Mistä PK- seudulla sijaitsevasta liikkeestä (TAI NETTIKAUPOISTA?) saisi varteen otettavia baarin soveltuvia naisten toppeja/t-paitoja?
mun on vaikea löytää koska mulla on erityisen leveä lantio ja reidet hiukka isot.. eli mielellään sellainen "hoikentava" malli mielellään väri musta joka sopii farkkujen kanssa.=)Kiitos jo etukäteen=)
"BILEtopit/t-paidat" MISTÄ?
9
3364
Vastaukset
- Auttajatar
www.misura.fi (isojakin kokoja, eli lanteikkaallekin voi löytyä jotain)
www.uniikkiputiikki.fi (on joku ale päällä, kantsii tsekata)
www.trendiks.fi (jos olet isokokoinen niin täältä ei oikein löydy mitään)
www.catalog.com (Ihan hurjan halpoja vaatteita, joskin usein vanhaa mallistoa...)
Lisäksi hienoja paitoja on mm. hot-fashionilla ja cocoja -liikkeillä- aloittaja
kiitos linkeistä, tuolta trendiksistä etenkin löytyi aivan mahtavia vaihtoehtoja.
(ja en ole lihava.. ehkä olen turhan itsekriittinen vain. :)
- t-paita
Helsinkiin iso rooberinkatu 34 avattu pari viikkoa sitten t-paitoihin erikoistunut kauppa..
Kävin tsekkaamassa viime lauantaina ja anti oli todella hyvää..suosittelen
mycupoft.fi - Sannis89
www.valdine.fi
Tuolta löytyy myös paljon kivoja... - mayan_calendar
Maailmanlopun paitoja...
Nibiru, Planet X, 2012 ym...
http://planetx.spreadshirt.fi/ - Mä ostin biletopiks
http://www.superupeena.fi/index.php?route=product/product&path=35_53&product_id=203 ...tän. Oon vähän pyöreempi ja näytti ihan kivalta, it toi selän rusetti on kiva yksityis kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102674En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152653IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392003Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253