Miehen logiikan pelkokerroin

rusalkaa

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1505473

Nyt on sitten mahdollisuus tähän ehdottaa suomalaisia erityisesti pelottavia ehdotuksia tv-viihteen huippusuosittua ohjelmaa varten. Välitän ideat eteenpäin ja sitten syksyllä nähdään oikee Suomen Plekokerroin:

Oisko mitään vihasen-läskin-eukonkantokisa? Kelpaisko jurrisen-äijän-kotiinraahamiskisa? Ai niin, pelkokerroinhan tulee siittä, kun kisailijat joutuu tekemisiin kaikenlaisten ötököitten ja mömmöjen kanssa. Joku mämmissä uinti ja sinilevän syöntihän on ihan jokakesaistä pelkokerroinpuuhaa...mitähän keksisi ehdottaa?

34

785

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänkyrä-nainen

mut toi olis kyl ihan ku mulle tehty tonlainen kisailu.:D Sen verran on sitä tyhmänrohkeutta muutenkin tälle rämäpäälle suotu.:)

• rusalkaa

syödä? Meniskö jotkuin kastemadot?

Sulle:Jos joutuisit istuu kastematojen kanssa niin kauan, kunnes olet syönyt ne kaikki?

• vänkyrä-nainen
        rusalkaa kirjoitti:

syödä? Meniskö jotkuin kastemadot?

Sulle:Jos joutuisit istuu kastematojen kanssa niin kauan, kunnes olet syönyt ne kaikki?

menis joo...ei nyt ämpärikaupalla sentään;D

Mut mä en oo katsonut sitä alkuperäistä ohjelmaa, ku vaan joku pari kertaa, enkä muista oikein mitä siellä oli, mut jotkut söi jotain härän kiveksiä tai jotain...vai olikohan se just tuo ohjelma..no, kuitenkin sallanenkin menis ihan vaan näyttämisen halusta.:) Ja kaikki mömmö- ja ötökkäjutut menis kyl kans.

Mulla ei oikeen mitään pelkoja oo...

• <huomaaja>
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

menis joo...ei nyt ämpärikaupalla sentään;D

Mut mä en oo katsonut sitä alkuperäistä ohjelmaa, ku vaan joku pari kertaa, enkä muista oikein mitä siellä oli, mut jotkut söi jotain härän kiveksiä tai jotain...vai olikohan se just tuo ohjelma..no, kuitenkin sallanenkin menis ihan vaan näyttämisen halusta.:) Ja kaikki mömmö- ja ötökkäjutut menis kyl kans.

Mulla ei oikeen mitään pelkoja oo...

Vänkyrä joutuu taputtamaan kaljua miestä päälaelle.

Hehe, mä oon kyllä hyvä näissä(kin).

• vänkyrä-nainen
        <huomaaja> kirjoitti:

Vänkyrä joutuu taputtamaan kaljua miestä päälaelle.

Hehe, mä oon kyllä hyvä näissä(kin).

aika pahan pistit;)

Ehkä sekin menis jos kymppitonni kiiluis silmissä ja toi olis se viimeinen tehtävä:D

• vaikkapa:

Kolme tuntia Miehen logiikassa.

• rusalkaa

ja olis pakko vastata kaikille.

• caput.mortuum

Alasti muurahaispesässä istuminen. En suostuisi.

• Miks se pitää mennä jonnekin argentiinaan asti kuvaamaan tää... Osataan sitä suomessakki.

Mun skenaarioita:

Viemäriveden puhdistamon, ekassa saostusaltaassa sukelletaan joitan esineitä pohjasta...

Orilauman johtajan kaulasta poimitaan ruusuke

Moottoripyörällä ajetaan auton rinnalla ja noustaan prätkästä auton kyytiin etupenkille.

Lasketaan sokkona lumilaudalla ja perässä tuleva kaveri huutaa ohjeita...

• rusalkaa

Hyvä :D

• vänkyrä-nainen

multakin, paitsi moottoripyörällä tuskin pääsisin ees eteenpäin...Tuo olis epäreilua, koska joukossa varmaan ois sellasia, jotka osaa ajaa. Tarvis olla tasaset lähtökohdat jokaiselle.

• rusalkaa
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

multakin, paitsi moottoripyörällä tuskin pääsisin ees eteenpäin...Tuo olis epäreilua, koska joukossa varmaan ois sellasia, jotka osaa ajaa. Tarvis olla tasaset lähtökohdat jokaiselle.

siinä kävisi, jos kuski hyppää auton kyytiin?

• rusalkaa kirjoitti:

siinä kävisi, jos kuski hyppää auton kyytiin?

jos siinä on kaatumaraudat eikä hirveesti katteita niin se saattas selvitä ihan säikähdyksellä...

Mut luultavammin se menis ihna kappaleiks jos se lähtis pyörimään ja pomppis hateloon... Jos se taas kaatus ja lähtis liukumaan niin varmaan selviis säikähdyksellä.... ellei tulis äkki pysäystä. Pahin skenario ois että se pyörähtäs auton eteen pyörän alle auto sekä pyörä kappaleiks...

• rusalkaa
        Frederico kirjoitti:

jos siinä on kaatumaraudat eikä hirveesti katteita niin se saattas selvitä ihan säikähdyksellä...

Mut luultavammin se menis ihna kappaleiks jos se lähtis pyörimään ja pomppis hateloon... Jos se taas kaatus ja lähtis liukumaan niin varmaan selviis säikähdyksellä.... ellei tulis äkki pysäystä. Pahin skenario ois että se pyörähtäs auton eteen pyörän alle auto sekä pyörä kappaleiks...

Jos sä oisit kuskina, mä en hyppäisi mihinkään. Pitelisin lujasti kii vaan.

*taisin hävitä kisan*

• sirpamaikkarilta

ja ikineitsyille vois olla oma jakso, jossa pitäs läpästä esterata mikä olis tehty lutkista ja pelimiehistä... ;D Monenkohan kantti kestäs kohdata livenä?

• rusalkaa

Voisin lisätä:...että joutuisi tapaamaan semmosen palstalaisen jota ei ainaskaa missään tapauksessa haluisi tavata...ja viettää sellainen lemmenlaiva televisiotitu deitti.

• sirpamaikkarilta
        rusalkaa kirjoitti:

Voisin lisätä:...että joutuisi tapaamaan semmosen palstalaisen jota ei ainaskaa missään tapauksessa haluisi tavata...ja viettää sellainen lemmenlaiva televisiotitu deitti.

en pystys osallistumaan. Kun ei oo tullu mitään kammoa ketään kohtaan. Tosin itse oisinki siellä lutkapuolella tissit tiskissä. Ja se vasta pelottava näky oiski.

• rusalkaa
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

en pystys osallistumaan. Kun ei oo tullu mitään kammoa ketään kohtaan. Tosin itse oisinki siellä lutkapuolella tissit tiskissä. Ja se vasta pelottava näky oiski.

esterata...

• väliaika

pitäis keksiä palstalaisille, niin kahdeksi viikoksi korpimökille ilman sähköä ja nettiyhteyttä.

Siinä menis moni naama valkoseks.

• sirpamaikkarilta

Ulkohuussi! Ei ikinä!

• väliaika

Ulkohuussi! Ei ikinä!

olla se suurin ongelma monellekaan.

Tottakai ulkohuussi, puuhella ja saunavesi sulatettava lumesta. Eihän siinä muuten ole tunnelmaa.

• caput.mortuum

...lähtisin pariksi viikoksi korpimökille jos sellainen mahdollisuus olisi.

• sirpamaikkarilta
        väliaika kirjoitti:

olla se suurin ongelma monellekaan.

Tottakai ulkohuussi, puuhella ja saunavesi sulatettava lumesta. Eihän siinä muuten ole tunnelmaa.

ainakin kunnolla kun ei kahteen viikkon pystys syömään ummetuksen takia. Joten kai sinne ois jo sen kannustaman lähettävä.

Mutta toisaalta jos siellä ois nää kaikki samat tyypit täältä ni samahan se ois onko konetta. Vai oisko se niin että yksin pitäs lähteä?

• väliaika

ainakin kunnolla kun ei kahteen viikkon pystys syömään ummetuksen takia. Joten kai sinne ois jo sen kannustaman lähettävä.

Mutta toisaalta jos siellä ois nää kaikki samat tyypit täältä ni samahan se ois onko konetta. Vai oisko se niin että yksin pitäs lähteä?

kaks viikkoa ilman nettiä. Kuinkahan monta sinne oikeasti lähtis?

• sirpamaikkarilta
        väliaika kirjoitti:

kaks viikkoa ilman nettiä. Kuinkahan monta sinne oikeasti lähtis?

sitä täytyy kävästä maaseudulla. Sillon unohtuu puhelinkin. Mutta edelleen se ulkohuussi aiheutta niin voimakasta pahoinvointia ettei pysty edes ajattelemaan.

• caput.mortuum

Jos vielä mun kanssa joutuis sen kaksi viikkoa siellä mökissä olemaan niin kukaan ei siitä suoriutuisi. Kymppitonnin saa helpommallakin.

• väliaika
        caput.mortuum kirjoitti:

Jos vielä mun kanssa joutuis sen kaksi viikkoa siellä mökissä olemaan niin kukaan ei siitä suoriutuisi. Kymppitonnin saa helpommallakin.

myönnetään.

Meitä on täällä poikkeaviakin yksilöitä.

Etkös itekään kestäs siellä mökillä kahta viikkoa, jos ei kukaan suoriutuisi?

nimimerkillä
        -kohta pääsee lähtemään-

• caput.mortuum
        väliaika kirjoitti:

myönnetään.

Meitä on täällä poikkeaviakin yksilöitä.

Etkös itekään kestäs siellä mökillä kahta viikkoa, jos ei kukaan suoriutuisi?

nimimerkillä
        -kohta pääsee lähtemään-

Kestäisin jos saisin olla yksin siellä mökillä. Se ei sitten olis mitään pelkokerrointa, joten tehtäväni olisi olla kaks viikkoa korpimökissä kymmenen muun palstalaisen kanssa. Asuisin varmaan siellä puuceessä.

• väliaika
        caput.mortuum kirjoitti:

Kestäisin jos saisin olla yksin siellä mökillä. Se ei sitten olis mitään pelkokerrointa, joten tehtäväni olisi olla kaks viikkoa korpimökissä kymmenen muun palstalaisen kanssa. Asuisin varmaan siellä puuceessä.

on hieno taiteenlaji. Harrastan sitä itsekin.

• caput.mortuum
        väliaika kirjoitti:

on hieno taiteenlaji. Harrastan sitä itsekin.

Ei kai se mitään taidetta ole? Mun mielestä se on kyvyttömyyttä elää muiden kanssa vuorovaikutuksessa. Vapaaehtoinen ja väliaikainen erakkous on eri juttu ja joskus erakoituu vaikkei sitä haluaisikaan. Kun ei pysty olemaan muiden kanssa tekemisissä.

• väliaika
        caput.mortuum kirjoitti:

Ei kai se mitään taidetta ole? Mun mielestä se on kyvyttömyyttä elää muiden kanssa vuorovaikutuksessa. Vapaaehtoinen ja väliaikainen erakkous on eri juttu ja joskus erakoituu vaikkei sitä haluaisikaan. Kun ei pysty olemaan muiden kanssa tekemisissä.

vika se varmaan on ihmisessä, ainakin suurimman osan mielestä. Ihmisen kait pitäis olla laumaeläin.

Omalla kohdalla tämä on kyllä ihan vapaa-ehtoista ja osa-aikaista. Joskus vaan tuntuu siltä, että on päästävä helvetin kauas muista ihmisistä, muuten ei kestä pää.

• caput.mortuum
        väliaika kirjoitti:

vika se varmaan on ihmisessä, ainakin suurimman osan mielestä. Ihmisen kait pitäis olla laumaeläin.

Omalla kohdalla tämä on kyllä ihan vapaa-ehtoista ja osa-aikaista. Joskus vaan tuntuu siltä, että on päästävä helvetin kauas muista ihmisistä, muuten ei kestä pää.

Laumastakin joku aina potkitaan pois. Silloin se ei ole vapaaehtoista. Hienoa on kun voi eristäytyä muista vain silloin kun haluaa ja taas palata yhteisöön kun siltä tuntuu.

• Aurinko79-

mitä mä tuollaseen kisaan voin kuvitella on jotain ällöttävää syömistä, se on ehdottomasti pahin. Mä en suostuis mistään hinnasta vetään jotain kauriin peräsuolta. Yak.

Toisiks pahin olis jos joutuis joidenkin elävien ötököiden ympäröiväks, johonki silakkatynnyriin penkomaan pohjasta jotain tavaraa tms...

Mitkään vauhtitemput mua ei pelota niinkään, nehän vois olla vaan hauskoja mutta nuo ötökköjutut on oksettavia.

• rusalkaa

Pelkokerrointa palstakirjoittelussa lisää erityisesti miehillä, että treffeistä mahdollisesti seuraa 'tanssii tätien kanssa'

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe