Esimerkki feminismin järjettömyydestä

Tiedottaja

FST:n keskusteluohjelman aiheena on
"Raiskaus - ovatko kaikki miehet syyllisiä?"

Ensi viikon ohjelmassa otsikkona voisi olla jompi kumpi seuraavista:
"Sosiaalietuuksien väärinkäyttö - ovatko kaikki pakolaiset syyllisiä" tai "Keskustelua prostituutiosta - ovatko kaikki naiset huoria".

11

706

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertta

Mainittiinko, että ohjelma on feministien tekemä?

• Kris

Kuka sua voi ottaa todesta. Olet melkoinen kaksinaama! Muista "Korsika jättää varjoonsa pohjoismaat"

• proffa

...on jo kyllästänyt yhteiskuntaamme sen verran, että äkkiseltään tuommoinen ohjelmanotsikko ei hätkäytä, ellei naisia pistetä vastaavasti kontekstiin...

Ts. kyllä jäljet näyttäisivät tässä tapauksessa johtavan sylttytehtaalle. Tuskin tuo nyt kovin sovinistienkaan tekemä oli... tai "epätasa-arvoisten miesten".

• Hertta
        Kris kirjoitti:

Kuka sua voi ottaa todesta. Olet melkoinen kaksinaama! Muista "Korsika jättää varjoonsa pohjoismaat"

En vedä pois sanaakaan Korsika-jutuistani. En myöskään sen satiirisia osia.

---

Ihmisen on parempi ryhtyä ajattelemaan itse, eikä etsiä "todesta otettavia" guruja.

Jos "kaksinaamaisuuteni" antaa lukijalle rohkeutta ryhtyä ajattelemaan omalta pohjaltaan, en ole väännellyt naamaani turhan takia.

• Valerie S.

Miehethän ovat ne lait laatineet kautta aikojen, joitten perusteella raiskaus on aina voitu kääntää naisen omaksi syyksi.
      Ja ne jotka eivät ole lakeja laatineet ovat hiljaisella hyväksynnällään myöskin osallistuneet raiskauksiin.
      SIIS KAIKKI MIEHET OVAT SYYLLISIÄ KAIKKIIN RAISKAUKSIIN.

Cutting up-terveisin,
      Valerie

• Raiskattu

siksi että he saattavat jonain päivänä syyllistyä siihen itse.
        Siksi raiskausta ei miesten keskuudessa pidetä minään.
        Vasta kun he itse joutuvat raiskatuiksi homojen taholta, niin sitten he eivät raiskausta hyväksy.

• Valerie S.
        Raiskattu kirjoitti:

Vasta kun he itse joutuvat raiskatuiksi homojen taholta, niin sitten he eivät raiskausta hyväksy.

Niinpä.Melkein joka naisella on raiskauskokemuksia.
        Miehet ovat elinkelvottomia tuho-peto-raiskaaja-tappajia.
        Onko sellaisella elämisen oikeutta?
        Terveisin,
        Valerie

• raiskausta hyväksytä
        Raiskattu kirjoitti:

tai äidin, tai tyttären tai siskon.

• rrr
        Raiskattu kirjoitti:

raiskauksista, raiskattu nainen ei tee ilmoitusta mutta jos nainen ei saa mieheltä, hän tekee ilmoituksen - ja tulee uskotuksi ilman mitään todisteita. kätevä tapa tappaa miehiä.

• Valerie S.
        rrr kirjoitti:

raiskauksista, raiskattu nainen ei tee ilmoitusta mutta jos nainen ei saa mieheltä, hän tekee ilmoituksen - ja tulee uskotuksi ilman mitään todisteita. kätevä tapa tappaa miehiä.

Tuollaisten elinkelvottomien raiskaaja-äijien pitääkin kuolla.
        Cutting up-terveisin,
        Valerie

• sanahelinää

Olen eräällä toisella kanavalla joutunut ottamaan usein kantaa mainitsemaasi järjettömään kysymykseen "Keskustelua prostituutiosta - ovatko kaikki naiset huoria"

Siellä yleisesti vallitseva mielipide on, että kaikki naiset todellakin ovat huoria ja pahimpia niistä aviovaimot. Tosin samaa logiikkaa jatkaen myös oma käsi on maksullinen, tarvitseehan se huolenpitoa ja ruokaa jaksaakseen tarjota masturbaatiopalvelua.

Se FST:n keskustelussa lensi mielenkiintoisia kommentteja puolin ja toisin.

esim:
      "jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja"
      ja toisaalta:
      "miksi naisia ei opeteta sietämään paremmin raiskauksia, eihän miehenkään elämä mene sekaisin, jos saa turpiinsa"

Ei ihme että jokaisen keskustelijan posket hehkuivat jossakin vaiheessa. Aihe herättää kovasti tunteita.

On kiva käydä toiseen käsiksi, mutta vain rakkaudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe