Onko täällä ketään, jolla olisi kokemusta sekä Philipsin Satin Ice-epilaattorista että Braunin Silk-epil Xellestä? Olen itse käyttänyt jo pidemmän aikaa Philipsin Satin Icea, mutta se katkoo karvoja, minkä seurauksena iho on täynnä punaisia pilkkuja. En kyllä tiedä, että johtuuko tuo epilointityylistä vaiko epilaattorista...
Olen täältä lukenut paljon kehuja tuosta Braunin epilaattorista, ja olenikin nyt alkanut miettiä, että kannattaisikohan vaihtaa merkkiä. Mitä mieltä olette? Kaikenlaisia kokemuksia kummastakin merkistä olisi kiva kuulla.
Philips Satin Ice vs. Braun Silk-epil Xelle
3
3452
Vastaukset
Braunin Silk-epil Xelle on aivan loistava vehje. Itselläni se on ensimmäinen epilaattori, joten kokemusta ei ole verrata mihinkään muuhun merkkiin. Ostin kalliimman mitä kaupasta löytyi, eli tuon, ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Epilointi ei satu laisinkaan, kutittelee vain kivasti... Tuntuu kuin tekisi kuorintahoitoa jaloille :-) Tosin nilkan lähettyvillä ja bikinirajassa teki hieman ilkeää. Minulla se katkoi karvoja vain nilkan lähellä, ei muualla. Karvat pysyneet poissa nyt pari viikkoa.
Ehkä karvojen katkeaminen voi johtua tosiaan epilointityylistä? pidätkö epilaattoria 90 asteen kulmassa? Ja vedätkö epilaattorin jalkaa pitkin tarpeeksi hitaasti? Itse vetelin ensin ylös alas nopeasti, kunnes tajusin että epilaattorin vetämisen nilkasta polveen kuuluisi kestää n. 15 sekuntia.- myöskin
Minullakin on ollut Braun jos pitkään ja olen ollut tyytyväinen. Omani on sitä halvempaa mallia, mutta Braunillahan peruslaite on sama, hinnan mukana tulee vain lisää varusteita. Uusimmissa näyttäisi olevan kahden näköistä laitetta, mutta toiminta on samanlainen.
En ole havainnut itselläni katkenneita karvoja, lähtevät kyllä juurineen.
- molemmista
Ensimmäinen epilaatorini oli Philipsin satinelle ja ihmettelin miksi aina oli sänkeä jo parin päivän päästä. Vaihdoin Brauniin silk epiliin ja nyt sääret ovat sileitä ainakin kaksi viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698