moi.......??)=)/!!#/(="½%¤&&(=
mihin kannattaa ottaa mieluiten lävistys?
haluisin ehkä nenään.
mihin?
6
283
Vastaukset
- hipsu
jos haluat lävistyksen nenään niin otat sen siihen sitten. lävistyksen paikka valitaan itse, ei muiden mielipiteitä kyselemällä
- tyttö89
mä otin ekan lävärin nenää.ja sain vähän aikaa sitten kielikorun.minusta nenä on kaunis paikka lävistykselle=)
- juups..
älä missään nimessä ota läväriä...korkeintaan korviin.... ajattele asiaa pidemmällä tähtäimellä....haluaisitko muka joskus vanhana 70-vanhuksena pitää vielä tuota samaa läväriä!? ja jos aiot kasvattaa sen umpeen, siitä jää kyllä hitonmoisen RUMA jälki..... ja muista se kestää koko sun loppuikäs!!!..tiedän kokemuksesta....
mullaki on silmän yläkulmassa ollu jo toi läväri 8 vuotta ja sillo kun sen hankin niin kyllästyin siihen jo eka kuukauden jälkeen.. asiasta huomauteltiin kaikkialla...eikä tosiaankaan kukaa siitä pitäny...eivät edes omat kaverit....:(- joku vaa..
oon just samaa mieltä ton kaa!
oon 16 wee jätkä ja mielestäni kenellekkään huom. KENELLEKKÄÄN ei sovi lävärit!!!! - korvaan
ota rustoon ekaksi
- -eRiHuBa-
..korvalehteen. Itellä on yht 3 lävärii korvalehdis. Kait se nenäkin on ihan hyvä paikka, mut jos rusto tulehtuu pahasti, nenä tavallaan saattaa "lyssähtää" eli epämuodostua. Epätodennäköistä. Itse laittaisin ainakin nenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938