Mistä juuri sinut, mies, voi löytää vapaina viikonloppuina?
kotoa nukkumasta, mökiltä, baareista, harrastuksen(minkä?) parista, vai jostain muualta? Kaipaatko aina seuraa, vai viihdytö yksin omissa oloissasikin?
miehen
8
303
Vastaukset
- Patrick D.
voi löytää viikonloppuna töistä (ajan kuorma-autoa ammatikseni) tai sitten moottoripyöräilemästä(kunhan kelit suosii) sekä mökkeilemästä pohjoisen maisemissa. :)
Nukkumistakin harrastan rankan duunipäivän päälle ihan mielellään. Viihdyn yksinkin ihan hyvin,mutta kauniimman sukupuolen seurakin olis ihan mieltä lämmittävää.- nainen30...
Olen aina ollut kiinnostunut moottoripyöräilystä (minulla ei ole itselläni ajokokemusta, eikä tällä hetkellä mahdollisuuttakaan ajaa korttia...). Mistä päin olet ja minkähän ikäinen? Jos sinua kiinnostaa tutustua kaverina, niin laita yhteystietosi.
- asia*mies
...nykyisin todennäköisimmin kotoa, kävelyltä, kuntosalilta, kesällä fillaroimasta, joskus myös baarista (kun en useinkaan innostu yksin lähtemään ja kavereidenkin menohalut ovat tasaantuneet niin alkaa olla enempi poikkeus kuin normaalia viikonlopppumeininkiä), kirjastosta, kirpparilta tai ostoksilta tai autoa, fillaria tms. fiksaamasta, viime viikonloppuna tuli myös vaihteeksi oltua yön yli pois kotoa harrastuksen merkeissä.
a - kotoa harrastusten parissa
b - ulkoa harrastusten parissa
c - jostain ihan muualta, harrastusten parissaMun viikonloput on melkoisen tiukkaan buukattuja.
Yhteen viikonloppuun on survottava soittokeikka ja toisen projektin treenit.. tai sit toistepäin. Sit mulla on yleensä joku kiekkopeli jota oon ainaki kattomassa tai valmentamassa.
pahimmat sunnuntait sujuu niin että aamusella 8 maita ylös ja kiekkopeliin joka alkaa puolilta päivin. Jos se on vieraspeli niin sinne on lähdettävä ajoissa. Se loppuu sit n.klo 13 ja siitä sännätään ensimmäisiin soittoharkkoihin jotka alkaa klo 14 ne kestää pari tuntia ja niistä sännätään bänditreeneihin jotka tavalleen alkaa klo 17. Ne kestää pari tuntia, ehkä vähän yliki ja sitpä onki meidän kaukalopallo vuoro...20-22. Siitä ku menee saunaan niin on aika loppuun ajettu olo.
Lauantai on yleensä vähän helpompi päivä. Mut se menee nukkuessa... Baareihin en jaksa lähtee ku aniharvoin. Joskus tulee käytyä kahvilla lähikuppilassa, mut ei muuten...- ei löydä...........
Harrastuksen parista, yksin.
( jos jaksaisi lähteä )
Ei kun oikeasti kotoa nukkumasta.
Viihdyn aina paremmin yksin.
Varsinkin harrastukset edellyttää sitä. baareissa joka viikonloppu. Ja sieltä tulee todennäköisesti vastaisuudessakin löytämään. Eipä sitä tällä hetkellä ole mitään muutakaan tekemistä. Eihän tietenkään koko viikonloppu baareissa mene, yleensä perjantai ja/tai lauantai-ilta, mutta sunnuntai lähes yksinomaan kotona telkkarin tai tietokoneen ääressä, ja lauantaipäivän vietän yleensä kanssa kotona. Välillä viikonloppu menee kaverin luona kyläillessä tai kaveri on minun luona kylässä.
Yleisesti ottaen seura kyllä kelpaa lähes aina, mutta välillä on parempi fiilis olla ihan yksin.viikonloppuisin uimahallilta, netistä, kaupasta tai kotoota. Ainoat vakiomestat, joista uimahalli on nyt tullut vasta uutena kuvioihin.
Kaikki muu on sit satunnaista häröilyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723