Kertokaas alan immeiset että miten pääsee tekemään lävistyksiä ja tatuointeja? Piirrustustaitoa pitää varmaan jonnin verran olla, ja itsellänihän sitä löytyy. Lävistyksiäkin itselläni muutama.
Tuleva lävistäjä/tatuoija?
6
5799
Vastaukset
- tuolta
http://www.yazka.com/ ja sieltä lävistyskoulutus. Sitä kautta ainakin urkenee lävistäjän ammatti. Tatuoijan ammattiin en tiedä kuin kaksi tietä, toinen on että opettelee kaiken itse omin nokkineen, toinen (se parempi) tapa on mennä jollekulle tatuoijalle oppiin. Kannattaa kerätä omista piirroksista näyttävä portfolio ja lähteä kiertämään tatskaliikeitä kyselemässä asiaa.
- lävistyskursseja
eipä mistään parin viikon kurssilta urkea ammattia, vaikka kuinka hyvä opettaja olisi. yleensä oppipoikameiningillä mennään, joku liike sut saattaa palkata sut hommiin ja kouluttaa. alalla toimivana tiedän että vaikka kahdessa viikossa toki oppii ehkä paljon, mutta ei promilleakaan siitä mitä pitäisi.
- kiiuliiu
lävistyskursseja kirjoitti:
eipä mistään parin viikon kurssilta urkea ammattia, vaikka kuinka hyvä opettaja olisi. yleensä oppipoikameiningillä mennään, joku liike sut saattaa palkata sut hommiin ja kouluttaa. alalla toimivana tiedän että vaikka kahdessa viikossa toki oppii ehkä paljon, mutta ei promilleakaan siitä mitä pitäisi.
Olen yläasteella seiska luokalla. Haluan tulevaksi ammatikseni tatuoijan/lävistäjän. Mitä valintoja minun tulee tehdä ja mihin mennä ysi luokan jälkeen? Olen varma valinnastani ja haluan tätä varmasti!
- moro sano hirvi
kiiuliiu kirjoitti:
Olen yläasteella seiska luokalla. Haluan tulevaksi ammatikseni tatuoijan/lävistäjän. Mitä valintoja minun tulee tehdä ja mihin mennä ysi luokan jälkeen? Olen varma valinnastani ja haluan tätä varmasti!
kannattaa hankkiutua ammatti tatuoijalle oppipojaks tai muuta vastaavaa.
t. kaksi tatuoijan ammatista haaveilevaa - jou--
moro sano hirvi kirjoitti:
kannattaa hankkiutua ammatti tatuoijalle oppipojaks tai muuta vastaavaa.
t. kaksi tatuoijan ammatista haaveilevaaööö öö seiskaluokalla ei kannata ihan lukkoon löydä tuollaisia suunnitelmia, ja muukin koulutus kannattaa hankkia. Kaikki ku ei tatuoija/lävistäjälinjalla elä. kokemusta löytyy, nykysin baarimikkona olen elannokseni.
ei jaksanut kirjautua sisään - lävistäjä
jou-- kirjoitti:
ööö öö seiskaluokalla ei kannata ihan lukkoon löydä tuollaisia suunnitelmia, ja muukin koulutus kannattaa hankkia. Kaikki ku ei tatuoija/lävistäjälinjalla elä. kokemusta löytyy, nykysin baarimikkona olen elannokseni.
ei jaksanut kirjautua sisäänitsekkin haaveilin pikkupojasta asti lävistäjän ammattia ja nykyisin työskentelen lävistäjänä/tatuoijana ja tiedoksi kyllä sillä elää muttei herroiksi asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965