Jos joku ihmettelee miksi liput liehuu niin kerrottakoot, että tänään on Minna Canthin päivä.
"Spiritistinen istunto"
MarttyyriMallari-TTt
Minna Canth
14
702
Vastaukset
- Minna Cunt
eikö tänään ole keskiviikko? Tuplabuukkaus?
- Minna.,.,.
Canth onkin Cunt niin sä oot mister Dickhead
- anti-minna
Minna keskeytti koulunsa ja meni opensa kanssa naimisiin. Nuoret naiset, älkää ottako esimerkkiä.
http://minnacanth.kuopio.fi/canth/default.htm - tasa-arvon
päivä näyttäis olevan minun kalenterissa.
Kumman vuoksi liputetaan? - Joku hiihtäjä?
Vai mikä tyyppi?
- klöuuht
väitetään löytäneen Kuopiosta viisi älykästä naista, itsensä mukaanlukien.
"Minna Canthin Kuopion kodista, Kanttilasta, kehittyi aikaa myöten kirjallinen ja aatteellinen keskus, Minnan salonki."
"Kanttilaan kokoontui niin kutsuttu Kuopion naisintelligenssi, viisi kielitaitoista ja valveutunutta kuopiolaisnaista..."
http://minnacanth.kuopio.fi/canth/default.htm - neiti Kant
klöuuht kirjoitti:
väitetään löytäneen Kuopiosta viisi älykästä naista, itsensä mukaanlukien.
"Minna Canthin Kuopion kodista, Kanttilasta, kehittyi aikaa myöten kirjallinen ja aatteellinen keskus, Minnan salonki."
"Kanttilaan kokoontui niin kutsuttu Kuopion naisintelligenssi, viisi kielitaitoista ja valveutunutta kuopiolaisnaista..."
http://minnacanth.kuopio.fi/canth/default.htmsiellä ei ole monta sellaista ollutkaan :D
- on...
feministi.
- vaan
on... kirjoitti:
feministi.
tasa-arvovaltuutettu.
- ex-Wastaaja
"Spiritistinen istunto"
Pää kiinni. Kuitenkin kalsarit jalassa istut siinä monitoris ääressä ja syöt lenkkimakkaraa.- fewfdsfd
valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä.
- ex-Wastaaja
fewfdsfd kirjoitti:
valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä.
"valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä."
En ole perehtynyt. Itse kokeillut kerran spiritismiä ( 14-vuotiaana). Se riitti mulle sitä lajia.;D Mua ei oikein nää "böö!"-extremet kiinnosta. Saa kait sitä itsensä miettimään turhia muutenkin tarvittaessa.
Kyllä nauran tyypille, joka esim. 35-vuotiaana "kutsuu henkiä", ei voi mitään...
- fewfdsfd
ex-Wastaaja kirjoitti:
"valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä."
En ole perehtynyt. Itse kokeillut kerran spiritismiä ( 14-vuotiaana). Se riitti mulle sitä lajia.;D Mua ei oikein nää "böö!"-extremet kiinnosta. Saa kait sitä itsensä miettimään turhia muutenkin tarvittaessa.
Kyllä nauran tyypille, joka esim. 35-vuotiaana "kutsuu henkiä", ei voi mitään...
Minna on parasta mitä naiset ovat 150 vuoteen saaneet aikaan, kai, jos sen takia liputetaan?Noh, yllämainituissa linkissä mainitaan, että Minna oli kiinnostunut mm. spiritismistä ja sielutieteestä (taitaa puuttua nykytieteiden joukosta).
- minnuzka
tasa-arvo teki hyvää työtä tai ainakin saa edelleenkin aikaan keskustelua ja kädenvääntöä!
"Kyllä naisella neuvot kestää vaan mieheltä mahti loppuu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602
