Tilanteeni on tämä, että olen tapaillut erästä naista lähes kaksi viikkoa ja sinä aikana olemme viettäneet yhdessä useamman päivän. Pidän hänen seurastaan ja uskon että hänelläkään ei ole se kummemmmin valittamista. Mua mietityttää vaan, että missä menee se raja tapaamisen ja seurustelun välillä..? Koska yleensä ajatellaan, että ollaan yhdessä? Onko se jokin hiljanen sopimus vai pitäisikö asia ottaa esille ja jos niin miten?
tapaamisesta seurusteluun...
4
638
Vastaukset
- Sini
Samaa olen itsekin pohtinut. Olen tapaillut muutamia kertoja erään miehen kanssa. Periaatteessa elämme kuin olisimme pari mutta varsinaisesti ei olla asiasta "päätetty". Ongelma...
- Miia
..kysyin suoraan mieheltäni kun oltiin tapailtu reilu viikko, että mitä se oikeen haluaa tältä jutulta..että missä mennään..yhdessä ollaan oltu siitä vastauksesta lähtien :) Siitä miehestä tiesin heti ensitapaamisella että hän on se kenet mä haluun..
- miksi mietit
Olen ihmetellyt monesti sitä, et miksi täytyy jo jonku tapaamisen jälkeen päättää seurusteleeko vai ei?
Eikö ois tärkeempää se jos viihtyy toisen seurassa, eikä murehtisi turhaa sellaisilla asioilla et seurusteeko toisen kans?
Aika moni suhde kaatuu jo siihen alku taipeleeseen, jos toiselta osapuolelta alkais kyseleen, et seurustellaanko me??
mut jokainen päättäkööt omasta elämästään, minä vaan nautin niistä hetkistä mitä minulle on suotu. - spark
Seurustelua on se, kun osapuolet keskenään sopivat yrittävänsä yhdessä. Jos suhteen syvyys siis askarruttaa, viisainta vaan kakistaa itsestään ulos kysymys "mitä me oikein ollaan ja mihin menossa", ettei tule väärinkäsityksiä puolin tai toisin. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770