Minna Canth

Jos joku ihmettelee miksi liput liehuu niin kerrottakoot, että tänään on Minna Canthin päivä.


"Spiritistinen istunto"


MarttyyriMallari-TTt

14

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna Cunt

      eikö tänään ole keskiviikko? Tuplabuukkaus?

      • Minna.,.,.

        Canth onkin Cunt niin sä oot mister Dickhead


    • anti-minna
    • tasa-arvon

      päivä näyttäis olevan minun kalenterissa.

      Kumman vuoksi liputetaan?

    • Joku hiihtäjä?

      Vai mikä tyyppi?

      • klöuuht

        väitetään löytäneen Kuopiosta viisi älykästä naista, itsensä mukaanlukien.

        "Minna Canthin Kuopion kodista, Kanttilasta, kehittyi aikaa myöten kirjallinen ja aatteellinen keskus, Minnan salonki."
        "Kanttilaan kokoontui niin kutsuttu Kuopion naisintelligenssi, viisi kielitaitoista ja valveutunutta kuopiolaisnaista..."
        http://minnacanth.kuopio.fi/canth/default.htm


      • neiti Kant
        klöuuht kirjoitti:

        väitetään löytäneen Kuopiosta viisi älykästä naista, itsensä mukaanlukien.

        "Minna Canthin Kuopion kodista, Kanttilasta, kehittyi aikaa myöten kirjallinen ja aatteellinen keskus, Minnan salonki."
        "Kanttilaan kokoontui niin kutsuttu Kuopion naisintelligenssi, viisi kielitaitoista ja valveutunutta kuopiolaisnaista..."
        http://minnacanth.kuopio.fi/canth/default.htm

        siellä ei ole monta sellaista ollutkaan :D


      • on...

        feministi.


      • vaan
        on... kirjoitti:

        feministi.

        tasa-arvovaltuutettu.


    • ex-Wastaaja

      "Spiritistinen istunto"

      Pää kiinni. Kuitenkin kalsarit jalassa istut siinä monitoris ääressä ja syöt lenkkimakkaraa.

      • fewfdsfd

        valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä.


      • ex-Wastaaja
        fewfdsfd kirjoitti:

        valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä.

        "valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä."

        En ole perehtynyt. Itse kokeillut kerran spiritismiä ( 14-vuotiaana). Se riitti mulle sitä lajia.;D Mua ei oikein nää "böö!"-extremet kiinnosta. Saa kait sitä itsensä miettimään turhia muutenkin tarvittaessa.

        Kyllä nauran tyypille, joka esim. 35-vuotiaana "kutsuu henkiä", ei voi mitään...   
              
           


      • fewfdsfd
        ex-Wastaaja kirjoitti:

        "valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä."

        En ole perehtynyt. Itse kokeillut kerran spiritismiä ( 14-vuotiaana). Se riitti mulle sitä lajia.;D Mua ei oikein nää "böö!"-extremet kiinnosta. Saa kait sitä itsensä miettimään turhia muutenkin tarvittaessa.

        Kyllä nauran tyypille, joka esim. 35-vuotiaana "kutsuu henkiä", ei voi mitään...   
              
           

        Minna on parasta mitä naiset ovat 150 vuoteen saaneet aikaan, kai, jos sen takia liputetaan?Noh, yllämainituissa linkissä mainitaan, että Minna oli kiinnostunut mm. spiritismistä ja sielutieteestä (taitaa puuttua nykytieteiden joukosta).


    • minnuzka

      tasa-arvo teki hyvää työtä tai ainakin saa edelleenkin aikaan keskustelua ja kädenvääntöä!

      "Kyllä naisella neuvot kestää vaan mieheltä mahti loppuu"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe