Mikä avuksi kun Absolut Torr ei enää tehoa kainalohikoiluun? Auttaisiko jos kokeilisin vedetöntä 20-25 % alumiinikloridivalmistetta? Olisiko tätä mahdollista saada apteekista ? Hikoilen vain silloin kun olen koulussa ja ihmisten keskuudessa, ilmeisesti jännitän liikaa. Mikä avuksi!!?
kainalohiki
5
1940
Vastaukset
- La solution finale
http://www.privatix.fi/index.shtml?a=0&s=navig_01&l=fi
Onneksi sentään tiede on tullut avuksemme, kun Absolut torr ei enää auta.
Täällä eivät ainakaan kainalot ja kädet kostu, vaikka jännittäisin- kuten joskus ennen- "naama punaisena". Tällä haavaa ei pärstäkään punastu, joten voin suositella tätä kirurgista toimenpidettä.- hessii
Siis ei se ole noin pahaa, että pelkäisin ihmisiä tai muuta sellaista. Yleensä ihmisten keskuudessa hikoilen, ja hikoilu sellaista vettä joka ei oikeastaan haise. Jos olen urheillut samana päivänä niin hikoilen vähemmän, johtuukohan väsymyksestä ? Mikä olisi paras vaihtoehto, kun tosiaan AT ei tehoa enää.
- jännityksestä
kannattaa hoitaa se niin hikoilukin vähenee. Tai sitten hommaat botox-pistokset ihotautilekurilta. Riippuen sairaalasta eka pistokset saaika edullisesti. Tiedän tyyppejä, jotka saanut siitä avun.
Onko kilpirauhasarvot tutkittu? - .....
Kainalokarvoissa on pinttynyttä hienhajua johon mitkään alumiinikloridit ja kalliitkaan dödöt eivät tehoa.
Kannattaa ajaa kainalot partakoneella joka aamu heti suihkun jälkeen jolloin iho ei ärsyynny yhtä helposti.- ihan joka aamu
mutta mitään karvapehkoa ei kannata kasvattaa, sillä dödöä ei saa iholle silloin vaikuttamaan. Tosiaan suihkun tai saunan jälkeen ei iho ärsyynny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984