaleemmat.Kerran ku olin kaupassa niin siellä oli näitä värejä 2,00 eurolla... ostin sitten kaks blondia väriä ja nyt en tie että uskallanko mä värjätä mun hiukset jos niistä tulee ihan oranssit tai keltaiset :// sanokaa kannattaako mun !? en sitten tosiaan oo tekemässä värin poistoa ! enkä kampaajallle mene(:

• Anonyymi

Minä taas olen rakastunut sävyyn 76 Ultra Violet. On kylmä sävy, lämpöiset ei minulle sovi. Mulla pysyy tosi hyvin. Värjään vain juuret tarvittaessa, lopuksi levitän latvoihin viideksi minutiksi. Käytän värjätyille hiuksille tarkoitettua shampoota ja hiussuihketta latvoihin. Ne Lorealin punapakkaukset. Jostain luin, että poispestävä hoito-aine kuluttaa eniten punasävyä, siksi käytän suihkutettavaa, hiuksiin jätettävää nestemäistä hoitoa.

• Anonyymi

Sille seuraavalle joka miettii kaupassa että onko kympin hiusväristä mihinkään: mustasta ainakin on, meni osittain suomalaisen juurikasvun ja osittain värjätyn brunen päälle ilman ongelmia.

• Anonyymi

...mainittakoon vaan vielä se, että tämä on niitä hiusvärejä joista jää läntit ihoon, ellei nopeasti pyyhi vaikka kasvovedellä pois ylimääräistä väriä korvista yms.

• Anonyymi

Uskaltaako noilla värjätä, jos on vaalennettu ennestään ja näkyy juurikasvua, vai tuleeko epätasainen lopputulos tai hiusten valkaistu osa katkeilee yms.? Jotain vaaleahkoa sävyä ajattelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8580
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2449
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2251
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1995
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1390
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1147
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe